**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
Cadi: hoe weet je nou zeker dat je vent weer terugkomt bij je als ie weggaat en niks laat horen?

Hoe kan het dat jij niet 1000x keer op je telefoon kijkt of je al een smsje ofzo hebt?

Ik word echt gek van mezelf en wil echt wat van jou geduld hebben. Ik ben gisteren weggegaan bij Persad, hij heeft 's ochtends nog lief afscheid genomen, gezegd dat hij ging kijken wanneer hij weer richting mij kan komen en nog een sms gestuurd (ook lief) voordat hij op zijn werk was. Ik heb 's ochtends toen ik wakker werd teruggemst met een soort van vraag erin (half grappend, half waarheid, dat ik hem ook weer snel wilde zien en toen eindigde ik met: vanavond? . Met die smiley dus ook). En nu heb ik sinds gisterenochtend na deze sms, dus niks gehoord.

HIj heeft wel 10x gezegd dat hij niet echt een beller/ smser/ of mailer is en dat mensen zich daar weleens aan ergeren en dat ik daar niks achter moest zoeken.

Maar toch ben ik nu ongeduldig en zit ik 100.000 keer op mijn telefoon te kijken.

Ik heb namelijk vandaag een dienst op mijn werk geruild waarbij ik nu 2 dagen achter elkaar vrij ben ipv 1 dag vrij, 1 dag werken,. 1 dag vrij. Namelijk: maandag en dinsdag. Dus in principe zou ik naar Adam kunnen....

Maar dan moet ik wel wat van hem horen toch??

Of niet??

Zal ik anders ook maar een topic hierover openen
Oh Spijker; je zit er tussen.

Join the club. Maar dan anders

Wel balen.. hopelijk belt hij zo terug!
Ik hoop al sinds 4 uur vanmiddag dat hij terugbelt! Gisterenavond sprak ik hem nog, en t zou kunnen dat z'n telefoon nu dan toch echt overleden is. Had al een batterij van nog maar anderhalf uur en steeds slechter geluid.

Maar aan de andere kant is er steeds dat kloterige knaagstemmetje dat zegt: als gekke ex m maar niet is komen opzoeken voor z'n verjaardag ofzo...
I only get one shot at life - so I shoot to kill
En dan vraag ik me ook meteen af: hoe vaak zal ik proberen te bellen? Nu gebeld om 4 uur, half 5, 5 uur, 10 uur en 2 minuten geleden. Voicemail voicemail voicemail. Maar die ga ik dus niet inspreken, heb ik zo'n gloeityfushekel aan!
Ik snap dat die onzekerheid vreeselijk is Spijker, maar de laaste keer was er ook een goede verklaring. En waarom zou nu de ex weer opduiken? Niet gekker maken dan nodig.

En hetzelfde geldt voor Nemo, maar daar vind ik het gewoon onhandig om zonder afspraak uit elkaar te gaan. En waarom bel jij niet?
Maar de klojo is jarig! En ik zie m net iets doen op facebook een kwartiertje geleden, dus dan is ie niet doodziek en niet aan t werk.

Jajajaja, er zal weer een reuzenormale verklaring voor zijn. Maar het frustreert me ontzettend!

Wil! Bellen!

Stom he, als ik me iets in mn hoofd zet (ik spreek je vandaag) dan moet-moet-moet dat ook. En dan word ik echt een beetje giftig als het op een of andere manier niet lukt. Mmmm, dit is wel een inzicht. Misschien moet ik naar bed en mn eigen innerlijke zen terugvinden.

En Nemo belt natuurlijk niet omdat ze al gesmst heeft, dus nu 'is hij'. Duh.
quote:Spijker schreef op 10 april 2010 @ 22:52:

En Nemo belt natuurlijk niet omdat ze al gesmst heeft, dus nu 'is hij'. Duh.

Niks duh, smsen is stom. Bellen veel duidelijker.

Zou het niet kunnen dat zijn foon kapot is? Stuur hem dan op Facebook een bericht.
Zou kunnen maar dan weet hij dat beter dan ik neem ik aan, dus dan kan hij mij ook een bericht sturen!

hij bekijkt t maar, ik ben een tikje pissig
Kind, pak de telefoon en bel. En dan nog een keer en dan nog een keer.

En zeg als hij eindelijk opneemt met je leukste stem dat hij het ultieme verjaarskado heeft gekregen: een eigen stalker om te houden.
Ik zou hem dat trouwens bij gelegenheid wel laten weten, dat jij er niet blij van wordt als hij op afgesproken tijden niet bereikbaar is. Dat vind ik niet zeikerig bijvoorbeeld.
Ik vind trouwens een groot voordeel van een LDR dat de schoonouders niet om de hoek wonen. Die van mij komen morgen eten en ik heb ze nog zelf uitgenodigd ook

Nu moet ik het hele huis poetsen en eten koken en een gesprek gaande houden. Maar goed, het zijn vriends ouders en ik wil graag een goede verstandhouding. Als ik maar wist waar ik met ze over moet praten.
quote:kjong schreef op 10 april 2010 @ 23:11:

Kind, pak de telefoon en bel. En dan nog een keer en dan nog een keer.

En zeg als hij eindelijk opneemt met je leukste stem dat hij het ultieme verjaarskado heeft gekregen: een eigen stalker om te houden.Ik heb nu 6x gebeld! Vooruit, ik doe er nog een keer tegenaan...
Voicemail.

Lul.
Lul? Op zijn verjaardag? Mm...

Heb je zijn voicemail al eens ingesproken?

Is een bericht plaatsen op FB een nono?

Sjee Es, wat heb je jezelf aangedaan

Onderwerpen:

Hebben jullie al een zomervakantie geboekt?

Hoe is het met demente opa/ een zwanger familielid/ een zieke tante?

Hebben jullie een fijne pasen gehad?

Wanneer moet /waar gaat jullie auto een apk-keuring/grote beurt, en wat betalen jullie daarvoor?

Hebben jullie al lammetjes gezien?

En anders een wandelingetje voorstellen, omdat er zo'n mooie rij narcissen 3km verderop staat die je hun echt wil laten zien.
Ik hoor morgen wel wat de oplossing is. Maar ik denk niet dat het iets met geen interesse meer in jou te maken heeft. Hij heeft immers net een ticket gekocht. Ik ga voor de optie telefoon kapot/baterij leeg en als een echte man heeft hij dan niet door....

Slaap lekker.
Ah, de lul belt net terug. Heeft gisteren uitgebreid z'n verjaardag gevierd, zó uitgebreid dat ie pas twee uur geleden is opgestaan, toen heeft gedoucht en vrij van werk heeft geregeld en daarna uitgebreid met z'n moeder had gebeld die kennelijk ieder jaar het verhaal vertelt van toen hij geboren werd.

En daarna mij gebeld.

Ok, dat is een acceptabele volgorde. En dronken worden de avond dat je verjaardag is, is ook logisch.

En hij was blij met wat ik had opgestuurd, zowat nog t meeste met de kaart.

Volgende probleem: nu ben ik jaloers. Ik moet mn bed in en morgen nog wat studeren. Hij gaat nu vrienden bellen en daarna weer hard feesten.

Boehoe.
Ja, natuurlijk boehoe.

Het is ook echt Stom dat hij het leuk heeft op zijn verjaardag.

Terwijl jij er niet bij bent.

Nee, echt.

Hij moet het gewoon alleen leuk hebben met jou.

Maar dat komt wel.

Straks zijn al die vrienden jaloers op jou als hij hier op een terasje zit.

Lekker puh voor die vrienden.

Stomme vrienden.
Oh ja. Je hebt toch wél getelefoongesekst he?

Nee?!

Dan moét je echt effe bellen.
Nee natuurlijk moet ie t leuk hebben zonder mij! Ik heb alleen gisteren gratis toegang van een tof feest en gratis drinken op dat toffe feest opgeofferd voor mn studie.Heb vandaag in de zon op een terrasje zitten opgeofferd voor mn studie. Zit nu in joggingbroek op de bank in plaats van dat ik in een kek jurkje sta te swingen voor mn studie. Die rottige tentamens volgende week!

Dus ik ben gewoon stikjaloers op iedereen die dit weekend geen rekening hoeft te houden met verplichtingen.

En ik mis die man en wou dat ik daar was. Want feliciteren door de telefoon is stom, helemaal als ik een tikje chagrijnig ben van moeten studeren en hem niet kunnen bereiken en hij nog een hele zooi mensen moet bellen waarvan hij allemaal oproepen gemist had omdat hij met z'n kater lag uit te slapen.

Ik weet niet. Ik ben gewoon in een slecht studiehumeur denk ik.
quote:kjong schreef op 10 april 2010 @ 23:37:

Oh ja. Je hebt toch wél getelefoongesekst he?

Nee?!

Dan moét je echt effe bellen.

Nee want dat kan ik niet Ik kan niet telefoonseksen (in welke taal dan ook), ik kan uberhaupt niet goed telefoneren en ik ben belachelijk onhandig aan de telefoon in het engels!

Ik ben niet gemaakt voor LDR Ik ben gemaakt voor 'tadaa het is je verjaardag dus ik sta onaangekondigd voor je deur in mn jarretels met een bossie rozen'.
Ik vind het wel Stom dat hij het leuk heeft zonder jou.

Hoe kan hij het nou leuk vinden zonder jou?
Kjong, goede suggesties. Alles wordt alleen altijd al vanzelf wat stijver omdat ik 'U' tegen ze moet zeggen. En gevoelsmatig blijft er op die manier altijd een afstand. Ik ga eerst maar eens slapen om krachten te verzamelen.

Ik heb een hekel aan dit soort stijve bezoekjes. Ik zou liever een keer een weekend weg gaan. Ik weet dat dat tegenstrijdig klinkt, maar ik vind dat je elkaar veel beter leert kennen als je een hele dag samen bent ipv alleenmaar bij elkaar op de koffie over koetjes en kalfjes praat. En dat dat uiteindelijk de verstandhouding ten goede zou komen. Maar schoonouders willen dat niet. Wij zouden met Pinksteren naar Duitsland. Dat gaat niet door omdat schoonma bedacht heeft recentelijk dat dan Luilak is en ze bang is dat jongeren haar ramen besmeuren. Ik kwam niet meer bij toen ik het hoorde.

Later bleek dat zij ook niet meer ver in de auto wilden zitten en liever gewoon thuis blijven. Ik vind ze zooooo saai, maar ze bedoelen het goed. Ik baal er alleen van dat zij zich niet oprecht voor vriends en mijn leven interesseren, wat ons bezighoud, studie werk het blijft alles zo oppervlakkig en als je zelf dan een keer verteld dat je naar een musical of concert geweest bent, dan ik het enige komentaar " is dat niet te duur?" Ik vind van mijzelf dat ik mij wat meer moet inleven vandaar mijn voorstel dat zij hier komen eten.

Oh ik wil nog meer schrijven, maar houd nu op. Het zit mij toch hoger dan ik dacht. Ik ga nu echt naar bed.
Jij hoeft ook niet goed te zijn in telefoonseks.

Alleen wel in jokken, hijgen en hier en daar een bemoedigend woordje.

Daar ben je creatief genoeg voor.

Ook fijn als afleiding van die stomme boeken.
Hij is een man. Hij zal dus wel naar een stripclub zijn gegaan. Dat schijnt leuker te zijn zonder je liefie naast je

Overigens moet die man echt opgevoed, hij zei: je kan nu ook niet meer uit he, dat haal je nooit meer voor laatste ronde.

huh.

Laatste ronde is hier niet om half 12 lieve buitenlander.
Waarom moet je U zeggen Es?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven