3000+ deel 46

10-04-2010 02:32 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren

Niemand die oplet he......

Hier maar ff verder dan.
Therapie ze chooc! Ik mag straks ook weer!
Goedenmorgen iedereen! Op weg naar huisbezoek nieuwe pit-zorg belde me om af te spreken woensdag klonk als een strenge en serieuze man. Zie er best tegen op
Misschien valt het wel mee Iebs.

Hoop het voor je..

Werk ze vandaag!
IBI, het is iemand die je nog niet kent. Wellicht valt het mee en was het puur zijn bui. EN anders kan het iemand zijn die zn werk serieus neemt, dat is wel zo fijn toch?

Goedemorgen!

Het is weer maandag, nog even en de kop is er af. Kan nu echter al niet wachten tot het weer weekend is..
Nou nou ananya.. nu al weer toe aan weekend?
haha ja!!!!

Was druk weekend, vol met verplichte nummers.

En vannacht doodeng gedroomd, mn vader was overleden en ik werd huilend wakker. Ik zeg: tijd voor weekend
Poeh.. das een rot droom! Dan zul je wel blij zijn geweest dat je wakker werd!
zeker,want het was echt eng! Zn lichaam reageerde nog alsof hij leefde, ook de blik alvorens we hem cremeerden... icky! Maar huilend wakker worden = emo de rest van de dag. Ga van de week naar iemand die dromen kan uitleggen, eens kijken wat ze hier van brouwt.

Maar goed, gelukkig was het een droom
Geen zin in werken vandaag. Even met zus gebeld over die man en zij heeft me ook wel gerustgesteld
Goedemorgen allemaal!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ik ben onwijs vroeg gaan slapen gisteren maar helaas toch nog niet helemaal fit vandaag...

Balen want moet echt veel doen vandaag... maar goed ik ben in ieder geval wezen sporten en nu met bakkie koffie en een peuk even ontspannen en dan ga ik aan de bak!
Zo bijgelezen... was erg interessant vannacht..
Zo een paar kleine klusjes al gedaan... ben best goed bezig
Ik moet heel veel op internet opzoeken nog vandaag ivm cursus voor morgen dus ik ga jullie lekker opzadelen met onzin tussendoor
Hai Freak, helemaal alleen hier?
Goedemorgen, is er nog iemand?
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ik ben er nog hoor.. maar ga nu eerst even douchen.. opa komt zo nog even een klusje doen.. dus dat sportkloffie maar even uitgooien
Douche ze, lees ik nog eventjes bij.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Hai TBL, ik ben ook nog een beetje in de buurt, was even een mail aan het schrijven
ik ben er ook weer even, de klas is lief aan het werk. Ze geven het goede voorbeeld aan de leerling uit groep 4 die hier voor straf is neergezet.

Net de werkstukken van het grut bekeken, wow wat een talent zit er in deze klas! En hoe komt het toch dat de mannen er weer niets van bakken? Duidelijk dat vrouwen meer taalgevoel hebben
Vrouwen, meisjes vinden het vaak ook leuker, denk ik. Ik vond het tenminste nooit een straf een werkstuk
Zou het liefste nu nog werkstukken maken hou nu ook van rapprteren. Eerste huisbezoek zit er op nu op weg naar kantoor
Ik kom even melden dat ik heel goed bezig ben hier in huis!
Lekker muziekje op, achterdeur open, zonnetje in huis. Heerlijk!
Lekker appel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven