3000+ deel 45

04-04-2010 01:52 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic!

sinds 14 oktober 2009

Wees welkom en kom binnen.

Dit topic is er voor iedereen!!

We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt

Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.

Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij

Er zijn drie regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed

Veel plezier maar weer!
Weet je wat het mij zo moeilijk maakt Cay?

Ik wil wel zijn wie ik ben maar heb werkelijk waar geen idee wie dat dan is.
Ik heb het heel lang gedaan dat overschreeuwen (en nog wel eens hoor)

Tot dat ik het niet meer kon, nu is het ook weer niet zo dat ik gelijk mijzlef erg bloot kan leggen. Vooral irl lukt dat nog niet zo goed.

Maar het niet meer zo overschreeuwen is weer een stapje dichterbij.

En ja, dat van die grapjes, heel herkenbaar.

Hoe moeilijker iets wordt, hoe harder ik lach
Oké, is het bedtijd? Ik begin weer té eerlijk en open te zijn
Hallo allemaal, mag ik nog binnenkomen? Ben al zo'n tijd niet geweest. Ik schaam mij diep.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
He dat hoort bij de nachtgroep Bam, daar ontspruiten de meest open gesprekken op zijn tijd
Ik weet het Iry en dat vind ik mooi en heb er veel aan maar als ik dan 's morgens alles terug lees wat ik hier gebraakt heb schaam ik me vaak.
Ik overschreeuw inderdaad minder dan pak 'm beet 10 jaar terug. Ergens is moeder worden goed geweest voor mij.

Maar wat BAM al zegt: wie ben ík eigenlijk? Ik heb er wat moeite mee om alle facetten bij elkaar te brengen zeg maar...
Tuurlijk tbl!

Doe niet zo gek, vrij topic hier toch?
Hey Tut!
Hoi Tbl.
Gelukkig maar, ik heb nog wel een beetje meegelezen de laatste tijd maar sommige topics heb ik gewoon gemist. Man oh man wat gaan jullie soms snel.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:Caylinn schreef op 08 april 2010 @ 00:47:

Maar wat BAM al zegt: wie ben ík eigenlijk? Ik heb er wat moeite mee om alle facetten bij elkaar te brengen zeg maar...

Als je de losse facetten hebt ben je al een heel eind Cay.

Ik heb werkelijk geen idee wie ik ben en wat ik wil en datgene wat ik wil kan niet en nou ja zoiets dus....

Klinkt wel heel erg dramatisch he?
Het hoeft natuurlijk niet dat schamen Bam, misschien weet je dat ergens ook wel een beetje?

Maar snap dat dat nog wel lastig is.

Enne...ga singstarren! goede therapie om je schaamte kwijt te raken
Ja en nee BAM. Bij mij is dit geheel al flink los geschud toen ik 20 was, daarna lekker diep weggestopt en pas rondom mijn 30e in mijn tempo laten opkomen en voelen en beleven.

gewoon eerst eens voelen wat ik voelde. En dat klinkt makkelijker dan het was, want in mijn hoofd is het nooit stil zeg maar.
Ik overschreeuw ook, dat doe ik om het kleine kind in mij, dat zich niet goed genoeg vindt, te overschreeuwen. Want als dat kind de overhand krijgt lig ik alleen nog maar jankend in mijn bed.
Maar wat cay al zegt,en moss zich al afvraagt wie ben je werkelijk?

Dat hangt ook af in welke omgeving/situatie en gezelschap je bent.

Je past je aan of laat wat meer of minder zien, maar feitelijk ben jij het allemaal.

De mens is heel veelzijdig gewoon
quote:Caylinn schreef op 08 april 2010 @ 00:52:

Ja en nee BAM. Bij mij is dit geheel al flink los geschud toen ik 20 was, daarna lekker diep weggestopt en pas rondom mijn 30e in mijn tempo laten opkomen en voelen en beleven.

gewoon eerst eens voelen wat ik voelde. En dat klinkt makkelijker dan het was, want in mijn hoofd is het nooit stil zeg maar.Vreemd daar heb ik nou nooit last van, ahum
*waarom wordt er beweerd dat katten lichtvoetig zijn? (Theemuts hier komt net met behoorlijk kabaal van zijn krabpaal ) *
We zijn zoveel mensen. Thuis ben ik dochter, echtgenote, moeder en op mijn werk ben ik de zelfverzekerde D. die zo goed in haar werk is. Ik heb zoveel gezichten, voor elke gelegenheid één.
Ik ga mezelf eens van de pc vandaan slepen. Tot volgende keer.

Truste!
Trusten Cay!
quote:tbl1966 schreef op 08 april 2010 @ 00:52:

Ik overschreeuw ook, dat doe ik om het kleine kind in mij, dat zich niet goed genoeg vindt, te overschreeuwen. Want als dat kind de overhand krijgt lig ik alleen nog maar jankend in mijn bed.Dát dus....
Trusten Cay
voor Bam
Het is ook jezelf staande houden, maar ook dat... is een deel van jezelf.

Alleen als het erg uit balans is dan raak je andere delen zo kwijt als je die nooit laat zien, en na lange tijd...ken je ze zelf niet meer.

En weet je niet meer precies wie je ook alweer was....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven