3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
zaterdag 10 april 2010 om 01:17
Floor, man staat er zo ook in en snapt echt niet dat ik soms de bevestiging nodig heb. Alleen zagen hij en ik bevestiging anders. Ik wilde het horen, terwijl hij zoiets had van: ik laat het je toch steeds zien??? Hij kan om allerlei redenen moeilijker mijn kant op komen en ik wel makkelijk zijn kant op, dus kom ik zijn kant op.
Snapt iemand het nog??
Snapt iemand het nog??
zaterdag 10 april 2010 om 01:18
quote:mocy schreef op 10 april 2010 @ 01:13:
Bij ons gaat het vaak van ''heb ik vandaag al gezegd dat ik van je hou?" Antwoord: "Nee". En dat is het dan
Hier dus "hé weet je?"
"Nee, en wil ik het wel weten?"
Ondertussen weten we beide wat er gedacht maar niet gezegd wordt dus zit vast wel goed.
Of ben ik weer té optimistisch?
Bij ons gaat het vaak van ''heb ik vandaag al gezegd dat ik van je hou?" Antwoord: "Nee". En dat is het dan
Hier dus "hé weet je?"
"Nee, en wil ik het wel weten?"
Ondertussen weten we beide wat er gedacht maar niet gezegd wordt dus zit vast wel goed.
Of ben ik weer té optimistisch?
zaterdag 10 april 2010 om 01:18
O, lief van jullie. Wel vaker hier geweest, maar ook vaak niet gereageerd, vanwege gevoel bemoeizuchtig te zijn.
(Ja, op een openbaar forum ja )
Vooral 's nachts lijkt de sfeer 'intiemer' te zijn, als iemand snapt wat ik bedoel, waardoor ik me nogal een indringer voel.
(En dat komt niet omdat iemand mij dat gevoel geeft hoor.)
(Ja, op een openbaar forum ja )
Vooral 's nachts lijkt de sfeer 'intiemer' te zijn, als iemand snapt wat ik bedoel, waardoor ik me nogal een indringer voel.
(En dat komt niet omdat iemand mij dat gevoel geeft hoor.)
zaterdag 10 april 2010 om 01:29
quote:almosthappy schreef op 10 april 2010 @ 01:25:
[...]
Kreeg even bouquetreekskriebels bij je post over zachte blik (o.i.d.)
En nogal moeilijke/turbulente liefdes-shit momenteel helpt niet mee, haha!Ik snap het. maar man is niet echt boeketreeks type, veel te gecompliceerd. Ik vraag me soms echt af waarom ik nog bij hem ben, maar gelukkig hebben zijn goede kanten veel meer de overhand.
[...]
Kreeg even bouquetreekskriebels bij je post over zachte blik (o.i.d.)
En nogal moeilijke/turbulente liefdes-shit momenteel helpt niet mee, haha!Ik snap het. maar man is niet echt boeketreeks type, veel te gecompliceerd. Ik vraag me soms echt af waarom ik nog bij hem ben, maar gelukkig hebben zijn goede kanten veel meer de overhand.