Moet het even kwijt

05-04-2010 14:46 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik moet dit even van mij afschrijven..

Ik ben net een huis gaan bezichtigen met mijn vriend, er was daar een vrouw die het huis verhuurde.

Bij binnenkomst zag ik meteen dat ze gewoon openlijk op mijn vriend liep tegeilen, hij is heus niet dom lijkt mij dat hij dit niet opmerkte.

Het leek voor mij net alsof hij erin mee ging,(ze zag er niet uit en was wat ouder maar dat terzijde) ik voelde mij op een gegeven moment totaal niet op mijn gemak.

Ze hing nog net niet aan zijn lippen, en hij bleef gewoon terug kijken en in mijn ogen charmeren(ik dacht eerst nog ja misschien voor de woning tekrijgen we willen hem namelijk graag)

Ze begon zich op een gegeven moment alleen maar op hem terichten en ik stond er echt voor jan lul bij .

Ik zei toen op een gegeven moment, uhm ja als je belt krijg je wel mijn vriend aan de lijn want ik heb namelijk alleen zijn nr gegeven, waarop ze zei nou dat maakt toch helemaal niet uit..en weer liep telonken naar hem en hij lachte maar dom en schaapachtig terug.

Ik ontplofte buiten, ik zei we gaan samen voor een huis kijken en ik sta er maar bij..had me even een kneepje gegeven of je meer tot mij gericht.

Hij zegt nu dat ik dingen zie die er niet zijn.

En ja ik werd er onzeker van..maar ik vond/vind gewoon dat hij te walgelijk liep tedoen en te lang bleef kijken..ik voel me echt rot nu...ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met dit bericht wil..wilde gewoon van me af schrijven voel me zo kut
Ja tis maandag idd.ahaha

Ja idd we zullen wel zien hoe het loopt en of we het krijgen.

Bedankt iedereen voor de wijze woorden, raad, en het meedenken.

liefs
Hoever zou die vrouw eigenlijk gegaan zijn met die 2 mannen die voor jullie het huis hadden bezichtigd? hihi
thanks shiva
quote:parel27 schreef op 05 april 2010 @ 15:30:

Hoever zou die vrouw eigenlijk gegaan zijn met die 2 mannen die voor jullie het huis hadden bezichtigd? hihiNah idd echt he haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven