Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zondag 4 april 2010 om 09:27
Moggû,
Druifje, gefeliciteerd! Wat leuk een zoon, wat zullen jullie trots zijn!
Trek je het een beetje zo zonder je moeder? Dikke
En Fuss ook een dikke
Ik kan me voorstellen (of eigenlijk helemaal niet) dat het een moeilijke dag was gisteren. Ik hoop ook een met mooie herinneringen.
Rainz, wat een gedoe, lees gezeik, toch allemaal hè.
Neem alleen de hulp aan waar je werkelijk iets aan hebt.
Sterkte deze dag alleen!
Zoeb, is iedereen blijven slapen? Was het een geslaagd feest?
Ik ga opschieten, we moeten over een uurtje bij mijn ouders zijn. Daar gaan we lekker brunchen. \
Zalig pasen allemaal!
Druifje, gefeliciteerd! Wat leuk een zoon, wat zullen jullie trots zijn!
Trek je het een beetje zo zonder je moeder? Dikke
En Fuss ook een dikke
Ik kan me voorstellen (of eigenlijk helemaal niet) dat het een moeilijke dag was gisteren. Ik hoop ook een met mooie herinneringen.
Rainz, wat een gedoe, lees gezeik, toch allemaal hè.
Neem alleen de hulp aan waar je werkelijk iets aan hebt.
Sterkte deze dag alleen!
Zoeb, is iedereen blijven slapen? Was het een geslaagd feest?
Ik ga opschieten, we moeten over een uurtje bij mijn ouders zijn. Daar gaan we lekker brunchen. \
Zalig pasen allemaal!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 4 april 2010 om 10:58
Fijne paasdagen, mensen!
Rainz, sommige mensen zijn inderdaad veel te bot. Moeilijk om dan iets van hen aan te nemen, maar mss kun je hem ook zeggen dat het op dit moment beroerd binnenkomt omdat je al genoeg aan je hoofd hebt? Als het ter sprake komt?
Haasdagen zijn hier:
Lekker uitslapen
Twee boze kinderen omdat derde iets dierbaars van hen kapot heeft gemaakt.
Derde die op straf zit en ondertussen oefent in veterstrikken.
Hmm, staat er een beetje sneu. Middelste was net zo lekker aan het knutselen, een Sjors en Sjimmie kijkdoos.
Vanmiddag samen met een andere moeder en haar kinderen op pad om paaseieren te zoeken.
Rainz, sommige mensen zijn inderdaad veel te bot. Moeilijk om dan iets van hen aan te nemen, maar mss kun je hem ook zeggen dat het op dit moment beroerd binnenkomt omdat je al genoeg aan je hoofd hebt? Als het ter sprake komt?
Haasdagen zijn hier:
Lekker uitslapen
Twee boze kinderen omdat derde iets dierbaars van hen kapot heeft gemaakt.
Derde die op straf zit en ondertussen oefent in veterstrikken.
Hmm, staat er een beetje sneu. Middelste was net zo lekker aan het knutselen, een Sjors en Sjimmie kijkdoos.
Vanmiddag samen met een andere moeder en haar kinderen op pad om paaseieren te zoeken.
zondag 4 april 2010 om 11:10
Bedankt voor die bloemen
Fijne paasdagen lieve meisjes en maegdje!
Gisteravond bij mijn ouders een paasborrel dus deze 2 dagen hebben we lekker geen verplichtingen meer!
Ik ga zo verder met de kamer van middelste.
Rainz,is idd wel heel bot en zeikerig om daar 3 uur over te mekkeren.Het zal niet meevallen maar probeer de eer aan jezelf te houden en hem rustig duidelijk te maken dat je nu helemaal niet op zulk gedrag zit te wachten.
Ben je deze dagen alleen met de kinderen?
Druif,hoe gaat het met het kersverse wonder?En met jezelf?
Zoeb,feestje nog aan de gang bij jullie?
Fijne paasdagen lieve meisjes en maegdje!
Gisteravond bij mijn ouders een paasborrel dus deze 2 dagen hebben we lekker geen verplichtingen meer!
Ik ga zo verder met de kamer van middelste.
Rainz,is idd wel heel bot en zeikerig om daar 3 uur over te mekkeren.Het zal niet meevallen maar probeer de eer aan jezelf te houden en hem rustig duidelijk te maken dat je nu helemaal niet op zulk gedrag zit te wachten.
Ben je deze dagen alleen met de kinderen?
Druif,hoe gaat het met het kersverse wonder?En met jezelf?
Zoeb,feestje nog aan de gang bij jullie?
zondag 4 april 2010 om 11:53
Mogguh maisjes en Maegdje!
Fijne paasdagen allemaal!
Coe, deze Paus zegt het toch niet meer, dat 'Biedank voer die bluumen??
De tv staat wel aan, maar ik kijk niet echt.
Zoeb, zijn de logees inderdaad blijven slapen?
Alles goed in huize Druif?
Heb je een leuke kraamverzorgster?
Mamz, waar gaan jullie paaseieren zoeken?
Hebben jullie zelf iets geregeld of is het een georganiseerd iets? (Hier doet de buurtvereniging ieder jaar zoiets)
Rainz, op dat soort gezeik zit je inderdaad niet te wachten.
Hoe voel je je nu?
Voor Fuss:
Veel plezier Nikki, Lekker brunchen!
Troela en ik zouden vanmorgen alleen aan het Paasontbijt zitten, maar vriendin is gisteren na een bevalling hier nog binnen gevallen voor een wijntje, is meteen maar blijven slapen en zat er dus vanmorgen gezellig bij.
Eitjes gekookt en broodjes gebakken en nu eet ik niet meer tot vanavond
Troela zit in bad en vriendin is weer aan het werk.
Ik ga straks wat was opvouwen, stofzuigen en zonnebanken.
Vanavond als Goldman ook weer thuis is gaan wij bij familie gourmetten.
Oudste is een heel weekend bij haar 'schoonfamilie'.
Vorige week zei ze dat dit wel eens De Ware zou kunnen zijn.... Schattig he?
Coe, kunnen we een datum prikken wanneer ik een keertje naar je toe kom voor die mini-meet?
Ik wil wel iets voor je meebrengen hoor.
Fijne dag allemaal!
Fijne paasdagen allemaal!
Coe, deze Paus zegt het toch niet meer, dat 'Biedank voer die bluumen??
De tv staat wel aan, maar ik kijk niet echt.
Zoeb, zijn de logees inderdaad blijven slapen?
Alles goed in huize Druif?
Heb je een leuke kraamverzorgster?
Mamz, waar gaan jullie paaseieren zoeken?
Hebben jullie zelf iets geregeld of is het een georganiseerd iets? (Hier doet de buurtvereniging ieder jaar zoiets)
Rainz, op dat soort gezeik zit je inderdaad niet te wachten.
Hoe voel je je nu?
Voor Fuss:
Veel plezier Nikki, Lekker brunchen!
Troela en ik zouden vanmorgen alleen aan het Paasontbijt zitten, maar vriendin is gisteren na een bevalling hier nog binnen gevallen voor een wijntje, is meteen maar blijven slapen en zat er dus vanmorgen gezellig bij.
Eitjes gekookt en broodjes gebakken en nu eet ik niet meer tot vanavond
Troela zit in bad en vriendin is weer aan het werk.
Ik ga straks wat was opvouwen, stofzuigen en zonnebanken.
Vanavond als Goldman ook weer thuis is gaan wij bij familie gourmetten.
Oudste is een heel weekend bij haar 'schoonfamilie'.
Vorige week zei ze dat dit wel eens De Ware zou kunnen zijn.... Schattig he?
Coe, kunnen we een datum prikken wanneer ik een keertje naar je toe kom voor die mini-meet?
Ik wil wel iets voor je meebrengen hoor.
Fijne dag allemaal!
zondag 4 april 2010 om 15:59
zondag 4 april 2010 om 16:14
zondag 4 april 2010 om 17:45
Bloemen, Coebergh?
Goldie, klinkt zo lief, en eerlijk gezegd zou ik het haar zo toewensen, beter dan al dat luddevudduh.
De paaseieren zijn inderdaad neergelegd door een buurtvereniging. Er waren dit keer weinig kinderen op af gekomen (grauw weer) en dus veel buit. Muis heeft ook nog een prijs gewonnen
Nu een verantwoorde paasmaaltijd: zuurkoolstamp met spek. Morgen gaan we beesten met kaasfondue.
Marels, zou het helpen als je morgen nog een mooie dag had, of is het dan te laat?
Goldie, klinkt zo lief, en eerlijk gezegd zou ik het haar zo toewensen, beter dan al dat luddevudduh.
De paaseieren zijn inderdaad neergelegd door een buurtvereniging. Er waren dit keer weinig kinderen op af gekomen (grauw weer) en dus veel buit. Muis heeft ook nog een prijs gewonnen
Nu een verantwoorde paasmaaltijd: zuurkoolstamp met spek. Morgen gaan we beesten met kaasfondue.
Marels, zou het helpen als je morgen nog een mooie dag had, of is het dan te laat?
zondag 4 april 2010 om 17:51
Zo... even updaten...
De eerste nacht thuis zit erop. Het gaat super goed. Hij drinkt al erg goed en geniet van alle lieve kusjes en aandacht van zijn zussen. 't Mannetje is vannacht wel veel wakker geweest... hij was erg onrustig en volgens mij niet helemaal lekker.
Gelukkig gaat het vandaag wel weer helemaal goed met hem. Het is een liefie hoor.
De eerste nacht thuis zit erop. Het gaat super goed. Hij drinkt al erg goed en geniet van alle lieve kusjes en aandacht van zijn zussen. 't Mannetje is vannacht wel veel wakker geweest... hij was erg onrustig en volgens mij niet helemaal lekker.
Gelukkig gaat het vandaag wel weer helemaal goed met hem. Het is een liefie hoor.
zondag 4 april 2010 om 18:06
Leuk die update Druif!
Fijn dat alles goed gaat.
Zucht, de gedachte aan zo'n vers baby'tje.......Hmm, hoe dat rook.. Ik weet het nog precies!
Ja, ik wens het haar ook Mamz.
Het is echt een heel schattig stelletje om te zien, maar ook nog zo jong...
Alhoewel: Toen haar vader en ik haar leeftijd hadden woonden we al samen, dus het kán wel!
Rainz, ik vind je echt een kanjer.
Snappen de kids er wat van?
Nou, ik zit gewassen en gemake-upt klaar.
Als Goldman thuis komt gaan we naar de familie gourmetten.
Dezelfde familie als waar ik gisteren op een verjaardag was. Er staat dus nog een halve fles prosecco op me te wachten.
Fijn dat alles goed gaat.
Zucht, de gedachte aan zo'n vers baby'tje.......Hmm, hoe dat rook.. Ik weet het nog precies!
Ja, ik wens het haar ook Mamz.
Het is echt een heel schattig stelletje om te zien, maar ook nog zo jong...
Alhoewel: Toen haar vader en ik haar leeftijd hadden woonden we al samen, dus het kán wel!
Rainz, ik vind je echt een kanjer.
Snappen de kids er wat van?
Nou, ik zit gewassen en gemake-upt klaar.
Als Goldman thuis komt gaan we naar de familie gourmetten.
Dezelfde familie als waar ik gisteren op een verjaardag was. Er staat dus nog een halve fles prosecco op me te wachten.
zondag 4 april 2010 om 19:15
Helleu!
We zijn weer thuis, lekker gegeten!
Rainz, kanjer!
Ik hoop dat de kinderen er 'vanzelf' inrollen.
Goldie, ik ga straks weer verder met Mojito, lekker!
Druifje, wat klinkt het allemaal mooi! Houden zo!
Lekker Mamz, zuurkool! Kaasfondue heb ik nooit gegeten. Het lijkt me wel wat, ik ben een echte kaaskop.
Ik ga een broodje eten, lekker warm uit de oven!
We zijn weer thuis, lekker gegeten!
Rainz, kanjer!
Ik hoop dat de kinderen er 'vanzelf' inrollen.
Goldie, ik ga straks weer verder met Mojito, lekker!
Druifje, wat klinkt het allemaal mooi! Houden zo!
Lekker Mamz, zuurkool! Kaasfondue heb ik nooit gegeten. Het lijkt me wel wat, ik ben een echte kaaskop.
Ik ga een broodje eten, lekker warm uit de oven!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 5 april 2010 om 08:29
lekker toch Rainz. Goed dat je een avond kon lachen! Hopelijk niet teveel hoofdpijn vandaag
MissM, mis je het, naar de kroeg gaan? De kater vast niet maar de gezelligheid? Oh, en bedankt voor je aanbod wb positiekleren, maar qua maat gaat het niet passen
Hier zin om dingen te doen. Was al vroeg wakker (beetje jammer), mijn bekken begint een beetje lastig te doen. Maar ik ga zo eens lekker ruimen in de schuur. Heel de week al zin in. Echt, die poetshormonen hoeven van mij niet meer weg
Tot strakkies
MissM, mis je het, naar de kroeg gaan? De kater vast niet maar de gezelligheid? Oh, en bedankt voor je aanbod wb positiekleren, maar qua maat gaat het niet passen
Hier zin om dingen te doen. Was al vroeg wakker (beetje jammer), mijn bekken begint een beetje lastig te doen. Maar ik ga zo eens lekker ruimen in de schuur. Heel de week al zin in. Echt, die poetshormonen hoeven van mij niet meer weg
Tot strakkies