Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:tijgermeisje schreef op 08 april 2010 @ 00:24:

onwijs bedankt voor jullie input.

Wat me dan voor ogen staat is dat er dan alleen meets via Hyves georganiseerd kunnen worden, om zeker te weten met een harmonieus ploegje op stap te gaan, en dat stemt me dan uitermate treurig, dat dat zo moet.

Tijgermeis, de grote meets gaan toch ook via hyves?

Een meet is een leuk iets, een happening met mensen die je erbij wilt hebben en waar je iets mee hebt.

Als jij de organisator bent dan heb jij in de hand wie wel en niet komt.

En al zou er iemand komen die je niet ligt, doe net als op het forum: gewoon overheen lezen.
En nog enorm sorry dat ik de vorige meet voor jou niet leuk deed beginnen, was echt niet zo bedoeld
En voor de niet-leuken die toch willen komen...wat denk je dat het mij heeft gekost om toch bij de laatste twee meetings te zijn?

Min en Zwieb zijn echt niet makkelijk om te kopen hoor!
Waarom post ik niet alles in 1x? Het wordt me geel voor de ogen hier
quote:mamalief schreef op 08 april 2010 @ 00:32:

Waarom post ik niet alles in 1x? Het wordt me geel voor de ogen hier Wat dacht je van mij, mijn zonnebril heb ik hier niet bij de hand hoor.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dan hou je maar een kat voor het beeldscherm MV.
BAM, maak je punt nou toch gewoon s af joh.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Ja ik zit al hier in bed met mijn laptop en 2 druktemakers moeilijk te typen, was juist bezig ze te vertellen dat ze NIET op mijn toetsenbord mochten komen, nadat die digibeten al mijn beeld omgekeerd hadden maar niet konden vertellen welke toetsen ze daarvoor gebruikt hadden en welke ik nodig had om het weer goed te krijgen.

Nee ik stem voor een meer okergele kleur
Eensch met MV, ik heb dankzij dat geel een vette zonnesteek opgelopen en dat midden in de nacht. Jah, leg dat maar s uit bij je huisarts.
*MV, crtl-alt en dan een pijltjestoets* (jawel dat was op mijn werk de 1 april grap vorig jaar)
quote:noanne schreef op 08 april 2010 @ 00:40:

Eensch met MV, ik heb dankzij dat geel een vette zonnesteek opgelopen en dat midden in de nacht. Jah, leg dat maar s uit bij je huisarts.

Geef mij maar weer de schuld...

(Floor is ook aardig fel geel waarom ligt het daar niet aan? huh? nou dan? Vriendjespolitiek ik zeg het je!)
quote:Caylinn schreef op 08 april 2010 @ 00:41:

*MV, crtl-alt en dan een pijltjestoets* (jawel dat was op mijn werk de 1 april grap vorig jaar)Hihi, gelukkig weer goed, nou nog achterkomen hoe dat kan als de kat over het toetsenbord loopt. Ik dacht dat die vergrendeld was, wat dat ook mag inhouden. Nou geen vraagstukken waar ik me nu nog over ga buigen.
joh mamalief dat is inmiddels he-le-maal verleden tijd want misverstand mijnerzijds!

Leuk, naast parfum nog een liefhebberij van me: katten! En altijd precies op dat stuk krant gaan zitten wat je net aan het lezen bent. Ze doen het er gewoon om, beetje doen alsof je van nix weten maar ondertussen...

Ga die van mij eens lekker knuffelen.

Goeienacht allen!
Jij was toevallig in de buurt en Floor was ff met die van t songfestival mee aan t zingen.
quote:mylenevalerie schreef op 08 april 2010 @ 00:43:

[...]

Hihi, gelukkig weer goed, nou nog achterkomen hoe dat kan als de kat over het toetsenbord loopt. Ik dacht dat die vergrendeld was, wat dat ook mag inhouden. Nou geen vraagstukken waar ik me nu nog over ga buigen.

Ws met 1 poot op crtl en pijl en andere op alt ofzo. Nou ja voor volgende keer ken je deze

*leest weer mee verder*
Ja ladies, ik ga ook lekker slapen. Nou ik hoop oprecht dat jullie gewoon dit achter je laten en een andere weg in gaan. Spijtig, even verdrietig maar het is niet anders. Zo blijf je je ook rot voelen en dit krijgt alleen maar een groter staartje.

Ik spreek jullie, truste alvast,

xmv
Tijgermeisje, hier even advies ( heb net mijn eerste koffie achter de kiezen dus het kan nog wat gammel klinken) .

Dat parfumgeneuzel duurt nu al maanden. De enige die een oplossing wil zoeken ben jij ( althans ik zie jou altijd een handreiking doen). Die stinkwijven willen het niet.

Open je eigenste nieuwe echte parfumtopic, en move on

En koop je zelf een lekker luchtje als beloning
Ben ik nou de enige die dit erg kinderachtig vind?

Move on.

Vergeet het en ga door met je ding, no offence iig maar mijn kinderen van 6 en 9 gaan met dit soort zaken beter om.
Modder gooien blijft toch een van de menselijke zwaktes. En mensen die het goed bedoelen en proberen het goede en oprechte in anderen te zien worden daarvan het slachtoffer. Kies voor jezelf tijgermeisje! Zoals DAGS zegt, jij doet (alweer) een handreiking, maar eens is genoeg ook genoeg!

Zo voor zover mijn enige input van niveau, kunnen we nu weer even lekker over niks praten? Heb ik wel nodig na gisteren en met uitzicht op vandaag en morgen!
quote:tijgermeisje schreef op 08 april 2010 @ 00:03:

[...] en de mensen die zich simpelweg ergeren aan de sfeer op het topic blijven weg/komen veel minder vaak langs dan voorheen.Inderdaad, daarom kom ik er niet meer. Het zou over parfum, geurtjes moeten gaan, en that's it. Jammer dat de issues door blijven gaan. Maar MV (was het geloof ik) heeft gelijk, er zijn twee partijen nodig om het uit te praten. Als één van beiden dat, om wat voor reden dan ook niet wil... dan houdt het op.
quote:Digitalis schreef op 06 april 2010 @ 08:09:

Zo, ik heb m'n vrienden wel leren kennen.

Sorry, ben tot deze bladzijde gekomen maar dit antwoord is zo Digivoorspelbaar.

Ze lopen al dagen over je te lullen en mensen maken zich druk en wederom, u heeft alle aandacht. Wedde dat je lekkah je kutsappen aan het aflikken bent....

(Digigeintje)

Dramakwien, hoer (sorry, hele dure prosituee) Borderline, Calimero, hypochondrie, verslavingen van daar tot hier en weer terug.

Meisje, ik begrijp jou heel goed en kap nou met dat aanstellerige gedrag want zeiken dat je genegeerd wordt kun je niet echt zeggen he?

Zoek hulp of niet maar filosiferen is niet echt de oplossing toch?

Ten eerste: af en toe steekt het verdriet waarvoor die negeerders hebben gezorgd de kop op. Dat ik daar een topic over open staat mij vrij en als men eens goed rondkijkt op dit forum staat het bol van boehoehoeberichten.

Boe!

Ten tweede: dat het escaleert (en ik heb zo veel topics geopend, over schoenen, actualiteiten, maar dat vergeet men gemakshalve maar eventjes) is niet gehéél aan mij te wijten. Het is alsof men in de startblokken staat mij op mijn zwakke momenten eens even in te wrijven wat voor rotmens ik toch ben in de ogen van sommigen (vélen, zo blijkt).

Ja whore, wederom niet zo dramatisch, IQ is zo relatief als de pest..

Ten derde: als je midden in verdriet zit, ben je niet heel erg voor rede vatbaar en volg je niet meteen alle adviezen op. Het eeuwige "wat ga je nou doen met wat ik heb gezegd?" staat enkel in dienst van het eigen ego en is níet bedoeld om het 'lijdend voorwerp' te helpen.

Wederom bladiebladibla...

Ten vierde: Angel 2 mailde me (en ik zal niet exact herhalen wat anders krijgen we dát weer) dat er 'verontrustende mailtjes'waren binnengekomen. Noem me een cynicus, maar ik weet zeker dat er een hoop mensen likkebaardend achter hun pc zaten te wachten tot die labiele Digi dramatisch aan zou kondigen een mes te pakken.

Djiezus, dat wilde je toch ook! Je staat eigenlijk gewoon achter het luik op dit forum.

Ten vijfde: Ik ben wel degelijk gegroeid en heb een hoop geleerd. Dat intelligentie (sja, ik behoef niet uit te leggen dat mijn IQ volgens een simpele test waar ik geen waarde meer aan hecht 99% van de forumleden overstijgt) en slimheid niet hetzelfde is klopt helemaal; ik maak genoeg stomme fouten.

Je hecht er geen waarde aan maar toch effe zeggen dat je 90% van onze forummers overstijgt, waarmee dan...?

Ik vind je een droeftoeter.

Ten zesde: dat ik warrig schreef komt doordat mijn knieen dusdanig zijn geinfecteerd door een val die wonden veroorzaakte en waardoor ik niet eens meer kan lopen. Ik mikte er een (zwak) opiaat in tegen de allesoverheersende pijn en dat had níets te maken met kalmeringsmiddelen, alchohol of een suicidepoging. De ernst van mijn wonden is dusdanig dat er straks thuiszorg komt voor onbepaalde tijd. Dit heb ik Angel 2 gemaild maar ik kreeg in één regel terug dat ik een ban kreeg. Rechtvaardig? U mag het zeggen.

Dus als ik het goed begrijp dan ben je warrig door je knietjes...?

Ten zevende: de walgelijke insinuatie dat Minny mij beschermt omdat ik haar (samen met donaties van anderen) een laptop heb gegeven en haar heb meegenomen naar Riga (want ik had een icket over) is van wel zo'n laag allooi dat de mensen die dit opperden zich diep, diep moeten schamen.

Slaat ook nergens op..

Ten achste: praten over iemand die zich niet kan verdedigen is beneden alle peil. En niet zo maar praten, nee, men beweert dat ik gek ben, ongeveer in een gesticht hoor, dat ik een persoonlijkheidsstoornis heb, dat ik manipulatief en gehaaid ben en eigenlijk geen plek op deze aardkloot verdien.

Kijk, Digi, daar ga je weeheer!

Laat ik jullie eens iets zeggen: ik hóef jullie medelijden en valse hulp niet. Als ik een topic open en vraag om advies dan vráág ik om advies, ongevraagd advies en karakterschetsen steekt men maar waar de zon niet schijnt.

Nu doe je heel veel mensen tekort Madammeke, je lijkt wel een kleuter.

Ik wist dat de wereld niet lief was, maar ik ben oprecht geschokt door zo veel haat onder het mom van bezorgdheid. En daarbij ook meteen door het dictatoriaal handelen van Angel 2.

Ik wil dit gewoon laten rusten en ik zou het bijzonder fideel vinden als men mijn wens respecteert. Ik pleur één post neer, jullie hebben bladzijden volgekalkt over Digi de Verschrikkelijke.

Wees blij dat je aandacht krijgt, je hebt ook mensen die in stilte zwelgen in hun eigen tekortkomingen en zomaar ineens van 13hoog afspringen.

Kijk lekkah naar jezelf maar voor deze broodnodige reflectie zul je wss iets ouder voor moeten groeien.

In de kroeg zou ik zomaarvastwel onzettend met jou kunnen lachen en ik drink je ook nog onder tafel

Nou ja, ik ben niet geheel op de hoogte en mss slaat dit nergens op. En ik kwoot ook niet goed.

Digi, doe normaal!
Je weet toch!
quote:Nijntje schreef op 06 april 2010 @ 16:35:

Waarom kreeg HPL een permaban en mag Digitalis keer op keer op keer op keer doorgaan met dit gezanik, dat voor niemand goed is, in de laatste plaats voor haarzelf?

Digi, zit je ook op andere fora? Hoe zijn de reacties daar?Waarom kreeg HPL een ban dan?
Je weet toch!
quote:mylenevalerie schreef op 08 april 2010 @ 00:34:

[...]

Wat dacht je van mij, mijn zonnebril heb ik hier niet bij de hand hoor.Ben er net op gaan zitten.....
Je weet toch!
quote:muchacha schreef op 08 april 2010 @ 12:21:

[...]

Ben er net op gaan zitten.....Ahhh weet ik meteen waar ik de rekening heen moet sturen .
quote:mylenevalerie schreef op 08 april 2010 @ 12:37:

[...]

Ahhh weet ik meteen waar ik de rekening heen moet sturen .
Je weet toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven