Mode & Beauty alle pijlers

extentions

09-04-2010 23:42 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ,

Ik ben opzoek naar meiden die al enige ervaring hebben met extentions of mensen in de buurt kennen die ze hebben gehad.

Mijn vragen :

- Wat is een normale prijs voor extentions?

- Kan je beter echt of nep haar gebruiken?

- In wat voor tijd worden ze erin gezet?

- Hoelang blijven ze zitten?

- De kwaliteit

- Hoe worden ze eruit gehaald?

Alvast bedankt voor jullie tips / antwoorden.

Groetjes,

Beautyqueen.

p.s als jullie een goeie kapper kennen die de extentiones laten zetten laat heb dan a.u.b. ook even weten!!
Indian Gold vind ik persoonlijk het beste merk, voor zo'n 100 extensions betaal je tussen de 250 en de 300 euro.

Het inzetten duurt bij een ervaren kapster ongeveer een uur. Heb echter ook wel eens 3.5 uur meegemaakt, en dat terwijl het meisje al 5 jaar ervaring had...

Altijd ECHT haar gebruiken! Nep haar kun je niet stijlen of krullen en word met een week lelijk, wat ze ook beweren.

Ze blijven zo'n 3 á 4 maanden zitten. Langer kan maar dan heb je kans op dikke klitten en dat ze zichtbaar worden.

Waxextensions worden eruit gehaald door ze weker ze maken met vloeistof en daarna met een tangetje te kneuzen, daarna glijden ze er makkelijk uit.

Microringetjes worden gewoon kapot geknepen (de ringetjes, niet je haar)

Bij een weave kun je de draad gewoon losknippen en het vlechtje ontwarren.

Icatherz in Deventer kan ik aanraden.
Ik heb ze een hele tijd gehad en vond het ideaal om mijn dunne haar voller te maken. Ik had 50 stuks en betaalde 150 euro voor 50 uithalen en 50 nieuwe zetten bij Extended Hair. Ze zet ze gewoon thuis in de woonkamer, in Baarn. Duurde ongeveer een uur, uithalen en 50 nieuwe zetten, ze was gelukkig heel snel. De allereerste keer heb ik ze bij de kapper laten zetten en betaalde 300 euro voor 50 stuks Great Lengths. Ik zou het dus nooit bij een kapper laten doen, er zijn genoeg adresjes te vinden van mensen die ze gewoon thuis zetten. Scheelt een hoop geld. Ik deed er altijd wel een maand of 4 mee.
ken je misschien een van die adresjes?
Een paar jaar geleden had ik 50 extensions van Great Lenghts voor wat meer volume. Duur grapje, en ook erg mooi toen ik net van de kapper af kwam, maar vond het persoonlijk niet echt de moeite waard. Je moet ontzettend voorzichtig doen met kammen enzo, en af en toen verlies je er eentje.
Heb al 2 jaar extensions van SoCap, maar mijn weten het goedkoopste merk, maar ben erg tevreden over de kwaliteit.

Laat ze alleen nooit langer dan 4 maanden zitten! dan raakt je eigen haar te erg in de knoop.

kijk eens op

www.beautybyroos.nl

helemaal top!
ben er trouwens nog nooit een verloren
Dat je extenTions schrijft vind ik al van weinig intellect getuigen, maar dat je het niet kan verzinnen om zelf te gaan zoeken via Google of de site van Extended Hair te bekijken, vind ik echt te stom voor woorden.
quote:ladybass schreef op 11 april 2010 @ 16:41:

Dat je extenTions schrijft vind ik al van weinig intellect getuigen, maar dat je het niet kan verzinnen om zelf te gaan zoeken via Google of de site van Extended Hair te bekijken, vind ik echt te stom voor woorden.

Dat jij deze niets toevoegende en lullige opmerking neerzet, vind dan weer te stom voor woorden maar dat terzijde.

TO, ik heb een aantal jaren terug extensions gehad, 50 stuks. Hoewel je er een dikke bos haar van krijgt, gaat er niets boven lekker door je eigen haar te kunnen friemelen en niet die waxjes te voelen.
quote:Marielle29 schreef op 11 april 2010 @ 17:14:

[...]

Dat jij deze niets toevoegende en lullige opmerking neerzet, vind dan weer te stom voor woorden maar dat terzijde.

Inderdaad wel een beetje lullig, maar eerlijk gezegd dacht ik wel hetzelfde.... Doe eens de moeite om zelf te googlen. Dit zijn nogal basic vragen die je met 10 minuten googlen uitgevogeld hebt. Als iemand die moeite niet eens neemt, heb ik eerlijk gezegd ook niet de behoefte om een uitgebreide reactie te geven. Bovendien zijn er al minsten 300 topics geweest over dit onderwerp.
oke, ik ben het met je eens dat ik het zelf wel kan google.

Maar het leek me toch fijner omdat ik er nog geen ervaring mee heb om het van ervaringsdeskundige te horen.

Aangezien de bedrijven het liefst geld aan dit soort dingen wilt verdienen!!!
Misschien had ik beter kunnen vragen of ze aangeboren of niet-aangeboren hersenletsel heeft...

Nog even inhoudelijk dan: Wat die ervaringsdeskundigen betreft: Soms moet je gewoon iets uitproberen. Ik ben eerst een tijd naar Den Ilp geweest, naar de Total Hair Academy. Wel goedkoper dan Great Lengths bij de kapper laten zetten, maar uiteindelijk werd ik er steeds ontevredener over. Die extensions vielen er snel uit. Toen ben ik verder gaan zoeken en vond de site van Extended Hair. Daar een keer een afspraak gemaakt en helemaal prima! Minder ver rijden voor mij, bleef beter zitten en nog goedkoper ook.
Ik heb ze gehad. Euro so cap, als ik het me goed herinner. Vreselijk, doe het nooit weer. Duur, droog haar, waxjes gaan aan elkaar klitten, en na het uithalen heb je de helft van je bos haar over van vóór de extensions. Ik heb ze ongeveer 4 maanden in gehad, toen kon ik er echt niet meer tegen!! Ook zo erg: het vraagt zoooveel verzorging... elke dag wassen met shampoo én een lading conditioner (goed lang in laten werken) 3x p/week een verzachtend masker, een serum, speciale haarborstel..

Nee. voor mij geen extensions weer.
Ik heb al jaren SoCap voor volume. 40 stuks. Kosten 80 euro.

Haal ze er zelf uit (heb zo'n tangetje en vloeistof). Iid heb ze ook ong. 4 maanden in. Ene keer zijn ze beter dan de andere keer, ma ja.. blijft natuurlijk echt haar.

Aan maskers/serums doe ik niet. Gewoon wassen met shampoo, beetje cremespoeling onderin, uitspoelen... klaar. Meestal laat ik het zo drogen, soms met de fohn, soms stijltang, enz. Ben er tevreden mee!
Hairweaves!! Zijn ook extensions maar dan matjes die in je haar worden gevlochten. Zitten goed vast, en is niet schadelijk voor je haar. En ze zijn goedkoper dan de ''gebruikelijke'' extensions. Heb ze in Breda laten zetten.

Groetjes!
euro SoCap is de goedkoope variant van SoCap, de 'restharen' geen wonder dat je niet tevreden was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven