Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
hahahaahah, nee hier geen kriebels, hooguit van het stof uit de keuken!!!

Hello!!

Jammer Millie dat ik er niet bij ben vandaag....Maar het was niet slim om de jacht naar een keuken uit te stellen....

Ik neem aan dat je het ook zonder mij heel leuk hebt!

Belle: Keukenschrik is weg...ZIjn bij Keukenspectrum geweest en hebben onze droomkeuken voor de helft als wat jij mij vertelde...

Waarschijnlijk zit er heus wel kwaliteitsverschil hoor..maar het ziet er erg mooi uit! (incl combitron, vaatwasser, afzuigkap, koelkast met vriesvak, 5 pits gasbrander met wokbrander apart rechts van de andere 4 pitten en een achterplaat voor de ene kant)

Voor de rest: Belle vertelde wat zij voor haar keuken had betaald, omdat ik dat vroeg en wij hadden een budget in gedachten en zij had bijna 3 keer zoveel betaald...zij zei dus dat je dat al gauw kwijt bent enz..Maar het kan dus goedkoper....

We hebben m nog niet gekocht, maar doen dat wel denk ik....

NOu ik ga de was doen..

Liefs Nijn
Mooi Nijn! Hier gaat alles goed. We zijn bijna klaar met slopen! Nog even doorbijten...
Het was leuk bij Millie!

Joep was er ook met Meisje, Meisje is echt een droppie die bij de aanblik van een camera meteen in de fotomodel-modus schiet

Kasper lijkt heel erg op zijn papa!

En... IK HEB FIEP VASTGEHOUDEN! En ze heeft naar me gelachen! En ze lijkt helemaal niet op een bulldogje... en ze is ook niet saggerijnig! En Lab is in het echt ook heel leuk en Quizzie is ook heel leuk (en KNAP!)

En ik heb met allemaal mensen gepraat. Beetje jammer was dat de buurvouw van Millie DWARS DOOR DE KAMER HEEN aan mij vroeg 'en waar ken jij Millie van??!' Nou uh... van internet (algehele stilte)... Toen heb ik maar uitgelegd dat Millie en ik elkaar al vaker 'live' hadden aanschouwd dus dat er echt geen rare 'stranger' in de kamer zat :-) (Oh hihi Lab... jij bent ook geen rare stranger hoor, ook al was jullie ontmoeting voor het eerst)

Zoon zeurt, hij heeft honger... toedeloei!

Oh trouwens... ik ga afstuderen in januari.... JIPPPIIIEEEEEE

Oh en Nijn, thanks voor je mail van de week, heb niet meer gereageerd, druk druk... ik vond het wel jammer maar ik begrijp het wel, dat je nu keukens moet uitzoeken... lijkt me trouwens wel erg leuk!

Grtz E
Zooooo, Lab meldt zich!

Kwart over zes waren we weer thuis, na een korte tussenstop bij de Mac, alwaar Fiepchen gevoederd is en Quizz ook....

Het was leuk! Kasper is een heerlijk stevig kereltje, die inderdaad op zijn pappie lijkt, Millie een stralende moeder en érg lief. Eef was precies hoe ik me had voorgesteld, en ook heel gedecideerd en leuk. En bij het betreden van Millies flat kwamen we dus Joeppie en meis tegen (ik helemaal verbaasd dat ze mij herkende, maar misschien waren de aanwezigheid van kruk, Fiep en Quizz wel een aanwijzing....) en Meis is inderdaad prachtig! Joep, jij ook hoor!

En Fiep is verwend!!! Een prachtig gestreept pak van Joeppie, héél lief en leuk, een boek van Eef (heb in de auto al voor haar gezongen) en een eend-beest van Millie waar madam al enthousiast mee geknuffeld heeft.

Fiepje heeft inderdaad haar hele lachjesverzameling aan Eef getoond, en om eerlijk te zijn..... Quizz maakt momenteel het eten klaar, maar is daarbij tegen het plafond aangezweeft: 'Eef vind mij knap! Ik ben een knappe man hoor! En ik had me niet eens geschoren!'

Fieperdepiep ligt nu in een soort van coma, en ik krijg dadelijk eten: hoi!

Nijn en Belle, jullie zitten wel in de keukens hè? Veel succes, zowel met installeren en uitzoeken!

Manderley, alles goed meisje?

Eef, januari al? Feestje? (lab is nu toch losgelaten in de wijde wereld, dus eh....)

Ik ga even bijkomen van de cultuurshock..... voelde me echt een plattelandbewoonster die een keer het erf mocht verlaten.

Liefs, Lab
Voorstel: wanneer we elkaar weer ontmoeten waar ook 'derden' bij zijn en we moeten uitleggen hoe we elkaar kennen, zullen we ons hullen in Star Trek pakjes. Als we dan toch nerds zijn.......
Lab, Man en ik hebben hier een klein discussietje over wat 'gedecideerd' is. Volgens mij is het 'stellig, duidelijk' . Volgens Man is het 'iemand heel vriendeljk maar beslist op afstand houdend' ... (Oh hij heeft het inmiddels opgezocht en is tot de conclusie gekomen dat zijn woordenschat minder goed is dan gedacht, HAH!)

... hihi heb ik Quizzie laten zweven... hopelijk heeft hij dan niet te enthousiast met de peper gegooid in het eten ofzo :-) Ik vind mannelijke stoppels altijd wel leuk

Jee mannetje is al de hele avond aan het huilen... de avondfles naar voren schuiven (van half negen naar kwart over zeven) was misschien toch niet zo'n goed idee...
eef je mannetje zoekt; gedistansieerd!

Leuk leuk om kasper in het echie te zien, en Fiepje ook al was het maar heel even, jammer dat we misten, maar ach er komt vast wel een volgende keer.

nog een optie voor een volgende meeting; allemaal computernerdbrillen op.

Lab; ik had inderdaad een hoop aanwijzingen, maar vooral je opmerking van de week over haar tot op je schouder deed het hem.

Meis is de kluts kwijt, kan iemand haar helpen hem te vinden. Of eigenlijk wij. Ze wordt snachts veel wakker en is dan doodmoe, maar moet hard huilen.

Het duurde vanavond 2 uur om haar in slaap te krijgen (lees tot ze zo moe gehuild was dat ze in slaap viel, wij kunnen haar nooit echt in slaap zingen, aaien, troosten of wat dan ook)

KOMT KOM 9 UUR HET IJSMANNEKE MET ZIJN TINGELTANGEL DOOR DE STRAAT!!!!!!!!

HUFTER!

maar mocht iemand een gouden tip hebben.......

We proberen haar te laten liggen, en een aaitje te geven o slokje water en dan even weg en dan nog weer, maar soms is ze zo overstuur dat ik haar even knuffel (uit bedje dan). Ook dan blijft ze hard huilen, dus daar is het haar niet om te doen. Ze wil dan zo graag slapen maar het lukt haar niet.
Mogge!

Inderdaad, gedecideerd als 'stellig' en 'duidelijk'! En Quizz is nu opeens wel heel erg geïnteresseerd in wat ik hier schrijf en wat geschreven wordt, want hij is opeens een 'onderwerp' (en zit nu al weer te grinneken...)

Ik heb geen flauw idee wat je kan doen aan kleine meisjes en jongetjes die niet in slaap kunnen vallen.... of ze moeten zo klein zijn als Fiepchen, dan kan je ze inbakeren. In ieder geval elke avond hetzelfde ritueel, maar daar heeft Meis niets aan als ze helemaal overstuur is.

Maar jeetje, zo'n hufter van een ijscoman! Laten we allemaal, gekleed in Star Trek pakjes en met nerdbrillen op, hem bestormen. En dan molesteren we zijn tingeltangel (dit klinkt wel verdacht veel als castratie).

Wat gaan jullie vandaag doen? Ik denk dat het hier vandaag een kwestie wordt van opruimen, wassen draaien en schoonmaken.... terwijl ik eigenlijk heel veel zin heb om zeer dramatisch met grote klodders verf te gaan gooien in de stal, in een soort van ongefundeerde kunstzinnige poging.

Liefs, Lab

ps: Millie, alweer een beetje bijgekomen?
O nee

ik had een reactie op iedereen gegeven en lekker bijgeklets, wil ik op versturen drukken, druk ik per ongeluk op backspace, nou jullie raden het al.....alles weg, ik word er gewoon een beetje verdrietig van.....

Nou vergeef me, maar ik ga een verkorte versie doen en niet zo uitgebreid op jullie reageren, sorry.

Ben momenteel zo druk met van alles en nog wat, dat ik geen tijd heb om te reageren, ik heb soms (zoals ik al eerder vermelde) het idee dat ik hier niet echt meer thuis hoor (echt mijn eigen schuld hoor) maar onze werelden liggene rg uiteen, al zullenw e dat allemaal hebben en toch is de klik er wel.

VInd het wel super tof van jullie dat jullie zo vaak naar me vragen over hoe het gaat, maar daar straks meer over.

Eef: Wat gaaf bijna afstuderen, zou lekker zijn voordat er een 2e kindje zou komen, stukje rust toch, zou mooi zijn als we samen zwanegr zouden zijn waaaah..

Labje: Wat doe je het toch allemaal knap meid, heb veel bewondering voor je. Kom je gauw weer eens online bijkletsen op msn? Ben ook erg benieuwd naar Quizzie, dus ga zo eens op Yahoo kijken

Milli: Wat gaat het toch hard met jullie mooie KAsper, wat een mooi manneke zeg. Weet niet of ik het al gezegd had, maar vond je bevallingsverhaal zo mooi, net alsof ike rbij was.

Manderly: Gaat het allemaal een beetje, druk, druk, druk...

Mooi hoor dat jullie hebben gekozen voor een foto geboorte kaartje, altijd leuk zoiets.

Joeppie: Jeee ik kan me nog zo goed herinneren dat je kwam melden dat je zwanger was en zie toch eens...Meis is alweer een jaar oud, wat gaat de tijd toch hard he? Heb je een leuke dag gehad?

Ik heb door jouw mooie schilderijen ook inspiratie gekregen om te gaan schilderen, maar helaas het is niet voor mij weggelegd, ik zou mijn schilderijen nog niet eens weg durven geven haha, maar ik vind het wel leuk om te doen.

Nijn: Leuk joh, al die dingen voor het huis kopen en dan vooral de keuken, wat is dat toch mooi, dat is het enige in huis dat ik nu al wel zou willen vervangen, omdat hij zo gewoon is. Ik zou wel een marmeren blad willen hebben en een uitbouw, zodat ik een grote leefkeuken zou hebben, maar ach je moet wat te wensen over houden toch.

Belle: Ik kan niet uit ervaring van mezelf spreken, maar iedereen die ik ken in mijn omgeving met kleine kinderen, bouwen die avondfles idd niet af, zelfs als de kids 2 jaar zijn krijgen sommige nog lekker warme melk voordat ze gaan slapen.Ennuh Krasnapolski....Lekker hoor, ik zou die kerel ook uitnodigen. leuk toch. Ik heb ook helemaal zin om eens weer een weekendje weg te gaan, misschien moeten we dat straks maar doen, mocht alles goed gaan en ik zover komen tot de "wachtweken"

Ik heb nu iedereen gehad toch...zo niet sorry.

Nou mijn eigen verhaal.

Het gaat tot nu toe nog goed, ik leef eigenlijk van examenuitslag naar uitslag en als het goed is mag je door en anders moet je stoppen.

Maar ik ben dus begonen met de hormonen, heb gelukkig nergens last van. (aan de ene kant wil ik eigenlijk wat voelen, want dan weet ik oke het slaat aan) Ben idd (Lab wat goed van je dat je het had onthouden, zo lief!!!) donderdag naar ZH gewest voor de eerste echo, dit is een inwendige echo om te kijken of ik geen cystes heb en of mijn baarmoederslijnmvlies mooi dun was. Nou eerst even een gesprekje hoe het was, dus ik krijg een mega huilbui, omdat ze er over begon, dat ik het een paar maandjes had uitgesteld. Toen wilde ze mijn eierstok gaan bekijken, kon ze hem niet vinden!!!! Schrik slaat je om het hart, omdat ike r maar 1 heb (dacht nog: Hij kan echt niet weg zijn) dus assitsente erbij, om op mijn buik te duwen en ja daar kwam ie aan, nou alles goed, dus ik mocht donderdag beginnen met de Gonal F dit is een hormoon om er voor te zorgen dat mijn eitjes worden gestimuleerd (hopelijk genoeg) Nu moet ik dinsdag terugkomen, om te kijken of dit daadwerkelijk gebeurd is (ik denk dat ik meer eenheden moet gaan spuiten, omdat ik een groot lichaam heb) maar dat zien we dan wel weer. Dan moet ik denk ik om de dag terug komen en dan hoop ik over ongeveer 10 dagen de punctie te krijgen als alles goed blijft gaan. Dus vele kaarsjes aansteken en flink duimen draaien.

Ik vind het erg lief dat jullie zo meeleven, dus ik zal jullie op de hoogte blijven houden.

Een hele dikke knuffel van een blije Joan
Jeee wat een lap tekst, sorry, volgende keer moet ik maar vaker komen en minder tekst hebben haha.

En ik wil ook die leuke icoontjes, dus ik ga op zoek.
Hey Joan, spannend allemaal hoor, dat het nu echt begonnen is. Als ik het goed begrijp was je dus in ieder geval genoeg afgevallen om te mogen beginnen! Het zullen spannende weken worden en het zou inderdaad leuk zijn als we allebei tegelijk zwanger zouden zijn! (ik moet heel eerlijk zijn, dat als ik over twee of drie weken tot de ontdekking zou komen dat ik zwanger was, dat het dan ook bijna niet zou durven zeggen, omdat het dan allemaal zo oneerlijk zou zijn...)

Joep, wat hier altijd helpt als een tierelier is een kwartiertje voordat meneer gaat slapen een warm kruikje in zijn bed leggen om de boel voor te verwarmen. Hij komt dan lekker in een warm 'nestje' terecht en je ziet hem ook echt ontspannen als we hem neerleggen... zou dat iets zijn? Of een lekker warm badje voor het slapen gaan, zodat ze lekker rozig is?

Ik ben vandaag naar de sauna geweest en ben nu helemaal zweverig, hihi.. beetje hoofdpijn ook, zeker te weinig gedronken (muts die ik ben)

grtz E.
Hallo vriendinnetjes!

Joan: Geweldig eigenlijk dat je er niets van merkt en ad andere kant snap ik ook wel dat je IETS wilt merken om te weten dat het werkt...(vrouwenlogica zou NIjnvriend dit noemen)

Maar ik duim echt heel erg hard voor jullie!

Lab: Nu ben ik heeeeeel erg benieuwd naar Quizzie....staat niet op yahoo....wil ik wel!!

Manderley: Wat een vre-se-lijk clownspak...Zelfs voor een clown zou het zielig zijn als hij dit aan moest....

Eef: HEEEEERLIJK sauna!!

Wij hadden nogal een druk weekend, maar wel lekker weekend...

Gisteren dus keuken uitgezocht en vandaag verjaardag van (ex) oppaskindje en vrienden van ons.

Yara heeft dus weer een slaapje gemist....Maarja lag ze er vanavond lekker vroeg in.

Vanmorgen was de eerste dag dat ik kon blijven liggen, terwijl NIjnvriend Yara deed....Maarja ik heb haar wel uit bed gevist, want dat hoorde meneer weer niet dat ze wakker was. Dus ik had al een chagerijnige bui, want ik ben dan weer niet iemand die hem een schop geeft en zelf blijft liggen.

Maargoed Yara had net een schone luier en toen kwam hij uit bed en ben ik er weer in gekropen, maarja echt lang heeft dat niet geduurd, want ik kon niet slapen...was te wakker....MUTS...

Nou ik ga maar even naar mannetje...

Liefs Nijn

PS ik vind het ineens wel heeeeel erg jammer dat ik er niet was, want het klonk heel leuk!! En nu heb ik nog Labje niet gezien......
Ben je toch helemaal mal, ik gun echt iedereen een zwangerschap hoor, of het nu een 1e, 2e 3e kindje is, of je nu lang of kort bezig bent. Ik kan niets anders doen en wachten en het is nu eenmaal niet anders. Gewoon melden hoor!! Ik heb gewoon goede hoop dat het bij ons gaat lukken, Hopelijk al direct de 1e keer, anders ga ik toch wel lichtelijk zenuwachtig worden, omdat we maar 3 kansen hebben.

doegie doei

quote:zeef77 schreef op 30 september 2007 @ 16:47:

Hey Joan, spannend allemaal hoor, dat het nu echt begonnen is. Als ik het goed begrijp was je dus in ieder geval genoeg afgevallen om te mogen beginnen! Het zullen spannende weken worden en het zou inderdaad leuk zijn als we allebei tegelijk zwanger zouden zijn! (ik moet heel eerlijk zijn, dat als ik over twee of drie weken tot de ontdekking zou komen dat ik zwanger was, dat het dan ook bijna niet zou durven zeggen, omdat het dan allemaal zo oneerlijk zou zijn...)

Joep, wat hier altijd helpt als een tierelier is een kwartiertje voordat meneer gaat slapen een warm kruikje in zijn bed leggen om de boel voor te verwarmen. Hij komt dan lekker in een warm 'nestje' terecht en je ziet hem ook echt ontspannen als we hem neerleggen... zou dat iets zijn? Of een lekker warm badje voor het slapen gaan, zodat ze lekker rozig is?

Ik ben vandaag naar de sauna geweest en ben nu helemaal zweverig, hihi.. beetje hoofdpijn ook, zeker te weinig gedronken (muts die ik ben)

grtz E.
Hey,

Kunnen we, als we toch met onze nerdbrillen en star-trekpakjes die klingeldingman van Joep te lijf gaan, meteen onze pakjes en nerdbrillen aan en ophouden en degene die heeft bedacht dat elke eerste maandag van de maand om twaalf uur de sirenes keihard moeten gaan loeien te lijf gaan? Ik zit al de hele dag met een kind dat van slag is...
Oei! Arme Zoon!

Werkelijk achtergebleven gebied hier, ik heb geen sirene gehoord....
Al kan het natuurlijk ook zo zijn, dat ik geen sirene gehoord heb, omdat om twaalf uur Fiepchen háár sirene aan het testen was.
Hoi allemaal,

even kort.... ik heb het helemaal gehad hier in de "indoor-camping".

Joan en JOan-vriend: zet 'm op!

Ik leef erg met jullie mee. En je hoort er wel bij!

Het is hier verschrikkelijk in huize Belle. Het lijtk wel oorlogsgebied. Overal en ik bedoel dan echt overal ligt stof en zooi.

de klussenier is vandaag begonnen en campeert hier de rest van de week ook nog met al zijn powertools.....

Ik ben inmiddels geemigreerd naar mijn moeder. Als ik hier zit beland ik in een depressie.

Ik ga nu voor de zoveelste keer een magnetronmaaltijd maken... tja dat krijg je als je geen keuken hebt.

Daaaaaaaaaag, volgende keer meer.

Belle
Mijn werkweek is weer gebroken....NU weer even lekker twee daagjes vrij..

Weet je wat lekker is? Dat mijn moeder zich heeeel erg snel verveelt en eigenlijk altijd bezig wil zijn...Nou dat komt mooi uit, want als ze op maandag oppast, poetst ze, strijkt ze, kookt ze enz...en dus hoef ik op di en wo niet zoooveel meer te doen....Heerlijk!

Ach gossie Yara is aan het poepen....ze moet altijd best wel veel moeite doen...dus zie je haar hele gezichtje vertrekken....heel zielig!

Belle: Het geeft dus even wat rotzooi...maar dan krijg je ook wel wat moois...(heb je trouwens een strakke keuken, een landelijke keuken of,,,,,,,?? ik ben erg benieuwd...en ook naar de kleuren!)

Wij gaan toch nog maar even rondkijken...want vrienden van ons vertelden dat zij bij een grote keukenboer hier in de buurt hetzelfde hadden betaald als onze offerte...en daar houden ze niet van geouwehoer en doen ze gewoon de prijs zeggen en valt er niet te onderhandelen en eigenlijk ben ik daar wel van....

Eef: Ook ik heb de sirene helemaal niet gehoord....en heb ook weinig gemerkt aan Yara gelukkig.

Ik ben nu helemaal van de borstvoeding af en inmiddels vind ik het heerlijk!!

Ik ga Yara even wassen en aankleden en dan mezelf verder klaarmaken, want dan gaan we even de stad in.

Om 11.30 moeten we voorlopig koopcontract tekenen van ons gekochte huis...kan ik mooi daarvoor even de stad in. (wil jasje voor Yara kopen, wil zelf een shirtje voor de bruiloft volgende week en mijn mascara is op enz enz) en dan kan Yara als we terug komen een fles en hup haar bedje in.

Tot snel
Waar zijn jullie allemaal?

LAb: Gelukt??

Eef: ben hetw eer vergeten te vragen aan NIjnvriend over de 20e.. Zal ik vandaag proberen te doen

Joehoep: Waar ben je?? WIl graag weten hoe de eerste verjaardag van Meis was...

Millie: Oeps ben ik toch helemaal jouw verjaardag vergeten,,,,,Alsnog van harte!! Hoop dat je een leuke dag had als mama...

Belle: Is het stof alweer uit je neusje weg? enne een neefje/nichtje erbij..is dat van dezelfde broer als een jaar geleden ofzo??

Hier hebben we gister even een schrikje gehad ivm huis

NIjnvriend had een adviesgesrpek mbt hypotheken. Die man kent hij zakelijk goed, dus hij wilde wel even een vergelijk.

Nijnvriend heeft nu dus ouderschapsverlof en op basis van dat salaris, kunnen we het huis wel kopen, maar kunnen we niet alles verbouwen, althans we kunnen dan niet die gehele kosten extra opnemen.

NU had onze iegen adviseur gezegd: Oh joh een proforma loonstrook is genoeg, maar deze man zei dat dat niet zo was.

Dus nu hopen we maar dat zijn baas de werkgeversverklaring wil invullen obv zijn volledige salaris. Want op zich is het natuurlijk stom, want als wij oppas zouden moeten betalen, zou hij meer verdienen, maar zouden we mss net zoveel overhouden...(bij wijze van dan)

Nouja het komt vast allemaal helemaal goed.

Ben ook weer ongesteld geworden. Vind het ongesteld zijn zelf niet erg leuk, maar ik vind het idee van 'het weer doen' wel prettig.

NIjnvriend vroeg gister nog: Ben je al weer eens ongesteld geworden, nee he? Wanneer komt dat weer dan??

Hij heeft gister wel even laten weten dat hij iig niet voordat we in het nieuwe huis zitten, wil gaan voor een tweede....

Is misschien ook maar beter, want stel je voor dat ik weer zo beroerd ben als bij Yara...tja dan moet ik er ook echt niet aan denken om te moeten klussen of alles mbt Yara alleen te moeten doen, omdat hij ad klus is.

Hij gaf ook nog maar eens even aan dat hij het mss wel bij 2 wil laten...Maarja dat zien we dan allemaal wel weer...maar ik zou er dus zoals ik er nu over denk wel erg graag 3 willen.....

Liefs NIjn

PS vanavond weer keukens kijken!!
hoi allemaal,

ben beetje afwezig geweest de afgelopen dagen. Allereerst: het kraamfeest was echt enorm gezellig. leuk dat jullie er ook bij waren Joep, Lab, Quiz en Eef! Leuk om Lab en Quizzie en de kleine fiep nu in t echie te zien.

Quiz is inderdaad een mooie vent en Fiep kijkt inderdaad heel kordaat uit haar ogen. Lekker meisje, dat weet wat ze wil.

Joep, jouw meis is echt een plaatje! vond je de foto's leuk?

Eef,... heerlijk zeg dat je echt gaat afstuderen in januari... ik ben trots op je!

Nijn, wat een gedoe met die hypotheken zeg. Ik hoop maar dat het lukt.

Manderley, hoe gaat t nu met je BV & tepelhoedjes en Kolf enzo?

Belle, nog even volhouden. dan heb je een heeeeeerlijk huis met mooie keuken!

Nouja, zaterdag was dus gezellig. Zondag zijn we met ons drietjes gaan uitwaaien op Zandvoort. Dat was enorm lekker. Gisteren was ik jarig, dus, en er is een vriendin langsgeweest die net uit de nachtdienst kwam. (Die moest ik dus wakker houden, omdat ze anders in slaap ging vallen. hiihi. Dat is zo'n beetje onze deal. Ik ben toch thuis, en vind het natuurlijk gezellig als er iemand is... en zij heeft het nodig om een paar uurtjes wakker gehouden te worden, om haar dag-nachtritme weer om te draaien. gezellig dus.

Gisteren heb ik alvast 10 dozen ingepakt. Ik ben maar vast begonnen met spullen die we toch niet nodig hebben. Het kan maar vast gedaan zijn...

Tot later

Kus

Millie

Hoi,

Zoon is zich aan het vermaken met de pannenkoekomdraaispatel terwijl ik even een stukje typ

.. oh shit hij heeft een broodkorstje gevonden op de grond dat hij er vanmorgen had neergegooid en is dat nu aan het eten... GATVER...

Nijn, ik heb een oppas kunnen regelen voor de 20e! Mijn zus gaat oppassen, ik hoop dat hij niet eenkennig gaat doen.

trouwens wel even schrikken van dat hypotheek-gedoe zeg...

En nu toch ook wel gesprekken aan het voeren over een tweede.... jee wat gaat de tijd toch snel!

Ik moet over een week of 2 weken weer ongesteld worden. Het is toch wel raar om na zo'n hele tijd daar weer rekening mee te moeten houden, maar wat Nijn ook schrijft, wel fijn om te weten dat je weer 'functioneert'

Lab, vandaag wordt je vader geopereerd he? Veel sterkte meis!

Millie, lekker uitgewaaid dus! En nog gefeliciteerd met je verjaardag he? Ik was het ook vergeten

Ik ging gisteren om 18.15 snel nog even een boodschap doen met Zoon, was al laat, zoon honger maar aardappels waren op. Ik dus boodsc doen, vergeet ik de huissleutel... toen moesten we dus wachten op Man... gelukkig was het droog

Verder hebben we hier een mijnpaaltje: Zoon zegt heel luid en duidelijk 'mama' na. Hij begrijpt natuurlijk nog niet wat het betekent, voor hem is het gewoon een klankcombi. Maar het is echt een paar keer gebeurd. Eerst zat hih 'mamamamamamamamamama' en dan zei ik 'ma-ma' en dan zei hij dus heel duidelijk 'mama' na. En toen weer, en toen weer... en later op de dag zei hij het ook als hij niet zelf begon, maar ik begon met 'ma-ma'. Ik heb het op film opgenomen, grappig joh!

Verder niet veel nieuws. Ik moet vanavond naar school en morgenavond ook, verder druk druk druk met scriptie. Gisteren wat van die losse eindjes zitten afmaken, waar ik eerder niet verder mee was gegaan omdat het te lastig of moeilijk was. Veel van die dingen nu verbeterd, dus het gaat echt opschieten...

Mmm zoon breekt de tent af, ga er vandoor

grtz E
och ja, Eef,. goed onthouden.

Labje.... ik denk hier ook aan jullie. Zal even warme stralen zenden naar het zuiden, dat kan geen kwaad met al die regen.

kus!

Quizz liet zich niet vangen voor een foto.... ik blijf op de loer liggen met fototoestel, kijken of het me lukt om een foto van Quizz 'in het wild' te maken.

Fiepchen heeft vanochtend haar hele box doorgehupst met sambaballen in haar voorpootjes, dus de muzikale educatie van vandaag is ook weer binnen.

Vandaag zijn ze begonnen met de bestraling, volgende week donderdag is de Grote Enge Operatie pas. Of in Fiepjestaal: oparatie.

Lieve Eef, grote dank voor het lieve kaartje! Pronkt nu naast me!

Manderley, wie geht's?

Liefs, Lab
IK WORD KNETTERGEK VAN ZOON VANDAAG... hij is Super Ondeugend. Al vermaakt hij zich sinds 10 minuten met de deksel van het koffiezetapparaat, die hij aan een grondig onderzoek aan het onderwwerpen is. Echt een jongetje... knuffels interesseren hem een lor, als het maar hard is, je het kan bestuderen en er mee kan timmeren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven