Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ja, het heerst echt he? Ze vallen met bosjes om!

Inad, mijn huisarts adviseerde om bij verkoudheid van kindjes altijd te neussprayen. Ook als het niet persé vast zit. Sprayen kan namelijk oorontsteking voorkomen, omdat het de holtes openhoudt. Zoiets.

Leuk om nu in jouw stad te zijn! En fijn dat etentje toch gewoon door kon gaan. Vertel eens, wat was er allemaal voor lekkers? Als jij over eten schrijft, loopt het water me meestal in de mond!
Loretta is De Mol. Punt.
Het was het 'gerecht dat niet genoemd mag worden omdat ik anders net zo goed plaatsnaam kan tikken' gerecht . Eigenlijk is dat helemaal niet zo lekker an sich, water in mond niet erg waarschijnlijk , maar vent van Mille had het heel goed klaargemaakt.

Net met Chico afgesproken dat hij morgenavond bij Chica blijft, dan ga ik dus lekker de stad in. Het feest is eigenlijk morgen maar net als bij koninginnedag is de avond van te voren ook al feest en wordt er traditioneel veel en lang uit gegaan.. Vanavond sowieso geen fut voor dus mis t ook niet.

Morgen dus vrij en dan ga ik wel met Chica stad in naar rommelmarkt en kermis, er zij veel kinderattracties en van die altijd prijs dingen (ballen gooien, grabbelen enz.)

Dat van het altijd sprayen zeiden Mille en kdv-dames ook al. Ga ik dus maar braaf doen. Ze vond het trouwens nog leuk ook, haha. Vreselijk interessant vond ze het

Zijn jouw mannetjes makkelijk in slaap gevallen? Chica was binnen luttele seconden in dromenland.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ah, je bedoelt Bossche Bollen!

Vito sliep erg snel. Terwijl hij andaag overdag ook al veel in bed gelegen heeft. Tony heeft vanmiddag drie uur geslapen. Echt, dat deed hij als baby voor het laatst, zo lang achter elkaar. Vreesde dus voor een lange en late avond. Hij lijkt wel weer wat opgeknapt. Geen koorts meer. Wel hangerig. Maar om 21.30 uur gaf hij zelf aan dat hij moe was. Perfect!

Ga nu even theedrinken met Don!
Loretta is De Mol. Punt.
Grmbl potverdikkiesnikkie Kess, nu heb je het verklapt

Jaa, fijn als het dat effect heeft, zielig zijn: veel en lang slapen. Kom je zelf nog beetje bij. Theedrinkze

Ik ga lekker bankhangen zo ook, met Gabriel Garcia Marquez. Ik neem hem daarna ook mee naar bed. Lekkkkker
Oja, Vish, Chica vond de mutsenbaby op het plaatje een "dikke baby". Alles en iedereen is nu gewoon dik dus.

Vraagt me af van wie ze dat heeft overgenomen Ze zegt ook al 'muts', dus vrees dat ik even behoorlijk moet gaan inbinden
Goedemorgen

Ik ben FIFO, jaja

Wil met Chica de stad in maar het regent pijpestelen hier, brrr.
he bah rotweer is dohommm
oh ja. HOI
G'morgen meiden!

Hier ook al vroeg wakker, want nu drie mannen ziek. Gelukkig heb ik er ook niet meer dan dat. Vind dit wel genoeg, zo.

Jullie moeten gewoon hier naar de stad komen, want hier is het droog en lekker.
Loretta is De Mol. Punt.
Heb net Nemo maar even gesprayed adh van jullie tips. Vond hij nooit leuk maar heb er maar een gek over de top toneelstukje van gemaakt en nu loopt hij het huis rond te stampen: Spreej Spreej, psjjjjjjjjjjjjjjjjjpssssssjjjjjjjjjjjjjjjj

zien jullie plaatje?
ach gosh 3 zieke mannen, en zieke mannen tellen voor 2

kheb meelij
Nee, geen plaatje!

Whaha, ja, ik zie het plaatje! Is trouwens handige methode. Maak het te gek voor woorden en het lukt opeens.
Loretta is De Mol. Punt.
ow heb net nieuw plaatje gedaan, speciaal voor Chica
Heeeeej! Hoe kom je aan die foto's van Prupke?
Loretta is De Mol. Punt.
Als Juno nou nog 1 tiet van die bovenste erbij groeit heeft hij al een mooi gewichtje volgens mij.
Vriendin: hoe gaat ie?

Viske: Mwuuahhh ben ziekig.

Vriendin: Waarom ga je dan niet in bed liggen?

duidelijk kinderloos

(ik typte levenloos )
Jeee, dat zijn pas echt dikke babies

Ik zal ze aan Chica laten zien

Kess, oooh alle drie in lappenmand dus. Beterschap. Gelukkkkkig heb je er niet meer inderdaad, moet je niet aan denken nu natuurlijk

Vish, haha. Ja das wel herkenbaar ja. Grappig. Levensloos

Ik ga zo even met Chica naar buiten, want tis nu droog en had haar kermis beloofd. Daarna gaan we samen slapen want ben zo moe (zie ook theehuis).

Tis definitief herfts he, iedereen ziek zwak en verkouden.
Is er hier een clubje met zieken waar ik me bij aan kan sluiten? Ben ziek naar huis gegaan vanochtend. Net wakker. Bleeeeeeegh.
Kom maar naast me op de bank Star, lekker onder dekentje gaan we dvdeetjes kijken en om beurten in de emmer spugen. Wel je eigen zaddoek meenemen
Och arme Kess, drie zieke mannen geen pretje. Hopelijk hou je jezelf op de been. Want je weet het, alles komt altijd op moeders' schouders terecht

Inad, veel plezier vandaag.
O lekker, kunnen we eten mixen
iemand gister nog van Eowynn gehoord?
Gatver, eten mixen!

Beterschap, dames!
Loretta is De Mol. Punt.
Nee.
Theevraagje voor Star!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven