Moet het even kwijt

05-04-2010 14:46 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik moet dit even van mij afschrijven..

Ik ben net een huis gaan bezichtigen met mijn vriend, er was daar een vrouw die het huis verhuurde.

Bij binnenkomst zag ik meteen dat ze gewoon openlijk op mijn vriend liep tegeilen, hij is heus niet dom lijkt mij dat hij dit niet opmerkte.

Het leek voor mij net alsof hij erin mee ging,(ze zag er niet uit en was wat ouder maar dat terzijde) ik voelde mij op een gegeven moment totaal niet op mijn gemak.

Ze hing nog net niet aan zijn lippen, en hij bleef gewoon terug kijken en in mijn ogen charmeren(ik dacht eerst nog ja misschien voor de woning tekrijgen we willen hem namelijk graag)

Ze begon zich op een gegeven moment alleen maar op hem terichten en ik stond er echt voor jan lul bij .

Ik zei toen op een gegeven moment, uhm ja als je belt krijg je wel mijn vriend aan de lijn want ik heb namelijk alleen zijn nr gegeven, waarop ze zei nou dat maakt toch helemaal niet uit..en weer liep telonken naar hem en hij lachte maar dom en schaapachtig terug.

Ik ontplofte buiten, ik zei we gaan samen voor een huis kijken en ik sta er maar bij..had me even een kneepje gegeven of je meer tot mij gericht.

Hij zegt nu dat ik dingen zie die er niet zijn.

En ja ik werd er onzeker van..maar ik vond/vind gewoon dat hij te walgelijk liep tedoen en te lang bleef kijken..ik voel me echt rot nu...ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met dit bericht wil..wilde gewoon van me af schrijven voel me zo kut
quote:nola schreef op 05 april 2010 @ 15:08:

Maar give your man a break.

Hij verwacht ook niet in zo'n gesprek overdonderd te worden door allerlei opmerkingen, weet hij veel en hij wilde zelf waarschijnlijk niet onbeleefd zijn.

Is ook wel zo, maar hij heeft normaal een hekel aan zulke mannen en vrouwen, dat soort gedrag, en nu zag hij het telaat en werkt er zelf aan mee.

Ik zeg je had net zo goed je eigen dat huis in kunnen neuken ahahja kinderachtig i know.

Maar goed ze kon nog niks zeggen want ze moest nog overleggen met der eigen man..haha
Als je in je werk te maken krijgt met iemand waarvan diegene dr kop je niet aan staat, dan ben je toch wel zo proffesioneel om daar normaal mee om te gaan?

Wat kinderachtig als je dat niet kan zeg.
..popcorn?
quote:parel27 schreef op 05 april 2010 @ 15:12:

Maak jezelf niet zo gek....

Het was ws een spelletje van die vrouw om het huis te verhuren en anders om jou te laten flippen (die vrouwen zijn er ook) en dat is geloof ik goed gelukt :-)

En als het nou andersom was geweest? een leuke verkoper?

denk niet dat jij helemaal van steen bent toch? had jij hem toch ook geen chagerijnige bek verkocht?

Come on...beetje meer zelfvertrouwen hebben.

Ja ze deed het om mij testangen..merkte ik..

Als het andersom was..tuurlijk netjes en beleefd, geintresseerd..maar toch anders..hem erbij betrokken en me arm even demonstratief om hem heen geslagen en gezegd..en schat?
Nou ze keek me heeeel lief aan toen ik voor de deur stond..maar toen doemde manlief op achter me en ze verzoop bijna
quote:Butterfly14 schreef op 05 april 2010 @ 14:59:

[...]

Een vrouw mag kijken naar me vent natuurlijk, en denken goh wat een mooie vent, dat is tie ook gewoon.

Maar je moet je fatsoen hebben en het zakelijk houden.

en dat deed ze niet en hij deed dom mee.

Hij had gewoon aardig en beleeft moeten zijn..maar niet gaan charmeren en mee spelen is niet netjes tegenover je partner vindt ik...alles tot een bepaalde hoogte gewoon

Vervelende situatie, ik kan me voorstellen dat jij je voor piet snot daar voelde staan. Ik zou jou niet gelijk bestempelen als jaloers, het is mij ook wel eens overkomen. Soms zijn er vrouwen, die kunnen gewoon niet subtiel doen. Het is bijna genant en je zou er plaatsvervangende schaamte van krijgen, ware het niet dat het zo verdomd onbeleefd en respectloos is. Ik had het ooit bij een verkoopster in een winkel, met groeiende verbazing keek ik naar hoe die vrouw zich gedroeg. Ik dacht op een gegeven moment; "meid, kijk uit dat je niet over die toonbank glijdt met je geslijm en gegeil".

Het is bijzonder irritant, loslaten en zorgen dat madame niet je vriend's tel.nr gaat gebruiken voor andere mededelingen dan over het huis.
Laat het los....
Ben het eens met de reacties hierboven. En ik ben ervan overtuigd dat ze óf zo is (ik kende daar ook een paar van, hadden zelf niet door wat zij deden), of om jou te stangen. In het laatste geval heeft ze mooi haar zin gekregen... En zo jammer dat je je vriend zo aanvalt...
Ja idd igoneh,

Want ik zei uhm ja in de mail staat alleen zijn nr hoor niet de mijne..oh nou zegt ze weer naar hem kijkend dat maakt toch helemaal niet uit he zei ze en keek naar hem..

Idd ze heeft zijn nr.... bevalt me niet het voelt raar klaar
je voelde je niet gesteund door je vriend maar dat betekend niet dat hij dat expres heeft gedaan.

Laat het los.

Het was gewoon een trut.

En hij houdt van jou.

De volgende keer zal hij misschien wel ad remmer reageren, misschien had hij zn koffie nog niet op, of stond zn bui er niet naar, maar het is menselijk.
..popcorn?
Jammer dat ik me vriend zo aanval;..

Ik ben normaal nooit of zelden jaloers.

Hij daar integen is heel jaloers juist..

Ikz eg normaal nooit wat dit ging gewoon tever en kon me niet beheersen
ooooeeeehhh! het is echt erg hoe jaloers je bent, bijna grappig gewoon :-)

Dat maken jullie toch wel eens meer mee van beide kanten of niet?!
quote:Butterfly14 schreef op 05 april 2010 @ 15:18:

Ja idd igoneh,

Want ik zei uhm ja in de mail staat alleen zijn nr hoor niet de mijne..oh nou zegt ze weer naar hem kijkend dat maakt toch helemaal niet uit he zei ze en keek naar hem..

Idd ze heeft zijn nr.... bevalt me niet het voelt raar klaarnooit dat stemmetje in jezelf negeren, intuitie heeft dat, en wie bewijst dat jij ernaast zit in overdreven reageert. Je voelt wat je voelt, je hoeft je nu niet als een hysterische kip zonder kop te gedragen, maar je mag best af gaan op wat je voelt.
Ja nola je hebt gelijk..ik weet het..maar gewoon het voelde zo rot..en voelde me niet gesteunt..ik keek er zo naar uit en daar stond ik dan met me geitenbek schaapachtig om me heen tekijken hahah..ff lachen maar..lucht op
Ik kan concluderen dat ze:

- een oudere, niet mooie vrouw is

- al slijmerig tegen jou wilde gaan doen, maar toen je vriend zag

- je vriend nu ook doorheeft (te laat maar beter laat dan nooit) hoe zij is

- zij getrouwd is

- jouw vriend van jou houdt omdat hij met jou samen gaat wonen en niet met haar

- jouw vriend superjaloers is, maar jij je nu eigenlijk ook hetzelfde gedraagt

Kan je hier nou niet je eigen conclusie uit trekken? Ok, het was vervelend voor jou, dat kan ik begrijpen, maar het is nu voorbij. Misschien krijgen jullie inderdaad het huis wel omdat ze zo ondersteboven van je vriend was. Dat kan...
En anders neem ij het heft de volgende keer in eigen handen en neem je het gesprek heel "brutaal"gewoon over.

Want ook jij had hier zelf iets aan kunnen veranderen, door bijvoorbeeld actiever in het gesprek te mengen, jouw nummer te geven en aan te geven dat dat nummer gebruikt kan worden.

Dan had je vriend raar gekeken maar dan had je rustig kunnen zeggen dat je een vreemd gevoel van het mens kreeg.

Klaar.

Les voor allebei.

En nu weer samen kroelen op de bank want het is zondag.

Maar ik begrijp je irritaite wel ja.
..popcorn?
Als je het huis nog een keer mag bezichtigen en ze is er ook weer bij kun je misschien vragen of het slakkenspoor opgeruimd wordt voor je het huis intrekt of dat het erbij hoort :-)
thanks nola...je hebt gelijk..
quote:parel27 schreef op 05 april 2010 @ 15:22:

Als je het huis nog een keer mag bezichtigen en ze is er ook weer bij kun je misschien vragen of het slakkenspoor opgeruimd wordt voor je het huis intrekt of dat het erbij hoort :-)
Ze vroeg toch ook waar hij vandaan kwam? Heeft jouw vriend een tintje? En heeft ze heel, heel. heel krampachtig gedaan? Om vooral de boodschap "Ik ben zo openminded" uit te dragen? Die mensen heb je namelijk ook. En dat kan dan ook zo overkomen. Doen dat ook bij mensen in een rolstoel, om vooral maar te laten merken dat ze er heus geen rare mening op na houden. Snap je?

En als jouw vriend Arische Henk is, dan valt deze theorie compleet uit elkaar natuurlijk....
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Misschien had je vriend het wel door en wist hij zich ook geen raad met de situatie (verlegen?). Voor de rest, laat het gaan!

En doe niet zo boos naar de vriend. Hij heeft toch niets verkeerds gedaan? Je doet net of die vrouw met je vriend in de badkamer heeft liggen wippen, terwijl jij de keuken aan het inspecteren was.

Doe wat aan die jaloezie, dat kan tussen jou en je vriend in gaan staan.
quote:MiNouTje schreef op 05 april 2010 @ 15:21:

Ik kan concluderen dat ze:

- een oudere, niet mooie vrouw is

- al slijmerig tegen jou wilde gaan doen, maar toen je vriend zag

- je vriend nu ook doorheeft (te laat maar beter laat dan nooit) hoe zij is

- zij getrouwd is

- jouw vriend van jou houdt omdat hij met jou samen gaat wonen en niet met haar

- jouw vriend superjaloers is, maar jij je nu eigenlijk ook hetzelfde gedraagt

Kan je hier nou niet je eigen conclusie uit trekken? Ok, het was vervelend voor jou, dat kan ik begrijpen, maar het is nu voorbij. Misschien krijgen jullie inderdaad het huis wel omdat ze zo ondersteboven van je vriend was. Dat kan...hoho het is nog niet voorbij...misschien kunnen we volgende week wel tekenen ..zie ik der gezellig weer
quote:nola schreef op 05 april 2010 @ 15:22:

En nu weer samen kroelen op de bank want het is zondag.Maandag!
quote:Butterfly14 schreef op 05 april 2010 @ 15:25:

[...]

hoho het is nog niet voorbij...misschien kunnen we volgende week wel tekenen ..zie ik der gezellig weerJaen dan heb je het huis, waar jíj met jóuw vriend gaat wonen Misschien kun je die afspraak dan meteen gebruiken om aan jou en jullie te werken?
jammer voor je meid ik zou denk ik precies hetzelfde hebben als mijn vriend in mijn ogen iets zou doen wat in mijn ogen niet door de beugel kon ik begrijp dat je je ontzettend klote voelt dan als je vriend zo bezig was met die dame

ik hoop dat je eruit komt,het enige dat ik wel kan zeggen is je kan je vriend niet vastleggen aan jezelf als hij iets buiten de deur wilt doen doet hij het toch wel.

Ik bedoel dus gewoon te zeggen ook al zou hij geflirt hebben met die dame,je kan hem toch niet tegenhouden...

Denk eens zo wat nou als hij echt aan het flirten was met die vrouw?wat dan? stort dan je hele wereld in?

nou meid sterkte ermee
quote:Quinty schreef op 05 april 2010 @ 15:28:

[...]

Maandag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven