Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 04 april 2010 @ 23:26:

[...]

Ah, is dat de NL versie? Ik kende m in het Engels, vanuit thuis. Good intentions.Komt er wel wat totaal anders uit; die voornemens maak je namelijk zélf. En die raad ( welk woord had jij daarvoor? ) die krijg je van een ander.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:iris1969 schreef op 04 april 2010 @ 23:26:

Wat zeg je nu toch allemaal Floor? Je bent echt ontzettend leuk, grappig en gewild op dit forum.

Nu niet zo aan jezelf twijfelen hoor! (blijf alleen maar weg van voetbaltopics )Schaatsen was het.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:minny schreef op 04 april 2010 @ 23:28:

In de zin dat men een ander beeld van jou had blijkbaar, BGB?Ja. kennelijk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 april 2010 @ 23:29:

[...]

Komt er wel wat totaal anders uit; die voornemens maak je namelijk zélf. En die raad ( welk woord had jij daarvoor? ) die krijg je van een ander.Nou, je kan ook als voornemen hebben om iemand ergens voor te behoeden. Dus ik blijf er lekker bij
Oeps ja, het was inderdaad schaatsen. Zo erg verdiep ik me dus in sport haha!
Ik post dit en haal het zo weer weg, want vind het heel erg rot, maar wil een stukje van mijn 'woede/cynisme(inzicht?)' verklaren.
quote:nouschi schreef op 04 april 2010 @ 23:29:

[...]

Schaatsen was het.

Het was een wedstrijdje!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 april 2010 @ 23:29:

[...]

Ja. kennelijk.Dat kan wel confronterend zijn inderdaad. Zo maak ik tijdens meets vaak mee dat men mij "in het echt" aardig vindt. Aha... Ja, dat zegt ook wel iets he?
Floor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik was ook wat verbaast hoor BGB, want zo pinnig of hard vind ik je gewoonlijk helemaal niet. Misschien toon je nu meer je hulpvaardige kant, terwijl je daarvoor meer google-de of geintopics opende. Iets anders kan ik er ook niet van maken.
Floor meisje toch, wat naar!
quote:floor72 schreef op 04 april 2010 @ 23:31:

[...]

Het was een wedstrijdje!Spelletje toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:minny schreef op 04 april 2010 @ 23:31:

[...]

Dat kan wel confronterend zijn inderdaad. Zo maak ik tijdens meets vaak mee dat men mij "in het echt" aardig vindt. Aha... Ja, dat zegt ook wel iets he?Over je postgedrag, toch?
Ik denk dat het komt omdat wij, daar schaar ik FV ook even onder, soms behoorlijk verbaal sterk uit de hoek kunnen komen. Als een soort virtuele hamer, BAF en zo is het. Dat kan best onaardig overkomen, wat de intentie (ghe) ook is. Anderen zijn weer wat genuanceerder, en zeggen feitelijk hetzelfde maar dat komt aardiger over.
Klote Floor!
quote:minny schreef op 04 april 2010 @ 23:31:

[...]

Dat kan wel confronterend zijn inderdaad. Zo maak ik tijdens meets vaak mee dat men mij "in het echt" aardig vindt. Aha... Ja, dat zegt ook wel iets he?Confronterend? ja en nee. Het zij zo, maar ik begrijp het niet écht.. ( of men moet alleen mijn postings lezen als het écht nergens over gaat, of als ik met jou in de clinch lig )
BGB ik ken jou alleen van de BEO en van alle google-handigheid. Jouw uitspraak met de kippensoep, de aai en de prullenbak liet mij de vrouw achter de BEO en googlehandigheid zien en die vrouw bevalt me prima.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
quote:qwertu schreef op 04 april 2010 @ 23:34:

[...]

Over je postgedrag, toch? Nee over hun! Dat ze watjes zijn! Watjes! Watjes zeg ik je

Floor, je post van 23:20 uur daar kan ik geen chocola van maken (verwijt? zelfverwijt? je om wat voor reden dan ook kut voelen?), maar geloof dat ik daar inmiddels ook niet helder genoeg meer voor ben. Je latere post komt wel binnen. Ik snap dat je dan de behoefte hebt om nog even na te praten.
Ja, Floor, da's ruk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 april 2010 @ 23:35:

[...]

Confronterend? ja en nee. Het zij zo, maar ik begrijp het niet écht.. ( of men moet alleen mijn postings lezen als het écht nergens over gaat, of als ik met jou in de clinch lig )Ghe ja, dat wordt van beide kanten nogal onaardig vaak idd

*vindt dit leuker*
quote:noanne schreef op 04 april 2010 @ 23:35:

BGB ik ken jou alleen van de BEO en van alle google-handigheid. Jouw uitspraak met de kippensoep, de aai en de prullenbak liet mij de vrouw achter de BEO en googlehandigheid zien en die vrouw bevalt me prima.Oké, als je verder nooit iets van me gelezen hebt dan dat dan begrijp ik het wel.
quote:minny schreef op 04 april 2010 @ 23:37:

[...]

*vindt dit leuker*[/fgcolor]jazeker.
.
Floor, je hoeft je niet te verantwoorden ofzo. Als we het dan over andere kanten hebben, dan ken ik veel meer de betrokken Floor, waarmee je ook nog s kunt lachen. En de Floor die hop belt als t ff niet gaat met iemand.

En de Floor die af en toe botweg roept: T is maar een wedstrijdje, terwijl t hele land een diep trauma aan t verwerken is.

Doe jezelf geen onrecht aan door handen in boezems van anderen te steken.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven