Good Luck
maandag 5 april 2010 om 21:27
maandag 5 april 2010 om 21:28
maandag 5 april 2010 om 21:29
Ik stel voor: jij twee oudsten of twee jongsten en ik het andere stel. Mijn jongste is heel ondeugend en weet wat hij wil, maar is een ontzettend lief en tolerant ventje (oh hij had wel, echt zo genant, oudste gebeten toen oudste hem klierde. Wat een prachtig gebit heeft jongste zag ik op de arm van oudste, echt zo hard gebeten. echt erg).
maandag 5 april 2010 om 21:29
maandag 5 april 2010 om 21:32
quote:Jinny schreef op 05 april 2010 @ 21:30:
Klinkt wel als goed voorbereid Bam! Geen naschoolse opvang voor jullie?
Ik ben altijd zo goed voorbereid met de vakanties
Ik ben tegen naschoolse opvang, dus ook met de vakantie.
En ik heb wel een oppas, maar ik maak het mezelf nu eenmaal graag moeilijk .
Al ga ik die oppas zo nu en dan wel inzetten hoor
Klinkt wel als goed voorbereid Bam! Geen naschoolse opvang voor jullie?
Ik ben altijd zo goed voorbereid met de vakanties
Ik ben tegen naschoolse opvang, dus ook met de vakantie.
En ik heb wel een oppas, maar ik maak het mezelf nu eenmaal graag moeilijk .
Al ga ik die oppas zo nu en dan wel inzetten hoor
maandag 5 april 2010 om 21:46
Juul heeft een terugkomkaart gekregen van de Juffies, toen hij afscheid nam. Hij mag nu een dagje komen helpen met de Juffies. Ze zijn altijd erg benieuwd hoe het gaat op school, en hebben dus zo de terugkomkaart ingeschakeld. Juul vindt het helemaal geweldig. Hij zeurt me al weken mijn kop gek wanneer hij naar zijn juffies mag, want hij heeft beloofd dat hij ging vertellen hoe het op school gaat. Kind onthoud alles.....
maandag 5 april 2010 om 22:19
Voor ieder gezin een passende oplossing, denk ik altijd maar.
Had het er nog met een vriendin over gister. Wat voor bak shit ik wel niet over me heen had gekregen van sommige collega's toen ze erachter kwamen dat ik FT werkte. (en dan weten ze nog niet eens dat ik het vanaf nu blijf doen ook) Niet normaal wat vrouwen durven te zeggen, echt, een kerel zou het niet in zijn harsens halen. Nu doet mij dat werkelijk geen ruk. Op de vraag wat ik met mijn kinderen doe antwoord ik tegenwoordig dat ik ze aan een boom bind en af en toe ga kijken of ze er nog staan.
Kijk, dan is NSO toch al een hele vooruitgang vergeleken met die beloofde boom, niet waar?
Had het er nog met een vriendin over gister. Wat voor bak shit ik wel niet over me heen had gekregen van sommige collega's toen ze erachter kwamen dat ik FT werkte. (en dan weten ze nog niet eens dat ik het vanaf nu blijf doen ook) Niet normaal wat vrouwen durven te zeggen, echt, een kerel zou het niet in zijn harsens halen. Nu doet mij dat werkelijk geen ruk. Op de vraag wat ik met mijn kinderen doe antwoord ik tegenwoordig dat ik ze aan een boom bind en af en toe ga kijken of ze er nog staan.
Kijk, dan is NSO toch al een hele vooruitgang vergeleken met die beloofde boom, niet waar?