Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.

En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,

Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Oh en ik had ook plaatsvervangende schaamte bij Nicholas. Ligt het nu aan mij of zie ik geen greintje warmte tussen die twee? Echt te erg om aan te zien! Nic en Deb hebben wel 2 leuke zoontjes, das het enige.

En die Lyndsey. Nog snel even naar de bakker met een peuter op de fiets met zijwieltjes. Hoe verzin je het! En Bruceke die toch wel 3,5 jaar moet zijn, gaat lekker bij mama achterop. komt ze er op het eind achter dat ze toch beter Bruceke op de fiets had kunnen zetten, komt ze te laat bij de bakker.
Alle reacties Link kopieren
maar wel handig dat ze daar brood uit de muur kunnen trekken, bestaat dat hier in Holland ook? Ik heb het alleen in het buitenland weleens gezien.
Bompa is trouwens in 2007 al overleden...
Brood uit de muur. Geweldige uitvinding!

Met een peuter op zijwieltjes fietsen vond ik vrij onzinnig. Moet wel zeggen dat ik fayke wel lief vond op het fietsje. Het meiske deed erg haar best om wel te fietsen. Mijn dochter was buiten de poort al afgehaakt geloof ik.

Het gedeelt van de JM spoelen we altijd door. Ik vind dit altijd zo dommig.
quote:ronja79 schreef op 10 april 2010 @ 21:22:

maar wel handig dat ze daar brood uit de muur kunnen trekken, bestaat dat hier in Holland ook? Ik heb het alleen in het buitenland weleens gezien.

In mijn oude stadje kon dat ook, was heerlijk op zondag(vers brood) en soms hadden ze er de heerlijkste koeken erin, kostte wel wat, maar......

Dit was zo totdat een stelletje vandalen het leuk vonden om de broodmolen totaal te slopen. helaas.
quote:Sanmi schreef op 10 april 2010 @ 22:36:

Het gedeelt van de JM spoelen we altijd door. Ik vind dit altijd zo dommig.Jij bent een echte fan, jij neemt het op
Ja, ik vond Nicholaas echt zo achterlijk in dat bubbelbad. Met zijn: "Wij willen tieten zien!" Dat doe je als vader zijnde toch niet!! Echt raar zeg. Hij was gewoon seksueeel gefrustreerd ofzo, want hij bleef er maar over doorgaan. Wat een sukkel.

Keano vond ik echt zoo lieff!! Ook toen hij die kokosnoot naar Debby bracht en toen zei hij: "Jawel, ,mama mag zoveel drinken als ze wil".
psychologie van de koude grond hoor;

maar kreeg het idee dat die Keano zo voor zijn moeder opkwam omdat hij voelt dat zijn papa het niet doet terwijl dat wel heel nodig is. Er is scheve verantwoordelijkheidsverdeling binnen dat gezin; De Debbie werkt heel hard en maakt zich zorgen, Nicolas verzorgt de kinderen (maar echt niet het hele huishouden) en klaagt en zeurt ook nog eens steen en been. En is idd enorm gefrustreerd, dat uit zich iig op sexueel gebied. Ik betwijfel of dat huwelijk wel zo goed gaat zijn...
Hai Louisa, fijn dat je er weer bent, je was toch niet 'toevallig', met D&N mee naar Mechiko he?.

Fantastisch dat Jala mee mag, als ze dit leest spring ze vast een gat in de lucht. (voorzover mogelijk,)

Met het oog op onze beperkingen grote interesse, stel ik voor, dat wij daags voor de bruiloft te B. arriveren, een hotelleke pakken, zodat wij 's morgens ruimschoots op tijd zijn, om tenminste, lekker vooraan, dicht bij de familie te zitten.

We zijn zelf zo langzamerhand ook familie!.

Bonne Idee Louisa, tot subietekes.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:Jala5 schreef op 10 april 2010 @ 22:37:

[...]

Jij bent een echte fan, jij neemt het op klopt... we hebben het standaard in de download staan. Even lekker een wegkijker.
quote:Linda1985 schreef op 09 april 2010 @ 21:09:

[...]

Ha Strik! Jij ook hier! Ik heb een aantal afleveringen, is Bonpa nu opeens dood? Ik leef nog in de waan dat ze met zn allen gezellig in Barbados zitten.Haha jaa ik ook zeker hier! Vind de pfaffs altijd goede ontspanning na het rennen 's ochtends ik zag hier iets staan over downloaden, dat heb ik ook ooit geprobeerd maar ik kon niet vinden. misschien nog maar eens een poging wagen, op een saaie zondag als deze zou ik wel een paar afleveringen willen zien
quote:Achybreaky schreef op 09 april 2010 @ 10:20:

Het leek wel even een tussendoortje, die uitvaart! Eerlijk gezegd liepen de tranen over mijn wangen, niet uit medelijden, maar kan de laatste tijd niet zo goed tegen jankende mensen op tv.... Hahaha, i become labiel!

Ik vind het wel echt te absurd voor woorden dat er meteen weer interviews gegeven moeten worden en dat er dan een foto gemaakt wordt van een hurkende JM bij die bloemen en dat portret.... En hij was zijn beste vriend, ja tuurlijk!! Heb je nooit ene bal om die man zien geven maat!

Nu je dat zo zegt Achybreaky, ik kan mij ook niets van een hechte vriendschap herinneren.

Hebben wij b.v. J.M. en de Bompa wel eens in een geanimeerd gesprek bij Carmen aan de keukentafel zien zitten?.

Hebben zij samen wel eens een activiteit ondernomen, wat wij hebben gezien?

Hebben wij ze weleens samen aan tafel, en dan bedoel ik zij aan zij, zien zitten, bij een familie dineetje?

Ik vind dat fijn, met mijn beste vriendin!!

Sterker nog, ik heb ze eigenlijk nog nooit samen een woord zien wisselen.

Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
kan mij wel herinneren dat d'n Bonpa meeging op de biertandem die speciaal voor de verjaardag van Kelly was gehuurd, daarmee ging de hele clan naar een mosselrestaurant. Ik denk dat Bonpa alleen meeging omdat er bier geschonken werd en hij hoefde uiteraard niet te trappen.
dat was overigens best een avontuur want ze gingen een viaduct over, en das dus best steil op zo'n zware fiets, en steil berg af ook behoorlijk link.

Grootste probleem voor de familie was overigens dat de hoofdbestuurder nuchter moest blijven.... Geloof dat op de heenweg leider JM die taak op zich nam, maar op de terugweg mocht iemand anders dat doen.
quote:ronja79 schreef op 10 april 2010 @ 21:22:

Hier weleens gezien, maar ik weet niet of het er nog is.

(Nijmegen)
quote:zonnestraaltje71 schreef op 10 april 2010 @ 20:43:

Toch vind ik Lyndsey en moeders er tegenwoordig wat beter uit zien. Beide wat afgevallen en haar wat langer...staat goed. Ook het lange haar bij Kelly staat goed.

Lyndsey ziet er zeker weer beter uit. Minder moeke en wat verzorgder.

Kelly staat alles, maar ik vind korter haar leuker staan. Ze kan het echt hebben en ik vind het vlotter staan.

Carmen vind ik slanker wel mooier, maar dat kapsel... neeeuh... het is net een vergane barbie zo, met dat lange geblondeerde haar en dan die rimpels. Ik vind dat ze trouwens meer rimpels heeft nu ze slanker is, maar ja, ze is nu natuurlijk ook ouder. Ze wil op haar dochters lijken denk ik, maar zo lang haar vind ik niet mooi.

Nicolai is zum kotsen. "Keano gaat later ook niets doen, net als zun papa".
vergane barbie, haha, dat is het precies ja.
Inderdaad tenenkrommend die Nicholas, kan niet begrijpen dat je zo praat, en helemaal niet met je kind erbij.

Het kind reageerde trouwens nauwelijks, volgens mij is hij nu al slimmer. Debby leek trouwens wel goed ontspannen, maarja, wat daar gebeurde, daar zou ik me dan weer druk om kunnen maken.

Weet iemand trouwens waar ze in Mexico waren?
Riu Palace Mexico, zwaar gesponsord volgens mij want vorige keer toen JM en Carmen op vakantie waren op de Kaapverdische Eilanden zaten ze ook in een Riu hotel.
Die Riu-hotels zijn ook best goed.

Ik vind dit programma op de een of andere manier super onbenullig, maar ook heel verslavend. Blijf bij het zappen laat op de avond ook regelmatig hangen.
quote:belletje2 schreef op 12 april 2010 @ 13:05:

Riu Palace Mexico, zwaar gesponsord volgens mij want vorige keer toen JM en Carmen op vakantie waren op de Kaapverdische Eilanden zaten ze ook in een Riu hotel.Maar in welke plaats?
quote:nogeensdan schreef op 12 april 2010 @ 19:41:

[...]

Maar in welke plaats?

Riu Palace in Playa del Carmen wat ik zo zag.

En het was een uur rijden van de luchthaven (cancun), dus dat kan zomaar kloppen.

Sandos Playacar Beach is ook een aanrader trouwens
quote:Jala5 schreef op 10 april 2010 @ 22:37:

[...]

Jij bent een echte fan, jij neemt het op Ik doe dat ook zo, haha. Komt nog uit de tijd dat ik 's nachts vaak een uur of 4 wakker lag, dan nam ik iets op om 's nachts iets te kijken te hebben als ik niet meer kon slapen. Maar nu vaak zie ik het niet eens terug. Of idd op een hele saaie brakke dag.
Wat vonden jullie dan van Nicolas, die zijn kinderen ook champagne wilde laten drinken. Debby is trouwens altijd wel degene geweest die daar al eerder commentaar had. Als ze het zag dan. Nu zei ze dat dat slecht is voor de groei. En wat antwoordde Nicolas? Dat hij dan in ieder geval groter en sterker zou blijven. Hij meent het volgens mij ook nog.

En later laat hij Keano gewoon twee Pina Colada halen. Debby heeft er ook wel een kind bij, zeg.

Oh ja, en wat een machtsstrijd blijft er toch tussen Lyndsey en Dave. Hij laat zich dan wel vaak commanderen, maar probeert haar toch ook vaak af te troeven. Hij vindt haar te over-georganiseerd. Ook toen ze de koffers voor Barbados op tijd klaar wilde hebben. Vervolgens vroeg ze hem of hij ooit wel eens iets zelf hoefde te pakken. "Neeje!" gaf ze meteen als antwoord.

Zo zijn ze vaker tegen elkaar bezig. Dan gaat Dave vragen of zij soms de tuin doet, of "het kot" schildert en dan roept hij al meteen "neeje!" Gezellig hoor.
quote:Fearless schreef op 12 april 2010 @ 19:59:

[...]

Riu Palace in Playa del Carmen wat ik zo zag.

En het was een uur rijden van de luchthaven (cancun), dus dat kan zomaar kloppen.

Sandos Playacar Beach is ook een aanrader trouwens Had ik het toch goed gezien! Mmm, krijg wel weer zin in een paar weekjes Mexico....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven