Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Kan iemand even naar de bh kijken?Volgens mij klopt er iets niet,hoe kan het dan mensen die geen lid zijn wel een reaktie op de foto kunnen geven?

Heel verstandig Fuss!
Kan ik hier iemand blij maken met een carmen krullenset of een espresso duo voor espresso en cappucino?Heb ook nog een fohnborstelset,zo eentje die ronddraait en fohnt.

Roept U maar!
Word het morgen mooi weer ja?

Fijn!

Ik loop nog steeds in pyjama. Lekker hoor.

Straks maar even aankleden want misschien eet er wel weer iemand mee.

Coe, je hebt mail via Hyves.

Ik denk dat we die reactie kunnen lezen omdat die foto ook bij Boro's eigen foto's staat.
Ik moet ook eens flink ruimen, dan kan ik hier ook wat in de aanbieding gooien.

Leuk!
Iemand een kliko vol met takken?

Of een gillend kind?

Ik pas voor de andere aanbiedingen

Heerlijk, zo'n pasen zonder verplichtingen. Spruitjes en broccoli zijn geblancheerd, aardappelkroketjes zijn gaar. En dan nog uuuuren over..
Ik had me aangekleed voor Ikea,daarna weer mijn lekkere joggingbroek aan om te poetsen en nu ga ik douchen en me weer aankleden.Ik heb mijn vriendin gebeld om te komen gourmetten(waarom heb ik toch altijd teveel??)
goedemiddag

ik was weer even werken en nu ga ik heerlijk niets meer doen, alleen aan de kaasfondue

Rainz, fijn dat je toch weer wat gelachen hebt

doe mij de kliko met takken maar, ik heb genoeg gegil gehoord

Coe, de ikea dat je dat durft met pasen. Ik ga deze week wel ergens

Leuk goldie, dat oudste de ware heeft gevonden

En fuss, rustig aan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
.
Het is een vriendinnetje van Bor die heeft gereageerd. Ik denk ook omdat de foto misschien bij Bor staat.

Ikea op 2e paasdag??? Wat een held dat je dat hebt aangedurft Coe.

Rainz als je maar lol hebt. Ben je al aan een date toe?

En ja morgen wordt het 18 graden.

De boot ligt op de juiste plek. Het ging niet zo gemakkelijk met die wind. En manlief heeft het roer over moeten nemen.

Ben ook helemaal niet blij met de ligplaats die we nu hebben.

Ik ga er nog wel flink over klagen. We liggen al 11 jaar op dezelfde plek. En dan nu moeten we opeens heel anders invaren. Blugh. Bovendien stak er een dikke schroef uit de steiger die we nu hebben en hebben we een lelijke kras op de boot. Ik snap niet dat iemand een steiger dan niet fatsoenlijk achter laat als je moet verkassen. Me dunkt dat je dat wel verplicht bent. Wij hebben tenminste alles netjes weggehaald.

Ik wil verhaal halen maar manlief wil het er bij laten.

Ik denk er nog even over. Geen overhaaste beslissingen.
.
Rainz een leuke avond is iets anders dan een date. Of ben ik nu ouderwets? Ben je wel aan het werk? Wou anders volgende week een keer langskomen om mijn zonnebril. Als het jou uitkomt tenminste. Eerlijk zeggen als je er geen behoefte aan hebt.
.
misschien kun je eerlijk zijn en gewoon zeggen dat je aan een avond plezier toe bent tegen je date.

Maar vooral doen wat je gevoel je ingeeft rainz. Dat is het allerbelangrijkste.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
En zo is dat Rainz, wat Its zegt van doen wat je gevoel je ingeeft.

Het lijkt inderdaad wel erg snel om je alweer op 'de markt' te begeven...

Mijn kleine Troela is net ongesteld geworden...

Dat 'kleine' kan er nu dus wel van af...
Zolang je niets doet wat jij niet wilt is het toch goed Rainz? En als hij daarmee instemt is het toch leuk. Gewoon op neutraal terrein afspreken, iemand vragen om je na een uurtje te bellen (kun je altijd nog voorwenden dat je naar huis moet ) en als het leuk is genieten

Eet smakelijk Its Hier staat ook nog kaasfondue, voor ooit ofzo

Zoeb, wat stom dan zeg. Ik zou het toch even navragen hoor, waarom het is.

Ik heb net voor het eerst in mijn leven gehogedrukstraald. Geweldig apparaat zoiets zeg! Woei

De voortuin (lees: steentjes) zijn weer minder groen. Morgen een laag azijn erover en dan nog een keertje hogedrukspuit. Wat zal het stralen dan

Ook nog die stoel gehaald en met de mannen op het terras gezeten voor een lekkere lunch.

Nu wordt er lekker voor me gekookt, mmm.

Oh ja, Gold, kijken de dochters niet vreemd op als er 's morgens opeens bezoek is bij het ontbijt?
.
Nee hoor Fuss, niet vreemd.

Wij hebben een hele mooie logeerkamer, dus zo raar is het niet dat daar regelmatig iemand slaapt.

Het wordt soms erg laat en/of na een paar wijntjes is het wel zo fijn als er dan gelogeerd kan worden.
Rainz,doen wat voor jou goed voelt(makkelijk gezegd he)Maar breng wel iemand op de hoogte,je weet nooit wat voor engerd het is....Vriendin van me heeft iets vervelend meegemaakt,al een aantal jaar geleden,maar ik was blij dat ik op de hoogte was toen.

Hier blijven ook regelmatig mensen logeren,al heb ik niet de luxe van een logeerkamer.Kinderen zijn ook niet anders gewend.Er mogen ook altijd vriendjes en vriendinnetjes logeren,dat mocht bij mijn ouders thuis alleen bij hoge uitzondering en ik vond dat heel erg ..ik mocht trouwens wel vaak bij anderen logeren
Oh Gold Ik heb zo'n vermoeden dat dat hier ook niet lang meer duurt
Kleine Troela is toch maar net 11 of zo? Pfft, ze zou hoe dan ook woest worden als ze zag dat ze hier klein heette.

Rainz, het lijkt me heel heftig, het gedoe over alleen een leuke middag of toch maar wat meer. Kan me zo voorstellen dat meneer niet op RP staat voor een leuke middag.

Oow, weer een aanvaring met Oudste. Pfft, het jong heeft het lef niet om naar buiten te gaan *en keutelt dus net als ik rond het huis* maar tegen zijn moeder durft 'ie wel, heuse dreigementen zelfs.

Hij is nu wel razend stil. Als ik hem moet geloven heb ik morgen een zure dag.

Voor de rest een fijne paasdag gehad, en lekkere kaasfondue gegeten. De kleintjes gingen liever kampvuurtje spelen boven een waxinelichtje en hebben dus verbrand brood en verbrande knakworstjes op.
Schonezoon heeft een gebroken botje in zijn pink, zijn knokkel en een middenhandsbeentje. Zit in het gips dus. Nadat hij tegen de garagedeur had gebeukt deed het pijn natuurlijk en hij zag dat zijn pink uit de kom was........die heeft hij zelf weer teruggezet ...... met 3 gebroken botjes
Au, Buuf!

Schonezoon moet wel erg boos geweest zijn... Ook een bikkel trouwens: Zelf terug zetten

Ja, Troela wordt in september pas 12 Mamz, dus ze is inderdaad vroeg.

Ik was 14 en Oudste ook.
Als schonezoon gefrustreerd is, loopt hij naar buiten. De schuurdeur kreeg het te verduren en toen hij
Wat bekend Buuf, ik had ook zo'n heethoofdige zoon.

Die sloeg de gaten in de deuren. Gelukkig is ie nu niet meer zo.

En ik zei altijd dat het beter de deur was dan een mens.

Maar 't is wel een stoere bink zeg jou schoonzoon. Dat ie zijn uit de kom geschoten pink zelf weer in de kom heeft geduwd met al die gebroken botjes.

Achossie Gold Kleine Troela al ongesteld op haar elfde.

Dat is wel erg jong zeg.
Pfoeh. De heftigheid van sommige mannen. Hij is nu hartstikke boos op zichzelf zeker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven