Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw fuckedup ging nogal te keer dus is het off-line gehaald.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Schijnt iets met exen, vriendinnen en de familie Dup van doen te hebben.
quote:minny schreef op 09 april 2010 @ 21:57:

Messe heb ik een keer ontmoet, zij heeft geen contact meer met haar familie. Screwe schijnt niet helemaal lekker in zijn kupke te tikken...heeft een beetje een schroefje los zeg maar...

(geen haast, hoor, vandaag het slechte nieuws gekregen)
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:minny schreef op 09 april 2010 @ 22:02:

Schijnt iets met exen, vriendinnen en de familie Dup van doen te hebben.Ja dat klopt, daar ben ik er eentje van. De bekende zeg maar. Maar hkdupieook is los gegaan? En niemand heeft een back up bewaard voor me? Tsk.
Backe houdt ze altijd de hand boven het hoofd, dat is ook zo irritant.
En zwart schaap in de familie Knocke heeft alweer een tienermeisje bezwangerd.
Ach, die speelt sowieso altijd onder één hoedje met Bange en Roughe. Da's zo'n 3-eenheid, daar kom je nooit tussen...
quote:delphicat schreef op 09 april 2010 @ 22:22:

En zwart schaap in de familie Knocke heeft alweer een tienermeisje bezwangerd.Gewoon een gokje, hoor. Is vast niet haar eerste... toch? Echt, die duikt met iedereen 't nest in.
even weg, geloof dat er al iemand mee bezig is
Ik moet zeggen dat ik het een aparte manier van handelen vind.
even aangepast, geloof dat er al iemand mee bezig is
oops, dit moest geen quote zijn
hehe nu eindelijk alles bijgelezen..... niet te snel praten allemaal als ik nu zo ff weg ben hoor
quote:zoeter schreef op 10 april 2010 @ 10:22:

hehe nu eindelijk alles bijgelezen..... niet te snel praten allemaal als ik nu zo ff weg ben hoor Niet teveel rellen zal je bedoelen, dan valt er ook weinig na te praten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Drie rellen in 24 uur. Het nieuwe Angels team hoeft zich niet te vervelen. Gebeurt dit wel vaker op het Viva forum?
quote:delphicat schreef op 09 april 2010 @ 22:22:

En zwart schaap in de familie Knocke heeft alweer een tienermeisje bezwangerd.Geen wonder dat Packe is vertrokken.
quote:Sophiepapa schreef op 10 april 2010 @ 12:21:

[...]

[...]

[...]

Drie rellen in 24 uur. Het nieuwe Angels team hoeft zich niet te vervelen. Gebeurt dit wel vaker op het Viva forum?Tsssss, tuuk niet dat we wekelijks 3 rellen tegelijk hebben. Het is gewoon een ontgroening van de Angels. Daarna gaat iedereen hopelijk weer normaal doen.
Waar hangt Noami uit? Zo erg kan het toch niet zijn bij Libelle.

Klotebanners worden maar steeds op de lange baan geschoven, forumbugs worden genegeerd.. Lijkt soms wel of ze gewoon geen zin heeft om te reageren..
quote:noahtb schreef op 10 april 2010 @ 13:08:

Waar hangt Noami uit? Zo erg kan het toch niet zijn bij Libelle.

Klotebanners worden maar steeds op de lange baan geschoven, forumbugs worden genegeerd.. Lijkt soms wel of ze gewoon geen zin heeft om te reageren..

Noami?

Ik denk dat ze gewoon nu weekend heeft en er maandag weer is.
Sorry, dat was de frustratie...

Ik begrijp ook dat ze nu weekend heeft maar ze heeft wel erg veel "weekend" de laatste weken.
quote:Sophiepapa schreef op 10 april 2010 @ 12:21:

Drie rellen in 24 uur. Het nieuwe Angels team hoeft zich niet te vervelen. Gebeurt dit wel vaker op het Viva forum?Ben jij nieuw? Dit zijn toch geen réllen?!
quote:noahtb schreef op 10 april 2010 @ 13:12:

Sorry, dat was de frustratie...

Ik begrijp ook dat ze nu weekend heeft maar ze heeft wel erg veel "weekend" de laatste weken.Ja, dat krijg je dan met verplicht vrije dagen (Pasen), vakantie (daarvoor) en ziekte (daarvoor). Kiest zij niet voor hoor.
Dat valt wel mee hoor 5. Gisteren heeft ze nog gereageerd op d'r vragen topic, op het bugs en banner topic sinds de 29e al niet meer. Selectief heet dat..
quote:Viva Angel5 schreef op 10 april 2010 @ 13:26:

[...]

Ben jij nieuw? Dit zijn toch geen réllen?! Ghehehehe idd. Dit was het vrij spelen uurtje in de viva gymzaal, geen rellen. Het idee *tsk*
quote:Viva Angel5 schreef op 10 april 2010 @ 13:26:

[...]

Ben jij nieuw? Dit zijn toch geen réllen?! Ja, dat weet je toch al?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven