juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
Hoi, kun je zien dan wie online is Nut?Met het plaatsen van de naam van het restaurant bedoel ik. En wie weet hezter, gaan we samen bevallen,dat zou leuk zijn!! Hihi, misschien ontmoet ik je wel daar!! En dan geen idee hebben wie die leuke meid is...

Ga even op de bank met mn ogen dicht,ben moe!! Dochter slaapt even, want vanav eten bij mn ouders met mn zusje en twee broertjes en aanhang, wel gezellig.

Probeer er ook niet steeds aan toe te geven... maar net wel weer twee paaskoeken op (zijn nu op gelukkig!!!!) en een gevuld paaseitje, de rest zet ik morgne maar bij ons in de kantine, dan is het zo op !!

verder geklust in de tuin vanmorgen en hele garage, schuur, bijkeuken geveegd, wasjes wegggewerkt (gaat ook altijd door he...) en kippenhok schoongemaakt. Straks even allemaal douchen en/ of badderen, dan kunnen we er weer tegen!

En levendig en soms akelig dromen is hier ook hetgeval, vannact wat het iets met paarden, elke keer als ik wilde op stijgen ging het paard bokken.. is uiteindelijk wel goed gekomen hoor...

Moet eigenlijk met de hond uit, maar ben te lui en geef er maar evn aan toe!!

MOrgen werken, lange dag en woensdag studiedag in t midden van het land, moet dan al om 6uur weg.. en tegen 8en pas thuis. Donderdag vrij en geen plannen. Houd ik ook even zo!!

Dag!
Da's een lange dag te gaan dan Zusje! Hou je dat nog vol? Ik zou dat niet meer hoeven proberen

Kena, is het mooi geworden met de meubeltjes? Is het kamertje dan klaar nu?

Nut, wat mooi bedacht van die dure kleren Vaak is het wel zo dat duurdere kleren mooier blijven, dus dan is het idd een goede investering

Wat moeten er trouwens veel van hier in het ziekenhuis bevallen, of ligt dat aan mij?

Blij om te lezen dat ik niet de enige ben met van die rare dromen zeg. Al steken er hier nog geen handjes uit

Mango, goed om te lezen dat je je verheugt op niets doen Geniet er lekker van!

Felice, ben benieuwd wanneer hier het pakket aankomt. Mag van mij wel snel zijn, dan is het er maar. Maar meestal is het pas in de zevende maand. Heb al wel een pak kraamverband gezien bij de prenatal. Ai ai, is dat nodig? Ik ben de vorige keer met de keizersnede "keurig schoongemaakt" dus amper nagebloed en amper iets nodig gehad.

IM, hoe was het circus? Heeft jullie zoon genoten?

Hier alles oke. Vanmorgen de schuur opgeruimd. Echt, laat die opruimhormonen maar blijven, ik kan ze goed gebruiken

Baal wel van mijn heupen/bekken want sinds een week heb ik er best wel last van. Vrijdag weer op controle, maar eens even navragen hoe het zit. Af en toe ook kort een harde buik, dus daar baal ik ook wel een beetje van. Gelukkig krijg ik vrijdag ook weer een meting van mijn baarmoedermond, dat geeft vast weer moed
Ik heb vanochtend weer even een buikfoto gemaakt. Hier 23 weken:

IM: wat een nare droom! Moet er steeds aan denken. Zie je al helemaal lopen met een arm uit je buik....

Ik heb de vorige keer geen voedingskussen gebruikt. Ik heb er nu een te leen. Vooral voor het slapen. Dat ligt wel lekker! De vorige keer kon ik niet liggend voeden en misschien wil dat nu wel met een voedingskussen.

Ik heb mijn moeder gevraagd of die een draagdoek voor me wil maken. Ik vind ze zo duur en dat terwijl het maar een paar meter stof is. Gewoon rechttoe, rechtaan. We gaan binnenkort even opzoek naar een leuk en luchtig stofje.

Geweldig die opmerking van je zoon! Ik moest er ook even heel hard om lachen!

Zusje: Aaaah! En weg is je boosheid!

Nut: Ik ben ook wel benieuwd! Mijn moeder woont in de stad en dan kunnen wij ook eens bij jullie komen eten! :D

Enneh geweldig idee, prijskaartje delen door 2!

Kena: Idd, ben benieuwd hoe hij jou bevalt. Laat het maar ff weten! Ik denk dat ik op den duur ook zo'n ding moet hebben.

Zusje: Klinkt heftig jouw werkweek.

Heb je ook zo'n werpstok met balvoor de hond? Dan hoef je zelf niet zo ver te lopen en niet te bukken en hond kan wel heerlijk rennen!

Veel plezier vanavond!

Klinkt gezellig zo collectief bevallen in Groningen! Mag ik er ook bij? (Woon er dan wel niet, maar dat mag de pret niet drukken.) Hebben we direct een meeting.

Hier een ochtend nesteldrang achter de rug. Met manlief de hele was weggevouwen en daarna de babykleertjes uitgezocht. Een stapeltje met kleertjes van dochter die ik écht wil bewaren, een stapeltje met kleertjes die goed te verkopen valt op mp (hoop ik dan), een doos met spullen wat nog wel goed is voor de volgende in de familie die een meisje krijgt en natuurlijk een stapeltje met kleertjes voor de baby!

Ik moest veel huilen bij het zien van het schattige roze pakje wat man net na de geboorte van dochter had gekocht (maatje 44, dus echt heeeeel klein) en het eerste pakje wat we voor haar kochten. Zo mooi!

Verder allemaal witte kleertjes met moedermelkvlekken er op. Iemand tips hoe ik dat er weer uit krijg? Heb alles schoon in de doos gedaan....

De andere kleertjes heb ik net op MP gezet. Nog weer drie dozen uitgepakt/weggegooid (we wonen hier al anderhalf jaar en er staan nog steeds verhuisdozen op zolder... )

Nu maar even niks meer doen!

Ik lek nu trouwens ook melk.... Dat begint nu dus ook te werken.

Ik ben er af en toe ook al klaar mee, met die hele zwangerschap dan. Laat het maar vast zomer zijn, dan is het voorbij. Maar daar voel ik me dan weer schuldig om, want ik 'moet' er van genieten. Het is waarschijnlijk de laatste keer en ik loop alleen maar te mopperen (dat is natuurlijk niet zo, geniet ook heus wel) En het is natuurlijk ook niet eerlijk tegenover dit kindje.

Baal gewoon van die zere rug, mijn korte lontje, de vermoeidheid en de kortademigheid. Mag ik gewoon even mijn buik afklikken en tijdelijk aan een ander geven?
anoniem_33451 wijzigde dit bericht op 05-04-2010 17:21
Reden: kleinere foto?
% gewijzigd
oeps, weer zo'n mega foto. Weet ook iemand hoe ik hem kleiner krijg?
Fussie: Heerlijk he die nesteldrang! Mag van mij ook wel blijven! Fijn dat je eind vd week weer op controle mag! Je zult zien dat deze blijft zitten tot ze 'm er uithalen na 42 weken.

Ik had kraamverband echt nodig. Helaas. Maar toen de 2 pakken op waren, kon ik al over op de kleinere versie.(ouderwets maandverband zeg maar)
gelukt!
Ziet er mooi uit Mango!! Net buikje toch?

Heb leuke avond gehad! Maar nu echt tijd voor het bedje!

Sterkte allemaal met de klachten! Afgezien van het feit dat ik heel veel groei (en steeds trek heb, vanavond gegourmet met ijs na en chocolaatjes...) en moe ben voel ik me goed!

Slaap lekker!!!!!!
Mango, mooi buikje! Ik herken je gevoel wel. Wil er ook van genieten, hier ook de laatste keer, maar ben er soms zo zat van. Van vlekken eruit krijgen weet ik niks.Als ik iets heb met een vlek, breng ik het naar mijn moeder. Op de één of andere manier krijgt zij elke vlek eruit.

Geniet van je weekje rust!

Fussie, lijkt me pijnlijk heupen en bekkenpijn. Dan zal het lopen niet zo makkelijk gaan. En jij hebt ook af en toe harde buiken dus. Ik ook al. En soms blijft mijn buik wel een kwartier hard. Fijn dat je vrijdag weer controle hebt.

Zusje, we houden elkaar toch op de hoogte! Ik hoor eind juni de def. datum.
Mooie buik Mango!

Ik breek ook maar heel even in, moet naar mijn werk maar ga wat later, heel slecht geslapen.

Ik verloor gisteren trouwens ook een druppel uit mijn borst, raar was dat! En van nesteldrang nog geen sprake behalve dat ik droomde dat ik een gasfornuis aan het schoonmaken was. Maar dat was dus maar een droom.

Overmorgen eindelijk weer controle, is dan 4,5 week geleden en ben er echt weer aan toe, heb zo veel vragen.

Trouwens, ik had vorige week weer een dag dat ik haar nauwelijks voelde, maar de dag erna leek ze het dubbel en dwars in te halen. Hebben jullie dat ook?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Fussie de meubeltjes zijn erg mooi geworden! En inprincipe is het kamertje nu klaar op wat aankleding na...

Heb de meubeltjes nu eerst leeg staan om te kijken of de indeling een beetje praktisch is, kunnen we eventueel nog schuiven!

Mango wat een mooie buik heb je! Ondanks dat ik voor de eerste keer zwanger ben en volop van alles aan het genieten ben kan wat mij betreft de tijd ook niet snel genoeg gaan hoor!

Komt ook vooral omdat ik heel nieuwsgierig ben naar ons kleine ukkie!

Felice dat wisselende in activiteit van de kleine merk ik ook heel erg. Ik heb wel dagen dat ik alleen maar aan het voelen ben met mijn handen of er nog wel leven in de buik zit. En de volgende dag is het getrap weer overduidelijk voelbaar. Erg wonderlijk en maakt me ook wel onzeker ja....

Nesteldrang wat is dat???? Kan er wel een portie van gebruiken hoor! Zou ik heel erg fijn vinden!

Vandaag controle gehad bij de verloskundige, alles zag er goed uit en geen bijzonderheden!

Heerlijk om die hartslag weer door de ruimte te horen galmen!

Het enige waar moeders niet zo tevreden over was, waren de getalletjes op de weegschaal.... 3 kilo in 4 weken tijd
Kena, ja ik zou de bekkenband ook nemen als ik jouw was. Het helpt altijd wat. O wat heerlijk dat de meubeltjes er al staan! Ik ben jaloers op je!

Zusje! Jeetje wat ben jij nog actief zeg! Ik wou dat ik dat nog allemaal kon op één dag. (daar moet ik wel een week over doen)

Hoe is je studiedag gegaan?

Fussie, ja zoon vond het circus mooi maar wel indrukwekkend met al die lampen, harde muziek en wilde dieren. (ik dacht dat er nog wel een nachtmerrie uit voort zou komen, gelukkig niet!)

Alle klachten die je hebt komen me bekend voor, balen idd maar helaas weinig aan te doen. Ja rustig aan doen. Hopelijk is het vrijdag nog allemaal rustig en zit het nog mooi dicht.

Mango, mooie foto weer! (die onderbroek komt me bekend voor! haha, ligt ook in mijn kast)

Ik heb mn draagdoek tweedehands gekocht voor ¤15,- dacht ik. Dus daar kan je ook nog kijken.

Ik heb de vorige keer het voedingskussen ook te leen van een vriendin, maar zij had deze nu al aan iemand anders uitgeleend. De vorige keer heb ik de voedingskussen niet gebruikt omdat zoon toen bv uit de fles kreeg, dus heb ik geen ervaring mee. (nu hoop ik gewoon live te kunnnen voeden)

Haha hier staan ook nog verhuisdozen op zolder hoor en wij wonen hier nu bijna 2,5 jaar....

Felice, ik moest erg lachen om je droom over het schoon maken van het fornuis! vrijdag dus weer voor controle, 4,5 week is ook wel lang. Ik voel zoon elke dag en eigenlijk de hele dag door wel.

Ja ik kan trouwens ook wel wat nesteldrang gebruiken! Ik heb gewoon nog steeds niet zoveel energie, misschien dat ik als ik een dag minder werk en zoon dan naar kdv is wat ijd voor heb... Ach anders maar niet, komt vast nog wel.

Vandaag met leidingevende gebeld, vanaf volgende week woensdag meld hij me dan 1 dag in de week ziek. Wel moet ik dan langs de arbo-arts.

Was het bij jullie ook mooi weer vandaag? Echt heerlijk! Vanmorgen heb ik een (tweedehands) kolf opgehaald bij een oude school vriendin. Daar kwam ik via hyves weer mee in contact. Ik lees hier dat veel van jullie nog steeds veel honger hebben, ik heb dat niet meer zo. Voor een paar weken geleden nog wel. Komt wel weer als de baby er is, had ik de vorige keer ook. Toen at ik ook als een paard, kwam denk ik van de bv. (niet dat het vele eten veel hielp. toen ik stopte met de bv na een half jaar woog ik nog ong. 48 kg.... Zoon heeft me bijna opgegeten haha.

O ja, volgende week ga ik naar een voorlichting over het geven van bv in het ziekenhuis.

Nou meiden ik stop weer even.

Morgen en overmorgen nog even werken en dan weer weekend!!
niet gelukt............

26 weekjes
mooi buikje!!

en nu gaat de pc echt uit, moet nodig slapen@
Hoi Hoi,

*schaam,. schaam,...*

Wat een leuke verhalen allemaal zeg,... ben even niet zo aktief geweest. Vorrige week heeel erg misselijk geweest, ziek gemeld en bij de ha geweest. Die vond het ook wel vreemd zo ineens bij 24 weken, en ze vond bij de standaardcontrole wat eiwit in de urine.....dus de alarmbellen gingen af..

Gelukkig bleek bij controle in het ZH ( bloed en urine ) dat er nix abnormaals was. Mocht naar huis, met de boodschap even rustig aan !!

Sinds de paasdagen ben ik nu iig van de misselijkheid af, dus dat doet de nachtrust en het energiepeil erg goed !!

Nou kan het ook van de suiker komen heb ik op internet gevonden, dus die gaan we nu ook even iets strakker in de gaten houden...Weegschaal staat op 4,5 kilo, dus dat is netjes.

Lekker he dat weertje, dat doet een mens ook goed ! Vond het zelfs vandaag in het zonnetje eigenlijk al te warm....(mag niet klagen !!!!)

Dat voedingskussen heb ikzelf wel gebruikt met BV, alhoewel je met een gewoon kussen ook een heel eind komt. Je moet zelf even kijken welke houding je het fijnst vind. Maar ik heb hem ook gekregen van mijn zus.

Vandaag lekker veel was weggewassen, dus morgen opvouwen en strijken dan maar. Ondanks dat we al erg veel roze kleertjes hebben, ga ik toch voor de kleine weer even de eerste kleertjes shoppen binnenkort. Verder staat het nog niet erg ver met de voorbereidingen hier, maar ja komt wel.

Wel goed van al die klussers hier dat jullie al zover zijn !!

( Ben wel aan de keuken grote beurt begonnen vandaag..)

Ja en een kolf moet ik idd ook nog, ik had er een maar die was nog van mijn zus geweest en na 4 kindjes echt helemaal op, man had er al nieuw snoer aangezet ed maar is niet meer te redden. Dus even MP op of even uitzoeken voor te huren.

Morgen nog lekker een dagje vrij, en dan do avond weer beginnen. Nog een week of 9 en dan ben ik klaar !

Welterusten allemaal, en morgen fris weer op !

grtz M
Goedemorgen allemaal, wat weer veel geschreven, gezellig hoor!

Wat een nare dromen toch allemaal, ik droom wel vaker dat ik word aangereden met mijn fietskar, ook al zoiets ongezelligs.

Inniemama Gaat het weer een beetje met de energie? Fijn dat je 1 dag in de week ziekgemeld wordt. De laatste loodjes, ik denk dat iedereen nog ongeveer zo'n twee maandjes moet werken? Wat een mooie buik heb je. en een gave houten vloer.

Felice wat leuk, jouw kraampakket met een Nijntje rugtas en toilettas, dat zijn nuttige dingen. Die van mij is nog niet binnen maar daar zal vast wel weer dezelfde zebraknuffel inzitten die er niet eens als een zebra uitziet en die ik al twee heb. Schrok je niet van die enorme verbanden die erbij zaten? Toen ik die voor t eerst zag, kreeg ik t wel even benauwd.

Kena het paasdiner is uiteindelijk erg simpel geworden: Peultjes, rode ui en verschillende padestoelen, samen met gemarineerde kip (honing-knoflook-gember-sojasaus-sherry) gestoomd in de oven met rijst. En als toetje ijs. O, en die drie kilo erbij, das gewoon allemaal vocht hoor.

Zusje wat vind je van Mara, als je Maartje ook leuk vind? Nog maar 23 dagen werken? O heerlijk zeg!

Hezter hoe gaat t met de hartkloppingen?

Mango ben je al lekker aan het relaxen? jeetje, maat 44, wat een klein kindje zeg, mijn eerste had maat 48 en dat vond ik al klein en eng met aankleden enzo. Wat een mooie buik heb je!

Annickaatje Fijn dat je je beter voelde in het paasweekend. Op tijd je rust houden is zo belangrijk, het wordt straks al druk genoeg als die kleine er is.

Hier schijnt de zon superlekker. Dadelijk eens tuinbonen in de moestuin zetten.
Ahum....... ik moet bekennen dat ik niet verder dan de schattige Nijntje dingen in het kraampakket heb gekeken. Ik zag wel allerlei eng uitziende dingen dus heb de doos maar weer snel dichtgedaan. Hoezo kop in het zand, hahaha!!!

Oef, mijn buik is weer zo gespannen vandaag.. morgen toch maar even vragen wat ik eraan kan doen, rotgevoel!!!

Zo, en dan nu weer verder werken Felice!!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Felice: Heeeel goed! Nog helemaal niet aan denken! Voelt je huid gespannen of echt de binnenkant van je buik?

Pezuls: Is het al gelukt met de tuinbonen? Heb je een grote moestuin? Ik heb gister heerlijk gerelaxt. Gewoon alleen gedaan wat IK wilde. Dus lekker in bad en daarna heerlijk op bed. Tegen half 3 ben ik er toch maar eens uitgekomen en daarna lekker een boek gelezen in de tuin. En 's avonds kon ik echt weer genieten van onze dochter. Man zei ook direct: Goh dit heeft je wel goed gedaan zo'n dagje vrij. En dat deed het zeker. Ik heb de baby ook heel veel gevoeld. Zo heerlijk! (Nu is het weer wat minder, dochter ligt te huilen in bed, wil niet slapen.... )

Annickaatje: Je hoeft je niet te schamen hoor. We hebben eht allemaal wel eens druk/zijn allemaal wel eens te moe om te reageren. Vervelend dat je zo ziek bent geweest. Fijn dat het nu weer beter gaat. Ik zit ook een beetje te twijfelen of ik nog een nieuwe kolf zal kopen. De ouden zijn namelijk van mijn tantes geweest. (Ik heb er twee) Op een gegeven moment zat ik met 2 tegelijkertijd te kolven. Dat was toch wel heel erg handig! Het zijn medela's van het oude type. Daarnaast heb ik ook nog een avent handkolf voor onderweg. Ik heb liever electrisch wel zo gemakkelijk.

IM: Wauw jouw buikje is ook prachtig! Bolt jouw navel al naar buiten? Tsja, ondergoed van de HEMA zit mij altijd heerlijk!

Waarom kon je de vorige keer niet live voeden? Hoop voor je dat het deze keer wel gaat lukken. Het is zo handig! (en gezellig)

Vandaag weer op controle geweest. Alles prima met de baby. Hij had ruimvoldoende zwemruimte. Ik moest het alleen wel rustiger aan doen. Dus volgende week ook nog helemaal thuis blijven (zou alleen vrijdag moeten werken) en het liefst thuis blijven tot na de meivakantie. pppft, weet het niet zo goed. Voel me verder prima, alleen niet zo happy. Ik ben opgevoed met "zieke mensen liggen op bed".

Ik zal even bij dochter kijken....
Iennimama, ook een mooie buik!

Pezuls, wat klinkt dat gezellig een moestuin!

Mango, lekker dat je zo'n relaxte dag gehad hebt! En de vk zegt het niet voor niets hoor! (ik vind het ook moeilijk hoor, ben ook opgevoed met 'zieke mensen liggen op bed').

Hier nog steeds last van hartkloppingen en nu, sinds een week ofzo, ook last van gespannen buik.Soms wel 4x per uur en soms houdt het ook best lang aan.Ik herken het niet van de vorige 2x en weet ook niet zo goed wat het kan zijn. Zit er aan te denken om morgen naar het spreekuur van de vk te bellen maar twijfel of dat mss niet overdreven is.Ik heb sowieso over 2 wk weer een afspraak.

HIer schijnt de zon. Heerlijk!
Mango, wat fijn dat je zo relaxed bent, das goed voor de baby.

Ja, zieke mensen liggen op bed, maar ja, je verantwoordelijkheid voor de baby begint nu al, ook al is ie er nog niet, maar als het betekent dat je rust moet houden, moet je dat toch maar doen.

Zo, ik klink echt als een moeder zo.

Hezter, ik vind vier keer per uur een gespannen buik best reden om naar de vk te bellen, en ik zou proberen je rustig te houden. Misschien is er wel niks aan de hand, maar beter gebeld met niks aan de hand dan niet gebeld en wel iets aan de hand, vooral omdat je jezelf er ook niet fijn bij voelt.

Mijn moestuin is een kleintje, 3 bij 3 meter ofzo, tuinbonen staan erin, en dadelijk komt mijn schoonmoeder nog erwtenplantjes brengen die ze nog over had. Verder staan er aardbeienplantjes en wil ik nog courgettes, tomaten, spercieboontjes en bloemkool zetten.

Net een beetje dom geweest: 3 zakken speelzand van 25 kilo versleept en in de zandbak gegooit, niet goed! Pijnlijke rug, maar ja, tis ook zo'n lekker weer en al het zand was op in de zandbak, dan moet je toch wat.
Felice, ik zou ook niet verder kijken, die surfplanken komen er toch wel, maar niet nu!
Hetzer: Ik zou morgen gewoon even bellen. Met bellen is niks mis. Er zijn genoeg vrouwen die bellen voor iedere dwarse scheet. Ik vind ook dat je bij twijfel altijd even moet bellen.

Lekker he die zon!

Pezuls: Je hebt helemaal gelijk. Ik schrijf wel dat alles goed gaat, maar eigenlijk dus niet... Ik heb vandaag sowieso besloten om 6 wk van te voren met verlof te gaan. Voor de rest neem ik tot volgende week woensdag nog geen beslissingen.

3 zakken speelzand verslepen.... Oei, oei! Ik ken dat... Nog even dit, nog even dat. Vanavond maar even lekker op de bank of in bed of niet?

Leuk al die verschillende groenten! Lijkt me zo leuk om iets te eten wat je zelf verbouwd hebt!
IM fijn dat je vanaf volgende week 1 dag minder hoeft te werken! Hopelijk is dat voorlopig even voldoende!

Erg mooie buikfoto, jij hebt ook al een aardige buik! Mooi hoor!

Annickaatje wat een onzekerheid heb jij even gehad zeg. Fijn dat ze je in het ziekenhuis gerust konden stellen en dat je je nu ook weer beter voelt!

Pezuls Klinkt als een heerlijk diner! Volgens mij ben je wel creatief met koken enzo, of valt dat wal mee??

Vocht.... laten we het daar maar op houden!

Mango herkenbaar gezegde en dan volgt er zeker op: zwanger zijn is een gezonde ziekte??? Helemaal herkenbaar hoor, maar je lichaam geeft wel de grens aan en de VK is er mede voor om deze met jou te bewaken!

Waren jullie nou degene die mij 2 weken geleden dit soort dingen vertelde?

Hezter spreekuur van de VK is er voor om je vragen te stellen en eventuele zorgen te uitten. Ik kan me voorstellen dat je niet onnodig aan de bel wil trekken maar ik denk dat in dit geval even overleg geen kwaad kan. En 2 weken wachten op de controle is nog wel lang.....

Hier ook van dat heerlijke weer! Echt heel erg fijn!
Hartkloppingen... is dat als je je hart voelt kloppen in je keel? Had ik gisteravond, kon er niet van slapen! Bah, en t begint nu weer, dus zo maar naar bed!

Heb de vorige keer een kolf gehuurd, dat vond ik nog best prijzig! Heb de kolf toen 14 weken ofzo gebruikt. Moest iets meer dan honderd euro betalen ofzo.. Mn dochter kon toen niet happen, en wilde helemaal niet in de positie liggen aan de borst.... Hoop dat het nu wel gaat lukken!

Felice, ook bij Unive? Ik heb vandaag het kraampakket gehad en zag ook een Nijntje toilet tas en een Nijntje rugtas. De rugtas heeft dochterlief toegeeigend en ook de nijntje tandpasta en de tandenborstel.

Heb wel alles bekeken en deze keer ben ik wel blij met de netonderbroeken, snap nu waar ik ze voor kan gebruiken, haha!

Vandaag leuk en boeiend congres, inspirerend!!!! Wel moe nu hoor, want moest om half zes op. Moest naar Nieuwegein!

Leuk jullie verhalen te lezen, zijn met een mooi cluppie vind ik!

Dag en slaap lekker!!
Haha die charmante netonderbroekjes

ben gisteren bij een verpleegkundige geweest over van alles en nog wat over de bevalling te praten, geboorteplan, thuissituatie etc te praten. Bij de vorige bevalling heb ik pijnstilling via t infuus gehad, maar dat doen ze niet meer. Het is nu standaard een ruggenprik. Maar die heb ik al 2 keer gehad, en 2 keer werkte het niet. Krijg nu toch weer de kriebels ervan :(

en ik heb gisteren de uitkering geregeld, met 34 weken. Nog maar 9 weken werken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven