Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hahaha! Ok...wel een goede champagne he? [grote fles champagne emo]

Zeg Lelie...woon jij vlak in de buurt bij mij dan? ('t wordt nu wel heel erg eng.... )
Zeker mooi ! Maar ik ken het gebied wel hoor

En nu ga ik echt dromen !

Welterusten voor straks, jullie
Iedereen woont bij je in de buurt Xander..we leven in Nederland!

Oh en ik ben niet echt eng hoor
Nou Xander we komen met zijn allen bij jou in de kroeg langs!!!

Gezellig!!!
Haha Miran, je slaat door
Nu duik ik er echt in. In bed. Mmm!

Dag!
quote:Ing33 schreef op 01 oktober 2007 @ 23:39:

Nou Xander we komen met zijn allen bij jou in de kroeg langs!!!

Gezellig!!! Jaaaa! leuk! Zal me wat worden...haha! Truste allemaal , murge weer werken!
Hahahah wordt vast gezellig!

Ik ga ook slapen!!

Welterusten allemaal
Hahahah wordt vast gezellig! \\:-)//

Ik ga ook slapen!!

Welterusten allemaal
Mogge allemaal, even hier een teken van mij....druk aan het werk in de Keizerstad...en zie dat Inge een beetje overenthousiast reageerde

Have a nice day allen!
Goedemorgen

Vleer, hoe is het met je vader?

Over die kamer en of je moet verhuizen, ik zou voorlopig daar blijven als ik jou was. Mocht je ooit nog willen verhuizen naar hier, dan vind je heus wel woonruimte.

Pop, ik laat vriendinnen altijd maar begaan met hun verliefdheid, het wordt vanzelf wel wat minder. Het is niet leuk voor jou natuurlijk.

Lelie, klinkt leuk zo'n borrel in de natuur.

Xan, ik bedoelde die post over dat je nu veel meer vrouwen met kids zult ontmoeten dan pakweg 10 jaar geleden. Meestal is t toch zo dat de kinderen bij een scheiding bij de vrouw blijft, dus wat dat betreft is het voor jou dan moeilijker dan voor een vrouw die een man ontmoet die al kids heeft.

Ik begreep trouwens meteen dat het om die snoepjes van Napoleon ging. Das ook niet moeilijk voor zo'n snoeperd als ik.

Miran, heb je t leuk gehad?

Nemo, al helemaal beter?

Ik word wel een beetje kriegel van het weinig doen. Vannacht niet goed geslapen, ruzie gemaakt en nu ben ik chagrijnig.
Cum non tum age
Goedemiddag, iedereen druk aan het werk?

Noa, heb je niet een klusje thuis waar je niet aan toekomt normaal gesproken? Zoals bijvoorbeeld foto's inplakken (uhm doet iemand dat nog??), waar je dus nu wel tijd voor hebt? Scheelt misschien in je chagie bui, en nog even lekker je nest terug induiken? Hmmm, of met warme kop thee een boek gaan lezen. Heerlijk, ik kan me altijd wel vermaken. Maar ruzie is nooit leuk nee :(

Ik ben gelukkig wel weer helemaal beter, maar nog wel een beetje moe. Vanmorgen ben ik gaan kijken bij een soort school in mijn stadje waar ik wil solliciteren (inmiddels een brief ook gegeven daar...) was erg interessant!

Ben benieuwd!
Nouja, ik ben gaan douchen en toen heb ik besloten dat het leven tekort is om chagrijnig te blijven. Ruzie is bijgelegd, ik heb boodschappen gedaan en nog wat dingen, is dus weer oke.
Cum non tum age
Goedemorgen.. ehh middag.. voor mij is t nog morgen ben net mijn bedje uit.

Mijn vader is inmiddels weer thuis en druk in de tuin aan het werk .. Hij heeft 1 pilletje erbij gekregen.. En thats it.. Naja.. we wachten maar weer af wat t ons brengt.

Heb toch iets zo geks mee gemaakt opHyves..

Mijn profiel kan iedereen zien, net als bij zovele anderen.. 2 weken geleden kwam er een *vreemde* op mijn hyves dat kan ik zien omdat ik goldmember ben. Ik spreek diegene aan heel grappig met : Heej kom je hier gluren ?.. Naja we raakten aan de klets heel gezellig (noem hem even K.).. En ik kijk ook op zijn profieltje en klik wat *vrienden* van hem aan.

1 van die vrienden van hem(een vrouw) kan zien dat ik op haar profiel ben geweest. En zij gaat K. vragen wat ik op haar profiel deed. Ik krijg een mailtje van K. dat die vriendin het niet op prijs stelt dat ik op haar profiel kijk.

Ik vind het een vreemd mailtje Hyves is openbaar en je mag kijken wat je wildaaro. Ik dacht goed bedoeld laat ik even een stukje tekst achter bij die vriendin. Dat ik niet stiekum gluur ofzo maar dat ik idd even op haar profiel heb gekeken.

Die K. maakt er een stennis van niet normaal, ik moest van die vriendin de pagina afblijven. Ik mocht dar niet meer kijken van hem en als ik dat wel deed ging hij juridische stappen ondernemen.

Naaaah mijn klomp brak dus , want t slaat gewoon nergens op.. Als je niet wil dat anderen op je hyves pagina komen moet je je pagina gewoon blokkeren voor vreemden(die functie is er namelijk)

Zo dat wilde ik ff kwijt.. Ben ook wel nieuwsgierig wat jullie er van vinden..

(ergens heb ik gewoon zo'n zin om elke dag nu op die vriendins profiel te kijken haha)
Haha, Noa, wat een goed besluit!! Vervelend is het als je thuis zit zonder dat je je ziek voelt! Ik heb vorig jaar mn enkel zwaargekneusd, 4 weken niet gewerkt, kon echt niet op mn krukken! Maar wat mij vooral irriteerde is dat je niks kan en wel wil! (of kopjes thee halen in de keuken, lukt ook niet op krukken, tenzij je ook je handjes wil verbranden)

Zoooo heeee wat is het lekker weer, ik word er helemaal vrolijk van! Vanavond lekker sporten, heb ik zin in!

Nemovis, werk je in het onderwijs, of wil je iets anders op die school gaan doen?
He, Vleer, we kruisen elkaar!

Wat n domme reactie op hyves zeg! Als je niet wit dat mensen iets op je hyves zoeken dan moet je maar niet gaan hyven!! En die K. wat had die dan op jouw hyves te zoeken, he! Ik zou HEM gaan aanklagen!! Sjongejonge wat een gezeur!

Wel fijn dat het met je vader niet zo ernstig is allemaal!
Hi iedereen,

Vleermuis: fijn dat het goed met je vader gaat.

En wat een gek verhaal van Hyves. Ja dat is toch openbaar, anders moet je niet op Hyves gaan staan.

Heeft iedereen een leuke dag gehad?
quote:Xander68 schreef op 02 oktober 2007 @ 11:36:

Mogge allemaal, even hier een teken van mij....druk aan het werk in de Keizerstad...en zie dat Inge een beetje overenthousiast reageerde

Have a nice day allen!Hahahaha ja ik was even iets te enthousiast \\:-)//
Hoi!

Alles goed hier?

Met mij best wel!

Zoo na een paar bakken koffie gaat t weer oke met mij..

Ik ben morgen ook in de buurt van Arnhem.. Plaats die begint met een D.. een redelijk grote plaats.. Heb dan de date met die jongen waar ik al weken maanden contact mee heb..

Qua uiterlijk niet mijn type, qua innerlijke erg leuk en gezellig..Ben erg nieuwsgierig.. Best een achterhoeks accent

Douchen en straks laatste nacht maar weer werken
Sjeminee Dess, je zit niet stil! Wil je zo graag een relatie?
Vleer, heb je verwachtingen van die date of wil je alleen vriendschap.
Cum non tum age
Thuis

Fijn Vleer, dat het goed is afgelopen met je vader.

Veel plezier met je date. Hij klinkt toch weer " net niet"...als ik jou zo hoor

Ing en Pop nog date plannen eigenlijk?

Noa, wat vervelend dat je je een beetje verveeld. Hopelijk gauw hersteld !

Lelie weer leuke berichtje gekregen?

Nemo, beterschap en succes met je soll !

Ik vind er niets aan dat het weer zo vroeg donker is.

Naja...hard gewerkt en morgen zie ik date.....contact is erg leuk, zou het mijn vriendje gaan worden.......?....
Hoii, ik vind dat vroege donker zijn wel gezellig eigenlijk! Of is dat raar?

Geen berichtjes Miran, wel post

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven