Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.

En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,

Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
quote:ronja79 schreef op 12 april 2010 @ 00:28:

vergane barbie, haha, dat is het precies ja.
Carmen, toen zij nog niet vergane glorie was.

En van deze foto word ik een beetje treurig...Bompa met JM. Over vergane glorie gesproken..

Alle reacties Link kopieren
`Carmen lijkt op haar moeder, eerste foto, precies hetzelfde gezicht. Leuke foto's. Van hun officiele website?????
Ha ha, die pakjes van de meiden met die stropdasjes toen ze klein waren; geinig. (ook een beetje jongensachtig?)

En wat was Carmen mooi, een beetje zoals Sarah Fawcett met dat haar.

En ja, Dave en Lyndsey zijn altijd in strijd; van ik moeder de vrouw heb het zo zwaar; met de strijk, de patatten, de inpak voor de vakanties;

alsof Dave gewoon haar bezit is soms, lijkt alsof zij soms geen echt contact hebben, ook geen echte sfeer samen,

ze hebben natuurlijk ook het kortste een relatie, en Lyndsey is gewend dat haar zussen de sfeer bepalen;

En volgens mij hebben zij ook het minste plezier tussen de lakens.... (of mogen we het over zulke dingen niet hebben..)
De foto´s komen inderdaad van de officièle website. Is wel leuk om even bij de oude foto´s te kijken.

Bompa vind ik zo lijken op Manuel, die ober uit Fawlty Towers met John Cleese., maar de foto´s van Bompa zijn meer van het kamp, zeg maar....

En als wij het over een ongelukkige huisvrouw hebben, dan staat Lyndsey met stip op nr. 1. Wat is zij ontevreden zeg...

Volgens mij moet zij gewoon eens een goede beurt krijgen.

Saluutjes!
Tja, Lynsey was wel snel weer zwanger van Fayke, dus kennelijk gebeurt er daar toch wel het een en ander...?
Of laat Lyndsey het maar 'gebeuren'. ..
quote:pipo79 schreef op 13 april 2010 @ 10:01:

Tja, Lynsey was wel snel weer zwanger van Fayke, dus kennelijk gebeurt er daar toch wel het een en ander...?

Kan ook in 1 keer raak zijn.

Ik zag dat Nicolas en Debbie naar een opening ofzo gingen en het ging wel gemoedelijk aan toe tussen die 2... ook in de auto handjes vast houden, dus ze vinden elkaar toch lief
It's 5 o'clock somewhere
Zeer leuke foto van d;n Lyndsey en dn Dave, jong en sexy!!! Zo willen we het zien, toch?
http://www.bloopertv.be/De+Pfaffs/De+Pf ... gdata.html

filmpje eerste date Lyndsey en Dave, echt superlief!!
Leuk!

(maar wat errug!!! Camera's mee op je eerste date! Verschrikkelijk! En die zoengeluiden!)

Ik vind Dave en Lyndsey ook wel lief voor elkaar hoor. Lyndsey is wel echt bezig dat Dave en goede vader kan zijn en dat de kindjes lief voor hem zijn. Laatst gingen ze bijvoorbeeld naar het werk van d'n Dave omdat hij zoveel werkte, zodat hij zijn kinders ook nog kon zien. Dave glimde van trots. Amai, die is toch wel zot op zijn familieke ey!

Dat van die alcohol met Nikolas vind ik ook niet kunnen. Ja, zo krijg je ze wel aan de zuip!
Ja heel erg leuk (had ik nog niet gezien, dus bedankt),

maar echt niet de eerste zoen, ik denk dat ze voor de camera het gewoon hun eerste date nog even dunnetjes hebben overgedaan. smak smak.

(maar wel lief)
Aaah wat schattig dat filmpje van Lindsey en Dave! Maar die geluiden waren wel te erg

Het viel me trouwens ook op dat ze toen ook al zo ongeinteresseerd gedag zei. Echt dat portier dichtkwakte en zo'n korte "Dag". Het zal dan dus wel gewoon haar boerentrienerigheid zijn.

Saluukes!
Louisa, wat een schitterende fotoos van de 'jonge 'Pfaffkes.

Wat lijken de drie meiden, op elkaar, toen ze klein waren.

Vooral Kelly, en Lindsey.

Erg leuk.

En wat was Carmen knap, ik vind toch dat Debby ontzettend op haar moeder lijkt.

Salutekes he..........;-)
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Aghh... wat keek Dave verlegen soms tijdens die date! Ik vind ze wel schattig
is het ook niet logisch dat de klad er een beetje bij in is geschoten bij die twee. snel getrouwd, 2 kinderen snel achter elkaar (niet bevorderlijk voor je gewicht), Dave die veel moet werken, Lindsey zit de hele dag thuis of zit bij haar familie wat administratie te doen en dan heb je ook nog eens een camera in huis die met je meeloopt.

Tja, zou daar ook niet zo vrolijk van worden
Inderdaad... die zoengeluiden zijn heftig (schaam schaam schaam).

Raar dat je tijdens je eerste date een camaraman meeneemt!
Voor het eerst zegt jean-marie iets wat ik echt kan waarderen!! Tegen kenjieke: 'de kinderen op school lachen je uit als ze weten dat je nog met een speen loopt.'

Eindelijk iemand die het begrijpt. Amen.
Lindsey vertelde gisteren dat ze ook nog wel een keer op vakantie wil naar Haiti

En zag ik nou goed dat Keano, op dat moment misschien 2 jaar, ruzie maakte om een blikje Icetea??
quote:DrMelfi schreef op 14 april 2010 @ 12:57:

Lindsey vertelde gisteren dat ze ook nog wel een keer op vakantie wil naar Haiti

En zag ik nou goed dat Keano, op dat moment misschien 2 jaar, ruzie maakte om een blikje Icetea??

Ja dat had je goed gezien, is heel normaal hoor dat je op die leeftijd ice tea drinkt of fanta not.

En die spenen....hele gesprekken worden er gevoerd met een speen in de mond.
Zo die Carmen! Ik zou gillend gek worden van haar 'aanwijzingen' tijdens het klussen. Alleeekes zeg.
Ik zie de kleinkinderen alleen maar fanta ofzo drinken tijdens avondeten of lunch. Ik heb ze nog nooit melk of thee zien drinken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven