3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
donderdag 8 april 2010 om 15:44
quote:appeltjesgroen25 schreef op 08 april 2010 @ 15:28:
Internet doet het weer!
Waar is die discussie te zien floor? Op libelle?
Een politica heeft op haar naam gegoogeld en kwam er zodoende achter dat ze op één van die fijne topics bij de drakenvlieg flink door de mangel werd gehaald. Ze heeft daar onder haar eigen naam gereageerd en er vervolgens een stuk over geschreven op haar eigen website en daar kun je dan ook weer reageren.
Internet doet het weer!
Waar is die discussie te zien floor? Op libelle?
Een politica heeft op haar naam gegoogeld en kwam er zodoende achter dat ze op één van die fijne topics bij de drakenvlieg flink door de mangel werd gehaald. Ze heeft daar onder haar eigen naam gereageerd en er vervolgens een stuk over geschreven op haar eigen website en daar kun je dan ook weer reageren.
donderdag 8 april 2010 om 15:53
Hahaha Floor, heb jij ook nog gereageerd?
Het is me daar ook wat, zonde dat Anne Wil niet eens een opvoedend wijs woordje daar uitspreekt op Politiek & Maatschappij
TBL, gefeliciteerd met je nieuwe bril en wat leuk dat je er weer bent.
Lunaan, jij ook gefeliciteerd met je Here...ahum.
Ik ben al een nieuwgeboren g-kind want ik heb zo'n religieus pamfletje gelezen wat ik in mijn postbus vond. Nu ben ik geloof ik een jehohohohova
Maar ik merk er niets van, want oog doet nog steeds pijn
Het is me daar ook wat, zonde dat Anne Wil niet eens een opvoedend wijs woordje daar uitspreekt op Politiek & Maatschappij
TBL, gefeliciteerd met je nieuwe bril en wat leuk dat je er weer bent.
Lunaan, jij ook gefeliciteerd met je Here...ahum.
Ik ben al een nieuwgeboren g-kind want ik heb zo'n religieus pamfletje gelezen wat ik in mijn postbus vond. Nu ben ik geloof ik een jehohohohova
Maar ik merk er niets van, want oog doet nog steeds pijn
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.