Feeling confused!

09-04-2010 08:20 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Ik vind het absurd om na 3 dagen niks te hebben gehoord, gelijk zo panisch te doen. Wat is 3 dagen nou, toch geen 3 weken?

Het is niet je man of zo, beetje overdreven vind ik het.
quote:Rubine schreef op 09 april 2010 @ 10:03:

Krijg hier niet direct het gevoel bij dat ie super enthousiast is. 1x in de week afspreken en verder alleen maar sms-sen is iemand die je toch een beetje (on)bewust op afstand houdt.

Zeg, mag ieder dat voor zich bepalen.

Bij mij betekende 1 x per week afspreken niks van afstand bewaren. Geografisch was er wellicht wel afstand.

Nee, een plakhommel die iedere dag een bevestiging nodig heeft is aantrekkelijk

Bij jouw vragen waar je een beetje om bevestiging zoekt geeft ie ook een beetje vage antwoorden en nu helemaal niet. Persoonlijk denk ik niet dat dit hem gaat worden...

En inderdaad op het moment dat je al berichten in de negativiteit gaat schrijven is het vaak gedoemd te mislukken. Zo'n bericht zegt al alles over je intuitie! Het lijkt nu of je de bevestiging zoekt of je intuitie 'waar' is.
quote:Elizey schreef op 09 april 2010 @ 10:09:

[...]

Daar ben ik niet helemaal mee eens ...iedereen kan doen wat hij "wil" en niemand is een antwoord verschuldigd van hoe wat en waarom. Tenzij je een belofte gemaakt heb.

Zon instelling heeft nog al een indruk dat een man onder de duim moet worden gehouden en dat zodra hij niet meer wil bellen hij een reden of een uitleg verplicht is te geven.

En ik ben er van overtuigd dat als een vrouw zon instelling heeft al zegde ze het niet met die worden toch straalt ze het uit en dan heft hij zo iets van - ja daaag ik ga niks uitleggen. Want ik ben jouw niks verschuldigd.
quote:siesa schreef op 09 april 2010 @ 10:30:

[...]

Dat vind ik dan weer klinken alsof je een enorme plank voor je kop hebt Kan voor jou wel zo voelen. Maar dan nodigt het hem of uit om duidelijker te zijn in zijn afwijzing of om op een luchtige manier de draad weer op te pakken. Als je het over je eigen gekwetste gevoelens hebt of erger nog over de gevoelens die hij volgens jou heeft, dan is de kans op luchtigheid wel erg klein. En ik denk dat de enige manier om hier nog wat van te maken is hem die "lucht" geven is.
quote:Elizey schreef op 09 april 2010 @ 10:23:

Meeste mannen wil heel graag een vrouw die naast hun relatie ook haar eigen leven kan hebben. En zodra een vrouw onzeker over haar zelf over komt denken ze (en vaak onterecht) dat zodra ze een relatie met haar beginnen dat ze zich gelijk helemaal aan hem vast gaat plakken.

En daarom zijn mannen vaak heel voorzichtig met vrouwen die aan hun in de begin fase al gelijk vragen stellen betreft waar het heen gaat.

Als je aan een man na paar dates al vraagt of hij serieus is, er is bijna een garantie dat hij binnenkort terugtrekt. Zon vraag klinkt voor hem bijna als - ik ben heel onzeker , help mij om mijn onzekerheid weg te hallen. En zijn reactie daar op is dat hij meestal dan of een pauze neemt of helemaal geen contact meer gaat zoeken.

En het spijt mijn maar jouw sms zou voor hem nog mals een bevestiging zijn dat jij heel onzeker bent en heel graag wil dat het tussen jullie lukt.

Niet dat er wat mis mee om dat te willen maar het komt nog al needy over.

Wil je nog enige kans hebben. Laat hem dan zelf contact met jouw opzoeken en bel, sms of mail terug alleen als hij een concreet vraag heeft gesteld - hoe is het ?; hoe laat kan ik jouw bellen? - etc.

Schrijft hij alleen - sorry had het druk - reageer daar niet op en laat hem zelf naar jouw toe komen.Shit zeg, wederom
Meiden ik begrijp een ding niet ...als meeste vrouwen gaan daten waarom doen ze dat maar met één man.

Ik bedoel geen seks maar gewoon samen tijd doorbrengen en lol hebben.

Zodra er één iemand in beeld is worden vaak alle andere mannen "vergeten" of niet meer gezien.

En dan als hij niet belt of niet sms zijn ze gelijk in paniek ...zo van... oooohh neee... hij wil mij niet meer.

Als je met meerdere aan het daten ben dan heb je dat probleem toch niet meer.

Het lijkt mij dat als een vrouw in de dating fase steeds op die ene man "zit te wachten" dat het altijd in haar uitstraling zichtbaar is.
quote:siesa schreef op 09 april 2010 @ 10:30:

[...]

Dat vind ik dan weer klinken alsof je een enorme plank voor je kop hebt Precies!
quote:Elizey schreef op 09 april 2010 @ 10:49:

Meiden ik begrijp een ding niet ...als meeste vrouwen gaan daten waarom doen ze dat maar met één man.

Ik bedoel geen seks maar gewoon samen tijd doorbrengen en lol hebben.

Zodra er één iemand in beeld is worden vaak alle andere mannen "vergeten" of niet meer gezien.

En dan als hij niet belt of niet sms zijn ze gelijk in paniek ...zo van... oooohh neee... hij wil mij niet meer.

Het lijkt mij dat als een vrouw in de dating fase steeds op die ene man "zit te wachten" dat het altijd in haar uitstraling zichtbaar is.Soms heb je er maar 1
quote:Vl43inder schreef op 09 april 2010 @ 10:47:

[...]

Kan voor jou wel zo voelen. Maar dan nodigt het hem of uit om duidelijker te zijn in zijn afwijzing of om op een luchtige manier de draad weer op te pakken. Als je het over je eigen gekwetste gevoelens hebt of erger nog over de gevoelens die hij volgens jou heeft, dan is de kans op luchtigheid wel erg klein. En ik denk dat de enige manier om hier nog wat van te maken is hem die "lucht" geven is.Ik ben het met je eens dat je inderdaad niet claimend over moet komen maar ik denk wel dat je mag laten merken dat je niet met je laat sollen. Maar dan liever via de zelfverzekerde insteek en niet de wanhopige.
quote:Elizey schreef op 09 april 2010 @ 10:49:

De leukste oplossing van de dag! TO je weet wat je te doen staat !!
@ Elizey, ben jij op het mars-venus forum te vinden ofzo?

Heb ik jaren geleden ook eens rondgekeken. Jou uitspraken en nu het 'multi-daten', is duidelijk het mars-venus verhaal.

@Brown eyes. 1x per week afspreken is prima hoor, maar in combinatie met alleen sms-sen, komt mij dan niet enthousiast over. Ik sprak met mijn vriend eerst ook maar 1x per week af maar in de tussentijd belden we ook (niet dagelijks) maar goed. Ik doelde vooral op het sms-sen. Dat is een communciatiemiddel waar je niet direct contact hebt: erg afstandelijk. Je kunt alles typen en het anders interpreteren... Iemand die je echt leuk vindt zorgt wel dat ie je te spreken krijgt als geografisch 1x per week afspreken/ of door drukte het niet lukt.
Rubine, ik denk echt dat dat per persoon verschilt.

Uiteraard is het abnormaal om nooit eens te bellen, maar zeker nu in het begin zou ik daar geen conclusies aan vastbinden.
quote:siesa schreef op 09 april 2010 @ 09:17:

*schudt haar hoofd... mannen...*Wat nou jôh!
quote:siesa schreef op 09 april 2010 @ 10:55:

[...]

Ik ben het met je eens dat je inderdaad niet claimend over moet komen maar ik denk wel dat je mag laten merken dat je niet met je laat sollen. Maar dan liever via de zelfverzekerde insteek en niet de wanhopige.

Precies, vandaar dat ik zou hebben gesmst "Hey hoe is het?" en niet meer dan dat. Net alsof ik niet voor hem aan het denken ben geslagen, er zelf ook wel wat beters te doen hebt dan op zijn berichtjes zit te wachten. En om het luchtig te houden en om hem dan aan zet te laten.

En waarom moet je een man laten weten dat je niet met je laat sollen? Zeggen dat je niet met je laat sollen vind ik nogal negatief overkomen, je beschuldigt hem daarmee impleciet van sollen en geeft aan dat je dat niet toelaat. Nou, dan is het klaar, toch?

Niet met je laten sollen kun je beter in daden dan in woorden omzetten eigenlijk.
quote:Vl43inder schreef op 09 april 2010 @ 11:05:

[...]

Niet met je laten sollen kun je beter in daden dan in woorden omzetten eigenlijk.Ja, als meneer niks meer van zich laat horen gewoon een strontkar leeglaten in zijn tuin hihi !
quote:Xander68 schreef op 09 april 2010 @ 11:05:

[...]

Wat nou jôh! Oke oke, er zijn altijd uitzonderingen !!
quote:Rubine schreef op 09 april 2010 @ 10:57:

@ Elizey, ben jij op het mars-venus forum te vinden ofzo?

Heb ik jaren geleden ook eens rondgekeken. Jou uitspraken en nu het 'multi-daten', is duidelijk het mars-venus verhaal.

Heb 1 van maars-venus verhalen jaar of 8 geleden gelezen maar kan mij niet herinneren dat hij iets over multi-daten had.

Ik vraag mij af waarom vrouwen zo snel zijn geneigd om maar een man te daten.

En daten is anders dan naar bed natuurlijk.

Wat betreft mijn uitspraken. Ik weet niet welke uitspraken jij precies bedoelt . Maar ik zoek altijd een weg die naar een oplossing leid. En zoals in het voorbeeld hier boven - kan ik bijna garanderen dat adviseren om hem te bellen,smsen of vragen over hoe het met hun/hem is, de kansen op een relatie tussen TO en die jongen bijna nihil makken, omdat ze te veel initiatief dan zelf neemt.

Ik kan mij best voorstellen dat sommige dingen die ik schrijf niet erg conventioneel zijn. Maar veel van conventionele ideeën geven ook geen oplossing of lieden in de ongewenste richting.
Ik vind dat iedereen mag scrhijven, zoal het hem/ haar goed dunkt. Mits het niet direct op beledigingen e.d. uit draait. Ik denk dat TO wel degelijk iets kan hebben aan de 'onconventionele' uitspraken van elizey.

Over TO gesproken: waar is ze en hoe is de stand van zaken tot nu toe? (ondertussen is je topic al behoorlijk vol geklad en jij bent er niet!)
Only dead fish go with the flow
quote:Vl43inder schreef op 09 april 2010 @ 11:05:

[...]

Precies, vandaar dat ik zou hebben gesmst "Hey hoe is het?" en niet meer dan dat. Net alsof ik niet voor hem aan het denken ben geslagen, er zelf ook wel wat beters te doen hebt dan op zijn berichtjes zit te wachten. En om het luchtig te houden en om hem dan aan zet te laten.

En waarom moet je een man laten weten dat je niet met je laat sollen? Zeggen dat je niet met je laat sollen vind ik nogal negatief overkomen, je beschuldigt hem daarmee impleciet van sollen en geeft aan dat je dat niet toelaat. Nou, dan is het klaar, toch?

Niet met je laten sollen kun je beter in daden dan in woorden omzetten eigenlijk.

Dat zou ik ook gedaan hebben als ik graag contact zou willen en niets hoor. Ik wil contact, dus is het logisch dat ik contact zoek.

Om dan gelijk met ingevulde conclusies te komen gaat mij te ver.

Ik zou overigens direct de telefoon gepakt hebben (ipv sms) en deze vraag persoonlijk gesteld hebben ("Hoe gaat ie?"). Echter jammer dat hij - in geval van TO - de telefoon niet opnam...
Only dead fish go with the flow
Tja, een prille relatie is op eieren lopen. Onzekerheid is de charme van een relatie, waardoor je elkaar steeds meer wil, maar als je die onzekerheid toont of onhandig wordt, dan kan dat plotseling een anti-gevoel geven.

Persoonlijk zou ik zo weinig mogelijk nadenken over een man, over wat hij wel of niet met je wil (niet dagdromen dus), maar totdat de relatie meerdere proeven heeft overleefd, met meerdere personen daten.

Juist als je niks verwacht en alleen maar geniet van het moment, ben je op z'n charmants. Hij moet dan ook wat moeite voor je doen waardoor hij het gevoel houdt dat hij iets bijzonders aan zijn zij heeft. In grote trekken ben jij toch voor hem wat hij over jou tegen zichzelf vertelt.
quote:wuiles schreef op 09 april 2010 @ 09:22:

Wat moet ik me toch voorstelen bij al die afgebroken muurtjes? Moet je jezelf zoveel geweld aandoen om jezelf open te stellen voor een ander?

En niet te vergeten, dat ze het allemaal zo druk hebben en natuurlijk niet lekker in hun vel zitten omdat ze de traumas van hun slechte jeugd nog moeten verwerken.

stereotiep gelul.
Hoe je het ook went of keerd, dat hij ineens zo'n ommekeer maakt is erg egoistisch van hem.

Hij kan best aangeven waarom, ipv TO te laten 'bungelen'

Maar denk dat je je conclusie kan trekken: he's just not THAT into you ;)
Grappig dat zo wordt opgemerkt dat het slim is om met meerdere mannen te daten in de beginfase.

Als ik iemand echt leuk vind (eentje met een drilboor voor muurtjes) vind ik het fijn en wel zo aardig naar die ander, dat ik niet met 16 anderen bezig ben.

Bovendien vind vind ik het ook niet handig naar die 16 anderen (haha, het zouden er maar zoveel zijn, volledige werkweek), omdat mijn hoofd toch bij die ene persoon is.

Verder denk ik dat zo'n breuk in een patroon van elke dag sms-en en dan opeens drie dagen niet, een breuk in zijn gevoel weerspiegelt.

Hij is er kennelijk anders over gaan denken, ik denk dat zonder ruimte deze beginnende relatie geen lang leven is beschoren.
.
Oeh! Niks ernstig hoop ik in het ziekenhuis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven