sms-en na erg leuke date

04-04-2010 12:07 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pffff mannen...ik snap ze niet.

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen met tips.

Sinds een tijdje ben ik aan het daten. Sommige dates overspoelen me gelijk na de date met een hoop smsjes over hoe leuk ze het vonden en dat ze me graag snel weer willen zien. Vervolgens bellen ze regelmatig en vertellen op msn alles over hoe verliefd ze op je zijn. Voor het gemak noem ik dat type man even "categorie 1"

En dan heb je ook de dates waarmee je een geweldige avond hebt, maar die vervolgens dagen lang wachten met sms-en. Die mannen vertellen weinig over hun gevoelens voor je en je weet niet wanneer je ze weer ziet, maar als je een date met hen hebt slaat de vlam flink in de pan en is er veel passie en aantrekkingskracht. Oftewel mannen in "categorie 2"

En nu ben ik dus gevallen op zo'n gevalletje "categorie 2"

Eerste date viel er niet veel voor...er was duidelijk aantrekkingskracht maar er gebeurde niks. Ik dacht dat hij me niks vond, maar toch is het 2 weken later tot een 2e date gekomen. Die date was afgelopen vrijdag en toen hebben we flink lopen zoenen. Ik vind hem echt heel erg leuk en kan hem niet meer uit mijn hoofd krijgen.

Gistermiddag heb ik hem een smsje gestuurd met "Hey boef. Waarom wandel jij heel de dag door mijn hoofd? "

Een paar uur later kreeg ik een sms terug met "Misschien heb ik je gedachten gestolen....sorry bel de politie maar".

Vervolgens heb ik een sms terug gestuurd met "Misschien moet je mijn gedachten dan maar gewoon even terug komen brengen".

Daarna heb ik niks meer gehoord.

Mijn verstand zegt dat ik nu even niks meer van me moet laten horen. Niet te enthousiast en gewillig overkomen haha.

Maar ik word echt gek van mezelf...kan alleen nog maar dom grijnzen en aan hem denken en wil eigenlijk het liefst weten wanneer ik hem weer zie en te weten komen of hij hetzelfde voor mij voelt.

Hoe kan ik nu te weten komen wat zijn gevoelens voor mij zijn en of hij echt een relatie wil, zonder mezelf meteen in de uitverkoop te gooien?

Oftewel...ik heb hem aan de haak geslagen, maar hoe haal ik die vis nu binnen?
quote:MisFire schreef op 07 april 2010 @ 17:26:

Mja, heb je ook gelijk in.. Lekker helder !

Ben gewoon niet zo gewend dat een man zo weinig laat horen als ie echt met je wil afspreken. In mijn ervaring is dat meestal anders Bedankt voor je reactie!

Volgens mij is het woensdag.

Zou niet verbaasd zijn als je pas vrijdagochtend of zaterdagmorgen wat hoort.
Nou hier nog niks gehoord van die achterlijke gladiool.

Dus ik weet niet of onze afspraak onder voorbehoud voor as. zaterdag doorgaat.

Hij krijgt tot vanavond om contact op te nemen en anders maak ik gewoon andere plannen voor zaterdagavond.

Heb geen zin om een last minute bootycall te zijn.

Straks houd ik de zaterdagavond vrij en gaat het toch niet door...dan zit ik hier lekker alleen...nou ik dacht het dus niet he.

Ondertussen ben ik me ook weer in datingland aan het begeven ipv smachtend af te wachten op een smsje.

Zoals jullie lezen waren afgelopen dagen en jullie adviezen heel leerzaam.

Misfire, geef het nog even de tijd. Je hebt een vaste afspraak staan. Succes!
quote:Brown_Eyes schreef op 07 april 2010 @ 17:41:

[...]

Heb ik ook nooit gezegd.

Nee, maar een 'aardige trien' heb je me nog nooit genoemd.

Maar ik ben met 'scherp' ook al vrij tevreden hoor!
quote:Mazou schreef op 07 april 2010 @ 20:22:

[...]

Nee, maar een 'aardige trien' heb je me nog nooit genoemd.

Maar ik ben met 'scherp' ook al vrij tevreden hoor!
En Jilzzzz, al wat gehoord?
Yep, woensdag een smsje gehad en de afspraak voor zaterdag onder voorbehoud gaat dus niet door. Ik heb er vrij laconiek op gereageerd en terug gesmst "Prima, dan ga ik zaterdagavond met m'n vriendin lekker de bloemetjes buiten zetten in de kroeg". Die reactie verbaasde hem duidelijk, want ik kreeg gelijk zijn volle aandacht en diverse smsjes terug met volop interesse over hoe het met me gaat en wat ik allemaal ga doen komende dagen.

:puke: mannen
@Jillzzz, wat een voorspelbare eikel zeg!

Goeie sms trouwens, lekker puh!!

Nu niet meer met hem afspreken als het weer gaat proberen hoor! Hij veranderd echt niet.

Toch een gemiste kans voor die boef dan....., want volgens mij ben jij een erg leuke vrouw.
quote:merle78 schreef op 09 april 2010 @ 09:33:

@Jillzzz, wat een voorspelbare eikel zeg!

Toch een gemiste kans voor die boef dan....., want volgens mij ben jij een erg leuke vrouw.Helemaal mee eens.
quote:paloma schreef op 09 april 2010 @ 09:38:

[...]

Helemaal mee eens.ook helemaal mee eens
Jillzzz, goede reactie! Inderdaad een gemiste kans.. Laat hem maar lekker in zn eigen sop gaar koken
Je moet gewoon eerlijk zijn in een smsje, maar er ook voor zorgen dat hij terug sms't. Je moet uitvinden of hij het wel leuk vindt om sexcistische opmerkingen te ontvangen, of dat hij juist serieus is..

Je kunt bijvoorbeeld wel sturen van "hoiiii het was leuk, snel weer overdoen heh? xxx".. maar daar ontvang je waarschijnlijk toch geen reactie op. Je kunt beter sms'en: "Heeey *** verzin maar een koosnaam of anders zijn eigen naam". Ik vond het erg gezellig met jou, ik hoop dat we elkaar snel weer kunnen zien. Zullen we de volgende keer uit eten gaan? Wat is je lievelingseten, dan kunnen we een leuk restaurantje opzoeken en nogmaals zo'n leuke avond beleven".

Daar reageerd hij vast wel op! Want je stelt een vraag waar hij op kan reageren..

Maar goed, je hebt altijd nog eikels die na 4 dagen pas terug sms'en :(
ik vind het eerlijk gezegt een erg kinderachtig smsje..
Welke, Lunda?

Ik vind dat van bloemetjes buiten zetten persoonlijk erg overdreven, alsof je iets wilt bewijzen.
Interessant uitgangspunt, dat categorie 1 en 2.. Ik denk echter dat dat zowel voor mannen als vrouwen geldt..

Ik heb de indruk dat het een wisselwerking is tussen mannen en vrouwen.. Meestal ben ik een categorie 2 man, als de vrouw in kwestie enthousiast begint te smsen en zichzelf dus in categorie 1 plaatst.. Doet ze dat echter niet en laat ze na een date niks van zich horen, word ik nieuwsgierig en dus vanzelf een categorie 1 man..

simpel toch?..
@Brown_eyes

Ja die van de bloemetjes buitenzetten bedoelde ik.

alsof je hem jaloers wil maken en iets wilt bewijzen ja.
Precies wat ik dus ook denk.

Het is zo "te", met voorbedachte rade.
als ik zo een smsje kreeg van een kerel omdat ik ons afspraakje had afgezegt dan had ik hem meteen afgeschreven denk ik.
Me too!
Maar hij reageerde er dus wel op. laten we zeggen dat hij hapte in het 'flauwe sms-je''.
Dat klopt!
Wat een lul de behanger.
ja maar als je al flauwe smsjes moet gaan sturen voor een reactie?

Hij zou gewoon op alle smsjes (mits nodig) moeten reageren,

ik vind dat hij gewoon eerlijk tegen TO moet zijn en haar miss. een klein beetje meer duidelijkheid geven,
Ach kinderachtig smsje of niet...het werkt blijkbaar wel, want hij stuurt nu heel veel smsjes.

Maar ik ben eerlijk gezegd mijn aandacht al wel een beetje verloren...dus nu is hij degene die constant smst en ben ik degene die nauwelijks reageert.

Catergorie 2 man is dus inderdaad categorie 1 man geworden.

En ik ben van categorie 1 vrouw omgeslagen naar categorie 2 bitch

Btw smsje is trouwens op waarheid gebaseerd, want ik heb ook daadwerkelijk plannen om vanacht ff flink de beest uit te gaan hangen.
tja, kinderachtig sms-je...sommige mannen schijn je als kinderen te moeten behandelen
quote:zonnestraaltje71 schreef op 10 april 2010 @ 11:42:

tja, kinderachtig sms-je...sommige mannen schijn je als kinderen te moeten behandelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven