Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[quote]SuzanneSuus schreef op 08 april 2010 @ 17:28:

Ik weet niet of het nog zo is maar in mijn tijd, ahum, kreeg ik bijna elke dag een vaag engels/nl mail van mannen uit Afrika.

en huidig lief zat ds in dezelfde periode op die site kreeg ze van Russische dames:o)

Ik heb toen wel die site erop aan gesproken

Overigens heb ik 2x iemand moeten laten blocken.

Ik wees iemand netjes af en die stuurde vervolgens, ik dnek wel 10-15 uiterst vunzige mails in 10 minuten tijd. Echt grof.

en ik had een stalker. Met iemand leuk virtueel contact, mail/msn maar via de telefoon was al snel duidelijk dat het klaar was. Hij bleef me bestoken via die site. Geen grove mails maar toch....

Zoals mijn lief het aanpakte wad denk ik goed, snel afspreken en die vindt ook dat hij alttijd wel een leuke afspraak had, ook al was het niet was hij zocht. Dat zag ik anders, mijn fout denk ik. LAs het tegenviel vond ik het zonde van mijn tijd. Maar ik had waarschijnlijk andere verwachtingen.

Ik sprak niet zo snel IRL af, alleen als er een klik was en als dat dan tegenviel, au.......

Nee...... ons contact was puur toeval en wat kan ik daar blij om zijn. We zochten op die site allebei niet elkaars provincie en we wonen alletwee aan de rand van die provincie. Zo suf kan het zijn.

Zijn 1ste mail aan mij was puur zakelijk,

sinds wanneer is rp zakelijk?
quote:SignOfLife schreef op 03 april 2010 @ 16:02:

Heeft iemand hier ervaring met 'spannende' contacten met internetmannen? Ben via RP in contact gekomen met iemand die duidelijk uit is op sexdates, en sindsdien zijn we geile smsjes naar elkaar aan het sturen, die ook steeds verder gaan. Verder is het niet echt mijn type, maar hij is wel spannend.. Ik speel zelfs met de gedachte om een keer af te spreken voor een leuke nacht. Iemand tips / ervaringen?Ik ben via het internet (geen relatie site) eens op een (bleek later) leuke vent gestuit met wie ik dezelfde dag nog een leuke nacht heb gehad. We begonnen met een mailtje, al snel over op MSN en toen vroeg hij of hij mij mocht bellen. Dat mocht en we hebben heel leuk zitten kletsen. Ik moest toen weg en hij vroeg of hij 's avonds terug mocht bellen. Dat heeft hij vervolgens gedaan en als een grapje zei ik dat hij wel langs mocht komen voor een bakkie koffie. En dat aanbod nam hij aan. Uhm,,,nou, vooruit dan maar. Hij is gekomen en ook irl was de klik er. Van koffie is niets gekomen . Ik vond het een enorm leuke ervaring - natuurlijk besef ik dat het net zo goed een psychopaat had kunnen zijn, maar als ik zo weleens de posts op dit forum lees - dan kun je ook 5-10-15-20 jaar met iemand getrouwd zijn geweest en en er dan vervolgens nog achter komen dat er toch een steekje bij hem/haar los zit.
quote:paloma schreef op 09 april 2010 @ 20:16:

[...]

Ik ben via het internet (geen relatie site) eens op een (bleek later) leuke vent gestuit met wie ik dezelfde dag nog een leuke nacht heb gehad. We begonnen met een mailtje, al snel over op MSN en toen vroeg hij of hij mij mocht bellen. Dat mocht en we hebben heel leuk zitten kletsen. Ik moest toen weg en hij vroeg of hij 's avonds terug mocht bellen. Dat heeft hij vervolgens gedaan en als een grapje zei ik dat hij wel langs mocht komen voor een bakkie koffie. En dat aanbod nam hij aan. Uhm,,,nou, vooruit dan maar. Hij is gekomen en ook irl was de klik er. Van koffie is niets gekomen . Ik vond het een enorm leuke ervaring - natuurlijk besef ik dat het net zo goed een psychopaat had kunnen zijn, maar als ik zo weleens de posts op dit forum lees - dan kun je ook 5-10-15-20 jaar met iemand getrouwd zijn geweest en en er dan vervolgens nog achter komen dat er toch een steekje bij hem/haar los zit.Het is maar waar je behoefte ligt, he..
quote:Brown_Eyes schreef op 09 april 2010 @ 20:31:

[...]Het is maar waar je behoefte ligt, he..Precies; ieder z'n meug.
Och,als er van beide kanten geen hooggespannen verwachtingen zijn dan zijn dat soort afspraken leuk.

Volgende week zaterdag afgesproken met de chatman,ik hoop dat hij niet tegenvalt,maar verwacht er verder niets van.

We hebben allebei een hond en gaan wandelen in een bos,als dat niet spannend wordt!!!!!
@bowiefan leuk, een date! Wandelen met de hond klinkt wel oké. Kun je altijd nog over jullie viervoeters gaan praten als het gesprek stokt quote:SignOfLife schreef op 08 april 2010 @ 20:00:

@rasa; komt hij na die 2 weken onherbergzaamheid weer naar huis of blijft hij voorlopig in het buitenland?

beetje afstand kan inderdaad nu wel comfortabel zijn, maar je kan overdrijven.. Hahaha! Om eerlijk te zeggen weet ik niet precies wanneer hij weer naar Nederland terugkeert. Hij is een aantal weken aan het rondreizen, waarvan een deel dus door onherbergzaam gebied. Hoewel ik het langzamerhand trouwens wel lang vind duren voordat ik weer iets van hem hoor...
Ik heb vanmiddag date 2 met de leuke internetman!
Ohhhhhh ik hoorde een hele leuke vanmorgen

Kennis van me mailde dit.

Ze is gescheiden recentelijk en nu ook verhuisd. Was al aan het interdaten en had laatst een date.Ze spreken af vlak bij haar nieuwe flat. Hij vraagt aan het eind waar ze woont om haar naar huis te brengen. Blijkt hij in dezelfde flat te wonen.

Het gaat nog verder: ze had bij de plaatselijke super een advertentie opgehangen voor een oppas voor af en toe 's avonds. Meldt zich zijn dochter.

Ik mailde maar terug dat samenwonen dan handiger was:o)
Je bent zelf een theepot
@SuzanneSuus Goeie grap, zeg! Maar eh, was de man in kwestie ook wat?

@Soppie spannend! Breng je verslag uit?
Hoera, R heeft weer gemaild! Weer een leuke, lange tekst. Hij is even terug in de bewoonde wereld, maar duikt daarna weer onder. Begin mei terug in NL. Ontmoeten kunnen we nog even uitstellen dus...
quote:Rasa schreef op 10 april 2010 @ 18:34:

@SuzanneSuus Goeie grap, zeg! Maar eh, was de man in kwestie ook wat?

@Soppie spannend! Breng je verslag uit?\

Goed nieuws: we kissed!

Leuk dagje wel. Ik heb mijn kamer laten zien, we hebben boodschappen gedaan en daarna zijn we op het terras gaan zitten. Toen bij mij nog even tv gekeken. En oh, wat een spanning, zo leuk! Nu ga ik wel slapen!
Gefeliciteerd, Soppie! Klinkt goed!
Leuke verhalen. Volgens mij is daten ook gewoon om van te genieten en zodra je er geen goed gevoel meer over hebt, dan is het tijd om verder te gaan.
quote:Soppie300 schreef op 11 april 2010 @ 01:01:

[...]

\

Leuk dagje wel. Ik heb mijn kamer laten zien, we hebben boodschappen gedaan en daarna zijn we op het terras gaan zitten. Gekookt, en toen bij mij nog even tv gekeken. En oh, wat een spanning, zo leuk! Nu ga ik wel slapen!
Had volgens mij (voor het eerst) een faker te pakken. Heel vaag type in ieder geval. Geen foto, vaag tekstje over dat ik zo'n leuk profiel had. Wilde meteen MSN'en. Heb hem netjes uitgelegd dat ik weinig aanknopingspunten zie en dat ik (zoals mijn profiel ook aangeeft) iemand zoek die nog geen kinderen heeft, wat dichterbij woont en ietsje jonger is. Nou, dan moest ik toch wel even weten dat meneer vaak in Saint Tropez te vinden was voor zijn werk. Volgens mij had ik daar van onder de indruk moeten raken. In plaats daarvan vroeg ik hem hoe het toch kon dat hij in Groningen woonde, de helft van de week in Amsterdam was en óók nog werkte in Saint Tropez. Ging ie niet op in gek genoeg. Wel drong hij voor de derde keer aan om verder te kletsen via MSN...
@ Rasa, ze vindt hem vooral een leuke buurman (en good kisser, LOL), is soms al belangrijk genoeg, toch?

Het verschil in toekomstidee is wel iets wat me altijd 'parten' heeft gespeeld op die sites. Ik had duidelijk staan niet te zeer te willen gaan voor vastigheid, vnl lol/leuke dingen ondernemen, geen vervangende vader voor mijn kinderen.

En de meeste mannen die reageerden wilden behoorlijke vastigheid. (dat verbaasde me zo). Een die allemaal dingen met mij en de kinderen wilde doen, ons laten komen logeren enzo. Pffffffff
Je bent zelf een theepot
Ja Rasa,dat is een rasechte!!!

Ik ben niet meer zo zeker van de chatman,het is een lastig uit te leggen gevoel.

Heb sinds Woensdag niet meer met hem gesproken,stuurde gisteren een 'gewoon smsje' over fijn weekend enz. en niets terug.

Bij niet al te happig verlies ik mijn belangstelling,zo werkt dat bij mij.
Nog even een update.....

Mijn FBI acties hebben wel degelijk zin zo af en toe.

Had zonet een profiel aangemaakt met een paar kleine wijzigingen (b.v. andere provincie en leeftijd) op RP,en heb de chatman gevonden binnen 5 minuten.

Een hartje was snel verzonden en jaaaaaaa hoor,mailtje terug van hem met msn adres erbij vermeld.

Hij zweeft dus rond op meerdere sites,en mijn intuitie loog niet.

Pfoeeeee blij dat ik nog niet met hem afgesproken heb,en volledig ctrl alt delete bij deze.
De chatman? Geloof dat je mijn geheugen heel even moet opfrissen. Iemand die je nog niet had ontmoet, blijkbaar? En valt hij nu door de mand omdat hij zich op meerdere datingsites ophoudt en met meerdere vrouwen mailt? Eerlijk gezegd maak ik mezelf daar ook weleens schuldig aan. Het gebeurt me zo vaak dat een man die leuk kan mailen uiteindelijk niets blijkt te zijn, dat ik vaak meerdere hengeltjes uitwerp. Maar... zogauw het op afspreken aankomt, doe ik het netjes een voor een. En als iemand leuk genoeg is, dan spreek ik met de rest niet meer af.quote:bowiefan schreef op 11 april 2010 @ 23:31:

Ja Rasa,dat is een rasechte!!!Heb hem geblokt. Neigde er nog even naar om hem uit de tent te lokken om meer bewijs te vergaren en hem daarna te kunnen melden bij de redactie van die site. Toch maar niet gedaan. Ik ben zelf best makkelijk te traceren op internet en je weet maar nooit wat voor lunatic het is.
@Rasa;

goed dat je eerst nadenkt,omdat het verleidelijk is om iemand uit de tent te lokken,I know.

Kun je ervoor zorgen dat je minder makkelijk te traceren bent op internet?

Heb ik wel gedaan,want je weet het idd maar nooit,mafkezen genoeg.

Misschien had ik gisteren ook wat genuanceerder kunnen reageren in mijn laatste post,je hebt gelijk wat betreft het ophouden op meerdere sites en mailen.

Het was gewoon even mijn gevoel,heb voor komende Zaterdag met hem afgesproken,maar verwacht (naief??) wel eerlijkheid,dat ben ik zelf wel.

Toevallig belde hij vandaag nog even,heb verteld dat ik dat was waar hij op reageerde.

Even stilte aan zijn kant,maar hij vat hem wel,mijn exman stond nl. stiekem op sites terwijl wij nog samen waren,dus dat is voor mij een gevoelig puntje.

Loslaten dat verleden....
Nou dames, gisteren internetman na date 4 toch maar verteld dat het niets gaat worden. Dat blijft vervelend zeg, ben er ook helemaal niet goed in, klap helemaal dicht. Hij trouwens ook, want hij 'voelde wel wat hij moest voelen' ten opzichte van mij. Wat een rotgevoel nu.. Hij was / is wel echt een schat.. pff..

(heb ik nou spijt?? verwarrend..)
quote:Soppie300 schreef op 11 april 2010 @ 01:01:

[...]

\

Leuk dagje wel. Ik heb mijn kamer laten zien, we hebben boodschappen gedaan en daarna zijn we op het terras gaan zitten. Toen bij mij nog even tv gekeken. En oh, wat een spanning, zo leuk! Nu ga ik wel slapen!Klinkt als een heel dagprogramma die date van jou! Maar mooi dat het geslaagd was, komt er een vervolg?
@bowiefan, goed van je! En nu gaan jullie dus toch zaterdag wandelen met jullie honden?

@SignOfLife, shit zeg... Wáárom regelt de liefde dit soort dingen niet beter? Dat eeuwige niet-wederzijds...
quote:SignOfLife schreef op 12 april 2010 @ 19:13:

[...]

Klinkt als een heel dagprogramma die date van jou! Maar mooi dat het geslaagd was, komt er een vervolg?Jazeker! Zaterdag gaat hij zalm voor me maken. Hij kookt namelijk net zo goed als 'ie zoent Hehe. Nee, leuk wel, en ik heb er nu al veel zin in!
Jeej, R heeft weer een lange mail gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven