Uitgerekend eind augustus 2010!!!

22-12-2009 12:54 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Het lijkt mij erg leuk om te schrijven met allerlei mensen die ook eind augustus uitgerekend zijn, natuurlijk sept. ook goed.

Ik ben 32 jaar oud en zwanger van ons tweede kindje ik ben uitgereken op 27 aug. Ik weet dat er nog een topic is, maar die is al zo vol dus ik dacht laat ik een nieuwe openen.

Wat is het toch bijzonder om zwanger te zijn!

padi25-082e kindjeTorrimolinos27-083e kindjeLisey29-082e kindjemamavanamy29-082e kindjelarissa7702-092e kindjemelissa8325-081e kindjepatasa29-082e kindje789
Nee dit is idd echt niet wat je verwacht, tuurlijk weet je ergens wel dat die 20 weken echo er is om dit soort dingen op te sporen maar toch ga je ook een beetje voor de fun toch? Wij wel iig.

Het duurt idd lang voor de uitslag er is en dan zijn wij al een spoedgeval, kun je nagaan hoe lang het anders duurt.

Ze zagen witte darmpjes op de echo en denken aan taaislijmziekte. Ik heb al eens voorzichtig zitten googelen op soortgelijke 'gevallen' en het kan idd 2 kanten op. Of het is idd de ziekte of het is niets. Merk wel dat ik nu meer bezig ben of dat ik de kleine nog wel voel of niet (ivm risico punctie).

We weten trouwens niet wat het wordt. Wilden het ook niet weten toen ze het vroegen. Dat ik over hem spreek is denk ik meer gewoonte omdat de oudste een jongen is..... Maar de 2e arts had het ook over een hem en hij dus wie weet is het wel weer een prachtig mannetje!

Groot gelijk dat je het weekend niet weg bent, wat een rotweer! Bij pasen hoort een zonnetje en mooie gele en blauwe bloemetjes.... Maargoed dat komt misschien wat later dit jaar.

Toch een fijn weekend gewenst, bedankt voor je steun en ik hou je op de hoogte.

Jij had 12 april echo toch? Dan laat je ook wel even weten hoe het was he?
He Patasa, hoe gaat het nu met je? Ik heb ook even gegoogled op taaislijmziekte, dat is niet niks. morgen de eerste uitslag he, ik zal aan jullie denken

Ik heb trouwens geprobeerd je toe te voegen met de vriendenfunctie, maar is vast niet gelukt. wil je me misschien even mailen? lisey@live.nl

hoe gaat het met de anderen? Schrijven jullie hier nog mee, of blijven wij tweetjes over?
He Lisey, vandaag idd 1e uitslag. Verwacht binnen nu en een uurtje wel een telefoontje.... Moet toch wel bekennen dat ik last heb van een steen in mn maag en klamme handjes.... En de tijd gaat zooooo langzaam. Kun je nagaan hoe ik me de 19e ga voelen.... Maargoed, we kunnen niks anders doen.

Ik heb je uitnodiging om toe te voegen geaccepteerd. Er stond bij dat het gelukt was maar kon daarna niet inloggen. Zal je anders zo wel even een mailtje sturen.

Tja waar de anderen zijn gebleven weet ik ook niet, echt jammer.....

Nou hopelijk tot zo met goed nieuws.....

De eerste uitslag was goed!!!!

Kan er weer even tegen!!

Nu op naar jouw echo van de 12e, en dan kijken we weer verder naar uitslag 2!

Fijne avond!
Wat goed dat de eerste uitslag goed is Op naar de volgende positieve berichten!!
Ja precies, ben echt superblij!!

Maar nu eerst jij he, hoe laat heb je de echo maandag?

Groetjes!
helemaal niet dus. Werd zojuist door het zh gebeld, dat de afspraak niet door kan gaan. Nu wordt ik woensdag gebeld voor een nieuwe afspraak. Baal er ontzetttend van
Balen zeg.... Het is allemaal wat met die 20 weken echo's...

Hopen dat ze je er nog ergens tussen kunnen zetten en dat je snel aan de beurt bent.

Hopelijk gaat het bij de andere dames die nog zijn uitgerekend eind augustus allemaal wat soepeler
Hey Lisey,

Hebben ze al gebeld voor een nieuwe afspraak?
Hey! ik ben vandaag geweest al!

De echo was goed, alles op de lijn van de uitgerekende datum, (voor zover te zien) geen afwijkingen, dus positief. alleen wilde hij/zij niet alles laten zien het geslacht blijft dus lekker een verrassing: "ik neig naar een meisje, maar durf het echt niet met zekerheid te zeggen". De echoscopiste heeft er een kwartier langer naar gekeken, maar die beentjes bleven hardnekkig over elkaar. "tis wel een preuts kindje hoor!"

En ook met het gezcihtje heeft het lang geduurd voordat dat in beeld kwam. Ons kind wil gewoon nog in cognito blijven
He wat een goed nieuws! Fijn dat je al terecht kon en dat alles goed is!

Grappig dat hij of zij zich niet helemaal wil laten zien.

Ga je nog een pretecho laten maken voor het geslacht of niet?

Nou lekker genieten van het goeie nieuws!
Gister het hartje weer gehoord

Geeft toch altijd een goed gevoel!

En buiten schijnt het zonnetje ......het gaat helemaal goedkomen.... (toch??? )
Wat fijn dat je het hartje weer hebt mogen horen

Morgen meer uitslagen toch? Ik zal voor jullie duimen

Nee, wij gaan niet meer voor een pretecho, als die eigenwijze van ons het nu niet wil laten zien, dan blijft het maar lekker een verrassing heeft toch ook wel wat he! We houden mooi al het meisjesspul, een paar maand meer maakt ook niet meer uit. Mochten we het niet meer nodig zijn, dan gaat het na de geboorte alsnog op MP.
Joehoe........alles goed!!!!

Ben zoooo blij!!!

Moet nog wel een keer bloedprikken deze week en dan volgende week nog een gesprek met de gyn. Hij wilde toch nog eens kijken of er wellicht nog een virusje bij mij speelt.

Hij verwacht van niet, want op de 20 weken zag hij geen afwijkingen, muv de darmpjes dan. Maar hartje, hersentjes, armpjes, handjes, beentjes, voetjes zag er allemaal goed uit.

Maar even checkcheckdubbelcheck, nou vooruit dat kan er ook nog wel bij

Ooooo kan het gewoon bijna niet geloven...tuurlijk nog even een slag om de arm houden maar ben nu al superblij!

Zou bijna zeggen , maar daar wachten we nog maar even mee

Bedankt voor je medeleven!
Wat geweldig dat de uitslagen goed zijn Ben helemaal blij voor jullie!! super zeg!! Geniet van dit goede nieuws! het zijn lange dagen geweest ,met al dat wachten, maar hiervoor doe je het!

Maar zou een virus bij jezelf dan ook een vertekend beeld bij de darmen kunnen geven? is dat de reden waarom ze nog willen testen? Of hebben ze iets gewoon niet goed gezien? Ja, ben nogal blonT op dat gebied hoor. Heb je nog een echo gehad?

Meid: GENIET!!!
Het zijn idd lange dagen geweest, maar dat ben je ook weer zo vergeten nu het nieuws goed is!!

Ik heb eigenlijk geen idee wat dat virus dan weer zou kunnen betekenen. Ik kan je een hand geven qua haarkleur op dat gebied (in de spiegel lijkt het toch echt donker maargoed!)

Nee heb geen echo meer gehad, die krijg ik dan volgende week weer, en bij 32 weken als ik alles goed heb begrepen.
dus deze week weer een afspraak. weet je de datum al?

Hier alles goed, begin langzaamaan meer leven te voelen, fijn gevoel hoor!!
He Lisey,

Heb morgen afspraak. Ben zojuist gebeld met uitslag bloedtest.

Mijn waardes van dat virus zijn nog steeds net te hoog, dus dit duidt op een al wat oudere infectie maar ze willen het echt 200% zeker weten dus morgen nog een keer bloed prikken. Hij verwacht ook wel ik onder controle zal blijven want als het kindje de infectie ook heeft kan dit toch nogal wat gevolgen hebben (handicaps)

Dus weg blij gevoel! Heb net uit frustratie een hele reep chocola op....

Moest me vooral niet te veel zorgen maken, was waarschijnlijk niets aan de hand maar ze moesten voor zekerheid gaan. Dat weet ik ook wel, maar geen zorgen maken is wel wat makkelijker gezegd dan gedaan!

Maar idd leven voelen is een heel fijn gevoel he!
he jakkes, dat zijn dan weer mindere berichten Wat voor virus gaat het dan precies om? gaat dus toch nog een extra spannende tijd worden. Wel goed dat je dan onder controle van de gyn blijft. Succes morgen emt de afspraak, hopelijk krijg je dan wat meer duidelijkheid... En heel logisch dat je je toch zorgen maakt, ookal zeggen ze dat je dat niet hoeft te doen :S makkelijker gezegd dan gedaan idd
succes vandaag
Hoihoi,

Waar ik het virus vandaan heb is niet bekend, kan ook gewoon een griepvirusje zijn geweest. Schijnt dat 80% van alle Nederlanders het wel eens heeft gehad, alleen tijdens je zwangerschap is het niet zo bevorderlijk....

Ben net terug van de afspraak. Het ziet er nu wel goed uit voor het kindje maar ze weten niet hoe dit verder ontwikkelt, of er nog kans is dat het virus later nog voor een besmetting kan zorgen.

Dus opnieuw bloedgeprikt, over 2 weken belafspraak.

En afhankelijk daarvan kijken we weer verder...

Met 32 weken sowieso een nieuwe echo, mochten de bloedonderzoeken daar aanleiding voor geven dan eerder een echo. Hopelijk is de waarde dan nog steeds aan de hoge kant, want dan lijkt het er steeds meer op dat het om een oude infectie gaat en dat mijn waardes altijd aan de hoge kant zijn.

De kans is klein dat er iets aan de hand is maar ze willen alles uitsluiten, mocht het kindje het virus nog wel oplopen dan kan het ook goed mis zijn....

Dusja, dubbel gevoel....het ziet er voor nu dus eigenlijk goed uit maar ergens zit toch nog iets niet helemaal lekker. En dat 'iets' zorgt er toch voor dat het onbezorgd zwanger zijn helemaal weg is
Kan me helemaal voorstellen dat het onbezorgde er nu af is. goed dat ze je nu goed in de gaten houden. Niks aan hoor. Enige voordeel van dit alles is dan nog dat je een keertje vaker naar het kleintje mag kijken. Maar de reden waarom... bah.. dikke knuffel hoor
Ja dat is idd wel een voordeel ja!

Achja ik moet mer er ook maar niet te druk over maken maar ik baal er gewoon van.

Zondag lekker op vakantie, lekker even relaxen in de zon!
Ik ben vandaag bij de ha geweest (vorige week ook al) en moet weer beginnen met de AD. Pfff... dubbel gevoel over hoor :-S
Hey Lisey, weer beginnen met AD? Heb je klachten? Of waarom moet je weer beginnen? Ik dacht dat dat niet mocht tijdens een zwangerschap. Kan met het dubbele gevoel wel voorstellen, wat zijn de argumenten van de huisarts?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven