Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
@Emytje: We hebben wel wat gemeen he? Allebei 17 april NOD, allebei 2,5 jaar samen met vriendlief en 2 jaar samenwonen haha leuk! Hoeveelste ronde zijn jullie nu bezig? Wij zitten nu in de 3e ronde.

Heb nog nooit van de Jonas methode gehoord. Ik zal jullie linkjes eens even gaan bekijken :D
@Meike1981: Wil je de tabel aanpassen? We zijn in April al begonnen ipv Juni en mijn NOD is 21 april
quote:Emytje schreef op 08 april 2010 @ 11:07:

http://www.leichte.info/f ... he_empfaengnisplanung.htm

Kan je invullen.. Is wel een Duitse site, maar ik vind het wel het proberen waard Als ik dat invul kom ik precies in de periode uit dat ik mijn menstruaties heb... Dus het gaat voor mij niet op
@Lauram, ja dat viel mij ook al op..

Wij zitten nu in ronde 2 dus dat hebben we dan niet gemeen..

Hoe oud ben je? Zie je niet in de tabel staan, of kijk ik scheel?
@nelleke: ken de jonas methode.. maar weet niet hoe ik dat moet uitrekenen.. ik zit op astrologie (basis) cursus.. vanavond weer een les.. misschien dat ik even kan vragen..
@janine; bij die site hierboven kan je het uitrekenen..

Leuk zo'n cursus!! Als ik ooit tijd over heb wil ik dat ook nog eens doen..
Aaaaah shit!!! Ik heb me verrekend!! Ik heb pas op 17 april mn NOD...

En ik dacht dit weekend, goh wat stom he!

Nu moet ik nog een week langer geduld hebben!! Kun je dan echt geen test doen? Dat werkt dan niet geloof ik toch?

Ik wil graag dit gevoel wat ik nu heb gaan herkennen zodat ik de volgende keer weet dat dit niet perse hoeft te betekenen dat ik zwanger ben.. Ik ben ook zo'n persoon die elke verandering van mn lichaam nu opmerkt en me 'raar' voelt.. Haha

XXX
@Emytje: je bent wel een beetje ouder dan ik, dus ook dat hebben we niet gemeen. Ik ben 23

Maar wel leuk dat we ongeveer gelijk lopen met NOD en cyclusduur.

Ik heb net dat ding ingevuld van die Jonas methode, maar bij mij komt het ook op mijn menstruatieperiode uit...
@empytje..: ehmm ja, die valt dus tijdens mijn menstruatie.. handig.. NOT
@Angie: Join the club! Emytje en ik hebben ook NOD op 17 april

Je hebt wel van die vroege tests, maar daarmee kan je geloof ik testen vanaf 4 dagen voor NOD (Predictor heeft er in ieder geval één, andere merken weet ik niet)...dus nu nog niet. En het heeft inderdaad geen zin om nu al te testen want de HCG waarde in je bloed (die komen als je zwanger bent en waar de test op reageert) zijn nog niet hoog genoeg om aan te kunnen geven of je wel of niet zwanger bent. Duss..beter nog even wachten
Valt die berekening van Jonas niet altijd tijdens je menstruatie?? Althans Janine20001 is nu al de 3e bij wie dat zo is
Heey Lauram & Emytje! Ik sluit me dan aan bij jullie haha

Hoe blij kun je zijn met dat die dag eraan gaat komen he! Vroeger kon bij mij die dag niet lang genoeg duren en nu denk je; schiet op, ik ben benieuwd!!! Haha!

Ok.. dan wacht ik nog ff.. zucht...

Hebben jullie ook een cyclus van 28 dagen? Dan lopen we voortaan helemaal gelijk !

XX
@Angie21: Mijn cyclus was de eerste ronde 30 en de tweede ronde 28. Ik ga er een beetje vanuit dat het gewoon 28 blijft en dat het de eerste keer 2 dagen langer duurde omdat het zelf op gang moest komen. Maar goed...rond 17 april kan ik pas met zekerheid zeggen of mijn cyclus echt 28 dagen is.

Het wachten duurt echt heel lang ja! Ik weet precies waar je het over hebt...nog 9 nachtjes te gaan... De afgelopen 2 rondes was ik zo nieuwsgierig dat ik beide keren wel een vroege test heb gedaan. Deze ronde ga ik dat niet doen. Ik vertrek zaterdag namelijk zonder vriend naar Berlijn en kom de 17e terug...en ik ga echt geen vroege test doen in Berlijn terwijl hij in Nederland is! Ik zal maar eens een keer geduldig zijn
Ik heb net trouwens een leuke site gevonden.

www.vruchtbaredagen.nl

Hier kan je precies uitrekenen wanneer je eisprong is, wanneer de innsteling is, vanaf welke datum je een thuistest kunt doen, de ontwikkeling van het kindje met data erbij, wanneer je uitgerekend zou zijn als je nu zwanger bent. Best leuk

Ok nou ga ik deze site echt even afsluiten...ik ben eigenlijk bezig met mijn afstudeerproject maar ben heel de tijd stiekem op dit forum aan het kijken en andere dingen aan het opzoeken over zwanger worden....hopeloos....

Tot vanavond! (als ik mezelf in bedwang kan houden om niet nog even tussendoor te kijken hahaha)
Hoi hoi ik moet eingelijk een hele boel opruimen in huis maar ik kon het toch niet laten om hier eerst ff langs te komen.

Begin een beetje verslaafd te raken haha

Nou over het hoelang samen zijn ik en me vriend hebben verkering vanaf ons 18e (6,5 jaar dus)ben nu 25 hij 24

We wonen nu iets meer dan 3,5 jaar samen.

En dan de sex tjah.. ik heb niet zo'n hele geilebeer aan de haak geslagen vrees ik hihi.

Meestal wil ik vaker dan hem, nu we een baby willen komt het er iets vaker van maar het mag van mij wel vaker hoor!

Wij komen echt niet aan het gemidelde van 2 keer per week.

voorheen mocht ik al blij zijn als het 2-3 keer per maand was erg he en dan ben je pas 25 ik wil niet weten hoe het op me 40e is haha.

maar het is zo van als we het gedaan hebben zeggen we tegen elkaar we moeten het echt vaker doen,maar het komt er niet altijd van vaak zijn we als we in bed liggen gewoon echt erg moe.

Ik heb de laatste tijd ook ik ga liggen een paar keer draaien en ik ben heerlijk in droom land.

Maar als ze zon straks wat vaker schijnt komt het wel goed krijg je meer energie van he
Ik zal me ook weer eens melden! Menstruatie weer voorbij, wat een jolijt.. Ik vind het maar niks, zo zonder pil. Ben net zo'n lekkend mandje de eerste dagen van mijn menstruatie.

Nu weer druk met oefenen voor het echte werk straks! ;) Ik kan niet zeggen dat ik een verschil bemerk van sex met/zonder pil. Ons gemiddelde was 4 keer per week, en dat is het nu (meestal) nog. In het begin vonden we het lastig om er spontaan mee om te springen, maar dat gaat nu gelukkig beter. Geen geforceerde sex in huize 13 dus! Houden jullie trouwens nog rekening met bepaalde standjes/even blijven liggen na de sex, etc? Ik kom er net achter dat 13-man op m'n vruchtbaarste dag in Duitsland zit voor z'n werk *hm*. Wiens man mag ik lenen? ;)

Tot gauw!
Voor in de tabel: Nieuwe NOD 29 april. Het wordt een 2011-baby!
@laurem; leuke site. Zelf kijk ik veel op www.babybytes.nl daar staat veel informatie en kan je per week kijken hoe je baby ervoor staat. Zeker een bezoekje waard.

@ Thirt10sense; qua standjes hou ik er geen rekening mee. Wel dat ik na de sex niet meteen naar de wc ren. Ik blijf nu toch wel eventjes liggen.....toch bang dat ik de eerste zwemmers eruit pers. (wat volgens mij niet kan......of wel?)

@angie21; pijnlijke borsten is wel een van de eerste tekenen. Spannend!
Jaaah ik kijk ook veel op babybytes.nl erg leuke site!

Ook ik blijf even liggen na de sex ipv hardhollend naar de wc, wat ik voorheen dus wel deed.
Jeetje, er viel weer heel wat bij te lezen. Hebben jullie allemaal een vrije dag ofzo?

Even kijken waar ik moet beginnen..

Nou, volgens mij ben ik 1 van de meiden die het langste een relatie heeft. Namelijk 9 jaar.

Qua sex mogen we het wel wat vaker doen, ligt niet alleen aan manlief hoor. En van de Jonas Methode heb ik nog nooit gehoord. Zal straks eens kijken.

Ik moet ergens volgende week ongesteld worden. Ben benieuwd hoe lang deze cyclus weer heeft geduurd. De eerste duurde 29 dagen en de tweede 32 dagen..
Ik heb in de 3e week van mijn cyclus, wat naar mijn idee 5 dagen na de ovulatie was voor het eerste onbeschermde sex gehad. Het leek mij wel veilig. Maar nu kijk ik net op die Duitse site over de Jonas Methode. Blijkt dat ik precies tijdens de (volgens hun) ovulatie sex heb gehad.. hahahahahah
Nee hoor ik heb al 14 jaar "verkering" met mijn man. Waarvan 3 jaar getrouwd. Was 15 toen wij verkering kregen.

Merk dat het nu toch wel gaat kriebelen. Hoop erg diep van binnen dat het lot gewoon bepaald heeft dat het nu wel de tijd is. twijfel namelijk zelf nog wanneer ik nu echt zou willen beginnen voor een tweede. Voorloping mei 2010 gezegd maar blijf twijfelen i.v.m. de leeftijd van de 1e. 2 Kids die jarig zijn rond kerst nee dank u, Maar ja aan de andere kant als het zo is dan is het zo.
@ Lauram Wat grappig zeg..zijn we dus ook precies een maand na elkaar gestopt want dit word voor mij de 2e keer dat ik 'echt' ongesteld word. Haha leuk! Laten we hopen dattie van mij ook braaf op de 28e dag komt.. dan lopen we gelijk. ;-)Ik zal eens even op die site gaan kijken, die kende ik nog niet.

@ Thirt10 Thuiswerkdag

Ik had me echt voorgenomen om niet met mn benen omhoog te gaan liggen oid. En ik heb het nog niet gedaan haha maar ik denk soms wel..hmmzz als het nou echt helpt he! Why not??? Maar mn vriend moest echt keihard lachen toen ik dat zei.. Oh ja, anders ga je lekker een handstand doen, dat is dan vast nog veel beter!! *Grinnik* Haha mannen!

@ joda Mn pijnlijke borsten had ik ook al in mn eerste stopmaand dus ik denk niet dat ik daar iets uit kan afleiden.. Maar is het zelfs zo erg dat ik amper op mn buik kan liggen, heel irritant! Ik hoop echt dat dat gevoel snel minder word de komende maanden.. Maar idd, wie weet het kan altijd natuurlijk!

Nou ik ga maar eens even eten koken!!

Fijne avond voor iedereen!!
Wat een hoop berichten!!!

Mijn man en ik kennen elkaar 8 jaar. We hadden in het begin een beetje een knipperlicht-relatie, maar sinds een jaar of 6 is het echt alleen maar aan gebleven. We zijn deze zomer 4 jaar getrouwd!!! Gaat echt super snel!

Na de komst van de eerste is ons sexleven wel in een dipje geraakt. Ik was vaak moe en we gingen niet vaak tegelijk naar bed. In het weekend probeerden we wel echt even tijd voor elkaar vrij te maken. Nu we voor een 2e gaan is de frequentie weer opgevoerd. Het is nu ook door de weeks gezelliger, haha!
Hello meiden,

Zo weer en hoop gepost zie ik :-) hihi leuk. Ik had het echt vandaag zo ontzettend druk dat ik het niet op kon brengen snel even iets te posten maar heb wel eventjes af en toe een blik geworpen op het forum kon het niet laten hahaha

Jonas methode ken ik ook nog niet maar zal straks eventjes een blik werpen.

Thomassenman en ik zijn 7 jaar samen waarvan 16-4 een half jaar getrouwd en wonen ondertussen 4 jaar samen..wat betreft de sex pfff tsja ik denk dat wij eigenlijk net zo erg zijn als pink-lady en man hahaha owww *schaam* het mag van mij in iedergeval ook wat vaker op de 1 of andere manier is manlief zijn libido niet zo enorm hoewel het nu opeens wel veeel vaker moet :-) ach ja hij zit er net zo op te hopen als ik en mijn libido is ook verhoogd sinds het stoppen met de pil.. en tsja na de sex haha ik hol ook niet meteen meer naar de wc en manlief hier zei hetzelde als de man van angie hahaha de handstand *grinnik* pff weet niet of me dat nog gaat lukken hihi

Standjes houden we geen rekening mee eigenlijk...

Hier ondertussen nog steeds geen verandering en ook nog steeds geen menstruatie ik kreeg gisteren avond alleen wel opeens ontzettende pijnlijke tepels man o man pff maar dat kan ook een voorteken van de menstruatie zijn heb ik ergens gelezen dus wie weet.............

Ik ga even lekker op de bank ploffen maar eens even mn zinnen verzetten :-)

Fijne avond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven