3000+ deel 45

04-04-2010 01:52 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic!

sinds 14 oktober 2009

Wees welkom en kom binnen.

Dit topic is er voor iedereen!!

We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt

Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.

Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij

Er zijn drie regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed

Veel plezier maar weer!
quote:Caylinn schreef op 10 april 2010 @ 01:04:

Man zegt het ook nooit tegen mij. Heb echt moeten leren daarmee om te gaan, want ik heb wel de behoefte om de woorden te horen. Snap echter wel waarom ze voor man loos zijn. Ik heb geleerd de kleine dingen waarin het naar voren komt te zien.Knap van je!
Goed zo Floor! Nu nog naar bed
Ik doe net de lampen en tv aan

Hoi
quote:almosthappy schreef op 10 april 2010 @ 01:05:

[...]

Knap van je!Heeft heel wat tranen en ruzies gekost hoor, maar goed we zijn dit jaar 16 jaar samen, dus tijd doet wonderen (voor mij dan)
Cay ik heb van de week meegeschreven op een topic over die beladen woorden....

Ik kan ze niet zeggen of erop reageren hoe graag ik het ook wil.

IRL dan he, typen lukt me wel.

Ik kom niet verder dan "Ik vind je lief" maar das al teveel genoeg.
Hey Moos
Caylinn, tijd doet inderdaad wonderen

Ik kan me voorstellen dat het "niet-zeggen" frustraties oproept dat je daar keer op keer een issue van gaat maken, ook al weet je dat dat weinig zin heeft.
Hoi moos!
Mab, misschien is ik heb je lief dan wat makkelijker.
BAM ik snap het (tegenwoordig) helemaal. Ik heb ook niet meer de behoefte om ze te horen, zolang ik ze maar voel (en geloof me dat kan man wel met lieve kleine dingen).

Paradoxaal is wel dat man er zelf ook veel behoefte aan heeft om het te horen, maar dan wel alleen van mij en zoon.
Ik zeg het ook veel te weinig. Man zegt het iedere dag.
Ik zie je graag (op z'n Vlaams)?

Mwoah...
Heuj Moos!
Ik heb er heel wat ruzies over gemaakt, tot tijdens een goed gesprek bij mij het kwartje viel dat man het dan wel nooit zei, maar wel elke dag laat blijken door een aai over mijn hoofd als ik zit lezen, een knuffel tijdens de afwas, mijn favoriete eten/drinken halen/maken terwijl hij dat niet lust.... Echt kleine dingen dus
Hee Moos!
Dat is ook veel belangrijker Cay, al kan ik me voorstellen dat je het fijn vindt het ook eens te horen.
(Misschien stom, maar heb altijd het idee dat ik 'inbreek' op dit topic als ik eens reageer. Dat er dingen worden besproken waar ik niks mee te maken heb ofzo

Hm, ga me er niks van aantrekken en dat gevoel van me afgooien...)
Bij ons gaat het vaak van ''heb ik vandaag al gezegd dat ik van je hou?" Antwoord: "Nee". En dat is het dan
Almost je hoort er toch bij, je hebt al veel meer dan 3 posts op de 3000+
Ik ben ook iets handiger met gebaren.

Man vroeg mij vaak; 'houd je nog van me?' Dat vond ik zo stom. Dat weet je toch?

Zijn hier dus ook wel wat ronde tafel gesprekken gevoerd om tot begrip te komen.
Hahaha! Is DAT het criterium mocy?!
quote:mocy schreef op 10 april 2010 @ 01:12:

Dat is ook veel belangrijker Cay, al kan ik me voorstellen dat je het fijn vindt het ook eens te horen.

Ik blijf het fijn vinden om te horen Moos. En heel soms, zo recht uit zijn tenen, dan zegt ie het eens. Daar kan ik jaren op vooruit eerlijk gezegd.

Ik heb wel vaker van mensen gehoord dat man zo'n ontzettend zachte blik in zijn ogen krijgt als hij naar mij kijkt. Ik zie het niet (meer), maar blijkbaar spat voor andere de liefde ervan af, nog altijd.

Ik voel het wel gelukkig, ik voel dat hij echt heel veel van mij houdt.
Ohw almost, natuurlijk breek je niet in! We kunnen je wel in het plaatje van de OP laten opnemen hoor.
Almost, gewoon inbreken hoor, dat heb ik ook gedaan en na 3 posts niet meer weg gekomen
Zucht... (jaloers op Caylinn... In a good way.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven