Good Luck
maandag 5 april 2010 om 21:05
Neenee, da's niet onhandig, da's helegaar niet verkeerd!
Ik heb namelijk 2 weken meivakantie en zij niet.
Dusssssssssssssssssssssss: ECHT vakantie voor Cin.
Ieder nadeel heb z'n voordeel, niet waar?
(en ik heb bij het aannemen van deze vervanging 2 dagen vrij gefikst dus volgende week maandag en dinsdag ben ik vrij...dat gaat me volgend jaar niet meer lukken als ik weer FT werk zoals ik heb aangevraagd)
Ik heb namelijk 2 weken meivakantie en zij niet.
Dusssssssssssssssssssssss: ECHT vakantie voor Cin.
Ieder nadeel heb z'n voordeel, niet waar?
(en ik heb bij het aannemen van deze vervanging 2 dagen vrij gefikst dus volgende week maandag en dinsdag ben ik vrij...dat gaat me volgend jaar niet meer lukken als ik weer FT werk zoals ik heb aangevraagd)
maandag 5 april 2010 om 21:05
Amalia, ik wilde je net een geven. Gaan jullie echt verbouwen op zolder?
Star proest benen aan mijn hoofd .
Bridges, wat lief is dat zeg van Fieke! Jongste vindt babies ook heel interessant en leuk. Ik ken dat helemaal niet van oudste. Die wordt heel erg dwars en bokkig van babies (geen idee verder hoor). Hij heeft zijn broer altijd genegeerd of extreem veel aandacht getrokken. Ik dacht eerst dat dat normaal was, maar nu zie ik dat het dus heel anders kan. Echt zo leuk van Fieke!!!!
Compu, dat wist ik niet van die ene nier. Ik vind het heel knap van haar en van jullie dat het zo goed met haar gaat. Wat een top-ouders zijn jullie toch. Ik neem een enorme pet voor je af.
Star proest benen aan mijn hoofd .
Bridges, wat lief is dat zeg van Fieke! Jongste vindt babies ook heel interessant en leuk. Ik ken dat helemaal niet van oudste. Die wordt heel erg dwars en bokkig van babies (geen idee verder hoor). Hij heeft zijn broer altijd genegeerd of extreem veel aandacht getrokken. Ik dacht eerst dat dat normaal was, maar nu zie ik dat het dus heel anders kan. Echt zo leuk van Fieke!!!!
Compu, dat wist ik niet van die ene nier. Ik vind het heel knap van haar en van jullie dat het zo goed met haar gaat. Wat een top-ouders zijn jullie toch. Ik neem een enorme pet voor je af.
maandag 5 april 2010 om 21:08
Oooh dank je Jin, dank je Cin
Hmm,2 weken zelf vrij is wel relaxt! Vinden ze die opvang wel leuk? Heeft Eduard nog wat vrij of moet hij ook werken?
Jin, we gaan idd verbouwen. Maar we hebben nog steeds geen offertes binnen hoor. Jongens liggen nu samen, en baby heeft echt een baby kamer,dus dat kan nu nog wel maar niet voor eeuwig.
Hmm,2 weken zelf vrij is wel relaxt! Vinden ze die opvang wel leuk? Heeft Eduard nog wat vrij of moet hij ook werken?
Jin, we gaan idd verbouwen. Maar we hebben nog steeds geen offertes binnen hoor. Jongens liggen nu samen, en baby heeft echt een baby kamer,dus dat kan nu nog wel maar niet voor eeuwig.
maandag 5 april 2010 om 21:12
Opvang vinden ze erg leuk. Ze hoeven er ook niet iedere dag heen, zo ontaard zijn we nog net niet.
Dinsdag - opvang
woensdag - opa en oma
donderdag - komt iemand oppassen
vrijdag - opa komt hier
zaterdag, zondag, maandag: op vakantie met ons naar Hof van Saksen
dinsdag; eduard en ik thius
woensdag: opa komt hier
donderdag en vrijdag: Stekelbees (opvang)
Keurig toch?
Was leuk in Berlijn, Jinny! Natuurlijk wel wat akkefietjes met die 14jarige dombootjes maarja, dat blijf je houden. We hebben veel van de stad gezien. Mooie boottocht over de Spree, Stasi-gevangenis bezocht, rondrit, gewinkeld in het centrum en 's avonds in de Fernsehturm geweest! Ik heb er echt van genoten in ieder geval.
Dinsdag - opvang
woensdag - opa en oma
donderdag - komt iemand oppassen
vrijdag - opa komt hier
zaterdag, zondag, maandag: op vakantie met ons naar Hof van Saksen
dinsdag; eduard en ik thius
woensdag: opa komt hier
donderdag en vrijdag: Stekelbees (opvang)
Keurig toch?
Was leuk in Berlijn, Jinny! Natuurlijk wel wat akkefietjes met die 14jarige dombootjes maarja, dat blijf je houden. We hebben veel van de stad gezien. Mooie boottocht over de Spree, Stasi-gevangenis bezocht, rondrit, gewinkeld in het centrum en 's avonds in de Fernsehturm geweest! Ik heb er echt van genoten in ieder geval.
maandag 5 april 2010 om 21:13
En in mei kan ik de jongens nog thuis houden als ik dat wil. Zeker als het mooi weer is, vind ik dat wel leuk. Als het slecht weer is dan zitten ze de hele dag voor de tv en dan heb ik ze liever op school.
Heerlijk, 2 weken meivakantie, dat wil ik ieder jaar wel! Ik heb mooi weer besteld.
Eerst 1 mei Sam's communie. Dat wordt echt een mega-happening ook.
Heerlijk, 2 weken meivakantie, dat wil ik ieder jaar wel! Ik heb mooi weer besteld.
Eerst 1 mei Sam's communie. Dat wordt echt een mega-happening ook.
maandag 5 april 2010 om 21:18
Cin, leuke dingen gedaan!!! Zoveel verschillende dagen iets anders doen of bij iemand anders zijn zou hier echt drama zijn met oudste. Ik verbaas me er over dat het bij jullie goed gaat. Fijn lijkt me!
Amalia, wanneer zouden jullie ongeveer willen verbouwen? Leuk dat geschuif op papier, dat vind ik echt heel leuk om te doen, nadenken over hoe en wat.
Amalia, wanneer zouden jullie ongeveer willen verbouwen? Leuk dat geschuif op papier, dat vind ik echt heel leuk om te doen, nadenken over hoe en wat.
maandag 5 april 2010 om 21:18
maandag 5 april 2010 om 21:21
Oja, dat is allemaal niet zo'n probleem, ze vinden het juist leuk om wat verschillende dingen te doen zo in de vakantie. We moeten het voor Gijs wel even voorstructureren zodat hij weet wat er komt maar verder vindt hij het wel prima.
Zolang het allemaal maar bekenden zijn met wie hij zijn tijd doorbrengt is hij wel blij.
Sam en Cas zijn sowieso altijd al heel flexibel.
Stekelbees is ook hetzelfde als waar ze iedere middag heengaan. Vinden ze ook leuk normaal.
Zolang het allemaal maar bekenden zijn met wie hij zijn tijd doorbrengt is hij wel blij.
Sam en Cas zijn sowieso altijd al heel flexibel.
Stekelbees is ook hetzelfde als waar ze iedere middag heengaan. Vinden ze ook leuk normaal.
maandag 5 april 2010 om 21:23
Ja, Bridges, dat heb ik deze zomer ook voor het eerst. Alledrie de koters thuis, de hele zeven weken lang. Ik kan ze nog wel naar de BSO brengen af en toe. Dan zien ze ook eens wat kinderen om mee te spelen want hier thuis hebben ze alleen elkaar of ik moet ergens heengaan waar kinderen zijn. (kunnen hier niet op straat spelen verder).
Nu scheelt het dat ik ook wel met ze durf te gaan zwemmen. Ik heb geen fysieke klachten meer en dan hoef ik alleen maar op Gijs en Cas te letten en die zijn ook niet meer zo verzuiperig als ik ze bandjes aantrek.
Nu scheelt het dat ik ook wel met ze durf te gaan zwemmen. Ik heb geen fysieke klachten meer en dan hoef ik alleen maar op Gijs en Cas te letten en die zijn ook niet meer zo verzuiperig als ik ze bandjes aantrek.
maandag 5 april 2010 om 21:26