Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertu schreef op 09 april 2010 @ 15:20:

[...]

Te laat. Ik heb net al mijn forumvriendinnen gebeldAlletwee? Toe maar...
quote:geve schreef op 09 april 2010 @ 15:14:

[...]

En dan nu nog een keer "uh"... Hèh.....?
quote:geve schreef op 09 april 2010 @ 15:20:

[...]

Alles is vatbaar voor interpretatie, zoals je gemerkt hebt.

(Ik ben intussen nog in afwachting van de nederige excuses voor de misinterpretaties jouwerzijds... steek je neus maar eens in mijn decolleté steek je hand eens in mijn eigen boezem sorry zeggen is wel voldoende hoor. )
quote:mamalief schreef op 09 april 2010 @ 15:22:

[...]

Alletwee? Toe maar...

Lieve schat, je leest het verkeerd.

IK heb zojuist al mijn forumvriendinnen gebeld. Niet jij dus.
Waar praten we nu eigenlijk nog over na?
quote:eleonora schreef op 09 april 2010 @ 15:23:

Hèh.....?Dikt wel flink aan zo he, jouw bijdragen met waardevolle adviezen?
quote:Norre schreef op 09 april 2010 @ 15:25:

Waar praten we nu eigenlijk nog over na?

Over de tieten van BGB en Q, over de pisvlekken van Geve en over de exvanexvanex van Hookedup enzo.

En over niks, dat ook nog.
quote:qwertu schreef op 09 april 2010 @ 15:24:

(Ik ben intussen nog in afwachting van de nederige excuses voor de misinterpretaties jouwerzijds... steek je neus maar eens in mijn decolleté steek je hand eens in mijn eigen boezem sorry zeggen is wel voldoende hoor. )Ik heb niet het gevoel dat ik me vergist heb, ook niet over jouw gaatje.
Oeh... nou wordt het stil.
quote:geve schreef op 09 april 2010 @ 15:26:

[...]

Dikt wel flink aan zo he, jouw bijdragen met waardevolle adviezen? Duh!
Shit shit shit. Was ik al zo ver met lezen, log ik aan om aan de volgende pagina's te beginnen: WEG topic. Helemaal verdwenen. Het was juist zo leuk.

Keek nog in mijn glazen bol, ga hier kijken, maar weet nog steeds niet over wie het nou gaat. Jammur. Werd het net gezellig op de vrijdag middag.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Djezusss.... weer een rel gemist. BAM is je telefoon stuk, dat je me niet ff smst?
Ehm... voor de geinteresseerden... We kunnen nog even naar de kinderpijlerT. Daar heeft een vrouw een vraag. En niemand wil serieus reageren. Is ook een vrijdagmiddagborrel waard hoor!
Ik kom eraan!

quote:geve schreef op 09 april 2010 @ 15:27:

[...]

Ik heb niet het gevoel dat ik me vergist heb, ook niet over jouw gaatje. Ik denk niet dat je in de gaten hebt hoezeer die uitspraak me werkelijk gekwetst heeft...
quote:floor72 schreef op 09 april 2010 @ 15:37:

Ik kom eraan!

wacht op mij!!
quote:qwertu schreef op 09 april 2010 @ 15:38:

Ik denk niet dat je in de gaten hebt hoezeer die uitspraak me werkelijk gekwetst heeft...Ik had een vermoeden. Maar ik kan me alleen excuseren voor een veronderstelling die slechter is dan de realiteit, niet voor een onschuldige veronderstelling die beter is. Iets met zender en ontvanger. Vanuit dat gezichtspunt zijn excuses waardeloos maar als je daar wat aan hebt: sorry hoor, ik bedoelde er niets verkeerd mee, integendeel.
quote:nieuweauto schreef op 09 april 2010 @ 15:39:

[...]

wacht op mij!!Schiet op dan, we zitten al aan de borrel.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Drank? Waar
quote:dangeensuus schreef op 09 april 2010 @ 15:44:

Drank? WaarHIER!
bij BW in de tuin op "Vraagje"
*knip*
quote:stratego schreef op 09 april 2010 @ 15:20:

*breekt even in*

Delphicat, wanneer ga je eens antwoord geven op het Trivianttopic, zo moeilijk was de vraag toch niet?

Het T-topic is dermate gezakt dat je 'm volgens mij alleen nog via googlen kunt vinden Your wish is my triviand
Wow Q. Ben er even stil van, en het voelt ook niet gepast om hier nu te gaan geiten over niks. Trekt zich dus even terug.
We praten wel degelijk over hetzelfde maar dan wel (ik toch) ter vergelijking met die andere persoon. Jij ziet hoogstens stagnatie, ik zie evolutie (in positieve zin): adaptatie. Acceptatie is dan (nog) niet aan de orde.

En als je het dan toch over "de naakte waarheid van beperkingen" wil hebben: die vallen bij jou niet op dus word je er ook niet op geoordeeld. Je zou toch niet écht willen dat iedereen op jou reageert rekening houdend met jouw al dan niet gekende beperkingen? Dan ga je namelijk net zo hard gillen als die ander.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven