Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
quote:Mutsje78 schreef op 03 april 2010 @ 00:59:

[...]

Je hebt wel een beetje gelijk Rasa. Ik denk toch dat het komt omdat ik al 32 ben en mischien nog wel kinderen wil en daar toch een goede leuke vader en vent bij wil zoeken En ik vind het lastig om er onbevangen in te stappen omdat ik mischien bang ben om gekwest en gedumpt te worden na een aantal leuke date's. Ik word ook niet zo snel verliefd meer als vroeger, dat maakt denk ik mijzelf ook wat kritischer.

Maar goed ik ben hier niet de enige met vreemde dates en het is fijn om toch je frustratie even te kunnen uiten hier. Maar hopelijk levert het internetdaten mischien wel een succes op??Heel herkenbaar, Mutsje! Ik zou zelf ook heel graag die man en mogelijke vader van mijn kinderen willen tegenkomen, maar heb weleens een adempauze in het daten ingelast toen ik merkte dat ik te cynisch werd. En túúrlijk mag je hier je frustraties kwijt!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk het ook. Blijkbaar was je aantrekkelijk genoeg om mee in bed te duiken, maar heeft hij al wel kunnen concluderen dat je verder niet bijzonder genoeg bent. Hoe goed kent hij je na slechts 1 date? Nauwelijks lijkt me.
“Als ondertussen de geest die liefde is ons allen maar leidt en beschermt. Dat is zo belangrijk.” Jeroen van Merwijk
quote:miss84 schreef op 05 april 2010 @ 20:43:

[...]

Voor mannen dus niet. Of is er een man hier die dat tegenspreekt?

Spreek jij even voor het soort mannen in jouw omgeving, zeg.

En stel je vraag dan ook aan een vent!

Nog beter;open een eigen topic!
quote:miss84 schreef op 05 april 2010 @ 19:43:

[...]

Hoe keken jullie er tegen aan, na 1e niet goed afgelopen date?

Zo: Neeeeexxxt! Volgende beter! (en weer wat geleerd, je weet toch weer wat meer over waar je op moet letten, wat je bij nader inzien echt een afknapper vindt, enz)

Om ook nog even te melden dat ik echt wel leuk, gezellig en lief ben, maar toch eigenlijk niet zo erg bijzonder.. (?!)

Dat deed wel beetje zeer eigenlijk..Lomperik! Nee, maar hij is zo'n lot uit de loterij! Lijkt me geen aanwinst, iemand die zoiets zegt.
"@Zorroo Ja, afwijzen is idd ook nooit leuk om te doen!

Maar de manier waarop je het doet, kan wel heel erg verschillen.

Hij had ook gewoon kunnen zeggen dat tie geen klik voelde en klaar. Dan was de boodschap al duidelijk genoeg, daar hoeft echt geen 'je bent gewoon niet bijzonder genoeg' achteraan."

precies, dat vind ik echt nogal onaardig.
Hém leren kennen via een chat, 2 weken later ontmoet en deze maand alweer 2 jaar bij elkaar!
quote:SignOfLife schreef op 03 april 2010 @ 16:02:

Heeft iemand hier ervaring met 'spannende' contacten met internetmannen? Ben via RP in contact gekomen met iemand die duidelijk uit is op sexdates, en sindsdien zijn we geile smsjes naar elkaar aan het sturen, die ook steeds verder gaan. Verder is het niet echt mijn type, maar hij is wel spannend.. Ik speel zelfs met de gedachte om een keer af te spreken voor een leuke nacht. Iemand tips / ervaringen?Niet in het echt. Het is gewoon mijn ding niet. Of misschien ben ik er wel te onzeker voor. Ik ben wel twee keer spontaan in een erotische chat verzeild geraakt via www.paiq.nl Met de eerste man was dat met name spannend omdat ik toen we begonnen met teasen al wist waar het zou eindigen en hij nog heel erg aftastend was, niet wetende hoe ver hij kon gaan. Toen hij dat wél door had, sloeg hij nogal door in platte dirty talk. De tweede man was heel wat fantasierijker en creatiever. Bij beide mannen stond voor mij vast dat ik ze niet in real life wilde ontmoeten. Maar de ervaringen waren best leuk.
Dat is mooi, Sweetcandy.

Wel erg snel na het chatten,maar heeft gelukkig goed uitgepakt. Elkaar wel van tevoren gezien op foto's?
miss84,

als ik geenklik voel met een man, ga ik er ook niet mee naar bed, maar mannen kunnen daar anders in zijn.

Ik spreek uit ervaring
We hadden elkaar gelijk doorgelinkt naar msn.. daar de cams aan gezet. En hij wilde gelijk zijn nummer aan me kwijt. Toen dacht ik nog: jeetje hij gaat wel erg snel

Maargoed.. toch toegehapt want hij zag er superleuk uit en kon leuk kletsen... 2 weken later was ik toevallig bij hem in de buurt op vakantie, dus maar van de mogelijkheid gebruik gemaakt om af te spreken.

Ik ben ook echt een voorstander van snel afspreken trouwens! Iemand leer je pas goed kennen in het echt, dan weet je of er een klik is.
Aha, maar dus nog wel even geklets alvorens elkaar te zien.

Knap dat je dat durft, ik zou me kapot piesen 100%
ja natuurlijk wel een paar avondjes msn gedaan... wil toch wel een klein beetje een beeld van iemand krijgen van te voren
Te lang kleppen op msn leidt nergens toe.

Is mijn ervaring.
Ach, als je het alleen om het kleppen doet.

Maar ik blijf erbij, ik zou niet durven denk ik.

Denk dat het uitzonderingen zijn dat er iets uit voortkomt.
quote:miss84 schreef op 05 april 2010 @ 20:10:

Ja ik ben nou eenmaal niet echt de heilige maagd maria..

Wat is voor jou dan het minimaal aantal dates om sex te hebben?

Ik vind het moeilijk om daar een getal op te zetten, voor mij is het gewoon van als het goed voelt, doen. Zo niet, dan gebeurd het gewoon niet. Of het nou de eerste of de tiende date is..

Misschien is het idd slimmer om er wel een min. aantal op te zetten.

Ik heb geen bepaald minimum aantal dates ofzo. Ik doe dat alleen als het goed voelt. Ik ben geen type van one-night stands, dus doe het pas als ik het gevoel heb dat er echt iets relatie-achtigs in zit. Maar zoals ik al schreef moet iedereen daarin lekker doen wat ie zelf wil, alleen denk ik dat als je een relatie wilt je beter ff kunt wachten..

En tja: ik denk dat er gewoon twee soorten kliks zijn: a) de relatieklik en b) een sexuele klik. Ik denk dat je man in kwestie niet de klik voor een relatie voelde, maar je wel aantrekkelijk vond voor sex.

Vind het overigens ook lomp dat ie zei dat ie je niet bijzonder vond.. maar zoals anderen hier ook al schrijven: hoe belangrijk is zijn oordeel eigenlijk, hij kent je nog helemaal niet, dus zo'n conclusie/mening is wel erg kort door de bocht.

Ik ben ook voor snel afspreken, eindeloos mailen/chatten geeft uiteindelijk toch niet het totaalbeeld wat je wilt en kan nog steeds dan daarna in het echt opeens enorm tegenvallen. Dan kom ik daar maar liever eerder achter..
Heb met 1 date slechts 4 dagen gemaild en toen al afgesproken (voor dezelfde dag).

Enorme klik qua uiterlijk,humor,praten,sex,levensstijl,maar niet genoeg voor een relatie,wel als goede vrienden.

En we houden elkaar op de hoogte over onze datingavonturen(vaak handig de mening van een man met ervaring in het daten).
gisteren date nr. 3 achter de rug met internetmeneer. hij gaat het toch echt niet worden.. hij is te lief en ik voel geen vlinders.. jammer want het is wel een schat, woont dichtbij en hij ziet het met mij wel zitten...

next dan maar.. zucht...
Frustrerend, SignOfLife... en herkenbaar...

Soms wilde ik weleens dat mijn hersenen een partner konden uitkiezen in plaats van feromonen en hormonen enzo. Ben inmiddels aardig wat lieve, intelligente, eerlijke en verantwoordelijke mannen tegengekomen waar ik volstrekt niet warm of koud van werd....
quote:SignOfLife schreef op 06 april 2010 @ 17:38:

gisteren date nr. 3 achter de rug met internetmeneer. hij gaat het toch echt niet worden.. hij is te lief en ik voel geen vlinders.. jammer want het is wel een schat, woont dichtbij en hij ziet het met mij wel zitten...

next dan maar.. zucht...Das echt jammer zeg.. Heb je het hem al verteld?
Heb even advies nodig. Ik heb op dit moment de eerste date gehad met 2 jongens. Met eentje klikte het erg goed. En nou zit ik te twijfelen, zal ik 2e date met die ander afzeggen? Het is ook lastig, want hij zit in het leger. En bij de ander kreeg ik gewoon een veel beter klik-gevoel. Wat zouden jullie doen?
@soppie300

Als ik met de ene een klik had en die ander minder, zou het voor mij duidelijk zijn. Ik zou die ander afzeggen.

Je kan misschien ook als eerste nog een date aangaan met die jongen waar het erg mee klikte, zodat het voor jezelf duidelijker word..
dank! Tjah, wat een luxprobleem zeg! hahaha.
@ rasa; inderdaad! waarom kan je niet gewoon head-over-heels verliefd worden op die man waarvan je op rationele basis weet dat ie perfect voor je zou zijn? maar nee, die vlinders laten zich pas zien als de foutste der foutste mannen zich aandient.. :-)

@ miss84; nee nog niet, vind ik ook al zoiets ingewikkelds.. nog even moed verzamelen, want kan niet over sms / telefoon / chat / mail vind ik.. toch?

@ soppie; het wordt wellicht wat onrustig in je hoofd met meerdere dates met multiple mannen.. voor je eigen gemoedsrust dus, zeg die 2e date met meneer-niet-zo'n-klik af. maar idd wat een luxe :-)
@signoflife

Ja gedumpt worden is niet leuk, maar dumpen ook zeker niet!

Als hij dichtbij je woont, is het idd niet netjes om via sms of tel te doen. Laat even weten als je het gedaan hebt..

Ben nieuwsgierig ernaar... (A)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven