Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 april 2010 @ 23:56:

[...]

Het kost een paar honderd liter spiritus vaten sherry, maar dan zet Meds zich wel 30 % voor je in. ( de rest van de tijd is ze bezig met aardappels rooien en planten en zo )Je hebt het goed gedaan vandaag. Verpest het nu niet
quote:minny schreef op 04 april 2010 @ 23:53:

[...]

En vooral tegen jou niet! Ach, je houdt best van mij, geef het nou maar toe
quote:meds schreef op 04 april 2010 @ 23:50:

Iemand Jesus christ supertopper nog gezien?jeetje, Gordon alweer op tv?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 april 2010 @ 23:57:

[...]

jeetje, Gordon alweer op tv?ja goeie kostuums en met een verhaallijn dit keer. Best sterk verhaal
quote:minny schreef op 04 april 2010 @ 23:53:

[...]

Het duurde even....maar ik heb hem ; de eeuwige regenbui boven iemands kop, toch?
quote:iry schreef op 04 april 2010 @ 23:57:

[...]

Ach, je houdt best van mij, geef het nou maar toe Ik geef helegaar niks toe
quote:meds schreef op 04 april 2010 @ 23:55:

ja dat is die smilie die steeds maar wegloopt maar toch steeds in de regen terechtkomt, en waar hij ook naar toe gaat, de regen achtervolgt hem, en wat hij ook doet, hij komt er steeds in terecht, en als het regent dat huilt hij en als het niet regent dan lacht hij. Ik zeg dan kijk fucking eens beter naar Piet PaulusmaBij de vorige ruzie wenste BGB Minny een eeuwig regenbuitje boven haar hoofd toe en hier zie je Minny dus hard wegrennen. Snappie?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 april 2010 @ 23:59:

[...]

Het duurde even....maar ik heb hem ; de eeuwige regenbui boven iemands kop, toch?Dat was m!
Die courgette ging er best in vanavond
quote:meds schreef op 04 april 2010 @ 23:56:

[...]

nee twee is beter, dan noem je het grande dessertIk noem mijn twee ( door de echtelijke staat verplicht tot ) twee orgasmusjes ook altijd " grande finale "
quote:iris1969 schreef op 04 april 2010 @ 23:59:

[...]

Bij de vorige ruzie wenste BGB Minny een eeuwig regenbuitje boven haar hoofd toe en hier zie je Minny dus hard wegrennen. Snappie?ik was daar niet bij hoor, ik distantieer me altijd van dat soort misdragingen. Forumhooligans noem ik ze
quote:meds schreef op 05 april 2010 @ 00:00:

Die courgette ging er best in vanavondHad jij er één op kamertemperatuur? Ik had die van mij te laat uit de ijskast gehaald. Ik kamp nu met een ondertemperatuur van 35.6 .
Meds, door de posting van BGB direct na die van jou vat ik jouw posting ineens heel anders op...
quote:iris1969 schreef op 04 april 2010 @ 23:59:

[...]

Bij de vorige ruzie wenste BGB Minny een eeuwig regenbuitje boven haar hoofd toeZelfs als ik scheld ben ik mild
quote:minny schreef op 04 april 2010 @ 23:59:

[...]

Ik geef helegaar niks toe What's new
dat van die courgette? Hoe kan je dat nou verkeerd opvatten? Courgette+Peter R+kamertemperatuur+orgasmussen
quote:meds schreef op 05 april 2010 @ 00:01:

[...]

ik was daar niet bij hoor, ik distantieer me altijd van dat soort misdragingen. Forumhooligans noem ik zeKuchrocheliegurtmrrblgr.

He, naar die snotterkotsschijt...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 05 april 2010 @ 00:03:

[...]

Zelfs als ik scheld ben ik mild bui= depressie = niet aardig om iemand een depressie toe te wensen
quote:meds schreef op 05 april 2010 @ 00:03:

dat van die courgette? Hoe kan je dat nou verkeerd opvatten? Courgette+Peter R+kamertemperatuur+orgasmussenOh gezellig, ik wist niet dat jij van yatzhee hield?
quote:meds schreef op 05 april 2010 @ 00:04:

[...]

bui= depressie = niet aardig om iemand een depressie toe te wensenlekker regenbuitje om af te koelen ....
Yatzthee ken ik niet, heb wel net de chai thee ontdekt
quote:meds schreef op 05 april 2010 @ 00:04:

[...]

bui= depressie = niet aardig om iemand een depressie toe te wensenJa, en dan zeker met goedbedoelde adviezen komen!
ja zoals; hey je kan ook binnenblijven
Heeft geen zin, regenbui is dan direct boven mijn hoofd
Jongens, het was weer als vanouds leerzaam en gezellig, maar ik ga mijn bedje opzoeken. Doen jullie het licht zo uit?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven