Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
@Hofje

Ons knuffelneefje met zijn lieve bolletje wangetjes en prachtige blauwe ogen is 5 maanden oud. Heb er echt ontzettend veel zin in. Dat wordt heel veel knuffelen, liedjes zingen (vindt hij leuk zegt mijn zus) en aanklooien.

Even for the record: eigenlijk mag ik hier helemaal niet schrijven. Vriend wil namelijk al wel beginnen, maar ik wil wachten tot de bruiloft. Vriend is dus minstens zo enthousiast als ik en fantaseert over knuffelen en wandelen met neefje.

*smelt*
@ Janine: Ik ben ook blij dat m'n homie me af en toe tempert, ben soms een beetje een ongeleid projectiel, maar waarom nou juist hiermee............ We zijn wel beiden impulsief, alleen hij is dan nu toch de nadenkende factor en dat is waarschijnlijk ook niet geheel verkeerd. Het is wel iets voor je leven en niet zomaar opzij te schuiven. Je hebt gelijk, rustig weer de gesprekken opbouwen en kijken waar het schip strandt. Daarna is de harde aanpak altijd nog mogelijk.

@ Frutje: Erg gezellig dat je hier gewoon meekletst hoor, jij hebt gewoon veel geluk met lief en dat gun ik je ook van harte! Heel veel knuffelplezier en zing ze......
@hofje en janine: hier hetzelfde. Ik ben ook heel enthousiast en wil graag fantaseren over hoe het zou zijn, wat we zouden doen etc... Maar lief heeft daar totaal geen behoefte aan. Hij doet soms mee (daar kan ik dan erg van genieten), maar vaak merk ik aan hem dat hij denkt: niet weer dat onderwerp!

We moeten toch inbouwen dat je mannen een tijdje moeten sudderen. En een compromis werkte bij mij ook wel goed. Ik wilde snel (was toen 28), hij pas als ik 32 zou zijn, dus nu wordt het als ik 30 ben.

Ben er zelfs al jaren geleden over begonnen, dat ik altijd 30 in mijn hoofd had. Toen zei hij dat hij eerder dacht aan 34. Mooi naar voren gehaald!

@hofje: het fijne van proefwerken nakijken is dat je makkelijk je werk in stukjes kan verdelen: als ik die klas af heb mag ik weer even forummen . Dat werkt bij mij gelukkig wel.

@frutje: jawel, jij houdt bij ons de moed erin dat er ook mannen zijn die wel graag willen! Dus blijf bij ons en verblijd ons met trouwverhalen en zo!
@hofje,janine en frutje:hier ook grote tekenen van herkenbaarheid. zelf ontzettend enthausiast en wil dan gelijk beginnen. en meneer wil eerst even zeker weten dat allles wel klopt, voordat hij ergens voor wil gaan. En dan ook nog zeggendat hij nergens rekening mee wil houden

@frutje: wat heerlijk dat je neefje dit weekend bij je komt. zou er flink van genieten.

@hofje: ben zelf 32 en mijn vriend is 40. je zou dus verwachten dat hij wel een keer de stap durft te zetten helaas.

ben net als jij bezig met het voor mezelf voorbereiden van een goed gesprek. heb daar nu lekker even de tijd aangezien vriendlief op oefening is en volgende week vrijdag pas terug komt.

zit hier gewoon te balen op het werk. heb de pech dat ik vandaag als de laatste moet blijven om te controleren of alles wel afgesloten is en dat terwijl het zonnetje zo lekker schijnt.
@ Orchis, goed dat je zoveel discipline hebt. Meestal als ik tussendoor iets leuks ga doen, is het hek echt van de dam en heb ik nergens meer zin in, behalve luieren. ChapeauChapeau!

Zoals vandaag, heerlijk vrij, voorgenomen om het huis te poetsen...... Helaas trekken de zonnestralen me echt naar buiten. Nog geen flikker gedaan dus met andere woorden.

@ Lavender: Bijna weekend........... nog ff te gaan.........hou vol!!!!

Als ik er aan denk, lig ik bij wijze van spreken al klaar op bed. hahahaha. Ik bereid ook 100.000 gesprekken voor in m'n hoofd, maar ze zullen nooit zo gaan als ik ze verwacht. Heb jij ook dat je er in de periode van je eisprong nog liever erover wilt beginnen. Zo van een "ja" krijgen van lief en gelijk aan de slag? Of ben je nog helemaal niet gestopt met de pil? Ik wel vorig jaar al, maar dat had een medische oorzaak en toen heb ik die strip weggedonderd en daarover geen discussie.
Begreep trouwens ook dat een lang pilgebruik ook vaak een reden is dat het lang duurt voor je zwanger bent. En een fijne bijkomstigheid voor mij is dat ik me veeeeeel beter voel nu ik die troep niet meer slik. Heb geen hormonale huilbuien meer, die had ik niet vaak hoor, maar toch wel eens rond de "rode-kruis-periode". En daar ben ik helemaal vanaf. Ga dat rotkreng dus ook niet meer slikken, voel me veel beter.
@hofje:idd ja 100.000 gesprekken in je hoofd en de gesprekken die dan plaats vinden vinden meestal plaats in de slaapkamer voor het slapen gaan.

ben zelf nog niet gestopt met de pil. daar wil meneer echt niets van weten. ben echter wel voornemens dat in elk geval toch door te zetten met de juiste argumentatie natuurlijk. wil nu wel eens weten of mijn lichaam zelf nog doet wat het hoort te doen.

begrijp best dat je met dit weer naar buiten getrokken word die zonnestralen zijn ook echt wel erg verlijdelijk.

dat word van ´t weekend maar een even flink in de tuin aan de slag.word wel een keer tijd

wist trouwens niet dat langdurig pilgebruik gevolgen kon hebben voor het wel of niet snel zwanger worden.

heb dus maar de hoop dat als ik een go krijg dat we simpelweg de positieve lijn van dit forum kunnen volgen
@ Lavender: Ik begreep dat de stoffen van je pil niet direct uit je lichaam zijn en dat ook een eventuele blokkade kan zijn. Misschien kun je hem in eerste instantie voorstellen te stoppen met de pil en een andere preventie te gebruiken. Dan is jouw lichaam "vrij" op het moment dat je een GO krijgt. Dan is hij ook weer een stapje verder in het proces.

Wij sxn nu alleen op de momenten dat het safe is zonder preventie (dat wil hij zelf niet), gelukkig heb ik een hele regelmatige cyclus en als het dan toch per ongeluk raak zou zijn, is hij daar altijd zelf bij geweest, want hij wil niets gebruiken. Maar ik wel heel eerlijk over m'n vruchtbare tijd, want ik wil hem er niet "inluizen". Dat vind ik wel zo misselijk, dat heeft een kennis van ons gedaan en daar ben ik echt niet van.......
Zooo, weer een stapel weggewerkt Heb gelukkig inderdaad vrij veel discipline (meestal dan). (je zou ook kunnen zeggen dat ik een control-freak ben, maar dat klinkt een stuk negatiever )

@hofje: haha, ook dat is dus biologisch bepaald! Het is voor je lijf wel logisch om tijdens je eisprong extra veel je best te willen doen, want meer kans op bevruchting! Er was laatst een topic hier op t forum dat vrouwen dan ook veel meer aandacht krijgen van mannen, en veel meer zin in seks hebben. En dat mannen vrouwen aantrekkelijker vinden dan wanneer ze geen eisprong hebben.

@hofje: huis poetsen :puke: dat moet je doen als het regent! Nu lekker van het begin van de lente genieten!

@laverder: balen!! Maar we krijgen een aardig weekend geloof ik, dan lekker naar buiten!

ik snap trouwens weinig van jouw man. 40 en dan nog steeds niet willen? Wil hij als 50jarige aan het hek van de basisschool staan? Zodat iedereen denkt dat het zijn kleinkind is? Of nog erger: de tweede leg?
@hofje: hopelijk gaat je cyclus een keertje met je aan de rol

Maar ik zou hem er ook nooit inluizen. Waar is dan de basis van je relatie? Zoiets vergeef je de ander dan toch niet meer?

Ik wil idd ook direct na de zomervakantie met de pil stoppen, zodat mijn lijf kan ontpillen. Maar ik neem aan dan lief dan toch zeker met condoom wil.
Ja, met 40 zou je denken dat het jeugdige "ik wil eerst nog vanalles doen en meemaken voordat we aan kinderen beginnen" er wel af is. Maar leeftijd zegt echt niet alles!

De meeste verhalen zijn hier toch ongeveer gelijk! Op Frutje na......ja heeft die ene man die er eerder aan toe is dan de vrouw. Die zijn zeldzaam. 1 vriendin van me heeft er ook 1 aan de haak geslagen. Zij heeft hem zo'n 2 jaar aan de lijn gehouden....vervolgens duurde het een jaar voordat ze zwanger was, maar nu hebben ze een heel lief ventje.

Frutje: geniet van het knuffelen dit weekend. Heerlijk om even helemaal zelf voor die kleine te zorgen.

Heb net buiten gelunched! Wat een lekker weer zeg! Heeeeerlijk.
@hofje :dat lijkt me ook ontzettend verschrikkelijk. voor mijn gevoel bedrieg je dan niet alleen je man maar ook jezelf en je relatie.

ben wat dat betreft ook ontzettend panisch met het slikken van de pil. geniet nog even van ´t zonnetje zou ik zeggen voor je het weet is de dag om. moet zelf nog een klein uurtje en dan gaan alle deuren op slot. kan ik eindelijk weg.

@orchis: discipline lijkt me het juiste woord. wel knap trouwens dat je dat zo kunt. Bij het woord control freak krijg ik gelijk visioenen van mensen die niet meer kunnen lachen en de hele dag met een stofdoek achter je kont aanlopen om het maar netjes te houden.

tja verder snap ik zijn gedachtengang ook nog niet helemaal maar zijn leeftijd is dan ook een van de argumenten die ik ga gebruiken tijdens ons toekomstige gesprek.
Ja, poetsen sucks echt enorm, kan m'n tijd wel beter besteden. Met een lekker glas alcohol op het terras ofzo.

@ Orchis, is dat zo joh van die extra zin van mannen rond de eisprong. Krijg voor zover ik weet geen horny blik in m'n ogen, hahahahaha. Maar als jij het zegt, geloof ik het, maar ik wist het echt niet.

@ Lavender: Ik heb zo'n vader die 50 jaar was en bezig aan z'n 2e ronde, maar dat ziet er niet uit hoor. Als wij op pad zijn, denken ze altijd dat het mijn kinderen zijn. Zijn vrouw is ook maar 8 jaar ouder dan ik.

Nog een week de tijd om het gesprek met Lavenderlover voor te bereiden. Dan moet je toch wel een supervoorstel in elkaar kunnen draaien.

@ Assie: Voel een enorme jaloezie opkomen als ik het verhaal van Frutje lees, heb jij dat niet? hahahaha

Ben ook enorm pissig geworden op die vriendin toen, vandaar ook nu een kennis. Dat had helemaal niets te maken met het feit dat zij wel zwanger was en ik niet, dit doe je gewoon niet.....

Nou lekker is dat, het gaat hier ontzettend betrekken.
Zo zit even op een andere plek.......deze ruimte moet worden ingericht voor het speciale bezoek van volgende week. Heerlijke ruimte, zonnetje komt naar binnen, lekker rustig, etc.

Op mijn eigen kamer komt de zon nooit.....(noordkant) en dat terwijl mijn collega en ik behoorlijke koukleumen zijn

Duss....ik heb zin in het weekend!!!!!!! Helaas wel werken, maar hoop dat vanuit een zonnige tuin te kunnen doen. Maakt het een stuk aangenamer.
@ Assie: succes met werken dit weekend! Ik zit trouwens ook in zo'n koud deel van het gebouw. Zouden we dan toch...

Ik moet ook een soort van werken: ben ceremoniemeester op een huwelijk van een vriendin. Moet eerlijk zeggen dat ik er niet zoveel zin in heb... Het is niet zo'n goede vriendin van me. En dan voelt het dus toch een beetje als 'werk'

@Hofje: dat heb ik ook, die jaloezie naar Frutje. Want hoewel pipoman om is, is hij nog niet zo dat hij zich kan verheugen op een rondje achter de kinderwagen. Dan heeft hij eerder zoiets van 'doe jij maar'
WOW!!!

Ik had 2 dagen mijn moeder op bezoek en ik heb er een dagtaak aan om weer bij te lezen. Wat een verhalen! Ik weet even niet zo goed hoe ik hier nou nog 'tussen' moet komen, maar wat een heerlijke gesprekken zijn er gaande :-)

Hier gaat het goed. Ik merk dat mijn werkeloze status mijn gemoedsrust erg goed doet, hoe gek dat ook klinkt. Natuurlijk hoop ik dat ik na onze vakantie (half tot eind mei naar Bali, was al gepland) weer een baan heb maar het afgelopen jaar was zo heftig (drukke baan, huis gekocht, verborgen gebreken, advocaat erbij, talloze herstelwerkzaamheden in huis, etc) dat ik echt geniet van mijn vrije tijd! Eindelijk tijd voor mezelf. Ik ben lekker aan het sporten, ik ben bezig met gezond en bewust eten, probeer dit keer echt te stoppen met roken en ik slaap een gat in de dag. Niet normaal: soms wel 12 uur per nacht! Blijkbaar heb ik het nodig dus ik zet ook even geen wekker als het niet hoeft..

Voordeel voor manlief is dat ik door de extra rust wel wat relaxter begin te worden. Ik kon door alle stress niet veel meer hebben de laatste tijd, vooral omdat ik het gevoel had dat ik overal alleen voor stond. Daarom even een hele andere vraag aan jullie dames: hoe zit dat bij jullie? Zijn jullie mannen even actief, enthousiast, attent, zorgzaam en complimenteus als jullie?

Het gekke is dat mijn liefje een grote schat is waardoor je je er heel lang niet van bewust bent dat de verhoudingen zo scheef liggen. Maar de laatste maanden realiseer ik me dat ik wel HEEEEEEL veel doe in onze relatie en hij eigenlijk bijzonder weinig. Voorbeelden: ik kook elke dag, ik maak elke dag zijn ontbijt en lunch (ik geef toe: daar ben ik ooit zelf aan begonnen), ik verzin en regel de vakanties, ik geef wel eens een cadeautje of stuur een lief sms'je, ik zeg hem vaak hoe knap/lief/lekker ik hem vind, ik masseer/knuffel hem elke avond, ik ben dolenthousiast over kinderen krijgen met hem, ik wil altijd sex, etc. etc. En hij is duidelijk hartstikke gek op mij maar met dat gegeven moet ik het maar doen, lijkt het soms wel. Want al die punten die ik net omschreef, daarin is hij het andere uiterste. Ik krijg nooit een compliment, nooit een cadeautje, nooit een lief sms'je, nooit een massage en hij is altijd te moe voor you know what. En als ik vraag waarom hij dit soort dingen nooit eens voor mij doet, zegt hij 'je weet toch dat ik je lief/mooi/knap vind' of 'ik ben nou eenmaal doodmoe 's avonds'.

Nu is me al eerder opgevallen dat vrouwen (ook in tijdschriften lees je dit) veel actiever zijn dan mannen. Ik heb heel veel vriendinnen die mannen hebben zoals de mijne. Maar waar is de romantiek gebleven, de oerkracht van de man, het veroveren, de ouderwetse man/vrouw relatie? Hebben wij die zelf om zeep geholpen door die zogenaamde emancipatie?

Benieuwd naar jullie verhalen!

Liefs, Miss.
@assie: werk ze van ´t weekend en geniet van ´t zonnetje zolang het kan.

@pipo: bekijk het van de zonnige kant als ceremoniemeester bekijk je het huwelijk vanachter de schermen heeft als voordelen dat je straks supergoed voorbereid je eigen huwelijk ingaat. Je krijgt namelijk veel mee wat er allemaal wel en of niet fout kan gaan kun jij weer gebruik van maken.

@missie: wel lekker dat je lijf dan nu eigenlijk weer helemaal tot rust kan komen. dan begin je ook weer vol goede moed aan de nieuwe stappen in je leven.

voor wat betreft de mannen. moet zeggen dat die van mij veel meehelpt in de huishouding. romantiscg kan ik hem niet noemen wel lief.

maar zeker niet iemand die elke dag vraagt hoe je het hebt gehad op je werk. daar denkt hij simpelweg niet aan.

moet meestal wel kleine hints geven wil hij iets romantisch oppakken.

dames stap zo lekker in de auto en naar huis.

pfff is wel een uurtje rijden maar dat zij zo

WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan nu mijn reactie op de afgelopen dagen, alhoewel het me niet gaat lukken om op alles te reageren!

@ Orchid: GEFELICITEERD!!!!!!! Wat een geweldig nieuws, ik ben heel blij voor je! Geniet van vanavond :-)

@ Janine, hier mijn info voor de tabel: ik ben 34 en heb nog geen idee wanneer we gaan beginnen, al was de oorspronkelijke afspraak ooit zomer 2010: ik hoop dat ik binnenkort kan melden dat we daar eindelijk een definitieve afspraak van hebben gemaakt!

@ Lavender: wij zitten een beetje in hetzelfde schuitje he? Mijn vriend wordt volgende week 39 dus het kwam voor mij ook als een grote verrassing dat hij er nog niet aan toe blijkt te zijn. Ik snap er echt helemaal niets van! Als je er op deze leeftijd nog niet aan toe bent, wanneer dan wel? Hij heeft alles meegemaakt wat hij mee wilde maken, ik ben de eerste en de enige met wie hij ooit heeft gevoeld dat hij kinderen zou willen, we hebben een prachtig huis met 4 (!) slaapkamers, we zijn 2 jaar samen, hij heeft een vaste baan en ik werk wel op projectbasis maar ik heb ook nooit langer dan een paar weken zonder werk gezeten. Dus waar wacht hij op??? Natuurlijk is het een heftige verandering maar ik zou het leven erg oppervlakkig en saai vinden als ik nog 40 jaar het leven zou leiden dat ik nu al jaren leid. Ik wil er meer uit halen! Ik heb zoveel liefde te geven, wil zo graag een eigen gezin, mijn eigen familie. Daar draait het toch om in het leven?

@ Orchis: je hebt helemaal gelijk wat betreft veel meer zin hebben op de dag van je eisprong! Ik ben sinds december na 18 jaar met de pil gestopt en ik weet niet wat ik meemaak! Sowieso vind ik de sex veel fijner (veel gevoeliger allemaal!) maar ik had vorige week maandagavond ineens zo'n zin in Missenman! Hij is doordeweeks nooit te porren voor sex maar na een lekkere massage was hij ook niet meer te houden. En het was ZO intens! Ik kreeg er achteraf zelfs de slappe lach van, zo euforisch was ik en zoveel gelukshormonen kwamen er vrij leek het wel.. Doet wel een klein beetje pijn, ik heb op die dag altijd wel wat buikpijn. Maar dat was het meer dan waard

@ de rest: ik lees met veel plezier met jullie mee maar het is in dit snelle schrijftempo echt niet te doen om iedereen een persoonlijk berichtje te sturen!

Ik kan in het weekend en 's avonds niet schrijven want dan is de man altijd in mijn buurt en ik vind dat het hem niks aangaat dat ik hier schrijf. Dus soms ben ik er even niet maar ik lees stiekem wel alles mee op mijn iPhone hoor!

Fijn weekend allemaal, enjoy the sunshine!!!
Hmm... als ik mijn berichtje nalees lijkt het wel alsof mijn vriend een hele botte boer is die niets voor zijn vriendin over heeft. Daarom wil ik er nog wel even aan toevoegen dat hij ook heel erg lief is, heel erg grappig en bovenal heel erg gek op mij. Maar waarom laat hij dat niet net wat vaker blijken? Dat is toch a) heel leuk om voor de ander te doen en b) een hele kleine moeite als je weet dat je vriendin dat zo enorm zou waarderen? Verder denk ik dat het misschien wel het leeftijdsverschil is: hij is namelijk ook echt altijd moe. Superheftige baan, in het weekend altijd druk met klusjes in huis. Dan snap ik wel dat je niet altijd zin hebt als ik als een jonge pup voor je neus sta te kwispelen! Maar dat is nu juist mijn argument mbt kinderen: het wordt er echt niet gemakkelijker op als je NOG ouder wordt schat!!!!

Goed, lekkere overkill van berichten van mijn kant. Sorry! Ik had nog 2 dagen in te halen
@miss: haha, jij had inderdaad wat in te halen!

Ik snap helemaal wat je bedoelt met je vent. De mijne is niet zo erg als de jouwe (zoals je het schrijft in ieder geval), maar ik heb oko wel eens periodes dat ik denk: kop op vent! Maar dan vooral in de winter, da's niet zijn beste tijd. Beetje suf, niet veel zin in seks, geen initiatief etc. Maar hij doet gelukkig voor een man best veel in het huishouden (we proberen 50-50, maar ik zie toch eerder als iets vies is, dus reageer ik daar ook eerder op), kookt vaak, of we koken samen. Maar lieve smsjes zijn ook niet aan hem besteed. Ik zal ook nooit een lief briefje van hem vinden of zo, daar denk hij niet eens aan. Maar lichaamstaal spreekt ook voor zich, vind ik.

Bedenk wel, als jullie een kindje krijgen, dat hij het niet minder druk gaat krijgen. Of kan hij een dag minder werken? Misschien vindt hij het wel eng om die keuze te maken, want dan is er gewoon echt meer in het leven dan alleen werk. Jullie moeten het wel met zn tweeen bolwerken dan!

dat van die seks zonder pil klinkt wel echt goed zeg. Kan het me na 10 jaar pil niet meer voorstellen hoe het was zonder...

@pipo: Tja, kan me voorstellen dat t voelt als werken, maar je kunt ook meteen zien wat jij anders zou willen, of juist de leuke dingen pikken!

@assie: balend at je moet werken in t weekend!

@frutje, geniet van je neefje!

@lavender: nee, dat van die stofdoek zie je inderdaad helemaal verkeerd!!!

Net voor de eerste keer dit seizoen een rondje heuveltjes gefietst. Pfff, daar mogen mijn benen wel weer even aan gaan wennen. Maar t was wel heerlijk, zo in de zon!

Nog even een stapeltje toetsen in de zon erdoorheen werken, en dan weekend!!!! Heerlijk!
@ Orchis: dank voor je berichtje :-)

Tja, om goed uit te kunnen leggen hoe mijn lief in elkaar steekt moet ik wat info prijsgeven waardoor we erg herkenbaar worden. Maar dat is dan maar zo!

Mijn vriend had toen ik hem leerde kennen 2 enorme honden, nog overgebleven uit zijn vorige relatie. En die heb ik nu dus ook! Terwijl ik helemaal niets maar dan ook NIETS met dieren heb. Leuk bij een ander, ik ben de eerste die een hond een aai over zijn bol geeft, maar in mijn eigen huis: no way! Maar ja, daar zit ik nu dus wel mooi aan vast. En neem van mij aan (weet niet wie er nog meer honden hebben?): 2 hele grote honden hebben een even grote impact op je leven! Ze stinken, ze nemen zand, modder en nattigheid mee naar binnen, hun haren (allebei langharig!) dwarrelen werkelijk overal, ze zijn ook wel eens chagarijnig (dus knokken met elkaar), ze moeten 3 keer per dag uit, we kunnen nooit ergens onverwacht blijven, we kunnen nooit echt lekker uitslapen of andere gezellige dingen in bed doen want de honden moeten uit, etc. etc.

Mijn vriend en ik hebben sinds we samenwonen uiteraard de afspraak gemaakt dat hij verantwoordelijk is voor de honden maar dat houdt helaas wel in dat al zijn tijd daarheen gaat. 's Ochtends laat hij de honden uit, vandaar dat ik zijn ontbijt en lunch maak want hij moet al zo idioot vroeg op. Uit ons werk laat hij de honden uit terwijl ik sta te koken. In het weekend is hij druk om de vloer weer zichtbaar te krijgen vanonder die enorme laag zand en haren terwijl ik de wekelijkse boodschappen doe en het ontbijt/de lunch verzorg. En als ik dan na al die taken op zondagmiddag denk 'nu is het even tijd voor ons, wellicht heeft hij ook wel zin in een beschuitje', zegt hij 'ik ga weer even de honden uitlaten schat, in het weekend verdienen ze een rondje extra'. Hij doet in zijn vrije tijd dus wel erg veel en is absoluut niet lui! En ik vind zijn trouwe eigenschap juist ook zo mooi aan hem, hij had de honden na die vorige relatie ook weg kunnen doen. Maar zoals ik al vaker tegen hem heb gezegd: jij zorgt voor de honden en ik zorg voor ons. Vandaar mijn constante gevoel: wanneer ben ik eens aan de beurt? Ik heb niet alleen moeten accepteren dat we die honden hebben (en natuurlijk ben ik inmiddels ook hartstikke gek op ze, ik haat het alleen om ze te hebben) maar intussen moet ik ook nog eens rekening houden met zijn constante vermoeidheid, zijn niet romantische aard en zijn angst voor kinderen. En dat wordt me een beetje teveel. Ik heb soms het gevoel dat ik zoveel moet inleveren, dat alles wat ik wil, wie ik ben, waar ik voor sta, op een 2e plek komt. Snappen jullie dat?

Terwijl ik tegelijkertijd heel erg blij met hem ben. Vanaf dag 1 wist ik dat dit de man was waar ik al die tijd naar 'op zoek' was geweest. Nooit geweten hoe mijn ideale man eruit zou zien of wat voor karakter hij zou hebben, maar toen ik hem ontmoette wist ik meteen 'dit is hem'! En dat heeft hij ook bij mij. Vanaf de eerste blik wist hij dat ik zijn vrouw was. En dat blijkt ook wel in de rest van onze relatie want we zitten elke avond uit ons werk aan elkaar vastgeklit, vinden het heerlijk om bij elkaar te zijn en alles aan ons samenzijn voelt eigenlijk heel erg natuurlijk en heel erg goed.

Maar waarom dan niet wat meer aandacht voor mij op z'n tijd? En waarom nog niet klaar voor kindjes? Ik pieker me suf zoals jullie wel merken aan mijn enorme monologen van vandaag. Nogmaals excuus! Ik kom er zomaar invallen na 2 dagen afwezigheid met zo'n enorm verhaal over mezelf maar neem van me aan dat ik ook heel erg enthousiast met jullie mee lees en geniet van jullie verhalen :-)

ps ik wil ook smileys! waar stonden die nou?
Het is voor mij alweer even geleden maar heb wel regelmatig jullie berichtjes gelezen... Orchid, van harte gefeliciteerd meid! Oh, wat leuk!! Geniet ervan en ik ben benieuwd hoe het gaat vanavond als je je mannetje inlicht!

Bij ons staat nog steeds halverwege 2011 op de agenda en ik heb daar vrede mee... ik ben allang blij dat hij toch wel een kindje wil want zelfs dat was niet helemaal duidelijk tot het begin van dit jaar dat hij me vertelde dat hij er toch wel graag 1 wil ;)

Over 3 maanden zijn we een jaar getrouwd, dus ik ben druk op zoek naar een leuk land (of een locatie in nederland) voor een prive jubileumfeestje ;)
@miss: poeh, je moet er maar zin in hebben, die honden! Maar ik zie dat hij idd wel een boel doet dan. Waarom gaan jullie niet lekker samen met de honden wandelen in het weekend? Lijkt mij nog wel gezellig, zeker als er een terrasje op de route ligt, of lekker door het bos struinen.

Zie het van de zonnige kant: hij is nog enorm zorgzaam! En als het voor honden kan, dan toch ook voor een kind? Hij zit al zo vreselijk vast aan die honden, dan valt een kind erbij volgens mij nog wel mee

Je piekert je suf, maar praat je ook voldoende met hem? Als jullie echt elkaars droomvrouw en -man zijn, dan wil je het elkaar toch naar de zin maken? Maar hoe lang je relatie ook is, dat kan alleen door toch weer telkens te blijven praten over je relatie (hoe suf en belerend dat ook klinkt).

En niet romantisch: dat zijn wel heel wat meer mannen hoor, daar kunnen Janine en ik wel over mee praten.

Ja, de mijne is romantisch in de klassieke zin van het woord: terug naar de natuur/nobele wilde, oftewel dagen/uren in de natuur rondstruinen met meer aandacht voor dat prachtige plantje of die superspin dan voor z'n eigen lief

@orchid: laat ons de reactie van je lief weten! We leven met je mee

De smilies kun je trouwens invoegen als je eerst op 'bekijk bericht' klikt. Dan zie je rechtsboven je schrijfraampje een button met een smilie. Aanklikken en kiezen!

haaaaa, ik heb alles af wat ik wilde doen vandag! En nog lekker kunnen forummen en fietsen tussendoor. heerlijk. Fijn weekend allemaal!
NEEEEEEEEEE, heel verhaal zitten schrijven, computer een vastloper, dag verhaal............... SHITSHITSHIT.

Kunnen we geen penvriendinnen worden,
Nog een keer overnieuw:

@ Orchis: Jij bent echt goed bezig geweest vandaag. Ik heb geen flikker gedaan en voel me totaal niet schuldig.

En sex zonder pil is really excited, vooral de eerste keer. Ik hoop natuurlijk altijd dat m'n cyclus een dagje verlof heeft, gnagna, maar vooralsnog werkt m'n lijf volgens alle biologieboekjes.

@ Rosalindaa: Leuke Belgische stad iets voor je?

@ Miss: Fijn dat je je batterij even goed kunt opladen voor je vakantie, heerlijk hoor Bali.

Petje af dat je het hele pakket van je schat voor lief hebt genomen en dan bedoel ik ook de 2 viervoeters, vooral als je daar helemaal niks mee had. Maar wat Orchis zegt, ga lekker samen wandelen. Misschien kan er een goed gesprek onder het wandelen plaatsvinden en daarbij ben je op neutraal terrein en hij naar mijn idee heel ontspannen.

Mijn schat is niet zo spontaan als ik en dat botst wel eens. Ik vraag altijd aan iedereen hoe het gaat, lach altijd, maak afspraken met vrienden, bel op voor verjaardagen, stuur kaartjes enz......

Vergeet vaak te vragen hoe een dag was als ik iets speciaals te doen had, heeft dan ook nog het lef te zeggen dat ik dat niet gezegd had.... Ja, wat gaan we nou krijgen. Ik zit dan 10 minuten met een enorme donderwolk boven m'n hoofd en dan komt stiekem altijd het " ik-begrijp-niet-dat-je-nog-geen-kind-wilt-gevoel" erbij (kan hij niet weten natuurlijk), na 10 minuten verdwijnt gelukkig de boosheid. Maar de akkefietjes worden wel op m'n harde schijf opgeslagen en kunnen desgewenst opgehaald worden bij een volgende woordenwisseling.

En dan zullen jullie je misschien afvragen als je het leest, wat moet je met hem, tsja, het maakt hem ook heel aantrekkelijk op de een of andere manier.

Hij zegt en schrijft wel altijd onder bv een sms "ik hou van je" en stuurt dit soort berichten vrij regelmatig spontaan. Ik weet ook zeker dat hij de vader van m'n kinderen moet zijn, maar iets enthousiaster had ik wel verwacht. Knuffelen en kroelen is echt ons ding, niet in het openbaar hoor, dat kleffe gedoe... mij niet bellen.

Ook in de winter vaak moe en lui, maar in de zomer altijd buiten te vinden, op een terras, op het water, aan het fietsen. Ik denk zelf dat hij bang is dat allemaal niet meer te kunnen met een koter, maar ik vind de tijd voor mezelf ook heerlijk en weet ook zeker dat ik dat ga vinden met een kindje.

Weet Missman ook dat je je soms een goede 2e plek voelt?

Love weet ook niet dat ik hier schrijf, maar ga het binnenkort wel vertellen. Dan weet hij gelijk hoe erg ik hier mee zit. Uiteraard mag hij niet lezen wat ik schrijf hoor, dat hou ik lekker voor mezelf en waarschijnlijk interesseert het hem toch niet. hahahahahaha

Zo, nu helemaal lamme vingers van het typen. Vandaag veel geschreven, maar ik krijg er enorm veel rust van. Heb sinds vorige week geen opvliegende momenten meer gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven