Moet het even kwijt

05-04-2010 14:46 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik moet dit even van mij afschrijven..

Ik ben net een huis gaan bezichtigen met mijn vriend, er was daar een vrouw die het huis verhuurde.

Bij binnenkomst zag ik meteen dat ze gewoon openlijk op mijn vriend liep tegeilen, hij is heus niet dom lijkt mij dat hij dit niet opmerkte.

Het leek voor mij net alsof hij erin mee ging,(ze zag er niet uit en was wat ouder maar dat terzijde) ik voelde mij op een gegeven moment totaal niet op mijn gemak.

Ze hing nog net niet aan zijn lippen, en hij bleef gewoon terug kijken en in mijn ogen charmeren(ik dacht eerst nog ja misschien voor de woning tekrijgen we willen hem namelijk graag)

Ze begon zich op een gegeven moment alleen maar op hem terichten en ik stond er echt voor jan lul bij .

Ik zei toen op een gegeven moment, uhm ja als je belt krijg je wel mijn vriend aan de lijn want ik heb namelijk alleen zijn nr gegeven, waarop ze zei nou dat maakt toch helemaal niet uit..en weer liep telonken naar hem en hij lachte maar dom en schaapachtig terug.

Ik ontplofte buiten, ik zei we gaan samen voor een huis kijken en ik sta er maar bij..had me even een kneepje gegeven of je meer tot mij gericht.

Hij zegt nu dat ik dingen zie die er niet zijn.

En ja ik werd er onzeker van..maar ik vond/vind gewoon dat hij te walgelijk liep tedoen en te lang bleef kijken..ik voel me echt rot nu...ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met dit bericht wil..wilde gewoon van me af schrijven voel me zo kut
Nou vind het niet heel gek dat als jij in een gesprek genegeerd wordt dat over jullie zou moeten gaan omdat verkoopmadame niet de beleefdheid heeft jou ook een geile blik te werpen..dat iets dan inderdaad minder leuk is.

Zeker als het voor jou en je vriend wel iets positiefs hoort te zijn voor je gevoel.

Dat mens is gewoon een trut, en je vriend, zoals vele mannen, te suf om te realiseren wat er gebeurd.

Maar op dat moment dus wel een lummel.

Als hij een lieverd is zal hij een beetje grinniken om jouw jaloezie en als jij een lieverd bent, dan doe je dat zelf ook..
..popcorn?
quote:Vierkant schreef op 05 april 2010 @ 14:57:

Wat zit je het meest dwars dat een andere vrouw kennelijk op je vriend aan het geilen was of dat je vriend (in jouw ogen) je op dat moment niet genoeg aandacht gaf? Hoe had je vriend volgens jou dan moeten reageren?

Een vrouw mag kijken naar me vent natuurlijk, en denken goh wat een mooie vent, dat is tie ook gewoon.

Maar je moet je fatsoen hebben en het zakelijk houden.

en dat deed ze niet en hij deed dom mee.

Hij had gewoon aardig en beleeft moeten zijn..maar niet gaan charmeren en mee spelen is niet netjes tegenover je partner vindt ik...alles tot een bepaalde hoogte gewoon
quote:nola schreef op 05 april 2010 @ 14:59:

Nou vind het niet heel gek dat als jij in een gesprek genegeerd wordt dat over jullie zou moeten gaan omdat verkoopmadame niet de beleefdheid heeft jou ook een geile blik te werpen..dat iets dan inderdaad minder leuk is.

Zeker als het voor jou en je vriend wel iets positiefs hoort te zijn voor je gevoel.

Dat mens is gewoon een trut, en je vriend, zoals vele mannen, te suf om te realiseren wat er gebeurd.

Maar op dat moment dus wel een lummel.

Als hij een lieverd is zal hij een beetje grinniken om jouw jaloezie en als jij een lieverd bent, dan doe je dat zelf ook..

Snap je ze betrok me er totaal niet meer bij, en hij ook gewoon ff niet..en dat stak.

Dankjewel voor je lieve bericht...
Ik denk dat de verkoopster zich een natte broek heeft gelachen na jullie bezoek...

Zij onschuldig aan de flirt en dan zo'n meisje ernaast wat compleet flipt...

TO, daar zou je toch boven moeten staan zeg!

Jullie gaan verdorie een huis samen kopen...me dunkt dat hij je dus leuk genoeg vind...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Klinkt alsof ze zo ongeveer klaar kwam.
summerdance we gaan huren.

Ja sorry voel me gewoon naar..vondt het gewoon niet leuk..totaal niet
Het is hoe je er zelf instaat, Butterfly. Als mij dit overkwam zou ik het hoogst vermakelijk hebben gevonden. Maar daar heb jij niets aan. Volgend mij komt het toch voort uit onzekerheid. Maar over wat precies?
Zo.

Jij bent echt heel heel heel erg jaloers.

Als mijn man zo jaloers was, was ik hard weggerend.

Ik sta ook wel eens naar een man te kijken of met een man te praten. En nee, dan sta ik niet continu mijn man in het gesprek te betrekken. Hij is zelfstandig genoeg om mee te babbelen als hij daar zin in heeft.
Wat zei je vriend toen je hem hiermee confronteerde??
quote:Zamirah schreef op 05 april 2010 @ 14:51:

Dat zijn gewoon verkooptruukjes.Precies! Ik heb het zelf ook eens meegemaakt. Dat een vrouwelijke makelaar wel heel erg overdreven tegen mijn vriend deed. Ze hadden het nadien over uitgaansgelegenheden in de buurt ..en ze deed zo overdreven. Toen ik een opmerking maakte zo van: "Anders gaan jullie toch een keer samen uit!" Mijn vriend vond die opmerking nadien nergens op slaan. Nee tuurlijk niet,( beetje stom van mij) want zij deed niets anders dan verkopen. en daar zijn sommige vrouwen nou eenmaal erg goed in. Maak je niet sappel en vooral niet als het om een wat oudere niet mooie vrouw gaat toch? Je vriend wil met jou samenwonen en niet met deze verhuurster. en zo wel..so be it! Houd je haaks en ga geen dingen zien die er niet zijn.
quote:Butterfly14 schreef op 05 april 2010 @ 14:59:

[...]

Een vrouw mag kijken naar me vent natuurlijk, en denken goh wat een mooie vent, dat is tie ook gewoon.

Maar je moet je fatsoen hebben en het zakelijk houden.

en dat deed ze niet en hij deed dom mee.

Hij had gewoon aardig en beleeft moeten zijn..maar niet gaan charmeren en mee spelen is niet netjes tegenover je partner vindt ik...alles tot een bepaalde hoogte gewoon

Maar wat deed ze dan?

Kneep ze hem in zijn billen, gingen haar handen terloops langs zijn zak, gaf je hem kusjes in zijn nek, kirde ze een beetje met een hoog stemmetje?

Wat deed ze dan waar jij zo ontzettend vreselijk pissed over ben?
summerdance,

Ze negeerde mij, ze deed alsof hij er alleen ging wonen.

Ze wilde dingen weten die niet relevant zijn voor het huren van een huis..

Ik vondt het niet leuk en liep door het huis, en als ik haar wat vroeg , keek ze naar hem en gaf hem antwoord..

Ik weet het klinkt misschien stom en overdreven maar het voelde gewoon zo rot...nooit gehad dit..
maar...wat zei je vriend er nou over?
quote:Summerdance schreef op 05 april 2010 @ 15:03:

[...]

Maar wat deed ze dan?

Kneep ze hem in zijn billen, gingen haar handen terloops langs zijn zak, gaf je hem kusjes in zijn nek, kirde ze een beetje met een hoog stemmetje?

Wat deed ze dan waar jij zo ontzettend vreselijk pissed over ben?

Fluurrtun. Lachen, populair doen, en haar negeren.

Draaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaaa
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:biebelie schreef op 05 april 2010 @ 15:02:

Wat zei je vriend toen je hem hiermee confronteerde??

Eerst zei die dat ik spoken zag, en naderhand zei die ja ik had het telaat door..ja me reet het lag er tedik bovenop..

Als zo'n spook(in manvorm dan) zo op mij zou geilen zou ik er niet op in gaan en hem gelijk op ze plaats zetten en zeggen tegen mijn vriend en schat..wat vindt je ervan?
Ik vind het ook onproffesioneel om je verkooptruuks op 1 persoon te richten wanneer de 'verkoop' duidleijk voor 2 personen relevant is.

Want als het averechts werkt, verkoop je dus helemaal niks.

Het is wel gokken dan..dus wat is er zo proffesioneel aan gokken?
..popcorn?
Weetje, in mijn vorige relatie kon ik ook zo jaloers reageren, dus ik snap je wel.

Bij mij kwam het voort uit dat ik ook gewoon veel te weinig aandacht kreeg van mijn ex, en naar hij bleek, voor geen meter te vertrouwen was.

Ik denk dat je eerder bij jezelf en je relatie te rade moet gaan, ben jij te onzeker? Vertrouw je m niet, dan boven op haar te springen. Zij is het ws. al lang weer vergeten.

Als de basis van je relatie inorde is, zou je hier samen keihard om moeten lachen.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Idd nola, maatr nogmaals we gaan huren hahah
Maar give your man a break.

Hij verwacht ook niet in zo'n gesprek overdonderd te worden door allerlei opmerkingen, weet hij veel en hij wilde zelf waarschijnlijk niet onbeleefd zijn.
..popcorn?
Dus ze deed niets geiligs?

ze liet niet haar boezem wat meer zien?

Ze woelde niet eens lekker door zijn haar?

Ze fluisterde geen spannende woordjes in zijn oor?

Het enige wat ze deed was jou negeren en wat onbenullige dingen vragen aan je vriend?

Misschien (en ik zeg niet dat het zo is hoor, want ik ken je niet)

Misschien stond jouw hoofd haar gewoon niet aan.

Dat kan je wel eens hebben, dat je direct een afkeer hebt van iemand....

Heb ik ook wel eens, en ook in mijn vak probeer ik me dan liever tot de ander te richten omdat ik de neiging heb om anders nogal bitcherig uit de hoek te komen.

Niet professioneel ik weet het, maar het werkt wel.

Dussssss....maar er niet meer van dan dat het is.

Lach erom met vriend en ga zitten duimen dat jullie het huis hebben!
Je werd onzeker van een wijf dat er niet uitzag. Ik wens jullie veel succes in jullie relatie...
je bent geloof ik bozer op je vriend dan op die mevrouw. Hij houdt toch van jou? Hij gaat toch met jou samenwonen? Hij heeft toch nog nooit eerder je aanleiding gegeven? Laat het los, hij gaat met jou mee naar huis en niet met die dame. Het geeft alleen maar aan dat je een lekker ding als vriend hebt. Bofferd;)
Nah en als hij en nou voor gaat zorgen dat jullie dat huis krijgen?

Maakt het dan nog uit? Er liepen meerdere mensen en jouw vriend staat bij de verhuurster in haar geheugen gegrift.

Jullie zijn toch samen..... misschien heeft deze gezelligheid er voor gezorgd dat jullie straks samen lekker zitten. Ik vind die vriend van jou zeer zakelijk eigenlijk.
quote:Paque_in_Pink schreef op 05 april 2010 @ 15:08:

Weetje, in mijn vorige relatie kon ik ook zo jaloers reageren, dus ik snap je wel.

Bij mij kwam het voort uit dat ik ook gewoon veel te weinig aandacht kreeg van mijn ex, en naar hij bleek, voor geen meter te vertrouwen was.

Ik denk dat je eerder bij jezelf en je relatie te rade moet gaan, ben jij te onzeker? Vertrouw je m niet, dan boven op haar te springen. Zij is het ws. al lang weer vergeten.

Als de basis van je relatie inorde is, zou je hier samen keihard om moeten lachen.

Klopt wat je zegt hoor...ja ik ben wel een beetje onzeker soms met dit soort dingen.

Normaal ben ik wel zeker van mij..en ons.

,Maar weet je..hij is altijd jaloers en ziet spoken..die er dan echt niet zijn,en dan doet hij dit en dan denk ik nu joh wat jij denkt of verbeeld doe je gewoon zelf..
Maak jezelf niet zo gek....

Het was ws een spelletje van die vrouw om het huis te verhuren en anders om jou te laten flippen (die vrouwen zijn er ook) en dat is geloof ik goed gelukt :-)

En als het nou andersom was geweest? een leuke verkoper?

denk niet dat jij helemaal van steen bent toch? dan had jij hem toch ook geen chagerijnige bek verkocht?

Come on...beetje meer zelfvertrouwen hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven