Werk & Studie alle pijlers

Moderator 'Werk en studie'

31-01-2010 22:17 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuwe Angel en een fris moderatortopic waar jullie zoals gewoonlijk je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.

Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.

Groetjes,

Viva Angel 1
Ik had je een mail gestuurd Digitalis. Voordat ik hier aan de gang ging. Aangezien ik geen reactie kreeg heb ik de topics weggehaald. Ze staan achter de schermen, dus ik kan ze weer terug plaatsen, dat is het probleem niet.

Verdere uitleg wil ik ook wel geven, per mail, niet hier.
quote:Viva Angel2 schreef op 04 april 2010 @ 21:23:

Digitalis; Je laatste postings wemelden van de spel- en gedachtenfouten. Zo kennen we je niet. De topics zijn daarom offline gehaald.

Dan kun je het forum wel opdoeken. Ik heb het trouwens al tig keer uitgelegd, ik zit aan de opiaten omdat men zonder verdoving mijn knieen hebben opengesneden en ik al wéken niet meer kand e lopen van de gescheurde kniebanden en de gapende wonden. Ik zou jóu weleens willen zien in die toestand.

Bovendien waren die toch al absurde rstricties aangaande ersoontje opgeheven.

Nogmaals; puike binnenkomer twee!
quote:Digitalis schreef op 04 april 2010 @ 21:30:

[...]

Dan kun je het forum wel opdoeken. Ik heb het trouwens al tig keer uitgelegd, ik zit aan de opiaten omdat men zonder verdoving mijn knieen hebben opengesneden en ik al wéken niet meer kand e lopen van de gescheurde kniebanden en de gapende wonden. Ik zou jóu weleens willen zien in die toestand.

Dat verklaard natuurlijk dat je vanochtend nog keurig nederlands schreef, en des te later het werd des te onduidelijker, onleesbaarder en wartaal begint uit te kramen. Nee, ik snap het helemaal. Meid, hou je zelf toch niet zo voor de gek.
...
Digi, ik lees echt niet alles. Als jij zegt dat je posts zo zijn vanwege de medicijnen, dan geloof ik dat graag.

Wil je ze terug? Geen probleem. Maar als mensen mij mailtjes gaan sturen omdat ze zich zorgen maken, vind ik dat ik daar wat mee moet.
Vodka is ook een opiaat, natuurlijk.
Engel 2. misschien moet je Dig haar zin geven. Viva is immers niet verantwoordelijk voor het gedrag van haar forummers. Dat zijn ze zelf.
Misschien moet je die mailtjes naast je neer leggen. Cru gezegd,het is niet jou verantwordlijkheid. Ik zit me dood te vervelen, ik kan niet naar de uni, ik kan niet sporten, ik moet om de dag naar het ziekenuis waar ze zonder verdoving in mijn knieen zitten te snijden (iets wat ik heb gedroomd volgens een of andere domme forummer) en já dan neem ik geen pijnstiller. Ik raak al tijden geen alcohol meer aan omdat ik de zwaarste antibiotica slik die er is en het is maar afwachten of mijnbot niet id geinfecteerrd, ik krijg hoe dan ook littekens waardoor ik nog een operatie mag onderaagn. Dus mág ik pijnstillers nemen zodat ik kan slapen?

Christustepaard zeg.
Viva is wel (deels) veranwoordelijk waaraan ze hun lezers/gebruikers blootstelt.
anoniem_71173 wijzigde dit bericht op 04-04-2010 21:49
Reden: aanpassing.
% gewijzigd
quote:lindy schreef op 04 april 2010 @ 21:42:

Vodka is ook een opiaat, natuurlijk.Geloof me, dat haalt de pijn niet weg. Maar als je insinueert dat ik aan een fles zit te lurken dan heb je het volkomen mis. Ik had hier enkel een vraag maar een stelletje watjes moest het weer verzieken.
quote:noahtb schreef op 04 april 2010 @ 21:46:

Viva is wel (deels) veranwoordelijk wat ze hun lezers/gebruikers laten lezen.Volgens mij zijn de gebruikers op Viva heel best in staat om zelf te bepalen wat ze wel en niet willen lezen maargoed, daar gaat het niet over.
quote:Digitalis schreef op 04 april 2010 @ 21:45:

Dus mág ik pijnstillers nemen zodat ik kan slapen?

.

Sure, zolang je je maar aan de dosering houdt.

Kruip nou maar lekker je bed in.
quote:dangeensuus schreef op 04 april 2010 @ 21:48:

[...]

Volgens mij zijn de gebruikers op Viva heel best in staat om zelf te bepalen wat ze wel en niet willen lezen maargoed, daar gaat het niet over.Ik had m;n bericht al gewijzigd
En daarmee bedoel ik dat wij geen getuige hoeven te zijn van een "disaster to be".
Nee.

En nou moet ik mezelf verantwoorden natuurlijk. Ik heb in beide topics nog eens gelezen. En Digi een mail gestuurd. Ze beweert dat ik haar fout vind, en daarom die topics heb gesloten. Ik vind haar niet fout, maar er staat wel een post tussen, waarin ze iets schrijft dat voor mij eigenlijk een reden zou moeten zijn om haar te blokkeren.

Die topics blijven off-line, totdat de ervaren engeltjes het gelezen hebben. Blokkeren ga ik nu niet doen, omdat ik haar het voordeel van de twijfel wil geven, dat het werkelijk aan de medicijnen ligt.
Goede keus Two
Goe gedaan twee
quote:Digitalis schreef op 04 april 2010 @ 21:48:

[...]

Geloof me, dat haalt de pijn niet weg. Maar als je insinueert dat ik aan een fles zit te lurken dan heb je het volkomen mis. Ik had hier enkel een vraag maar een stelletje watjes moest het weer verzieken.O ja, altijd weer die watjes. Het zou verboden moeten worden...
Ik wil me nergens mee bemoeien hoor (maar doe het toch ). Denk je niet dat een afkoelban een goed idee is, gewoon om alles weer in perspectief te kunnen zien?
quote:Digitalis wrote on 04 April 2010 @ 21:48:

[...]

Geloof me, dat haalt de pijn niet weg. Maar als je insinueert dat ik aan een fles zit te lurken dan heb je het volkomen mis. Ik had hier enkel een vraag maar een stelletje watjes moest het weer verzieken.Nice. Wie was hier volgens eigen zeggen ook alweer mislukt?...
Misschien ben je als nieuwe Angel nog niet op de hoogte van de hernieuwde regels omtrent Digitalis, maar al dat softe gedoe is al lán vervallen.

Ik had gráág informatie en goedbedoelde raad plus tips gelezen maar dat kan ik nu wel op mijn platte bruik schirjven, he?
Je wilt geen andere behandeling dat de andere forummers. Dat is goed. De consequentie van die opmerking vind je terug in je mail.

Welterusten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven