Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Hihi... doe haar mijn groeten en wens haar beterschap!

Fijn dat ze in januari alsnog kunnen gaan en succes met zusteren!
Tsk, mijn moeder wilde me nu al ontslaan. Ik kon wel naar huis, want het ging wel. Ja ja, en dan vanavond op mijn kop krijgen van mijn vader omdat mijn moeder ergens om onder een badkamerkastje ligt ofzo. Zit hier dus nog lekker te werken, forummen en zo even lezen denk ik. Ik zag nog een door mij begeerd boek liggen en heb wat tijdschriften meegenomen,

Wat sneu voor Noah Bam. Ik hoop dat je een goed gesprek hebt met de juf en dat jullie er uit komen. Wat dat betreft ben ik erg blij dat Mootje op het Montessorionderwijs zit. Hij volgt zijn eigen (trage) tempo, maar zit lekker bij zijn vriendjes en op een strebervriendje na valt het niemand op dat Mootje wat langzamer is. En ik blijf het kolder vinden dat ze vinden dat Noah achter is met woordjes, hij zit pas net in groep 3! Bij ons op school geen aap-noot-mies (or whatever) trouwens.

Ik ga eens even kijken of ik op deze pc de AK kan vinden.
Ja, nietsdoen op het werk is niet erg, als je maar kunt internetten, maar zelfs dat ligt eraf. En kijk, dán wordt het minder. Alleen 'Spider' en 'Freecell' kunnen spelen is ook niet alles en steeds een tijdschrift lezen staat óók weer zo ongeïnteresseerd.

Volgens mij is m'n broccolitaart mislukt :( Het ruikt wat aangebranderig. Ik vond dat met die roosjes ook niets handig. Wanneer ik het vanavond voor mezelf en LD+LE maak, gaan de roosjes gewoon in de blender bij de rest. Wordt het ook mooi klein.

Helaas had ik niet alles voor Xop d'r salade in huis, nu móet dit wel eetbaar zijn

Toet, zet je die link van dat bedrijf nog even in de achterkamer

Meave, is je moeder een makkelijker patient dan de gangbare man?

Over gangbare man gesproken, de mijne ligt dus al 2 dagen ziek op bed, maar wil zometeen best op de 2 jongens passen, wanneer LD en ik wegzijn, als ik de achterdeuren maar open laat en ze aan 't voetballen stuur. Morgen móet ie naar 't werk ivm cursus.

Stoer he? Mijn zieke gangbare man.

Zat me trouwens af te vragen of dat kruisje van Bentetje nou inhield dat ze niet alleen met Bentos naar hun echtelijke stede gegaan is? Ze zéi dat wel, maarja....

xop, welke dagen werk jij? Dit ivm afspreken enzo

Toedels weer
Later is nu
Dream, het kan ook nog slikken of anaal zijn. En had ze nou wel of geen bolletje? En een vibrator? Had ze volgens mij ook niet. Misschien is Bentos ook naar de kamasutra beurs geweest?
Pfoe Pim, dat is best een heftig werkdingetje bij jou ook...

Fijn dat de MMmoeder zich wat beter voelt en dat Meave zich nuttig kan maken met van alles (en toch kan forummen...). Heb je nou ook een kek pakje aan, Meave? Of was dat niet zo jouw ding? (grijns)

Ik ben drukdruk geweest en heb geheel tegen mijn gewoonte in de lunchpauze strak doorgewerkt (hobbel wel geregeld naar de keuken om snel broodje te smeren hoor), maar nu hoop gedaan en even lucht en klein rondje hier.

RONDJE!!!!

Half 5 is best vroeg genoeg voor wijn, Wat zeg ik: Kjong & ikke zijn er wel eens vroeger bij. Kjong, wat lief trouwens dat je droomtechnisch evrantwoord mijn baas de hoeken van zijn kantoor hebt laten zien! Het heeft geholpen ook, volgens mij.

Mijn vent is trouwens ook ziek, alweer. Ik wil eigenlijk dat hij langs de dokter gaat, maar dat doet ie maar niet. Maar ik vind het niet normaal dat hij zo veel rugpijn en toch ook nog buikpijn heeft, gisteren de hele dag krom van de maagpijn een vergadering uitgezeten heeft, en kreeg net bezorgd mailtje van excollega die nu bij GG werkt, dat ze hem net op werk zag (hij is terug in het land, nu met meisjes thuis maar vanmorgen op werk even) dat hij er echt heel beroerd uitziet en of het allemaal wel goed gaat. Nou vond ik hem zondag ook al vrij spookachtig, dus maak me nu wel bezorgd ook. Vanavond maar lief vasthouden en vroeg naar bed (hoeft ie niet eens te neuken als ie niet wil, da's toch schappelijk van mij, niet?)
Trouwens, Meave; wat was nou jouw cadeautje van Mav???
Zeer schappelijk van je Lil.

Cadeautje was een speelgoedje trouwens en ik ben niet van de kekke pakjes. Denk ik ook niet dat mijn moeder dat weet te waarderen trouwens.
Zo, nou staat hier ook broccolitaart in de oven, ruikt lekker. Die van Zoy rook uiteindelijk ook lekker, LD is kwijlend achter me aangefietst (wat ruikt je fietstas lekker mama) Overigens, omdat ik de broccoli zo groot vond, bij mij álles in de blender gegooid, en nu heb ik héle kleine zalmsnippers.

We zien wel

Iris en LD hebben geen woord gewisseld .. leuk man, zulke vriendinnen

Ik heb volgens mij op de terugweg de basis gelegd voor een lange en moeilijke puberteit van LD. Ze werd (weer eens) boos op me, en ik heb haar steeds uitgelachen \\:-)// daar werd het humeur niet beter van. Nu doet ze normaal, maar als ik vraag of ze me weer lief vindt, wordt ze boos

Zoy was overigens verbaasd me te zien, want was deze week thuis en had zelf tijd te koken. Maar.. moet overmorgen zelf het ziekenhuis even in, kan ze dan mooi de taart opwarmen. Kijk, van alle markten thuis, zó handig

Veranoo, je hebt dan wel volkomen nuchter een aantal vragen beantwoord, maar ze waren wel

Ik neem trouwens aan dat Xop ook volkomen nuchter geantwoord heeft, en ze deed 't best goed. Als zo'n vragen(v)uurtje vervolgens bewerktstelligd dat je een andere keer wél meegaat slempen.. altijd goed. Nog iemand die we kunnen overvallen?

Zelfde weekend volgend jaar is trouwens voor mij weer een beetje lastig, ivm zelfde weekend als vorig weekend in zelfde weekend volgend jaar.

ohja, ik werk bést wel eens, op m'n werk. Maar dan moet e.e.a. het wél doen, natuurlijk, Dat gaat geheel buiten mij om.

Lil, ik hoop dat het met jouw werk nu wat beter gaat, na goed gesprek vanmorgen. Hopelijk is het van GG wat grieperigs, dat snel weer over is. Elvis gaat morgen weer aan 't werk (heeft cursus, dus moet wel)

Ehm,.. ik ben vervolg van m'n rijtje kwijt. Meave, wát voor cadeautje? Dit is niet echt een bevredigend antwoord

Ik zit met muziek van the A-team in m'n hoofd Hoe krijg ik het voor elkaar?

Tatatataaaaa tatataaa, tadatataaaa, tadatadadaa

I love it, when a plan comes together
Later is nu

M'n dochter leest 'de stamgasten' en 'weet' dus vanalles over seks.

Op de voorpagina van de DAG vandaag de tekst "jongeren van tegenwoordig kennen 20 standjes maar weten niet waarom een vrouw ongesteld is" Dat wilde ik natuurlijk testen en ja, inderdaad, dát waren ze alweer vergeten.. maar daardoor dus tijdens het avondeten (Elvis ligt in bed) over seks... Hoe je ervoor kunt zorgen dat je niet zwanger raakt "oh, dan gebruik je toch een condoom' zegt LD

Van vriendinnetjes gehoord, maar dan wilde LD nog wel even weten wat sperma dan eigenlijk is

afijn

het was weer een gedenkwaardige avondmaaltijd

de taart was lekker, trouwens

de appel/restjesbladerdeeg dingen ook

de snoepjes uit het snoepzakje worden nu door de kinderen genuttigd.

Toedels
Later is nu
dat is best schokkend te noemen drwam...net als ik het enorm schokkend vond te horen dat tegenwoordig 12 jarigen aan de cocaine niet heel uitzonderlijk meer zijn

Wat sneu voor julie moeder M&M (mmm, lekker!), hopelijk knapt ze gauw een beetje op.

Ik moets wel lachen om het verhaal over Levi, al kan ik me voorstellen dat het voor jouw niet fijn was (en dan als in ècht niet). Zielig voor Noah, laat je het resultaat van het telefoontje even horen?

GG mag inderdaad afzwemmen, ben retetrots op mijn kanjer, maar ook beetje treurig omda ik er dus echt niet kan zijn.....hij weet dat nu ook, vond het niet zo leuk, maar was snel afgeleid door bloedend plekje op mijn wang (jahaa meave, ik krabbel ook!)/

.Opa en oma gaan wel mooi, dat is leuk. Misschien oppas ook wel ? Die is er tenslotte in de middag? Maken ze samen een leuk feestje voor hem.......

Kom wellicht later nog in AK, maar ben nu even drukdruk (hoe kan het anders ), kan ik mijn foto`s ook aan het album toevoegen dan?Zitten een paar erg mooie bij!
heb in de achterkamer een foto album geopend, met al mijn foto`s erin.

Lekker dan bloeske, moet ik voor wat lege flessen op pad . Jij mag ook naar mij komen hoor ipv je verplicht voelen mij in je hol te lokken....

Bentos was dan wel niet naar de kamasutrabeursd, maar we zijn ineens wel 3 ( \\:-)// ) speeltjs rijker. Deze lijkn minder koud
zijn jullie uitgepraat??
Ja.

Jij hebt te hard gelachen. En dat is intimiderend.
quote:lilian02 schreef op 02 oktober 2007 @ 10:16:

Zo, deel kou uit de lucht met gesprek vanochtend. Heb nog niet in vlaag van Stik D'r Nou Maar In baan opgezegd. Wel vannacht in vlaag gekeken naar concrete andere opties. Zijn er eigenlijk wel. Beetje in de dub nu.

Mijn vriendinnetje van die ik al 25 jaar ken en lief & leed en alles en zo gaat gvd emigreren. Ik gun haar alles, maar sjezus. Ik wil niet dat ze in een ander land woont dan ik! Stom he. We bellen vaak, ik zie haar niet eens zo heel veel, maar gewoon fijn dat ze 25 minuten treinen verderop woont, en straks (nou ja, over klein jaar pas, maar toch) 2,5 uur vliegen.

GODVER. ~arm om je heen~

Heel fijn voor haar en de kinderen maar jeetje, wat ontzettend balen voor jou. Snapputiksnapput.
quote:bentetje schreef op 02 oktober 2007 @ 22:10:

zijn jullie uitgepraat??Nee maar ik moest werken, voor de baas en voor je collega-schoolplein-moeder. En bijkleppen met Tilalia, ook niet verkeerd. Druk man, weer een avond weg.
Goedenmorgen

zo, dat heb ik wel nodig vandaag. Wéér hoofdpijn bij het opstaan, dit keer op m'n vrije dag, en eigenlijk baal ik daar dan nog meer van

Bericht van Clairy doet ook geen goed

Ben dus niet eens naar de koffie-ochtend.. ik zal wel gemist worden

Eeehm.. Bentetje, 3 speeltjes? Wow.. en alles wat jij ervoor hoeft te doen zoiets te krijgen is een weekendje weggaan .. of heb je ondertussen gesmst waar we het over hadden en bracht je Bentos zo op ideeën? (of ben JIJ op de terugweg nog even lagns de kamasutrabeurs gewipt )

Balen van je vriendin voor jou, Lil. Isnieleuk. Gelukkig kan bellen en emailen nog steeds en 2,5 uur vliegen is natuurlijk ook niet veel, maar altijd weer een grotere drempel dan 25 minuten treinen. Moet je ook nog eerst naar het vliegveld enzo.. gaat toch meer tijd in zitten, al met al.. doe je niet even op een zaterdagmiddag met de kinderen, zeg maar.

Hopelijk komt er meer duidelijkheid met je werk. Bonje op het werk, in welke vorm dan ook, is niet leuk. Ook al niet..

Maar..

ik gooi er een gouwe ouwe in

utkomtgoed!

Later is nu
Hee mooie meiden, welkom op een nieuwe dag.

Ik zat nog zo te denken over weekend he, en ben tot de volgende conclusie gekomen: het leven is écht leuker met jullie erbij. Met of zonder computerscherm.

~schrapt uit haar rijke fantasie het beeld van Meave in kek verpleegsterspakje drentelend rond bed van haar moeder en gaat weer wat nuttigs doen~

O, GG wilde trouwens zomaar wél neuken! Ondanks ziek! My kinda guy. 'Vanavond ligt hij dan weer in een hotel, in Den Haag, wegens iets Heel Belangrijks met allemaal ontzettend Belangrijke Mensen, of zo. Dus dan kan hij uitrusten *grijns*.
Misschien moeten we een commune starten, op de Veluwe ofzo? En dan een eigenbedrijf vanuit de commune runnen, moet kunnen. Nu alleen onze mannen nog zover krijgen dat ze meewillen
Later is nu
Mm. Neuken.

Zeg, kén ik dat hotel toevallig?

Ik heb nog geen koffie op.

En ik geloof dat den tetten wel op zijn. Fijn he, dat jullie toch nog een restje hebben meegekregen in het weekend?
Ja joh, hotel Neuken. Ligt gewéldig. Voor herhaling vatbaar. Als je er eenmaal bent geweest, blijf je komen.

Tetten leeg? Heeft Bambi misschien nog wat voorraad voor je?
De ontmoeting tussen Chipita en Kman.

Na de Jumbo-Transavia-vlucht is het visum halen, koffers pakken, deuren open...

Ik herken hem al van verre. In zijn mooiste turquoise shirt, mijn lievelings. Geknipt en geschoren. Hij heeft zijn best gedaan. Ik laat bijna de tassen en Chipita vallen om in zijn armen te rennen, maar dat gaat natuulijk niet. (Niet instorten.)

Dan staat hij daar. Te huilen. Hij heeft sinds zijn 5 verjaardag niet meer gehuild.

Zijn ogen draaien weg in zijn hoofd. Het is te veel.

Hij slaat zichzelf in het gezicht om zich te vermannen.

Maar ik zie zijn knikkende knieen en voel de mijne.

(Niet-instorten-niet-instorten-niet-instorten...)

We hadden afgesproken dat hij eerst Kjongen zou groeten, vanwege evt jaloezie enzo, en daarna had hij dan alle tijd voor Chipita.

Na wat onhandige kussen en een halve group hug overhandig ik, tussen alle langlopende toeristen, touringcarherrie en koffers in, zijn dochter.

Dit is ze dan. 8 weken en 1 dag oud.

Ongeloof in zijn ogen. Onzekerheid. En een hoop liefde.

Instinctief houdt hij haar goed vast.

We moeten weg bij de deuren waar we iedereen ophouden. De koffers moeten in het geleende 'the A team'-busje.

Ik krijg haar weer. Hij gooit de koffers naar binnen. Hij wil haar weer. En houdt haar ineens onwennig vast.

Ah. Het besef komt.

Chipita hangt tussen 2 handen met de armen min of meer recht vooruit gestrekt. Hij heeft een kwetsbaar angstig gezicht en kijkt me vragend aan.

Kijk, hou haar zo maar vast, doe ik voor.

En dan komt mijn besef.

Dit is zijn eerste keer met zijn kind. Wáar is het fototoetsel?

Ik heb nog 2 foto's op het rolletje, en kan helaas niet uitleggen hoe het resultaat is. De foto's liggen nog in TR.

Met z'n 4en op de voorbank van het busje.

Kjongen in het midden, lekker stoer, lekker hoge zit. Ik voel een hand in mijn nek als er niet geschakeld moet worden. Bij elk stoplicht of minder druk stuk op de weg zie ik een paar glimogen Chipitas kant op gaan.

HAHA! klinkt het dan.

Het is geluk en ongeloof vermengd.

HAHA!

Panisch, manisch.

HAHA!

Ja schat, het is echt echt. (Niet-instorten.) En rij eens wat harder, dit is de snelweg toch?

Ja maar, ja maar, we hebben een báby aan boord.

Ik mag de koffers niet dragen. Langzaam loop ik naar binnen. Thuis.

Ook hier heeft hij zijn best gedaan.

Er is een kinderhoek voor Kjongen gecreeerd. Boven zijn bed hangt een piratenvlag. In de hoek posters van Tweety en Spongebob. Hij heeft een nieuw matras en overtrek. Een tas om zijn speelgoed in te doen. De tv staat daar waar hij vanuit zijn bed kijken kan.

Ik loop naar onze slaapkamer. En daar staat het zelfgemaakte ledikant. Klamboe erboven. Speeltjes erin. Een stapel nieuwe kleertjes in allerlei maten en een veel te grote fopspeen. Een poster van Winnie the Pooh aan de zijkant. Ik ga op bed zitten, leg Chipita neer, en denk voor het eerst in een uur niet, 'Niet instorten'. Ik voel aan de houten spijlen, het is zacht. Met liefde geschuurd.

Ik wil huilen en gillen en lachen tegelijk.

Een gesmoorde schreeuw vermengd met lach.

Maar dat ben ík niet.

Het is de buurvrouw die naar Chipita komt kijken. Overenthousiaste visite. Net waar ik geen trek in heb na een reis, in een nog onwennige hittegolf en emotionele klap.

Maar ik zie dat het Kman goed doet.

Hij kan er even over praten met iemand in zijn eigen taal. Iemand met wie hij het er elke dag eventjes over gehad heeft.

Chipita ligt op zijn schoot. Buurvrouw ernaast. Zij en Kman huilen allebei kijkend naar de baby.

Ik sta wezenloos tegen de deurpost. En kijk naar wat ik met hem had willen delen.

Ik stort niet in. Ik werd onderbroken. Ik ga naar bed.
Pft, heftig Kjong!

Dreamer, ik heb het nieuws van Clairy ook gelezen. Ongelooflijk is het. Onvoorstelbaar ook.
Kjong, wat verwoord je dat toch mooi. Heb je verder niets aan, maar dat kún je goed. Hier weer tranen.

(misschien eens een boek over schrijven? Inclusief visumgedoe.. als er dan nog iets goed uitkomt, helaas niet voor jullie, maar voor jullies ná jullie, zou het al mooi zijn)

Wékenlang speelt LD elke woensdagmiddag bij vriendinnetje, wiens ouders nét gescheiden zijn en die op de woensdag voor het eerst sinds een (halve) week weer bij haar moeder is. Die wil graag bij haar moeder, want heeft ze gemist. Nadat ik 2 weekenden afwezig ben geweest, had ik besloten dat LD mij ook heeft gemist en dat het spelen nu bij mij thuis zou zijn.

Ik heb hoofdpijn, de meiden lol en herrie. Nog even en ze gaan naar de Bieb, waar een 'hoeraa het is kinderboekenweek'-feest is. Gelukkig!

Daarnaast koester ik natuurlijk wat ik heb... leef steeds meer bij de dag.

heb m'n hoofdpijn deels weggelezen, liggend in bad met Linda. Een artikel over gigantische schulden van mensen, die maar bleven kopen en kopen, ondanks verlies van (vreselijk goede) baan, doet me wonderwel goed. Wij kunnen niet altijd even goed rondkomen, maar weten het wel binnen de perken te houden. Dat ik nooit in winkels kom waar Prada en andere dure merken verkocht worden, zal hier wel aan meehelpen. Ik houd het gewoon bij (te) veel en (te) dure tijdschriften.. als Linda dus. Gelukkig heeft m'n collega dat ook, hij trakteert mij gezellig op de "Psychologie" en de "Quest"

Oh, over collega gesproken: Hij kon vanmorgen alweer aan 't werk. Dus nee, niet gisterenmiddag, zoals beloofd, vanmorgen! (van de schrik heeft hij vanmiddag vrijgenomen)

Enover schrik gesproken: om hem op te vrolijken heb ik 'm die ene foto van mij gestuurd, Bentetje, zal hij bij mee zijn

**

even later bedenk ik me dat dat stukje over wat ik las in de Linda misschien niet zo aardig overkomt. En.. zoals veel vrouwen wil ik graag aardig gevonden worden Ik wil dus nog even toevoegen dat het geen leedvermaak is, maar leed-opluchting.. zeg maar .. )
dreamer wijzigde dit bericht op 03-10-2007 13:58
Reden: even later
% gewijzigd
Later is nu
Hé die tags!

Ik heb zin om in mijn bed te gaan liggen met een paar boeken en thermoskannen thee en daar de komende week (minstens) niet uit te komen. Kan zeker niet geregeld worden hè?
En ik moet plassen. En ik heb dorst.

En we hebben nog steeds gezeik met mensen van ons oude huis. Die willen geld van ons. En wij willen hen dat niet geven. Gedoe hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven