Leef!
donderdag 8 april 2010 om 00:29
Terug van vakantie, ik begin aan een nieuw stukje leven en daarbij hoort ook een nieuw stukje forumleven. Dat had ik al tijdens mijn vakantie besloten en staat los van alles wat ik hier aantrof na mijn vakantie.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Leef! dat ga ik weer doen en voor nu even zonder dit topic.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
donderdag 8 april 2010 om 00:41
Fijn meiden, vond t best spannend. Floor heeft echt super lang op me in moeten praten hahaha. Duffe doos ben ik ook hoor.
Ow, en we moeten stiekem hopen dat ie verplaatst wordt, want dan gaat Floor rellen en daar heeft ze zin in.
Ow, en we moeten stiekem hopen dat ie verplaatst wordt, want dan gaat Floor rellen en daar heeft ze zin in.
donderdag 8 april 2010 om 00:42
Goed initiatief van je Noanne.
Maar waarom zat je er zo tegenaan te hikken om je eigen topic te openen? Ik vind jou beweegredenen juist goed om een eigen topic te openen.
Hoop dat er hilarische momenten op je topic te beleven zijn. Dan blijf ik zeker meelezen. En ook als het effe niet zo lekker gaat met je, zal er altijd een feedback komen. Zoveel lieverds hangen er hier wel rond op het forum, die de kunst verstaan van het melden van zin én onzin.
Maar waarom zat je er zo tegenaan te hikken om je eigen topic te openen? Ik vind jou beweegredenen juist goed om een eigen topic te openen.
Hoop dat er hilarische momenten op je topic te beleven zijn. Dan blijf ik zeker meelezen. En ook als het effe niet zo lekker gaat met je, zal er altijd een feedback komen. Zoveel lieverds hangen er hier wel rond op het forum, die de kunst verstaan van het melden van zin én onzin.
Wees de verandering die je in de wereld wil zien....
donderdag 8 april 2010 om 00:43
donderdag 8 april 2010 om 00:53
Nou, Cay, kun jij mooi ook je eigen topic openen. Over omgekeerde beeldschermen enzo. Stomme 1 april grap trouwens, echt ICT'ers. Bij mijn vorige werkgever kregen we rond de kerst een snoer knipperende lichtjes om het bureaublad (van Windows) Dat was ook 1 minuut leuk, maar die dingen waren niet uit te zetten. Zal je niet verwonderen dat ik 2 weken later een nieuwe baan had.
(Leuk altijd, verbanden zoeken die er niet zijn hahaha)
(Leuk altijd, verbanden zoeken die er niet zijn hahaha)