Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Mogguh lieve lieffies!

Goed te lezen dat je zo'n plezier hebt gehad Rainz! Ik kan me die avonden nog herinneren dat ik op knuz.nl 'bezig' was

Fussie poetswonder

Gaat alles goed met Skippy? De kritieke grens is voorbij he?

Gold, zo leuk om te lezen dat oudste de ware gevonden heeft

Jammer dat wij net puppie toen gemist hebben!

Coe, hoe is het met ukkie?

Gisteren lekker druk geweest hier. De houten vloer van zijn waslaag ontdaan en een nieuwe erop gepoetst. Heidens karwei, maar geklaard! De berging opgeruimd en er staat nu heel veel buiten om in de kliko van enkele buren ook gegooid te worden morgen

Vandaag gaan Happy de bomen snoeien en ik ga met de hogedrukspuit het dakterras schoonmaken.

Geniet!
Rainz,goed om te lezen dat je hebt gelachen!!

Gold,zullen we even hyven voor de meet?

Ik ga vandaag naar Ikea....weet niet of ik daar wel zo blij van word in die drukte maar ik wil de kamers af vandaag!De kinderen zet ik bij mijn ouders af,die gaan ondertussen daar in het grote bad

Later!
Ai, de ikea op tweede paasdag? Ik zou vroeg gaan Coe en dan heeeeeel snel halen wat je nodig hebt.

Buuf, 'mijn' kritieke grens ligt nog anderhalve week verder eigenlijk. Dus het is nog even eng Niet meer heel eng hoor, kan het redelijk relativeren maar wel een beetje.
Ik zit er ook heel erg aan te denken om morgen te gaan Fuss! De bakken die ik wil hebben ze niet dus het kan vandaag toch maar half....bovendien doe ik vriend daar wel een heel groot plezier mee!Met nu niet gaan bedoel ik

Buuf,met Ukkie gaat het weer goed!Is weer vrolijk en haalt weer streken uit!Hopelijk was dit de laatste keer dat ie zo ziek was!
Dan zou ik morgen gaan

Fijn dat Ukkie weer zo opgeknapt is!

(valt het al op dat ik nog steeds op mijn luie kont zit? )
Moggû,

Wat zijn jullie fanatiek zeg.

Ik lag nog in bed om 8.30.

Ik heb wel al het huishouden opgeruimd en straks ga ik de boel met de franse slag doen.

En nu zitten we naar de marathon van Utrecht te kijken, kunnen we vast in de stemming komen voor volgende week.

Goed besluit om niet naar Ikea te gaan Coe, volgens mij kom je die tent niet in of uit vandaag.

Ik denk dat ik morgen het dakterras ga schoonmaken en dan van de week voor planten oppad.

Fuss, fijn dat het goed gaat, houden zo!!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mogguh.....

Tjonge, wat zijn jullie al allemaal druk!

Ik kijk koffie, koffie tiiiiijjjjjjd!

Nee Coe, Ikea op 2de Paasdag zou ik ook niet doen.

Ja, we mailen over een meet!

Nikki, de Prosseco smaakte prima. De mojito ook?

Rainz, hilaaaarisch dat relatieplanet!

Zat er wat lekkers tussen?

Fuss, hoeveel weken ben je nu?

Lekker poetsen, maar stop lekker op tijd. Het moet niet af!

MissM, hoe is James er aan toe na zo'n zware avond?

Buuf, jullie maken volgende keer wel kennis met Puppy denk ik.

Wij gaan vandaag lekker niks doen (alleen even met de swiffert rond) . Goldman wordt ook een jaartje ouder , dus die is gesloopt na zo'n weekend 'met de jongens'.

Nu tijd voor thee!
Mogguh

Fijn dat RP je aan het lachen maakte, Rainz, ik word er zelf nogal eens meer depri van.

Buuv, jullie doen niet aan Hasen, zo te zien

Vandaag:

Niet teveel computeren

Wat van de heg snoeien

Afwas/was

Kinderen uit elkaar houden begeleiden bij een leuke dag

Kaasfondue
.
Kaasfondue is heeerlijk!

Ik heb het jaaaren geleden voor het eerst bij Xaloy in Zwitserland gedaan en afgelopen Kerstavond hier thuis.

Was echt heel lekker en gezellig. Ik kan het iedereen aanraden.

Rainz:

Die actie maakte hem al een stuk minder lekker denk ik...
Een stuk minder lekker ja, maar wel een heel stuk lolliger.
Je ligt dus gewoon nog goed in de markt Rainz

Nikki, gaat sportman volgende week die 42km doen? De held! En heb je hem daarna weer thuis of moet hij dan aftrainen?

Ach, nee toch, heb ik koffietijd gemist?

Dat voelde voor mij vroeger echt als een dagje vrij, als ik dat kon kijken. Ben benieuwd of het wat is.

De schuur schiet al op. Tenminste, als ik niet kijk wat er nu op de plaats staat

Dus ik ga lekker weer aan de slag!
Mamz, nee pasen is aan ons niet besteed. We hebben net gesport, nu is Happy bezig met de brunch. Straks gaan we aan de slag.

En ik mag nog even naar dochter want vriend was boos, heeft met de hand tegen een deur geslagen en die is nu niet helemaal oké.....de hand dan. Ze moeten naar de SEH straks tijdens het middagslappje van Ixsje, dus omama mag oppassen!
Môgge. Nou ja 't is alweer bijna middag.

De verjaarsdrukte is voorbij. Geen logees gehad maar wel druk.

Waarom kunnen mensen niet gewoon op de dag zelf komen, maar moet het verdeeld worden over drie dagen. Pech dus als we vanmiddag niet thuis zijn. We gaan nu naar de boot. We hebben een andere ligplaats en die hadden we voor 1 april in moeten nemen, maar toen stormde het nogal.

Lees vanavond even bij.

Toedeloe.
We hebben de ikea op 2e paasdag overleefd!Voel me een ware held

Ik had thuis gekeken welke stellingen de kasten lagen dus we zijn naar magazijn gerend en stonden met een kwartier weer buiten!Yoehaa!
James heeft een flinke kater

eigen schuld, dikke bult!

We moeten hier overigens flink aan het bezemen want we gaan het huis te koop zetten!

Ik ga denk ik maar een klusjesman regelen om een paar kleine dingetjes te doen waardoor hetcer net iets netter uit ziet.
Coebergh, ben je Willem nog tegen gekomen?

(zie ook zijn topic op de sexpijler )
Dadelijk:

administratie opruimen

foto's op computer en backuppen

rekeningen betalen

kleding doorpassen en voor kringloop klaar leggen

kledingkast opruimen

bed verschonen

wassen drogen opruimen
De schuur is klaar Nu staan er alleen nog dingen die echt nodig zijn! En twee dozen die zaterdag even naar de kringloop kunnen Ik ben zo trots op mezelf, heb weer heel veel weggegooid en ook handig terug gezet. We kunnen er weer in lopen en mijn fiets kan er ook al bijna bij

Is er nog iemand die ik blij kan maken met een mooie zwarte winterjas? Soort fluweelstof, met een rits en een capuchon. Ik trek hem niet aan maar hij is wel nog erg mooi.

Hilarisch topic is het he MissM?

Coe, dapper van je! Was het al druk op de boulevard? Ik wil er eigenlijk nog een ligstoel halen bij leentjeB. Heb 'm van de week niet meegenomen en nu spijt
COe, dapper hoor! Mijn oma had me gevraagd om vandaag mee te gaan naar IKEA, maar ik heb toch maa vriendelijk bedankt voor de eer. Morgen doe ik het graag voor haar, maar vandaag echt niet!

Fuss, goed bezig geweest! Wat voor maat is die jas? Ik heb er wel interesse in anders.
Ik pas 'm dus jij ook
Nee geen Willem gezien

Wel opgedirkte mensen aan het paasontbijt... Ik moet dus deze week terug want wil doorzichtige bakken voor in de kast en die hadden ze niet meer

Fuss,ik zou het niet doen!Wij waren half twaalf klaar en toen kon je over de koppen lopen.
He Buuf,das ook naar die hand,hopelijk is het niet gebroken!Mijn oudste noemt mijn moeder altijd omama.:)
Dan zou ik hem graag van je willen overnemen Fus. Rest even via de BH?

Coe, opgedirkte mensen aan het paasontbijt in de Ikea? Het moet niet gekker worden!
Wat leuk dat je hem wilt hebben Vond het zo zonde om hem zomaar naar de kringloop te doen

Tuurlijk ga je opgedoft naar je paasontbijt. Oók als het in ikea is

Ik ga de stretcher wel aan het einde van de middag halen dan, hopelijk is het dan rustiger. Morgen wordt het mooi weer dus dan wil ik hem hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven