Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Gefeliciteerd lieve Jom en lieve Tila&Family!!!! Hieperdepiep hoera - en dat het toch alweer 3 jaar geleden is... Ik zie je ng hier binnenkomen en vertellen dat je zwanger bent, Tila Was Dot net 5 weken geloof ik.

Ik moet no naar de kelder, maar kan vast geen kwaad om de champagne alvast in te schenken, toch ?
Champagne is lekker, dat is toch al voldoende reden om een flesje open te trekken?

Fijn Tila dat Jom blij is met zijn fiets. Nu heeft hij er ook 1

Hier pre-feestjes stress kompgoe
Van harte met Jom!!! Hoop dat jullie een hele gezellige dag hebben en dat hij straks dromend van kado's en lekkers in slaap valt.

Gaat woensdagavond door, Tila? Hoop dat je kaarten hebt en oppas.

Hier een trage computer, waar ik me dood aan erger en hoofdstuk 394637675032678 in het Aso-verhaal (hoger beroep, oh joy) en ook een hele fijne middag gisteren met thee-ende vrouwen. Ik ben dus niet veel hier of in de Kroeg en dat is geen desinteresse.
Bloes rustig aan. Trage computers, niet fijn Wanneer is het hoger beroep?

Jomfeestje was leuk, miste wel mijn vaste flirt. Waar was dieTila?

Maar een stralende jom met een dikke pakkerd maakte het helemaal goed.

Nu weer op weg naar suupstad.
Ik weet niet waar je vaste flirt was, Suup. Vergeten te vragen.

Dank Bloes, ik geloof dat het gelukt is, met die cadeautjes en het lekkers

Wat een goed feestje. Wat een druk feestje! Ik ben helemaal gevloerd, maar het was wel heel erg leuk Het joch is stierlijk verwend, kindjes speelden leuk samen, iedereen heeft genoeg gegeten en gedronken en het huis ziet er al weer enigszins toonbaar uit

Ik ga met voetjes omhoog op de bank, denk ik
Nou ja dat moet ie op jouw verjaardag dan maar goedmaken

Het joch is inderdaad flink verwend zeg, wat ik allemaal op de kast zag staan. En ik smelt echt helemaal van hem. Was zo grappig wilde net jouw oom begroeten toen Jom mij zag dus oom werd even genegeerd (grijns) en kreeg zo'n dikke oprechte knuffel van hem. (Jom dus he niet je oom, die blijft vervelend .

Leuk dat L er ook was, ze zag er goed uit.

Op de valreep: gefeliciteerd Jom!!! En Tila en Tila-lief natuurlijk :-) Wat leuk dat het feestje leuk was! De nieuwe fiets stond zeker ook te pronken in de achtertuin :-)

Suup veilig thuis gekomen?

Desinteresse...no way dat zoiets ooit in mij op zou komen Bloes

M'anas genoten van het weekendje weg?

Met Mims en Lil ook alles goed?

Hier net weer op de bank aan het bijkomen van een druk weekend met 2 kroegavonden, 2 drukke tweelingbroertjes en gezelligheid met vriendinnen. Morgen het tweede psychologisch onderzoek dus maar een beetje op tijd naar bed anders bellen ze vast meteen de ambulance
Goeiemorgen! Wie wil er koffie?

Veel plezier/succes/sterkte met de tests, D. Extra kopje koffie?

Bloes, ik heb oppas en ga vandaag de kaartjes regelen

Lil, maf he, hoe snel het gaat. Ik weet dat de kinders er niet altijd al waren maar het voelt alsof dat wel zo was. En ze worden zo groot. En slim. En lief. En ze praten zo leuk

Maar goed, koffie
Wat gaan jullie doen woensdag Tila en Bloes?

Kringloop is al geweest voor mijn oude bank, dus moet zo even de nieuwe bank op de goede plek gaan schuiven ze hebben ook vier dozen andere troep meegenomen. Heerlijk zo opruimen.

Ik moet even met uwv gaan bellen in hoeverre ik mijn uitkering in gevaar breng als ik nu een baan voor 2 maanden aanneem, volgens mij kan dat, maar wil het even zeker weten. En ik heb een afspraak met mijn coach straks. In de stamkroeg.

Druk druk dus
Theater! Moet zo even de kaartjes gaan reserveren.

Foto van nieuwe bank in kelder?
Als alles op zijn plek staat doe ik wel een fotootje. Nu is het nog een grote chaos in de kamer.

Nou volgens UWV is er geen probleem met ww na het aannemen van een tijdelijke baan. Als we deze week rondkomen kan ik mijn huidge ww-aanvraag dus stopzetten.
da's fijn

Ik heb zo zoet zitten spelen! Ik heb 'Cars' gekeken met Jommetje, daarna leuk een hijskraan in elkaar gezet, toen voorgelezen en nu zit ik te helpen met puzzelen

Ik heb het idee dat Jom zich de koning te rijk voelt
D, hoest gegaan?
Ohhh Tila, zin in woensdag!! En gaat Vriendin ook mee?

Verder haai en zwaai, ik neem een wijntje en ga plat want té druk met alles maar wel gezellig gecollecteerd met de Bloesjes met mooi weer en vrolijke meiden.
Bloes, ik heb gereserveerd, maar nog geen bevestiging. Hoop op morgen. Ik heb vriendin er nog niet over gehoord, ook die zal ik morgen nog even bellen.

Ik ben gesloopt.

Ik heb geloof ik 6000 koemelkvrije poffertjes gebakken vandaag Jom mag morgen trakteren op de creche
Pfff Tila. dat zijn veel poffertjes.

Bloes goed zeg dat jullie dat doen. Was lekker weer voor collectemoment.

Ik had een leuke sessie met de coach vandaag.

Daarna nog een bijeenkomst in de stamkroeg en tussendoor even naar de kapper. Ben weer helemaal kek met krullen.

Waarschijnlijk woensdag gesprek op mogelijke tijdelijke werkplek, vinnik toch wel spannend.

Nu erg moe dus naar bed.
Lekker geslapen?

Koffie!

Morgen al een afspraak, Suup, wat gaat het allemaal snel

Wat voor pollen zweven er nu door de lucht? Ze zijn in mijn ogen gedoken en ik zie er nu uit alsof ik al een paar uurtjes banen trekken in een chloorzwembad achter de rug heb
Dat zijn rare pollen Tila.

Ik vins het allemaal wel spannend hoor,eigenlijk doodeng.

*hele diepe zucht*

Nou ja zo eerst naar dat bureau toe straks. Vanmiddag belt uwv voor de ww-aanvraag, dat loopt natuurlijk gewoon door tot ik zeker weet of het wat gaat worden en tussendoor gesprek voorbereiden.

Koffie goed idee
Berk is het. Laten die nu net ons huis omringen. Is erg lang geleden dat ik er zoveel last van had.

UWV aanvraag zou ik, maar dat zullen zij waarschijnlijk ook aanraden, gewoon doorzetten. Stel nou dat het niks is dan hoef je niet weer het hele papiergebueren in te duiken.

Jom op creche afgeleverd met z'n 6000 poffertjes en z'n traktaties. Op nieuwe schoenen: allstars met sterren. Ze zijn zoooo lief!

Koffie!
Oei heeft berk ook pollen?

Balen.

Jom is gewoon erg lief . Ik vond hem in zijn cars shirt ook m op te vreten

Ja die aanvraag loopt gewoon door, ik had zondagavond laat de aanvraag afgemaakt werd ik gisteren al gebeld, maar ja zat bij de kapper, dus toen stond er een hele dreigende meneer op mijn voicemail dat hij vandaag tussen 1 en 5 terugbelt en dat ik dan wel moet opnemen.

Jullie snappen dus wat ik tussen 1 en 5 doe vanmiddag
Jazeker heeft een berk pollen en die kleuren nu de auto's, vensterbanken, tuinhekjes en tuinstoelen geel. Oudste liep ook te sniffen, nu bedenk ik me dat dat daarmee te maken kan hebben....

De huisarts belt vandaag voor een doorverwijzing voor Oudste ivm mogelijke behandeling ADD. Ik heb nu allerlei verhalen gehoord over Ritalin en wil nu een Deskundige horen wat die vind van de combinatie Pillen en mijn Grietje.

Suup veel succes dan! Hoop dat je niet nét op de plee zit als je telefoon gaat ofzo.

En Tila, laat je nog even weten of we kaarten hebben? Hoop het wel! Veel zin in!!

~gaat weer werken~
Telefoon gaat mee naar de wc natuuurlijk

Oh das wel spannend een doorverwijzing.

En wel benieuwd wat voor stuk, kelder/mail?
We hebben kaartjes!

Heb er een andere allergiepil in gekieperd (loratadine) en die lijkt te helpen. Ogen zijn weer een beetje open en neus geeft ook weer lucht door.

Spannend, Bloes. Wat zegt je onderbuik? Kan die een eventueel advies van een deskundige waarderen?
Succes Bloes!

Zit zo'n telefoon lekker Suup :-)

Moet nu als spoedeisendeoppas-hulp (met nog natte haren van het douchen) racen naar overspannen 2-ling vriendin met 2 saggerijnige jochies die het huis afbreken en waarvan er eentje naar de huisarts moet. Doehoei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven