3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
dinsdag 6 april 2010 om 21:47
Dames zitten we hier nou gewoon de gtst aflevering te bespreken die ik straks wil gaan zien op uitzending gemist? Schande!
Ow en permaban ik denk wel te weten wie dat is ga zo even kijken of ik gelijk heb.
Zus, gefeliciteerd!!!
Roos, maak je geen zorgen die avatar komt vast weer terecht.
Bankje, graag gedaan!
Choco, de bedoeling van eens straf is dat je ervan leert omdat het niet leuk is. In de nieuwe OP zou dus eerder moeten staan. Josje bedenkt geen straffen voor Choco.
Man is boos op mij omdat ik weer op logeerbed lig. Maar dit bed ligt zoveel lekkerder en ben erg tegendraads de laatste dagen. Voor straf moest ik de hond bij me op de kamer nemen.
Ow en permaban ik denk wel te weten wie dat is ga zo even kijken of ik gelijk heb.
Zus, gefeliciteerd!!!
Roos, maak je geen zorgen die avatar komt vast weer terecht.
Bankje, graag gedaan!
Choco, de bedoeling van eens straf is dat je ervan leert omdat het niet leuk is. In de nieuwe OP zou dus eerder moeten staan. Josje bedenkt geen straffen voor Choco.
Man is boos op mij omdat ik weer op logeerbed lig. Maar dit bed ligt zoveel lekkerder en ben erg tegendraads de laatste dagen. Voor straf moest ik de hond bij me op de kamer nemen.
dinsdag 6 april 2010 om 21:51
Dames ik was nogal topic hoppen en kom nu hier en bedenk me net dat ik de uitnodigingen nog zou sturen aan geinteresseerden! De datum is do 10 juni, van 15.00 tot ongeveer 18.00. Locatie ehm klein uurtje van Amsterdam af. Help me herinneren dat ik ze van de week ff scan en mail voor wie wil!
Mijn mailadres is chocolover_viva op de hotmail. Mail je mij, dan mail ik jou!
En everyone!
Mijn mailadres is chocolover_viva op de hotmail. Mail je mij, dan mail ik jou!
En everyone!