Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
sjooo kippenhok gekocht en een paardenstalgeraamte
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Was ze daarom weg roosje? Mijn fikkie blijft wel staan!

Braaaaave fikkie!
Stond ook op stay..

Hoe heb je m teruggevonden roos?
dankzij een oplettende buur
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Grrr ik zit op mijn werk en kan wel internetten maar om de een of andere reden kan ik wel op facebook maar niet naar mijn farm.

Nog een uurtje en ik mag naar huis,eens kijken hoe het met mijn boerderietje gaat.

Zijn die hondjes zo duur???
Ja hondje was duur maar is errug lief
3 ton kost het hondje
Ik heb nog niet eens zoveel geld om een hondje te kunnen kopen.
Ik ook nog maar op 1 account, op die andere had ik net mijn geld opgemaakt om hogerop te komen....jammerdebammer.
Hei appeltje

Ik probeerde je te mailen via je mail hier vermeld, krijg te horen dat ik iets verkeerds gespeld heb ofzo. En ik wil ook zo graag erbij horen.
quote:rosanna08 schreef op 08 april 2010 @ 12:52:

ik heb er ook eentje en ze is lieeeeeef.

ik had ook nog een vraagje, ik ben een 2e farm begonnen en ik weet niet meer of je het kippenhok en het geraamte van de paardenstal nu krijgt of dat je die zelf moet kopen. Iemand een idee?

Die mag je dus fijn kopen (fijn is sarcastisch bedoeld) Ik kreeg de paardenstal gratis toen ik met account 1 begon. En nu ik met account nr 2 begonnen ben ivm de co-op jobs (die je pas kunt gaan doen vanaf level 20 grrr) de het geraamte van de paardenstal zelf kopen. Maar goed het scheelt: ze zijn 5000 coins...

Oooh en ik heb ook een hondje. Ze is sow lief (op account nr1 heb ik daar wel genoeg geld voor. Account nr2 is nog arm hahaha)
Ik heb mijn hondje maar gelijk even vastgezet
quote:Rosetrea schreef op 08 april 2010 @ 22:09:

Hei appeltje

Ik probeerde je te mailen via je mail hier vermeld, krijg te horen dat ik iets verkeerds gespeld heb ofzo. En ik wil ook zo graag erbij horen. Mijn mailadres is appeltjesgroen25 apedinges hotmail punt com
quote:Mac123 schreef op 08 april 2010 @ 23:17:

Ik heb mijn hondje maar gelijk even vastgezet Ik kan nog geen hondje betalen .
Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier even "inbreek" maar ik heb een paar vragen, waarvan ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden.

Ik weet dat er een vragentopic was, maar ik geloof dat die gesloten is. Mijn excuses als het toch dubbel is.

Mijn eerste probleem is dat ik op mijn FB-startpagina met geen updates van anderen zie (bijv. dat ze een ei hebben gevonden). Ik heb al bij verschillende instellingen gekeken, maar ik kan het niet vinden. Ik krijg wel update berichten van bijv. Cafeworld, waar ik helemaal geen deelnemer van ben.

En ik heb nog een vraagje over dingetjes kopen. Ik lees bijvoorbeeld dat een hondje 3 ton is, maar bij mij kost dat hondje 65 FV-biljetten. Waarom kan ik die niet voor muntgeld kopen zoals jullie?

Alvast bedankt voor de eventuele antwoorden!
Stap 1: Zorg ervoor dat je op de startpagina van facebook staat als je ingelogd bent (ben je dat niet, klik dan even op 'startpagina' dit staat boven in je scherm)

Stap 2: Als je op de startpagina staat je je aan de linkerkant van je scherm een lijst staan onder je naam (lijst bestaat waarschijnlijk uit achtereenvolgens: 'nieuwsberichten' 'berichten' 'evenementen' 'foto's' en 'vrienden') Klik dan op vrienden.

Stap 3: Als je op vrienden hebt geklikt krijg je een nieuw scherm, maar onder vrienden komen ook weer nieuwe woorden te staan. Klik dan op 'statusupdates'

Stap 4: Als je op statusupdates geklikt hebt krijg je een lijst met alle berichten die je vrienden hebben gepost. Scroll dan helemaal naar beneden tot je niet meer verder kan. Je ziet dan rechts onder de lijst 'Instellingen aanpassen' Klik hierop.

Stap 5: Als je op Instellingen aanpassen geklikt hebt krijg je een kleine pop-up. Klik dan op toepassingen. Je ziet dan welke toepassingen je verwijdert hebt en dus niet meer kan zien. Zoek hier Farmville uit (scroll naar beneden) en klik dan op 'toevoegen aan nieuwsberichten'

Als je dit gedaan hebt krijg je de farmville berichten weer op je startpagina
Tanx noorzz, ik heb het meteen aangepast!
Graag gedaan ik had een paar weken geleden hetzelfde probleem en werd toen ook heel aardig geholpen hier!!! die andere vraag heb ik geen antwoord op...sorry
Hahaha, noorzz, zo heb ik het intussen ook op het prikbord bij de boerderettes gezet.

@Gavia: Iedereen kan kiezen of hij 65 FV of 300000 coins voor een pup wil betalen. Die hoor je dus gewoon te zien, mss dat fv een bug heeft bij jou, kijk morgen anders nog eens. Meestal lossen dat soort dingen zichzelf op.
Semper ubi sub ubi
quote:Idreamofgenie schreef op 09 april 2010 @ 22:36:

Hahaha, noorzz, zo heb ik het intussen ook op het prikbord bij de boerderettes gezet.

@Gavia: Iedereen kan kiezen of hij 65 FV of 300000 coins voor een pup wil betalen. Die hoor je dus gewoon te zien, mss dat fv een bug heeft bij jou, kijk morgen anders nog eens. Meestal lossen dat soort dingen zichzelf op.

Dank je, ik heb het inmiddels gezien, maar dan moet je wel weer voor FV-biljetten voer kopen, als ik het goed begrijp.

Ze zijn wel onzettend schattig die pups!
Oh ik zie dat iemand je puppievoer cadeau kan doen. Moet ik mijn vrienden maar even lief aankijken :-)
Ik moest vanmorgen mijn hond voor 3 fv uit het asiel halen...
Wat duur erg miskip!

Maar je hebt m weer!
Ja voor zo lang het duurt....valt niet mee met onregelmatige werktijden vrees ik.

Je kunt hem ook niet voeren als hij nog geen honger heeft, dus je kan het ook niet voor zijn........bloedirritant
Heel irritant!

En hij heeft ook op wisselde tijden honger. Gisteren wilde hij al na 15 uur weer eten en vanmorgen gaf ie aan over 23.59 weer honger.

Heel raar..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven