En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
trusten .. kus op je voorhoofd ... en nu oogjes toe snaveltjes dicht...
goedemorgen leuters,

hier is het eindelijk droog.

Myleen, als ik wat dichterbij woonde kwam ik je halen om even lekker naar het strand te gaan. Uitwaaien en luisteren naar de golven. Even je gedachten leeg maken. Ik knap er altijd van op en vind het ook spijtig dat het voor mij zo ver is.

Zo en nu maar eens wat klussen in huis gaan doen
Moge leuters,

Koppijn is gelukkig gezakt. Straks maar eens toe zetten om de afwas te gaan doen. Het lijkt niet zoveel wat er op het aanrecht staat maar ik had ook al van de week al een paar keer de afwas in een vuilniszak gedaan en in mijn voorraadkast gezet. Onder het mom wat je niet ziet dat is er niet.

Er heeft een kat geplast in de gang op een boodschappentas waar nog drinken in zit wat eruit moet. Zwaar de pest erover.
Bedankt voor je lieve kaart Red!!!

Wat is het hier rustig. Allemaal uit het uiwaaieren?

Ik heb net op een lamp van mij die ik op MP heb gezet een hoog bod gehad. Heb een email gestuurd dat ik accoord ga. Dus ik ben benieuwd. Zou me financieel wel uitkomen.
Hai,

MV die kaart is je met liefde gestuurd hoor.

hoop voor je dat je goeie zaken kunt doen met je lamp.het mag ook wel eens een keer mee zitten hoor.

Hier is het zwaar crisis met vriend, is zonder een woord te zeggen de deur uitgegaan vanmorgen en ik heb geen idee hoe dit afloopt.

En ik moet heel eerlijk zeggen dat ik zelf niet van plan ben om als eerste contact op te nemen want hij is héél erg fout geweest.

Zijn jaloerse gedrag nam gister de overhand en hij heeft dingen gezegd tegen me die echt niet kunnen.

Ook heeft ie me vast gepakt onder de noemer of ik soms liever klappen krijg zoals bij ex en ik ben eigenlijk helemaal van slag vandaag, kan niet goed nadenken.
Lieve Red, ik lees nu pas je posting hier. Ik schrik hier wel erg van. Ik weet even niet wat het beste is wat je zou kunnen doen. Ja zeker zelf geen contact opnemen maar wat is er nou gebeurd dat hij zo uit zijn plaat is gegaan? En wat mij meer zorgen baart, door mijn ervaring met geweld in een relatie denk ik meteen dat dit het begin is van ................... Ik geloof niet zo van dat iets eenmalig een keer gebeurd. Ja kan met te veel drank op enzo. Maar goed, ik hoef jou niets te vertellen.

Mocht je willen mailen dat ik het direct zie, dan moet je mijn andere email gebruiken. Dus als je even je ei kwijt wilt .................. je mag altijd mailen of bellen.

Over eieren gesproken, ik zit eiergerechten bij overig te plaatsen.

Nou Red, onbegrijpelijk wat er aan de hand is. Dikke kus en mail als je wilt en anders veel sterkte en liefs XXX.
mail is onderweg en bedankt voor je lieve knuffelkaart.

had ik net even nodig.XXX
Jeetje Red,

da's geen leuke zondag dus...

eerst alletwee maar eens afkoelen denk ik en dan afwachten tot ie kontakt opneemt. Het praat een stuk makkelijker als bij jullie alletwee de emoties wat gezakt zijn. En mocht je willen mailen of msn'n of zo, Myleen heeft mijn adres.

Ik ben mijn slaapkamer (eindelijk) aan het fatsoeneren en heb net de trouwfoto's weer gezien. Was best leuk eigenlijk. Foto's van jeugdvrienden en exvriendje. Trouwjurk ook opgeruimd, ja ik heb hem nog, veuls te klein natuurlijk, maar goed wie weet ooit voor een wiegje.
Had tot nu toe nog geen traan gelaten en nu kan ik niet stoppen met snikken.

zag zojuist dat mn rechterbovenarm behoorlijk blauw is, je ziet gewoon de afdrukken van zijn vingers.

heb nog niks van 'm gehoord...........
zou je nu iets van hem willen horen dan?

Laat je emoties nu eerst maar eens gaan, de schrik, de angst, de boosheid enz. Als jullie nu in gesprek zouden gaan is er de kans dat het snel weer op ruzie uitdraait en niet een gesprek.

Red, alarmfase 3 bij mij. Jaloers en hardhandig vind ik een gevaarlijke combinatie. Je kunt nu nog terug, als hij eenmaal bij je inwoont wordt dat stukken lastiger.

Ik ben vandaag met oma en de kinders naar het zwembad gegaan, was leuk. Waterratjes. 's Avonds spagetti gegeten en een leuke film -ook of vooral voor kinderen- van de Blues Brothers gezien.

Ben óp nu dus kan best dat dit mijn laatste post op het forum is vandaag. Was ook wel achterlijk vroeg wakker gemaakt: om half zes vanochtend wilden twee kinderen naar de wc. Op zondagochtend. Ik kan dan niet meer slapen hoor.
Hey mamzie, ben er ook weer, was het wel gezellig met moeders?

Red ik krijg het er koud van. Dit is erger dan erg hoor. Aan de ene kant denk ik, hopelijk heeft hij je inmiddels gebeld en is het uitgesproken. Aan de andere kant denk ik, ............ waar gaat dit heen. Je weet dat je kan bellen he! Was net even niet achter pc. Maar je kan me altijd bereiken.

Doe rustig aan maar nu beter, doe voorzichtig aan. Geen bericht na wat er gebeurd is. Sterkte meis. XXXXXXXX
Ik zit te twijfelen wat ik moet doen. Bo is weer ontsnapt. Maar de anderen kwamen binnen en hij stond ook al met 1 pootje binnen maar ik was net niet te snel om hem te pakken. Ik baal als een gek. Hij vind het prachtig buiten, maar ik slaap niet als hij buiten is. NOu zal een leuk nachtje worden.

Ik heb die lul weer gevangen.
Goeiemorgen.

Moeilijk he, een katje dat buiten geroken heeft. Vergeet niet dat 'ie waarschijnlijk zijn eerste zes weken in een schuur of zo heeft doorgebracht.

Hoe heb je die andere twee aan hun verstand gekregen dat ze alleen op het terras bleven.
MV waarom mag bo nog steeds niet naar buiten ? F en K mogen toch ook gewoon naar buiten ?

geef m een halsband en een kokertje, smeer hem boter aan zijn pootjes en laat lekker lopen joh!!
quote:mamzelle schreef op 30 september 2007 @ 21:07:

Red, alarmfase 3 bij mij. Jaloers en hardhandig vind ik een gevaarlijke combinatie. Je kunt nu nog terug, als hij eenmaal bij je inwoont wordt dat stukken lastiger.

redlock ik sluit mij volledig aan bij mamzelle.

en áls je er voor kiest nog met hem te willen zijn, kies dan voorlopig voor een LAT relatie !!!

hoe gaat het nu met je ?
Moge lieve leutertjes,

Floyd en Kayleigh luisteren heel goed. Nu mogen ze ook verder dan het terras. Maar het klopt Mamzie, hij heeft het nu "geroken" en wilt ook. Al maanden staat hij altijd heel zielig bij het raam te kijken als die andere naar buiten gaan. Ik hoop de winter nog te kunnen overbruggen. De reden is omdat hij nog niet geholpen is en totaal niet luisterd als hij buiten is. Hij komt niet als ik roep. En voorheen vond ik hem nog te klein en was bang dat iemand anders hem ook leuk zou vinden en mee zou nemen. Ik ben opzich tegen halsbandjes omdat ze zichzelf eraan op kunnen hangen. Chippen heb ik geen geld voor. Ik moest gister op de bank slapen omdat ik er toch wilde zijn als hij weer kwam. Gelukkig kwam hij redelijk snel aan de deur krabbelen en kon ik naar bed.
Red, hoe gaat het met je?

Hoe is het verder gister afgelopen?
Als 'ie aan de deur krabbelt lijkt me dat 'ie toch voldoende huisbesef heeft. Kun je hem anders niet wat vroeger op de avond uitlaten en dan eens kijken of hij zich op tijd terugmeldt?

Jij kunt het wel over de winter willen trekken, maar zo te horen ga je dan behoorlijk vaak de lul moeten vangen.

-grijns-
persoonlijk vind ik het absurt om Bo de hele winter nog in huis te houden.

Sterker nog ik vind het absurd om hem de hele herfst nog binnen te houden.

mijn poezesnoes heeft ook een halsband met koker, de halsband zit zo dat ik hem van haar koppie af kan halen, hij zit dus dermate los dat ophang gevaar best meevalt.

een kat is een kat, geen hond.

een kat luisterd niet , en een hond wel ( althans dat is de bedoeling).

myleen je kan hem binnen houden in een gouden kooitje, maar het heeft geen zin echt niet. kiep m lekker naar buiten op een zondag ochtend.
Maar hij is nog te dartel vind ik. Hij kent namelijk geen angst. En hij moet toch een angst voor auto's hebben en voor water. Die ene keer kon ik hem pakken omdat hij op de kade stond om het water in te duiken. Dat de kade een meter hoog is en hij er nooit zelf meer uit kan komen dat beseft hij natuurlijk nog niet. Hij wilt alleen naar buiten om moment dat die andere naar buiten gaan. Nu zijn ze alle 2 binnen en wilt hij ook niet naar buiten. Ja en ik vind het ook niet verantwoordelijk van mij omdat hij nu poezen zou kunnen bevruchten. Ik vind dat je daar ook je verantwoordelijkheid in moet hebben.
quote:mylenevalerie schreef op 01 oktober 2007 @ 11:18:

De reden is

omdat hij nog niet geholpen is

en totaal niet luisterd als hij buiten is. * vind jehet heel raar? hij is net ontsnapt , dan gaat hij echt niet luisteren om terug te komen*

Hij komt niet als ik roep.

En voorheen vond ik hem nog te klein en was bang dat iemand anders hem ook leuk zou vinden en mee zou nemen.

Ik ben opzich tegen halsbandjes omdat ze zichzelf eraan op kunnen hangen. *risico is verwaarloosbaar, het risico dat hij

Chippen heb ik geen geld voor. *kokertje is een goede oplossing*

Ik moest gister op de bank slapen omdat ik er toch wilde zijn als hij weer kwam. * nee je wilde op de bank slapen, had je gewoon naar bed gegaan dan had hij sielug huilend voor de deur gestaan de volgende ochtend*Gelukkig kwam hij redelijk snel aan de deur krabbelen en kon ik naar bed.
quote:mylenevalerie schreef op 01 oktober 2007 @ 11:51:

Maar hij is nog te dartel vind ik. Hij kent namelijk geen angst. En hij moet toch een angst voor auto's hebben en voor water. Die ene keer kon ik hem pakken omdat hij op de kade stond om het water in te duiken. Dat de kade een meter hoog is en hij er nooit zelf meer uit kan komen dat beseft hij natuurlijk nog niet. Hij wilt alleen naar buiten om moment dat die andere naar buiten gaan. Nu zijn ze alle 2 binnen en wilt hij ook niet naar buiten. Ja en ik vind het ook niet verantwoordelijk van mij omdat hij nu poezen zou kunnen bevruchten. Ik vind dat je daar ook je verantwoordelijkheid in moet hebben.

ik vind het slappe smoesjes.

het loopt wel los hoor, hij leert het vanzelf wel. als je hem de kans geeft dat ik mijn tweedehandsie had gekregen woonde ik langs de middenweg, ik had haar om die reden weeeeeken binnen kunnen houden, maar het heeft geen zin. laat maar gaan ... komt wel goed.
weet je MV,

als mijn hond met een balletje speelt op het open veld kan hij een blessure oplopen door een kuiltje in het veld en een verkeerde beweging, of gestoken worden door een bij of wesp in zijn neus .. met al dat gesnuffel in het riet...

bij het spelen met een balletje kan hij kaakkramp krijgen en zal het balletje niet meer uit zijn bek komen.

bij het zwemmen haalt hij wel eens zijn poten open aan een schelp,

als hij met een stok speelt kan hij splinters in zijn tandvlees krijgen,

als hij losloopt kan hij de weg overschieten en onder een auto komen,

als hij zwemt in koud water kan hij kramp krijgen.

als hij naast de fiets loopt kan hij glas in de poten krijgen,

als als als ... sja ... kan ik m beter altijd veilig aangelijnd laten, in de hoop dat er niks misgaat, en zelfs dan kan hij aangevallen worden door een andere hond... leert de ervaring.

zo kan ik hem eigenlijk beter gewoon helemaal maar veilig en saai binnen houden!!! kan er niks gebeuren!

het is het afwegen van risico, en plezier of levenskwaliteit.

als je kijkt naar alles wat fout kan gaan dan is het allemaal één groot risico .

maar k zal je verklappen . het kan ookgewoon goed gaan.
Hé lieverds , hier ben ik weer.

Na mijn laatste posting van gister heeft hij contact opgenomen en zich allereerst verontschuldigd dat hij nu pas belde en de reden daarvoor [ was met zn zoontje , dat wist ik maar het werd later dan was afgesproken ]

Hij heeft me gevraagd of ik met hem uit eten wilde zodat ie zijn excuses kon aanbieden en we zouden kunnen praten.

Heb ik gedaan en heb hem zeer duidelijk gemaakt dat wanneer hij dat nog één keer flikt hij op kan donderen.

Heb ook gezegd dat ik voorlopig absoluut niet met hem wil samenwonen.

Hij had oprecht spijt en we hebben de dingen goed uitgesproken en er zijn duidelijke afspraken gemaakt.

Hij weet dat als hij die niet nakomt het over en uit is.

Dat ik deze dingen zo heb uitgesproken is helemaal nieuw voor mij en maakt dat ik beretrots op me zelf ben en me heel sterk voel.

Voor het eerst in mn leven ben ik duidelijk geweest in wat ík wil zonder weer in de onderdanige rol te kruipen zoals bij ex.

Vanmiddag nog langs de huisarts om de uitslag van m'n bloed.

Laat jullie weten hoe die was zodra ik terug ben, zal om een uurtje of half 3 of zo zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven