En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....
dinsdag 2 oktober 2007 om 09:19
nou ja ... mooi ben ik al ... ik wil alleen ook fatsoenlijk kunnen eten enzo...
moet je nog lang ... eh ja ... beugeltje wacht nog een kaakoperatie af... maar dat kan nog ff niet ... want ik heb nog een kinderwens die de boel in de weg staat, en anders moet ik die in de ijskast zetten.... en daar heb ik ook niet zoveel trek in . kiezen of delen....
dus komende jaren heb ik nog "bling bling "
moet je nog lang ... eh ja ... beugeltje wacht nog een kaakoperatie af... maar dat kan nog ff niet ... want ik heb nog een kinderwens die de boel in de weg staat, en anders moet ik die in de ijskast zetten.... en daar heb ik ook niet zoveel trek in . kiezen of delen....
dus komende jaren heb ik nog "bling bling "
dinsdag 2 oktober 2007 om 09:19
Voor een literair café is het ook met goede PR moeilijk om publiek te krijgen. Al gefolderd bij hogescholen of Open Universiteit? Of is dat jouw werk niet, folderen?
Ik baal. Braaf zodra ik thuiskwam mijn band gaan plakken, leg ik hem erom, blijkt de buitenband stuk. Weer kosten. Plus dat ik een afspraak heb vanmiddag waarbij mijn fiets me echt liever zou zijn dan het OV.
Ik baal. Braaf zodra ik thuiskwam mijn band gaan plakken, leg ik hem erom, blijkt de buitenband stuk. Weer kosten. Plus dat ik een afspraak heb vanmiddag waarbij mijn fiets me echt liever zou zijn dan het OV.
dinsdag 2 oktober 2007 om 09:34
maar dan nog mamzelle, 10 personen publiek..... dat is echt triest!
maar de organisator was in iedergeval gezegend met enig literair talent door het te omschrijven als een "Selekt / intiem gezelschap"
zo klinkt het nog enigzins positief.
mooi balen vrouwtje dat je band kapot is.
waardeloos, en zo een buitenband is nog behoorlijk prijzig!
maar de organisator was in iedergeval gezegend met enig literair talent door het te omschrijven als een "Selekt / intiem gezelschap"
zo klinkt het nog enigzins positief.
mooi balen vrouwtje dat je band kapot is.
waardeloos, en zo een buitenband is nog behoorlijk prijzig!
dinsdag 2 oktober 2007 om 09:36
dinsdag 2 oktober 2007 om 09:55
Nee, Mirena spiraaltje niet overwogen, misschien toch maar eens in verdiepen. Gelukkig is het niet altijd zo maar nu voel ik de hormonen gieren. Zelfs mijn tanden doen er pijn van, maar goed, geen gelegenheid voor een bedje enzo dus maar effe vandaag zien door te komen.
Ga er nu echt vandoor, tot laters allemaal
Ga er nu echt vandoor, tot laters allemaal
dinsdag 2 oktober 2007 om 12:14
Moge,
Sterkte Zonnetje, het zijn de minst leuke dagen. Hopelijk is het weer snel over.
Ik heb Bo vanochtend ook even met de andere naar buiten gegaan maar het bevalt me niets. Nu hij weer binnen is reageert hij heel agressief, loopt aan een stuk door als een krolse kater te miauwen.
Sterkte Zonnetje, het zijn de minst leuke dagen. Hopelijk is het weer snel over.
Ik heb Bo vanochtend ook even met de andere naar buiten gegaan maar het bevalt me niets. Nu hij weer binnen is reageert hij heel agressief, loopt aan een stuk door als een krolse kater te miauwen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 2 oktober 2007 om 13:28
Weten jullie wat ik het beste kan doen. Ik heb eczeem op een hand. Ben ermee toen naar de ha geweest en die stuurde mij door naar de dermatoloog in het ziekenhuis. Zalfje gehad. Heeft niets geholpen. Nu is het van 1 vinger al uitgebreid naar 2 vingers. Dus het wordt alleen maar erger. Ik ging er zo vanuit dat het zalfje zou helpen dat ik ben vergeten te vragen wat te doen als het niet helpt. Moet ik gewoon wachten tot het overgaat of de huisarts bellen of het ziekenhuis? Het vervelende is dat het ontstoken eczeem is dus best wel pijnlijk zo nu en dan. Nou type ik niet zoveel hihihi. Maar prettig voelt het niet aan. En Bo bijt zoveel in mijn hand, dan vlieg ik tegen het plavond als hij toevallig een van die 2 vingers te pakken heeft.
dinsdag 2 oktober 2007 om 14:25
hoi hoi ,
MV zou niet te lang wachten en gewoon weer terug gaan naar de dermatoloog.
Heeft Bo de bokkenpruik op vandaag ??
Yam knap hoe jij alles draagt meid en nou je het toch over je slisbak hebt : nog iets gehoord van Ugly Bettie wedstrijd ??
Zonnetje hoop dat je hormoontjes snel weer wat tot rust komen en Mamz misschien moet je toch eens overwegen om rubsbanden aan te schaffen...........
Ik ben vandaag weer zó ongelooflijk moe dat, als dat nog een paar dagen zo aan houdt ik toch na één weekje al weer bij de huisarts aan ga kloppen hoor.
Echt niet normaal meer dit.
MV zou niet te lang wachten en gewoon weer terug gaan naar de dermatoloog.
Heeft Bo de bokkenpruik op vandaag ??
Yam knap hoe jij alles draagt meid en nou je het toch over je slisbak hebt : nog iets gehoord van Ugly Bettie wedstrijd ??
Zonnetje hoop dat je hormoontjes snel weer wat tot rust komen en Mamz misschien moet je toch eens overwegen om rubsbanden aan te schaffen...........
Ik ben vandaag weer zó ongelooflijk moe dat, als dat nog een paar dagen zo aan houdt ik toch na één weekje al weer bij de huisarts aan ga kloppen hoor.
Echt niet normaal meer dit.
dinsdag 2 oktober 2007 om 14:32
Ja Bo heeft een rare bui, hij ligt nu als een engeltje naast mij te slapen. Zijn ogen staan nu weer normaal dus de bui is over.
Red, denk je dat die moeheid alleen maar lichamelijk is (bloedarmoede end) of is het een combinatie met ook geestelijk moe zijn.
Ik ga vanavond bij mijn moeder eten. Niet veel zin in. Ik weet ook niet wat we eten. Ik hoop op iets wat ze echt lekker kan koken. Spruitjes, biet, quiche kan ze echt lekker maken. Ik ben echt in een bui dat ik eigenlijk wil bellen wat we eten.
Red, denk je dat die moeheid alleen maar lichamelijk is (bloedarmoede end) of is het een combinatie met ook geestelijk moe zijn.
Ik ga vanavond bij mijn moeder eten. Niet veel zin in. Ik weet ook niet wat we eten. Ik hoop op iets wat ze echt lekker kan koken. Spruitjes, biet, quiche kan ze echt lekker maken. Ik ben echt in een bui dat ik eigenlijk wil bellen wat we eten.
dinsdag 2 oktober 2007 om 15:06
Dermatoloog bellen. Vanaf de huisarts kreeg je een verwijskaart mee die twee maanden geldig is, weet niet of je nog binnen die termijn valt? Zo niet, dan vraagt dermatoloog bij het volgende consult wel om een nieuwe verwijskaart, die je huisarts dan zonder probleem afgeeft, en die een jaar geldig is.
dinsdag 2 oktober 2007 om 15:15
NOU MEID, DAN BEL JE TOCH GEWOON FF.
het klopt wat je zegt hoor het is een combinatie van geestelijke en lichamelijke vermoeidheid.
ik heb natuurlijk de afgelopen jaren al heel wat voor mn kiezen gehad hè :
mishandeld, weg bij ex, terug bij ex, weg bij ex, gescheiden, moeder overleden, vrienden verloren, zieke hond , zoon die ik bijna nooit hoor of zie, relatie die nou niet bepaald over een pad van rozen is gegaan uhhhhmmmmm ben ik miss nog iets vergeten ? o ja was er ook zélf bijna niet meer geweest.
ik lach er maar eens om en mij hoor je niet klagen hoor er zijn mensen die het slechter hebben.
maar de ene dag kun je het iets beter verdragen dan de andere dag en als je alle bij elkaar optelt kom je idd aan een behoorlijk pakket ellende die je behoorlijk kan uitputten.
het klopt wat je zegt hoor het is een combinatie van geestelijke en lichamelijke vermoeidheid.
ik heb natuurlijk de afgelopen jaren al heel wat voor mn kiezen gehad hè :
mishandeld, weg bij ex, terug bij ex, weg bij ex, gescheiden, moeder overleden, vrienden verloren, zieke hond , zoon die ik bijna nooit hoor of zie, relatie die nou niet bepaald over een pad van rozen is gegaan uhhhhmmmmm ben ik miss nog iets vergeten ? o ja was er ook zélf bijna niet meer geweest.
ik lach er maar eens om en mij hoor je niet klagen hoor er zijn mensen die het slechter hebben.
maar de ene dag kun je het iets beter verdragen dan de andere dag en als je alle bij elkaar optelt kom je idd aan een behoorlijk pakket ellende die je behoorlijk kan uitputten.
dinsdag 2 oktober 2007 om 15:17
Ja ik zal ze morgen even bellen, weet alleen niet meer de naam van die dokter. Ik was toen die verwijsbrief vergeten te halen. En op de dag van de afspraak was mijn ha op vakantie. Nou ik ga het morgen wel uitleggen. Zal wel goedkomen denk ik.
Is t goed gekomen met je fietsband?
Is t goed gekomen met je fietsband?
dinsdag 2 oktober 2007 om 19:36
dinsdag 2 oktober 2007 om 20:05
Die van mij die miauwen echt aan een stuk door. Ik word wel eens kwaad want het gaat door merg en been. Nu zijn ze naar buiten maar blij ben ik niet. Ik riep ze net maar ze willen nog niet naar binnen. Bo zie ik helemaal niet. Nou we zullen zien.
woensdag 3 oktober 2007 om 09:08
goedemorgen leuters,
zo vandaag een stuk beter, gelukkig is het niet altijd zo heftig hoor, maar soms
gisteren nog gegeten bij kenissen, erg gezellig.
ik kon dus bijna niet in slaap komen, teveel gedachten door mijn hoofd, over werk en vroeger, maar goed ook hier ging het wekkertje toch weer op tijd.
Zo en nu maar eens een goede werknemer voor mezelf zijn en mijn huis en admie op orde brengen
zo vandaag een stuk beter, gelukkig is het niet altijd zo heftig hoor, maar soms
gisteren nog gegeten bij kenissen, erg gezellig.
ik kon dus bijna niet in slaap komen, teveel gedachten door mijn hoofd, over werk en vroeger, maar goed ook hier ging het wekkertje toch weer op tijd.
Zo en nu maar eens een goede werknemer voor mezelf zijn en mijn huis en admie op orde brengen
woensdag 3 oktober 2007 om 10:25
Moge, ik heb niet zo goed geslapen. Ik moest gister overgeven en de hele ochtend heb ik dat gevoel nog steeds. Voel me belabbert en ik moet wat aan mijn administratie doen voordat Humanitas vanmiddag komt. En even stofzuigen want Bo heeft gister weer huisgehouden. Ik hoop dat de dag snel omgaat.