Help me AUB mijn dochter is net verkracht!!!

05-04-2010 21:32 388 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn tiener dochter belt mij 1 uur geleden vanuit het buitenland dat zij verkracht is. Ik was er van overtuigd dat zij daar veilig was.

Machteloos ,boos ,misselijk van alles voel ik . maar vooral ik kan er niet accuut heen!!! Tranen stromen over mijn wangen , kotsend boven de wc.... te veel pijn en emoties. Arts is onderweg, politie ook

HELP.....ik wil raad, een goed gesprek, begrip.. weet t niet precies. Mijn dochter schaamt zich en wil niet dat ik er over praat, maar ik moet erover praten om dit aan te kunnen.
Jeetje, wat vreselijk en wat zul je geschrokken zijn.

Waar zit ze? Kun je een trein/vlucht/bus boeken om er zo snel mogelijk te zijn?
Is zij daar op vakantie of woont zij daar? Kan jij daar wellicht zsm heen? Heel, heel veel sterkte. Bel eventueel slachtofferhulp voor advies
:( wat vreselijk! ik hoop dat je haar snel kunt zien
In welk buitenland zit ze? Kan ze aangifte doen bij betrouwbare politie? Heeft ze er vrienden of familie waar ze terecht kan?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Jezus radeloos, wat een schok. Wat zul je je vreselijk voelen. Waar zit je dochter, is het echt geen optie om daar naartoe te gaan?
The time is now
Ach lieve schat!!!!! Wat verschrikkelijk voor jou en je dochter!!!!

Woont je dochter ver weg? Is er een mogelijkheid dat je er naartoe kan gaan om haar bij te staan?

Wat moet jij je nu verschrikkelijk voelen zeg. In ieder geval een hele hele dikke knuffel en praat maar van je af op het forum.

Heel veel liefs,

Smurfje
Je kunt en mag natuurlijk hier je hart luchten! Wat een verschikkelijk nare situatie! Voor je dochter uiteraard, maar voor jou als moeder ook...

Als je liever wil bellen met iemand, anoniem, om je verhaal te doen, kijk dan eens op www.sensoor.nl <-- dat is de vroegere SOS hulptelefoon. Je kunt ook met ze chatten en mailen als je dat wil.
Iets anders
Gatverredamme! Verder heb ik dezelfde vragen als de rest. Hoe snel kun je bij haar zijn?
O mijn god wat erg.

Waar zit ze? Is ze er alleen?

Kan je met een eerste vlucht naar haar toe?

Is er een Nederlandse Ambassade?
Ik hoop echt dat je zo snel mogelijk naar haar toe kan. Dit is echt elke moeders angst. Mijn hart gaat naar je uit. Je bent waarschijnlijk zo boos, radeloos en verdrietig. Heel veel sterkte en liefs.
Ze zit te ver om te bereiken, en omdat ik zelf in de ziektewet zit krijg ik geen reis toestemming, alhoewel ik dat nu neig aan mijn laars telappen, dan maar geen geld!
Zo gauw je kan erheen, lijkt mij! En in die tussentijd: luisteren, luisteren, luisteren!

Lijkt mij een van de ergste nachtmerries die je kan overkomen, wil jou en vooral je dochter heel veel sterkte wensen!
Jeesus wat verschrikkelijk. Hoe ver weg is ze? Kan ze gauw naar huis komen?
Jeetje, wat verschrikkelijk allemaal en wat zul je je naar voelen dat je nu niet bij haar kunt zijn! Komt ze snel weer naar huis?

Veel sterkte
De onnodige reacties zijn verwijderd.

Sterkte Radeloost
quote:radeloost schreef op 05 april 2010 @ 21:37:

Ze zit te ver om te bereiken, en omdat ik zelf in de ziektewet zit krijg ik geen reis toestemming, alhoewel ik dat nu neig aan mijn laars telappen, dan maar geen geld!Als je dit uitlegt krijg je daar vast wel toestemming voor. Sterkte
Ben je er nog?
wat verschrikkelijk, volgens mij als je dochter dat overkomt voel je het zelf bijna.. jezus weet je al wat over de situatie? Meer informatie dan alleen dat ze verkracht is? Pfff heel veel sterkte en ik hoop dat je snel hulp krijgt van slachtofferhulp ofzo,, dat je even je hart kan luchten en die mensen weten waar ze mee dealen
Wil je zeggen waar ze zit?? Welk land/welke plaats!?

Hoe heb je contact met haar heeft ze een mobiel bij zich??
OK even stappen:

1. Kun je geld vrijmaken voor een ticket?

2. Hoe snel kun je naar het land toe?

3. Moet je papieren, stempels etc hebben en zo ja, kun je dan morgen nog naar de ambassade?

4. Heb je nog contact met je dochter, kan zij mogelijk op een manier naar Nederland?

Zet een koffer klaar met kleding zodat je elk moment kan vertrekken.
quote:radeloost schreef op 05 april 2010 @ 21:37:

Ze zit te ver om te bereiken, en omdat ik zelf in de ziektewet zit krijg ik geen reis toestemming, alhoewel ik dat nu neig aan mijn laars telappen, dan maar geen geld!Daar zou ik geen toestemming voor vragen. Gewoon gaan, dit zijn bijzondere omstandigheden. Bovendien zou ik er verder maling aan hebben wat hun daar van vinden, mijn kind gaat gewoon voor een uitkeringsinstantie.
Om haar privacy wil ik niet te veel details vertellen.

Morgen ga ik proberen nu toch toestemming om te reizen te krijgen. Ze zit wel in Europa. Maar zonder famillie.

Zo snel zoveel reacties!!! LIEF dank jullie wel!!
Wat verschrikkelijk!!! Heel veel sterkte!
Heeft ze een reisverzekering!!?

Geef even wat informatie anders kunnen we je niet helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven