Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Fijne paasdagen allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Moggû,



Druifje, gefeliciteerd! Wat leuk een zoon, wat zullen jullie trots zijn!

Trek je het een beetje zo zonder je moeder? Dikke

En Fuss ook een dikke

Ik kan me voorstellen (of eigenlijk helemaal niet) dat het een moeilijke dag was gisteren. Ik hoop ook een met mooie herinneringen.



Rainz, wat een gedoe, lees gezeik, toch allemaal hè.

Neem alleen de hulp aan waar je werkelijk iets aan hebt.

Sterkte deze dag alleen!



Zoeb, is iedereen blijven slapen? Was het een geslaagd feest?



Ik ga opschieten, we moeten over een uurtje bij mijn ouders zijn. Daar gaan we lekker brunchen. \

Zalig pasen allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Fijne paasdagen, mensen!



Rainz, sommige mensen zijn inderdaad veel te bot. Moeilijk om dan iets van hen aan te nemen, maar mss kun je hem ook zeggen dat het op dit moment beroerd binnenkomt omdat je al genoeg aan je hoofd hebt? Als het ter sprake komt?



Haasdagen zijn hier:

Lekker uitslapen

Twee boze kinderen omdat derde iets dierbaars van hen kapot heeft gemaakt.

Derde die op straf zit en ondertussen oefent in veterstrikken.

Hmm, staat er een beetje sneu. Middelste was net zo lekker aan het knutselen, een Sjors en Sjimmie kijkdoos.

Vanmiddag samen met een andere moeder en haar kinderen op pad om paaseieren te zoeken.
Bedankt voor die bloemen

Fijne paasdagen lieve meisjes en maegdje!



Gisteravond bij mijn ouders een paasborrel dus deze 2 dagen hebben we lekker geen verplichtingen meer!

Ik ga zo verder met de kamer van middelste.



Rainz,is idd wel heel bot en zeikerig om daar 3 uur over te mekkeren.Het zal niet meevallen maar probeer de eer aan jezelf te houden en hem rustig duidelijk te maken dat je nu helemaal niet op zulk gedrag zit te wachten.

Ben je deze dagen alleen met de kinderen?



Druif,hoe gaat het met het kersverse wonder?En met jezelf?

Zoeb,feestje nog aan de gang bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Mogguh maisjes en Maegdje!

Fijne paasdagen allemaal!



Coe, deze Paus zegt het toch niet meer, dat 'Biedank voer die bluumen??

De tv staat wel aan, maar ik kijk niet echt.



Zoeb, zijn de logees inderdaad blijven slapen?



Alles goed in huize Druif?

Heb je een leuke kraamverzorgster?



Mamz, waar gaan jullie paaseieren zoeken?

Hebben jullie zelf iets geregeld of is het een georganiseerd iets? (Hier doet de buurtvereniging ieder jaar zoiets)



Rainz, op dat soort gezeik zit je inderdaad niet te wachten.

Hoe voel je je nu?



Voor Fuss:



Veel plezier Nikki, Lekker brunchen!





Troela en ik zouden vanmorgen alleen aan het Paasontbijt zitten, maar vriendin is gisteren na een bevalling hier nog binnen gevallen voor een wijntje, is meteen maar blijven slapen en zat er dus vanmorgen gezellig bij.

Eitjes gekookt en broodjes gebakken en nu eet ik niet meer tot vanavond

Troela zit in bad en vriendin is weer aan het werk.

Ik ga straks wat was opvouwen, stofzuigen en zonnebanken.

Vanavond als Goldman ook weer thuis is gaan wij bij familie gourmetten.

Oudste is een heel weekend bij haar 'schoonfamilie'.

Vorige week zei ze dat dit wel eens De Ware zou kunnen zijn.... Schattig he?



Coe, kunnen we een datum prikken wanneer ik een keertje naar je toe kom voor die mini-meet?

Ik wil wel iets voor je meebrengen hoor.



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hoooooooi!



Ik heb niet teruggelezen en ik zit nog in Duitsland, maar ik miste jullie dus ik kom even gedag zeggen

Hoe is het hier lieffies?



Ik las 't al van Druif, wat geweldig zeg!!



Hier ist leuk, alleen vandaag echt kloteweer!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Hoi Marels!

Leuk dat je even dag komt zeggen.

Geniet, ondanks het mindere weer!

Een troost: Hier is het ook niet fijn...



Rainz? Wie trekt er dan allemaal aan hem?

Jij toch niet geloof ik.



Ik heb :

gestofzuigd

Was gedraaid

Was gevouwen

Was opgeruimd.

Gezonnebankt.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Bloemen, Coebergh?



Goldie, klinkt zo lief, en eerlijk gezegd zou ik het haar zo toewensen, beter dan al dat luddevudduh.

De paaseieren zijn inderdaad neergelegd door een buurtvereniging. Er waren dit keer weinig kinderen op af gekomen (grauw weer) en dus veel buit. Muis heeft ook nog een prijs gewonnen



Nu een verantwoorde paasmaaltijd: zuurkoolstamp met spek. Morgen gaan we beesten met kaasfondue.



Marels, zou het helpen als je morgen nog een mooie dag had, of is het dan te laat?
Zo... even updaten...



De eerste nacht thuis zit erop. Het gaat super goed. Hij drinkt al erg goed en geniet van alle lieve kusjes en aandacht van zijn zussen. 't Mannetje is vannacht wel veel wakker geweest... hij was erg onrustig en volgens mij niet helemaal lekker.



Gelukkig gaat het vandaag wel weer helemaal goed met hem. Het is een liefie hoor.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk, zulke berichten, Druifje, zeker na alle gare berichten van de laatste tijd toen je er zo doorheen zat.
Alle reacties Link kopieren
Leuk die update Druif!

Fijn dat alles goed gaat.

Zucht, de gedachte aan zo'n vers baby'tje.......Hmm, hoe dat rook.. Ik weet het nog precies!



Ja, ik wens het haar ook Mamz.

Het is echt een heel schattig stelletje om te zien, maar ook nog zo jong...

Alhoewel: Toen haar vader en ik haar leeftijd hadden woonden we al samen, dus het kán wel!



Rainz, ik vind je echt een kanjer.

Snappen de kids er wat van?



Nou, ik zit gewassen en gemake-upt klaar.

Als Goldman thuis komt gaan we naar de familie gourmetten.

Dezelfde familie als waar ik gisteren op een verjaardag was. Er staat dus nog een halve fles prosecco op me te wachten.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Of ze het nou snapt of niet..Mijn hart breekt als ik het lees...
Alle reacties Link kopieren
Helleu!



We zijn weer thuis, lekker gegeten!



Rainz, kanjer!

Ik hoop dat de kinderen er 'vanzelf' inrollen.:hug:



Goldie, ik ga straks weer verder met Mojito, lekker!



Druifje, wat klinkt het allemaal mooi! Houden zo!



Lekker Mamz, zuurkool! Kaasfondue heb ik nooit gegeten. Het lijkt me wel wat, ik ben een echte kaaskop.



Ik ga een broodje eten, lekker warm uit de oven!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
goedenavond.



dikke knuffels voor iedereen die het nodig heeft.



Ik ben weer thuis, en ga zo even niets meer doen. Morgen weer vroeg op zucht
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hallo

drukke dag gehad vandaag, met een Mmetje dat dus natuurlijk niet wilde slapen.

Nu ligt 'ie op bed, maar hij droomt heel onrustig en schiet steeds wakker.

Ik ga ook even een dutje doen.



Rainz

Druif

voor de rest: tubbiegroeps
Zo, hij is amper wakker geweest voor de laatste fles, ik kan weer gaan slapen.

James zit in de kroeg, die zal morgen wel hoofdpijn hebben want hij was al erg lollig toen ik straks om half 8 wegging. Bovendien zaten ze toen al aan de whisky
Alle reacties Link kopieren
.
Oei Rainz, dan zul jij ook wel hoofdpijn hebben vandaag!

Wel fijn dat je eens goed gelachen hebt!

Toch een voor jou, en de kinders.
Alle reacties Link kopieren
.



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
lekker toch Rainz. Goed dat je een avond kon lachen! Hopelijk niet teveel hoofdpijn vandaag



MissM, mis je het, naar de kroeg gaan? De kater vast niet maar de gezelligheid? Oh, en bedankt voor je aanbod wb positiekleren, maar qua maat gaat het niet passen



Hier zin om dingen te doen. Was al vroeg wakker (beetje jammer), mijn bekken begint een beetje lastig te doen. Maar ik ga zo eens lekker ruimen in de schuur. Heel de week al zin in. Echt, die poetshormonen hoeven van mij niet meer weg



Tot strakkies
Alle reacties Link kopieren
Helemaal goed Rainz, een leuke avond en géén hoofdpijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven