Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Ah. Jullie zijn er ook weer.
Ik bedoel.

Ik ben er ook weer.
Bam kan niet online hier, Pimp.

Over de hete mail dan?
Karaoke - theetijd!

Hoooooooooofd

Wallen tot je teen, tot je teen..

Hoooooooooofd

Wallen tot je teen, tot je teen...

Oren, ogen, pútjes in je díj!

Hoooofd,

wallen tot je teen, tot je teen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bambi schreef op 01 oktober 2007 @ 16:19:

Karaoke - theetijd!

Hoooooooooofd

Wallen tot je teen, tot je teen..

Hoooooooooofd

Wallen tot je teen, tot je teen...

Wallen, theezak, putten in je dij

Hoooofd,

wallen tot je teen, tot je teen!
"nééhe, zomoetutniet!"

~denk hier een nijdig klein koppie bij met twee rode staartjes, dat begint te glunderen als een stel lijpe moeders gelijk wél de peuterspeelzaalversie beginnen te lallen...euh...schallen~

Meiden, u is lief.

Ik is thuis.

Moet nu weer vliegen, want zou om 5 uur bij schoonouders zijn, en het is nu...euh...oeps...

Wilde alleen zeggen dat het zomerjasje van Lotje nu aan de staart van het hobbelpaard hangt. "Issuhn goeie plek, mamma...kan ik ut niet vergetuh!".

Zoen!
Wat wilde ik nou toch typen?
Bij anaal nog evn vermelden: al of niet per ongeluk.

Ik mis jullie echt. Beetje geholpen door vervelende werkmail, maar ook al voor die tijd, dus echt.

Al heeft eoa vertrekkende medereiziger (niet van ons natuurlijk, maar van ander huisje) linkerachterlicht van auto er finaal uitgebeukt. Geen briefje achtergelaten natuurlijk, welnee.

Ik ga mijn kindjes en mezelf eens te eten geven, niet over sex praten (even afkicken...) en rustig avondje hebben (idem...).

Wanneer gaan we weer?
He shit, het is voorbijhijhijhij!

Wat een heerlijk weekend! Lekker eten, snaai, wijn, slap geouwehoer met prachtvrouwen en vanmorgen wakker geworden met een oneindig schattig Dotje en haar wereldmoeder. ~zucht~

Al had ik haar niet zo moeten laten schrikken, sorry Dotta!

Bij het uitzwaaien van Lil nog een oude meneer blij gemaakt. Die kwam aangewandeld en dacht dat ik hem stond te verwelkomen. Vond hij fantastisch, zei hij.

Volgend jaar weer, zelfde weekend (goed plan Meave) en mijn part zelfde hutten.

Op de terugweg nog gelunched met de BVV en zijn zoons van 7 en 10. Heerlijke kerels, alle drie.

En toen in de Bloesjes van school haalde, stond ineens de Voormalig Barman voor mijn neus. Die gaf me, kort nadat Aso en ik uit elkaar waren voor het eerst in jaren weer kriebels in mijn buik. Maar ook hij was aan het scheiden, zijn zaak aan het verkopen (daarom Voormalig) en verdween uit beeld. Soms komen we elkaar weer tegen maar altijd weer was er een reden om die man niet een keer om zijn nummer te vragen. Dik een jaar geleden voor het laatst. En toen had ik een relatie met VL.

Nu dus onmiddellijk mee naar huis genomen, me excuserend voor de alcoholise troep en koffie voor gezet. De Bloesjes vonden het wel best, die waren aan het spelen.

En daar zat ik dan, op een krukje tegenover een man die ik ontzéttend aantrekkelijk vind, te kleppen over kinderen (hij heeft ook twee dochters), intussen kindjes bij te schenken en snoep te voeren. Jongste haar poep te bekijken (daarvoor moest ik wel even weglopen, goddank) en te luisteren naar zijn verhaal. Mijn verhaal een beetje te vertellen, weer even gluren naar die man. Verteld over ons weekend, over Hero zelfs en het belang van vriendschap en genieten besproken.

Helemaal leuk.

Nu heb ik dus zijn nummer, hij het mijne. En nu weet ik niet wat ik moet doen. Even laten bezinken dus. Wel leuk en spannend!
quote:bentetje schreef op 30 september 2007 @ 21:18:

kan nu niet meer helder denken, ben moe. Ga lekker naar bed met mijn kerel dit keer Ah, shit. Met zijn 2? Da's saai!
Tsssssssss, grinnik, die Bloes. Praat je een weekend over sex, scoort ze meteen een man mee naar huis! Moest jij niet contempleren ofzo

Ik moet weg. Naar een werkvergadering. Drie keer raden hoeveel zin ik daar in heb!
quote:Bloesem schreef op 01 oktober 2007 @ 19:05:

[...]

Ah, shit. Met zijn 2? Da's saai! En nog overloperig ook, na twee nachten met mij!
Ik heb julie echt gemist vandaag, vond het zo stil. Werk was leuk, maar jullie zijn leuker. Moest ook echt even omschakelen. Heb een paar keer een arts/patient/collega (in willekeurige volgorde) haast van seksueel getinte repliek gediend....

saai, sex met alleen mijn vent? Ik kan anders wel een nieuws kruisje zetten! Mogen jullie raden waar

Ik heb het over jullie gehad terwijl mijn benen de lucht in staken, mijn kont tegen de fysiotherapeut steunde en hij ritmische bewegingen over mijn lijf heen maakte.

Bedacht me dat de opmerking van 2 randstadtertjes: Oooh ja joh liggen daar de Veluwe?? En de kaartvanNederlandPlu ook best onder topografie konden.
quote:Alex schreef op 30 september 2007 @ 15:23:

Verder zijn de Cheersbaby's die ik nog niet had gezien, Chipita en Leentje, werkelijk prachtig.

Zeg, en hoe wil je dat ik dit opvat

Dames, ik heb een TomTom verdiend. Mogen jullie raden waarmee
Ik doe niet raden!

(Hoopt dat Madootje vader inmiddels gesproken heeft, maar denkt van wel...)

Mijn moeder heeft een klein ongelukje gehad vandaag. Aangereden door een fiets. Lijkt best onschuldig. Ware het niet dat het een slagaderlijke bloeding op haar hoofd opleverde! Serious shit dus. Maar bloeden is verholpen en moeder heeft nu voornamelijk last van zeer pijnlijke stuit. Is niet echt heel erg. Maar wel bijzonder onpraktisch als er over 3 naggies slapen een reis naar India op het programma staat!
Shoot. Had het telefoontje gehad, maar me niet gerealiseerd dat de reis naar India al zo dichtbij is. Vraag me ernstig af of vliegen verstandig is nu.
Hangt van de dokter af geloof ik. Paps twijfelde ook al aan de haalbaarheid. (typte eerst haalbaargeit... oeps)
Kolere.

Heftig zeg.

(Kjongen kom eens hier, even die viezigheid van je afhalen.

Mama, ik zie geen vieze geit)
getver mado en meave. Wat een schrik.....

Ben aan het nadenken over een evt opleiding, zomaar ineens. Weet dat het na een tijdje altijd weer gaat kriebelen bij mij, wil niet tot mijn 60+ werken aan bed waar ik nu werk. Iedere keer werden kriebels onderdrukt door diverse dingen zoals zwangerschap, ziekte en dergelijke. Nu kriebelt het nog niet, maar ex collega zei uit zichzelf dat hij iets wist wat hij echt iets voor mij vond. Dat was nou precies datgene wat toet (?) opperde dit weekend als zijnde echt iets voor mij, en dan in ziekenhuis midden in grote stad waar ik nu aan de rand werk. Schijnen veel opleidingsplekken te komen ivm verbouwing, normaalgesproken is er moeilijk tussen te komen. Poeh. Moeilijk.
Klinkt goed Bentetje. Moet zeggen dat je me nu wel nieuwsgierig maakt naar wat precies. Mogen we in de AK meer weten?
Album-link in Achterkamer.
Ja, jeutje, ze zijn nog niet terug of ze gaan TomToms winnen en kruisjes zetten Vertél! Gewoon, in volgorde, zoals Xop zo fantástisch gedaan heeft!

Hier geen kruisjes erbij gescoort, Elvis is er wel ziek van geworden dat ik thuis was.

Ik heb jullie ook gemist, en hóe, zo zonder pc-gebruik op het werk. Niet alleen niet kunnen werken, maar ook niet hier af en toe een kop koffie/thee scoren. Bovendien steeds (zielig en..) alleen op kantoor.

Leuk, die foto's! Handig, zo'n fotoalbum. Ik vroeg me al af hoe dat te doen, aangezien ik nooit zoveel foto's in de AK kan zetten. Ik kijk even of ik erachter kan komen hoe het werkt :-)

Ben ook wel heeeel erg benieuwd naar de opleiding, waar Bentetje over denkt

Wow, wat een schrik zeg, van je moeder, Meave. Pffoe

Ik heb het trouwens altijd over kleine geitjes

Zo

eigenlijk moet ik zo wel naar bed. Morgen weer vroeg dag enzo (nouja, de wekker loopt vroeg af) (niet zo vroeg als die van Bambi trouwens, ietsje later)

Vandaag heb ik wél gezwommen, trouwens. Jahoor, ik kan het nog, bewegen

En geen drank vandaag. Slechts één chocolaatje. Zwaar afkicken hier

Toedels
Later is nu
Holy fuck, Meave (én Mado, natuurlijk!), da's inderdaad enorm schrikken! Zou wel sneu zijn als de Indiatrip nu geen doorgang kan vinden, maar ben vooral erg blij dat de bloeding gestopt is geworden. Sjemig.

Bent, doe eens meer vertellen erover?

Fotoalbum is leuk!! Gaan er nog meer albums komen? Ik heb wel meerdere camera's gebruikt zien worden, toch?

Overigens nog excuus voor het abrupte vertrek mijnerzijds - ik had er werkelijk geen idee van dat Man me al zo vroeg kwam ophalen. Maar hij had me blijkbaar erg gemist

En vooruit, omdat -ie zo leuk is:

Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Xop, wanneer gaan wij meeten? Dan heb ik zo'n beetje iedereen hier een keertje gezien, namelijk

Alex, Carlien had me willen vragen jou de groeten te doen, dus bij deze
Later is nu
Jemig, Meave en Mado. Hoelang is het vliegen naar India eigenlijk?

Jaaaajaaaa, Alex, túúrlijk. Je hebt zeker Man stiekem ge-sms-t he, 'HELLUP ME HIERUIT! IK WORD GEK! NU!!'

Geeft niks, hoor. Hoef je geen smoesjes voor te verzinnen, je bent nog steeds lief.

Zag op foto's dat er gisteren zelfs lekker buiten gegeten is, goed man. Huisjes nog een beetje goed afgeleverd? (en wie heeft daar haar best voor gedaan? Ik niet namelijk. )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven