3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
zaterdag 10 april 2010 om 01:30
zaterdag 10 april 2010 om 01:34
zaterdag 10 april 2010 om 01:35
zaterdag 10 april 2010 om 01:38
zaterdag 10 april 2010 om 01:38
Ik vind zelf dat ik het geluk heb dat man de laatste jaren, zichzelf steeds meer durft bloot te geven aan mij. Dat deed hij altijd al, maar de laatste twee jaar krijg ik dingen/gevoelens te horen die hij altijd voor zichzelf hield. Gewoon omdat hij ook niet wist hoe er mee om te gaan, maar wel het vertrouwen had dat ik hem daarin zou steunen.
Ben best trots op man. Heb trouwens om voorgenoemde redenen heel vaak op punt gestaan om weg te gaan, maar ik hou gewoon zo vreselijk veel van die man dat ik blijf. gelukkig weet ik dat dat wederzijds is.
Ben best trots op man. Heb trouwens om voorgenoemde redenen heel vaak op punt gestaan om weg te gaan, maar ik hou gewoon zo vreselijk veel van die man dat ik blijf. gelukkig weet ik dat dat wederzijds is.
zaterdag 10 april 2010 om 01:39
zaterdag 10 april 2010 om 01:41
quote:Caylinn schreef op 10 april 2010 @ 01:38:
Dat deed hij altijd al, maar de laatste twee jaar krijg ik dingen/gevoelens te horen die hij altijd voor zichzelf hield.
Mooi is dat toch?
Vind ik wel tenminste en ook al hoor je dan soms dingen die je liever niet hoort, er is toch een stuk vertrouwen en veiligheid waardoor hij dat durft te uiten.
*heeft deja-vú, heeft dit al eerder gepost vanavond*
Dat deed hij altijd al, maar de laatste twee jaar krijg ik dingen/gevoelens te horen die hij altijd voor zichzelf hield.
Mooi is dat toch?
Vind ik wel tenminste en ook al hoor je dan soms dingen die je liever niet hoort, er is toch een stuk vertrouwen en veiligheid waardoor hij dat durft te uiten.
*heeft deja-vú, heeft dit al eerder gepost vanavond*
zaterdag 10 april 2010 om 01:44
quote:mamalief schreef op 10 april 2010 @ 01:41:
[...]
Mooi is dat toch?
*heeft deja-vú, heeft dit al eerder gepost vanavond*In navolging van het graag willen horen van de woorden ik hou van je. Dit heeft voor mij zoveel verschrikkelijk veel meerwaarde, dat ik de woorden niet hoef te horen. Dat man het met mij deelt zegt mij genoeg. (mag ook wel na bijna 16 jaar. Ik bedoel ik ben dit jaar mijn halve leven bij man ) En ja nog altijd gelukkig
[...]
Mooi is dat toch?
*heeft deja-vú, heeft dit al eerder gepost vanavond*In navolging van het graag willen horen van de woorden ik hou van je. Dit heeft voor mij zoveel verschrikkelijk veel meerwaarde, dat ik de woorden niet hoef te horen. Dat man het met mij deelt zegt mij genoeg. (mag ook wel na bijna 16 jaar. Ik bedoel ik ben dit jaar mijn halve leven bij man ) En ja nog altijd gelukkig