juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
Mango, ik wimpel die opmerkingen maar af met: ach, als de baby maar gezond is, maar goed, gisteren kreeg ik van 5 personen naar mn hoofd geslingerd hoe dik ik wel niet was, pfff. Ik ben nu ook veel slanker zwanger, 4 kg op 1.58 is inderdaad best een verschil.

Als over drie weken nog de baby achter is in de groei moest ik me zorgen maken, en ik zeg wel tegen iedereen dat ik me nu niet zorgen maak, want ja, ik ben ook maar klein, maar goed, stiekem maak ik me wel een beetje zorgen, ik wil gewoon dat alles goed gaat, logisch toch? Ik moet zeggen dat ik het fietsen ook wel heel vermoeiend begin te vinden, ik ben er per dag 2 uur aan kwijt, alleen voor de kinderen "even" naar school te brengen/halen dus misschien komt het wel omdat t een beetje te druk is ofzo?

Ach, ik weet t niet, en dan zit ik vandaag ook nog eens in zo'n zeurmodus, pfff, heb even mn dag niet vandaag hoor.
Zusje hier ook al wat onduidelijkheid met zw-cursus van Icare. Had mij in Januari al aangemeld en zou tussen de 26 en 30 weken starten met de cursus. Nog steeds geen datum gehoord wanneer de cursus zou starten, heb er dus even achteraan gebeld.

De mw. vertelde dat ik in januari een brief gehad zou hebben, met de startdatum 27 april. Ik heb geen brief gezien!

Maar voorlopig zijn er maar 3 aanmeldingen en gaat de cursus mogelijk niet door

Annickaatje wow de tv van de kast! Dat is een flinke smakkerd geweest! Wel fijn dat je nu dan een luxe exmplaar in huis hebt staan!

Pezuls kan mij voorstellen dat je een baaldag hebt, is niet niks wat de VK tegen je gezegd heeft. En nu duurt 3 weken wachten toch lang, kan me voorstellen dat je daar in gedachten dan toch veel mee bezig bent. Konden ze het uitwendig voelen? of had je ook een echo? Hopelijk gaat ie de schade snel inhalen!

Mango wat fijn dat je nu even een adempauze hebt! Zal je waarschijnlijk echt goed doen! En dat je je collega`s het meest mist, is waarschijnlijk omdat deze ook de minste energie van je vragen! Geniet er lekker van!

Weet je al wat je na de meivakantie gaat doen? Halve dagen ofzo?

Hier nog een laatste vrije dagje. Vanmiddag even naar de fysio en vanavond mijn man aanmoedigen op de atletiekbaan. Het wedstrijd seizoen is weer begonnen

Het weekend ga ik een weekendje "oppassen" bij mijn opa thuis. Opa en oma moeten beide even een adempauze hebben en mijn moeder gaat met oma 2 nachtjes naar een hotelletje.

Ik ga het weekend dan bij mijn opa in huis om daar de boel een beetje draaiende te houden.
Pezuls, balen zeg dat je nog 3 wk moet wachten tot je meer weet. Best heel spannend. Sterkte! En wat fiets je veel op een dag! Zou je evt.met de auto kunnen?

Annicka zo'n nieuwe tv is niet gek! Maar je zal vast erg geschrokken zijn toen ie viel. Tis geen theekopje ofzo. En wat fijn dat jullie uit de naam zijn!

Mango, lekker nog even rust voor jou! Gaat dochter wel gewoon naar de gastouder? Zoon wordt wel wakker van dochter daarom kan ik haar ook niet laten schreeuwen. Vannacht was het trouwens andersom. Zoon komt elke nacht bij ons in bed.Man vindt het wel best maar ik niet. Dus zoon moet terug. Maar man is niet de handigste 's nachts en toen hij zoon vannacht terug bracht, stootte hij met zoon tegen iets aan. Dus zoon brullen en tja dochter wakker.... Kort nachtje gehad.

Kena, lief dat je op je opa gaat 'passen'. Gaan jullie samen ook nog iets leuks doen?

Heel gek, ik ben sinds een paar dagen weer misselijk. Ik snap niet hoe dat kan. Iemand een idee?
Hoi, ben er ook even weer!!

Vanmiddag even met dochter geslapen in ons bed, heerlijk! Nog wel moe, maar toch fijn om twee extra uurtjes rust te hebben gehad!

Ik ga vanavond naar de film en uiteten, dus mn meissie breng ik zo naar oma! Die past morgen toch op, ideaal!!

Mango, fijn toch, evne thuis!! Geniet er van!!

Bij op het werk is het zo druk, de een na de andere moeder (ouder) wil een gesprek... maar werk geeft me ook veel energie en voelt echt als een rustpunt in de week, gek is dat he, terwijl ik thuis niet veel hoef.

Wow, een tv die valt, dat is schrikkken zeg!!!!! Gelukkig heb je al een nieuwe!!Een geluk bij een ongelukje

Pezuls, je zorgen over de groei, hoe meten ze dat dan?Ben netg voor controle geweest, alleen gewicht (+2 kg), bloeddruk (105-60) en voelen. Voelde prima!

Mijn dochter zegt net: we dansen in de maat van de muziek! Wat een wijsneus!! Ze danst op K3, met stapel verkleed kleren om zich heen. Geweldig!!

Tot later!!!
Hallo allemaal,

vandaag ben ik weer lekker vrolijk, de zon schijnt!

De vlk kon het zo voelen met haar handen dat de baby te klein was, maar ze maakte zich nog niet echt zorgen, vandaar dat ze het nog 3 weken wil afwachten. Dus we zien wel. Ach ja, ik ben dus ook maar klein en misschien ligt het daar wel aan. Mijn eerste was 48 cm en 6 pond en de tweede was 51 cm en 8 pond.

Hezter, ik heb nog geen rijbewijs, dus ik moet wel fietsen, en we wonen achteraf, vandaar.

Kena, wat leuk dat je dit weekend samen met opa bent.

Zusje, welke film ga je? Veel plezier!
Pezuls, in welke provincie woon je eigenlijk? Of wil je dat niet vertellen?

Ik zou naar De gelukkige huisvrouw, maar mn vriendin heeft op t laatste moment afgezegd omdat ze hoorde dat haar schoonvader ernstig ziek is en ze niet veel meer voor hem kunnen doen. Zo triest!!!

Ben maar naar mn ouders gegaan, want vond het zo raar, ineens een avond helemaal alleen.. stom he... was wel gezellig. Nu naar bed, morgen werken!
Pezuls, in welke provincie woon je eigenlijk? Of wil je dat niet vertellen?

Ik zou naar De gelukkige huisvrouw, maar mn vriendin heeft op t laatste moment afgezegd omdat ze hoorde dat haar schoonvader ernstig ziek is en ze niet veel meer voor hem kunnen doen. Zo triest!!!

Ben maar naar mn ouders gegaan, want vond het zo raar, ineens een avond helemaal alleen.. stom he... was wel gezellig. Nu naar bed, morgen werken!
Zusje, ik woon in Limburg. En jij? (of heb je dat al verteld en is mijn geheugen weer heel zeverig?)

Wat naar zeg, die schoonvader van je vriendin, dat is niet zo'n leuk nieuws.

Ik ga vanavond naar de film, naar Alice in Wonderland, ben benieuwd.
Felice is er ook weer 'ns............!!

Man man wat een week, ben zo druk geweest! Vorig weekend het wiegje gehaald, helemaal leuk, staat nog bij vriend maar komt straks naast mijn bed.

En ook in het kader van nesteldrang een fles dettol gekocht om de badkamer schoon te maken. Dat is nu een week geleden en wacht op een nieuwe schoonmaakaanval om het spul ook echt te gaan gebruiken, hahaha!

Ik moet vanmiddag echt even bijlezen hier. Gaat het nog lekker met alle kleintjes? Dit weekend 's ochtends in bed voelde ik haar echt naar mijn hand toe kruipen. En later voelde mijn vriend bij mij hetzelfde gefrummel, zo schattig!

Mijn buik groeit, is erg mooi rond en smal, al zeg ik het zelf , ik heb gewoon nog een taille!

Trouwens, as woensdag avond vanaf 17 uur 20% korting bij Prenatal en 25% op positiekleding... da's toch weer meegenomen!

Zo, ik ga even kijken hoe het met de zelfbruiner op mijn gezicht gaat, zag zo bleek. Deze stinkt in ieder geval niet, dat scheelt alweer. Tot later!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
hoi hoi,

hoe gaat het met de zwangere mama's? Vinden jullie ook dat de tijd best snel gaat? Ik vind het wel hoor!! Morgen alweer 26 weken zwanger! Been het nauwelijks bij!!

Vanmorgen lekker geknutseld in de babykamer, de commode uit mn dochter haar kamer weggesleept en in de babykamer geplaatst, ik moet nog verven, maar dat komt nog wel.

Wordt wel een gezellige kamer, heb nu een beetje een idee hoe het wordt!!

En afgezien van moe, voel ik me helemaal top!

Nu even memory met dochter spelen!
Hoi,

even een snel berichtje tussendoor..

Er is vandaag een begin gemaakt met het verven van de babykamer! Ook ben ik weer wat gaan wassen, hudrofiel luiers enz. Van de week wil ik ook graag de bekleding van de maxi cosi even wassen. Gisteren iets teveel gedaan, ik had de toekomstige babykamer alvast opgeruimd zodat ze zo met verven konden beginnen. Ook nog maar even de stofzuiger er door gehaald en ook beneden. Nou goed, ik heb mn lesje weer even geleerd. Resultaat s'avonds veel last van een harde buik.... Dus vandaag me maar rustig gehouden. Had ik al verteld dat zoon zindelijk is!!! Joehoe, dat scheelt weer wat luiers. (gisteren bij de drukker kaartjes boeken opgehaald, stond zoon door de zaak te roepen dat hij moest poepen... Hij mocht daar gelukkig wel even naar de wc haha.)

Verder is mn oma nog gevallen en heeft haar heup gebroken, het leek er even op dat ze de operatie niet zou overleven... Gelukkig gaat het nu weer beter.

Ook heb ik mn kraampakket binnen, ik denk niet dat we er veel van nodig zijn. Ik krijg immers een ks. Maar wel een leuk knuffeltje erin met een klein kersenpittenzakje met een fleece dingetje waar die in kan. Ook was ik blij verrast dat bv gepromoot werd. Er zat een dvdtje in en ook een kaartje met boeken over bv en eten "van bosrt tot boterham" van Stefan Kleintjes, zelf ben ik een beetje fan van deze man.

Mijn extra vrijde dag woensdag was trouwens écht heerlijk! Maandag as moet ik naar de bedrijfsarts, ik moest er eigenlijk vorige week maandag al heen. Maar toen had ik al een belangrijke afspraak staan met een client.

Ik zal even kijken of ik morgen nog even tijd heb om ook op jullie verhalen te reageren!

In elk geval een fijn weekend!
Wat een heerlijk weer vandaag zeg, !!!

vanmorgen even gewerkt , tot 13 uur en toen lekker gerelaxed in de tuin. Dochter was in de speeltuin bij ons achter de poort, en de jongste heeft een dut gedaan van ruim 2 uur. HEERRRRLIJK !!!

Leuk he zusje, als je al een beetje een idee krijgt hoe het eruit komt te zien.

Weet nog dat ik dat bij de eerste regelmatig deed, even lekker op het kamertje 'dromen'...

Ben je trouwens geen 27 weken nu ??

edit

(nee, je bent idd 26 weken, ik had mezelf verrekend, we schelen een paar dagen maar nml !! )

En ja, nog een week of 10 en de eerste babietjes hier worden geboren !!! Spannend !!

Heb je altijd zo'n lage bloeddruk ? Ik ook nml,zelfs in de zwangerschap stijgt ie niet noemenswaardig. Nou ja beter laag dan hoog in dit geval.

Vanmorgen heeft de oudste (3,5) de schopjes gevoeld van Truus...ze doet ze ook regelmatig wakker kietelen. Ze steekt dan haar vinger in mn navel en gaat kietelen....

Ze wordt ook altijd boos als ik de baby Truus noem, ze wil graag een Senna, want zo heet het zusje van dr vriendinnetje op het KDV ook.....maar dat wordt het niet !

Verder weinig nieuws eigenlijk.

We hebben wel pas van de baas nog wat 'vergeten' vakantie uren gehad (over de afgelopen 3 jaar ), kwam voor mij op 2 weken extra. Heb berekend dat ik na mijn verlof nog een saldo over hou van 5 weken vakantie( voor 2010) Yeehh!!

@Pezuls : Respect hoor !! zoveel fietsen en zwanger van de derde. Willen de kindjes niet een keer op school blijven eten ?

Ik weet dat ik zelf helemaal bijkom als ik een vrije dag heb en ze zijn allebei op het KDV. Dan vind ik het 's ochtend een heel gedoe om ze weg te brengen terwijl ik vrij ben, maar dan heb ik wel tot 1730 nix omhanden !

Ga nu even onderuit op de bank !!

Fijne zondag allemaal !

Grtz M
Ik breek even in hoor. Niet zwanger, heb hier eigenlijk niks te zoeken maar lees nu een tijdje stiekem mee en leef zo met jullie mee!
Ik had hier gister ook gepost dacht ik.... Nou ja.

Nazife: Wat lief van je! Ook leuk dat je het even laat weten! Wil je wel graag zwanger worden? Dan hoop ik voor je dat het snel gebeurd!

Annicka: Wat grappig dat je dochter de baby heeft gevoeld. Hier geeft dochter de baby drinken via mijn borsten (ik had verteld dat de baby daar straks drinken krijgt) en we zingen bijna iedere avond 'in de maneschijn' compleet met bewegingen op mijn buik.

IM: Zo druk bezig dus! Hoe haal je de bekleding van de MC? Ik wil die nl ook wassen, maar durf er niet te hard aan te trekken... Ik heb het idee dat het nog ergens achter vast zit...

Tsja, dat ken ik, lekker bezig en dan doe je al gauw te veel...

God, wat sneu van je oma! Gelukkig dat ze het nu weer wat beter met haar gaat. Hoe oud is ze? Heeft ze veel pijn?

Je kraampakket klinkt leuk! waar ben jij verzekerd? Ik bij Ohra. Moet er maar even achter aan wanneer en hoe ik mijn pakket krijg.

Zusje: Jullie zijn ook lekker bezig in de babykamer dus!

We gaan even ontbijten, kom later wel terug!
Kraampakket krijg ik niet van de verzekering, tenminste bij J. ook niet gehad dus ga er nu niet vanuit. Moet toch in het zhuis bevallen, dus haal wel even wat van die rotzooi wat je in huis moet hebben.

Dinsdag de pretecho, leuk heb er zin in. Nog een cadeautje van mijn moeder, dus altijd leuk!
poging 630... Net weer een heel stuk getyped, op iedereen gereageerd en alles weer weg.....

Waar het op neer komt is dat het goed gaat hier. Geniet van mijn vrije tijd en geniet van de zwangerschap. En ik krijg meer en meer zin in de bevalling. Laat het kindje maar komen! Vriendin is bevallen, zwangerschapscursus ging over de persfase en ik heb gedroomd over de bevalling. (deed geen pijn, kindje was wat klein en niks was klaar, maar voor de rest heerlijk dat ie er was!) Ik heb zin in het kleine wurmpje tegen me aan, kindje aan de borst, lekker om tuttelen (Jaja weet wel dat het niet zo romantisch is; zere onderkant, zere tieten van de stuwing, gebroken nachten, enz )

Ik ga nog even wat dingen voorbereiden. We vieren vandaag mijn verjaardag en de viste komt straks! Gelukkig kunnen we lekker buiten zitten

Geniet van het mooie weer allemaal!
Hier is het kraampakket deze week al binnen gekomen. Ben ik wel erg blij mee dan is het er mooi op tijd

Van de inhoud werd ik niet zo blij, zo'n sexy netonderbroekje en van die kraamverbanden, jippie

Maar wel lekker babyverzorgingsproducten erbij en een mooi badjasje.

Gisteren ook de 'blije doos' gehaald. Aantal luiertjes erbij, altijd handig.

Leuk Nut, een pretecho, veel plezier alvast!

Mango wat klinkt dat lief van je dochter. Hoe voel je je nu? Al tot rust aan eht komen? Tot de vakantie was je vrij toch?

Grappig dat je meeleest Nazife

Annickaatje, gezellig zo samen met je kindje de zwangerschap beleven. Zoon vindt het hier ook zo leuk

Inniemama, wat naar van je oma

Wel fijn dat jullie zo met de babykamer bezig zijn.

Zusje ook al druk bezig. Het maakt het wel echt he? Ik kan er echt van genieten om even in het kamertje te staan.

Hier gaat het oke. Mijn 'deadline' van 28 weken is voorbij maar het blijft stiekem wel spannend Vanmorgen ook weer extra naar het ziekenhuis geweest omdat ik buikpijn had. Bleek gelukkig groeipijn te zijn
Zo ben weer terug van het weekendje "oppassen" bij opa. Was gezlelig, maar ben wel blij dat ik weer thuis ben, lekker mijn eigen ritme en opa/ oma wonen in een appartement, zonder zon op het balkon. Heb afgelopen weekend dus de zon veelal door de ramen gezien, erg jammer. We zijn wel elke middag klein uurtje wezen lopen (met rolstoel) maar was daarna ook genoeg voor opa!

Zusje tijd gaat zeker snel, schiet echt al op! Ik ben morgen 28 weken, nog 12 weekjes....

Wat naar van de schoonvader van je vriendin. Kan me voorstellen, als je een geplande avond had dat het dan ook niet leuk is om alleen thuis te zitten. Hopelijk kun je binnenkort gezellige avond met je vriendin hebben!

IM Heerlijk dat zoon zindelijk is! Fijn zo voor de geboorte van jullie kleintje, scheelt weer!

Dat is schrikken oma gevallen en een heup gebroken, daar zijn de mensjes op leeftijd vaak een mooi poosje zoet mee. Hopelijk herstelt het goed.

Fussie ik heb van de week ook de blije doos opgehaald! Ik moet zeggen dat ik de speen van i love mama wel errug leuk vond!

Moet jullie nog iets grappigs/ bijzonders vertellen.

Donderdag op vrijdagnacht had ik gedroomd dat mijn nichtje was bevallen van een zoon. (zij was maandag uitgerekend). Mijn man vraagt `s ochtends altijd wat ik gedroomd hebt dus ik vertelde hem dat.

Krijg ik tussen de middag een telefoontje van mijn zusje, tante belde en vertelde dat nichtje afgelopen nacht bevallen was van een gezonde zoon! Echt vreemd.....
Goedemorgen,

lekker weertje was t he, afgelopen weekend. We hebben lekker in de tuin gewerkt, nog wat planten gekocht, had nog wat cadeaubonnen liggen namelijk en de tuintafel weer buiten en heerlijk buiten gegeten.

IM, wat fijn dat je zoontje zindelijk is. Goed hoor, scheelt weer luiers. Ik ga mijn dochter in de meivakantie zindelijk maken, als ze zelf ook wil.

Wat vervelend voor je oma, heup breken is niet niks zeg. Straks revalideren en dan?

Annickaatje, mijn zoontje blijft tussen de middag wel altijd over, mijn dochter gaat 2 keer per week een halve dag naar de PSZ, dan fiets ik dus zelfs 3x op en neer. Maar naar een KDV of BSO gaan ze niet, ik werk nl niet.

Nazife, gezellig dat je meeleest! Dan moet je eigenlijk ook bij de tabel vermeld worden als stiekeme meelezert!

Nut, dat is een leuk cadeautje van je moeder, een pretecho!

Mango, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Was het een leuke dag geweest?

Fussie, Yes, de 28 weken voorbij, goed zeg! Ik kan t me voorstellen dat je het spannend vind bij iedere kramp of pijn die je voelt.

Kena, je kunt dus gewoon de toekomst voorspellen met je dromen! Supergoed!
Bedankt voor de felicitaties. Het was een gezellige middag. We konden heerlijk buiten zitten en dat was erg fijn met 6 kinderen.

De babykamer is hier eindelijk leeg! Ik ga 'm straks zuigen, afplakken en hopenlijk schilderen. Joehoe! Heb er zo'n zin in! Hoop echt dat de kleur mooi wordt. Het wordt een beetje groen/blauw. We hebben witte meubels dus dat moet vast wel mooi staan.

Ik heb ook nog plantjes gekocht (ik had cadeaubonnen gevraagd om plantjes van te kopen) Maar die bewaar ik wel tot morgen denk ik. Zag net al wel een enorme drol van een kat in de voortuin. Juist daar waar ik de plantjes wil planten. Rotzak!

Pezusl: Heerlijk als de tuin weer een beetje aan kant is!

Kena: Grappig! Dat heb ik ook eens gehad met mijn vriendin! Na de droom lag ik een hele tijd wakker en bleek dat het kindje rond dat tijdstip geboren was. Ze is nu ook bijna uitgerekend, dus ik wacht weer op een voorspellende droom!

Heeft je oma nog een leuk weekend gehad?

voor de baby van Fus! Goed zo en nog even blijven zitten graag! Natuurlijk blijft het spannend! Maar vanaf nu kan het alleen maar beter zijn voor de baby! Ik vind het dan ook logisch dat je onzeker bent en naar het ziekenhuis gaat. Beter een keer te veel dan een keer te weinig!

Nut: Veel plezier bij de pretecho vandaag!

IM: hoe is het met je oma?

Ik zal ff mijn thee opdrinken en dan heerlijk aan de slag!
Hoi,

Wat is het hier toch een gezellige boel!

Met oma gaat het weer wat beter, al wat ze nog nauwlettend in de gaten gehouden voor haar hart.

Ik weet niet meer wie het vroeg waarom zoon niet uit de borst kon drinken. Maar dat kwam door zijn schisis (hazelip), achteraf met wat wilskracht had het misschien toch gelukt, maar er werd me voor de geboorte door emand van het schisisteam verteld dat als zoon geboren werd met een complete schisis (ook zachte en harde gedeelte van zijn gehemelte) dat bv waarschijnlijk onmogelijk was. Toen hij geboren is werd duidelijk dat hij een complete schisis had, dus hem toen een keer aangelegd en daarna daar mee opgehouden en met de kolf en fles verder gegaan. Inmiddels weet ik dat bv geven, zelfs met een complete schisis wel kan. Al kost het voor de baby wel meer moeite, maar dat is met de fles ook zo. Via hyves ben ik ook lid van schisis-hyve en daar zijn wel moeders die gewoon bv hebben gegegeven.

Goed, om nog even door te gaan over bv, ik heb me vanmorgen een mooie voedings-bh van de Hema gekocht!! Een mooie hoor, met bloemetjes ofzo, zoon vond hem ook mooi! haha.

27 april komt er iemand langs van de kraamzorg.

Annicka, dan heb jij dus nog lekker veel vakantie dit jaar!!

Mango, klopt de bekleding zit hier en daar wel ergens mee vast. Ik denk dat ik er morgen mee aan de gang ga, dus dan kom ik het hier wel even melden hoe het zit!

Ik ben bij Menzis verzekerd.

Haha, heel herkenbaar hoor dat over geromantiseer (is dat een woord??? :-) ) Ik heb er ook zin aan en denk ook dat het allemaal alleen maar leuk is. (al moet wel bekenennen dat ik na de bevalling wel op een ardige roze(blauwe) wolk heb geleefd, dus dat mag van mij weer zo zijn!!)

Nog gefeliciteerd met je verjaardag, lekker weer erbij gehad!!

Ah, en ook bezig met de babykamer, heerlijk he?

Fussie, wat fijn he dat je bay nog lekker zit waar die hoort!! Hopenlijk blijft dat ook nog een paar maandjes zo! Ik kan me voorstellen dat je van elke soort pijn in je buik schrikt, dus hopenlijk blijft dat ook weg! :-)

Kena, volgens mij word het vrijdag ook weer warm, dus misschien dan je er dan wel lekker van genieten. Ow zo zeg wat een droom, heb je dat vaker?

Pezuls, ja zeker fijn dat zoon zindelijk is!! We zijn dr ook wel een tijdje mee bezig geweest hoor, hij had er niet zo'n haast mee. :-) Ik hoop voor je dat het je lukt met je dochter, word het wel makkelijker van!

Iedereen is al lekker aan het aftellen he? Ik ook hoor! Nog 5(!!!) weken werken dan gaan we een weekend weg naar Terschelling en daarna begint mn verlof! Heerlijk, maar dan nog een week of 5(!!) en danm zal de baby wel gehaald worden. Dus het begint me ook wel aan alle kanten te kriebelen dat het af moet! Tijdens mm verlof wil ik eigenlijk alles wel klaar hebben!! Vriend word denk ik af en toen wel een beetje gek van me, haha. Oja, mnm zus heeft dr 20 weken echo ook gehad en dat was alleemaal goed! Ze weten niet wat het word, willen ze ook niet weten. Maar ik gok dat ze een meisje krijgen.
Mango Oma heeft ook een fijn weekend gehad. Ze hadden prachtig weer, heerlijk genoten! De rust heeft ahar zichtbaar goed gedaan! Is voor mij ook een goed gevoel, heb ik het niet voor niets gedaan!

Ja heel bijzonder die droom! Jij dus ook al! Grappig!

Heerlijk met het kamertje aan de gang en in de tuin, krijg echt de kriebels he met dit weer!

IM nee was de eerste keer van een voorspellende droom, vind het wel bijzonder!

Inderdaad dit weekend ziet er ook goed uit! En laat ik nou net een weekendje met mijn moeder naar zee gaan! Heerlijk uitwaaien!

Nou de bekkenband lijkt hier zijn vruchten af te werpen, voel mij duidelijk beter en kan alles langer volhouden! Echt fijn!

Zit nu alleen in dubio of ik wel 50% ziek moet blijven tot mijn verlof....

Vandaga fysio gehad en die is ook tevreden, kan nu niks meer voor mij betekenen, maar mag altijd terug komen als het minder gaat oid.

Manlief heeft wel de opdracht gekregen om mij 2 a 3 keer per week te masseren, om de boel goed los te houden!

Erg vervelend voor mij dus!
@mango ik zou wel willen maar het komt nu nog niet goed uit, zal toch echt nog 2 of 3 jaartjes geduld moeten hebben
Oja en nu vragen jullie je af wat ik hier dan doe...nou, op een avond kon ik niet slapen en ging dit topic maar een beetje doorlezen, en sindsdien kom ik eens in de zoveel dagen weer even lezen want nu wil ik wel weten hoe het allemaal gaat aflopen en stiekem heb ik de wens dat ik mee kon schrijven maarja..ik moet dus nog wachten.
Succes met geduld hebben Nazife!! En lief dat je je even komt melden!! In juli mag je op de tribune!!

Nut, hoe was de pretecho?

Hier alles goed, gisteravond met vriendin op pas geweest, samen gegeten en De gelukkige huisvrouw gezien.. misschen niet zo'n geschikte film voor ons zwangeren

Verder niet veel puf meer, ga zo slapen. Droom zo heftig, dat ik niet echt uitrust.

Oh ja, ik woon en werk in Drenthe!

Donderdag de 29e heb ik gesprek met gynaecoloog, over indicatie keizersnee, ofniet, etc..

spannend!!

Dag meiden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven