Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
Taylor dit schreef je op 6 Maart

men mocht jou mailen over info over Smelly

06-03-2010, 17:23

Meiden, ik wil het jullie met alle liefde vertellen maar niet op een openbaar forum. Je mag mij, of Berteke mailen met vragen. Er worden door Smelly veel steken onder water gegeven die niet iedereen ziet, omdat niet iedereen die steken voelt. Dat is enigste wat ik erover wil zeggen.

Gelukkig heb ik elke topic goed opgeslagen , zelfs alles wat door de Angels is verwijderd, altijd fijn om nog een naslagwerkje te hebben....voor het geval dat mensen dingen niet meer weten of kunnen vinden.
Weet iemand waarom Angel 5 het parfum topic heeft gesloten en heeft vermeld dat er geen nieuwe geopend mag worden (op straffe van een ban)?

Is het niet juist beter om twee aparte topics te laten bestaan met tijdelijk extra aandacht van de Angels?
Ik vond het al zo vreemd dat een in mijn ogen kompleet insignificant topiconderwerp als parfum, zo n bloeiend postbestaan leidde.

Maar nu snap ik het wel. Een parfumrel.
quote:Nijntje schreef op 12 april 2010 @ 13:00:

Ik vond het al zo vreemd dat een in mijn ogen kompleet insignificant topiconderwerp als parfum, zo n bloeiend postbestaan leidde.

Maar nu snap ik het wel. Een parfumrel.

Ik snapte het ook al niet. Zag altijd dat topic in de lijst staan. Maar ik snap wel meer niet. Waarom zou je ergens blijven komen als je de luitjes niet moet?
quote:smelly schreef op 12 april 2010 @ 12:57:

Taylor dit schreef je op 6 Maart

men mocht jou mailen over info over Smelly

06-03-2010, 17:23

Meiden, ik wil het jullie met alle liefde vertellen maar niet op een openbaar forum. Je mag mij, of Berteke mailen met vragen. Er worden door Smelly veel steken onder water gegeven die niet iedereen ziet, omdat niet iedereen die steken voelt. Dat is enigste wat ik erover wil zeggen.

Gelukkig heb ik elke topic goed opgeslagen , zelfs alles wat door de Angels is verwijderd, altijd fijn om nog een naslagwerkje te hebben....voor het geval dat mensen dingen niet meer weten of kunnen vinden. Onder welke steen ben jíj nou weer vandaan gekropen..? Goed van je, een naslagwerk..heb ik ook over jou...en nog 's wat..je had wel mogen reageren op het parfumtopic hoor..maar ach..daar ben je té angstig voor he..?
quote:marnie schreef op 12 april 2010 @ 12:51:

[...]

Goh, is het laagje beschaving er af?Heb je het nou over jezelf...? Enne..moet jij niet werken..?
quote:taylor schreef op 12 april 2010 @ 13:04:

[...]

Onder welke steen ben jíj nou weer vandaan gekropen..? Goed van je, een naslagwerk..heb ik ook over jou...en nog 's wat..je had wel mogen reageren op het parfumtopic hoor..maar ach..daar ben je té angstig voor he..?I rest my case (alweer)
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Hoe heeft men het gepresteerd om een parfum-rel te ontketenen? Nou kom ik hier al redelijk lang, maar ik ben toch verbaasd...wat is er relwaardig aan parfum?!
quote:taylor schreef op 12 april 2010 @ 13:05:

[...]

Heb je het nou over jezelf...? Enne..moet jij niet werken..?Dat heet "multi tasking"
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
Iris, ik vermoed dat de engeltjes geen zin meer hebben om voor kleuterjuf te spelen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zit een luchtje aan, Minny...
quote:marnie schreef op 12 april 2010 @ 13:06:

[...]

Dat heet "multi tasking"Dit verzin je vast ter plekke...tjonge jonge zeg..
quote:taylor schreef op 12 april 2010 @ 13:09:

[...]

Dit verzin je vast ter plekke...tjonge jonge zeg..Ook al nooit van gehoord?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Multitasking
quote:rosanna08 schreef op 12 april 2010 @ 13:06:

Iris, ik vermoed dat de engeltjes geen zin meer hebben om voor kleuterjuf te spelen Daar kan ik me eerlijk gezegd wel iets bij voorstellen nu ik dit alles hier lees .
* zet klapstoel neer en gooit een zakje maiskorrels in de magnetron *

"Nog meer liefhebbers?
Hè bah.... Wat doen jullie ongezellig tegen elkaar zeg!

quote:Norre schreef op 12 april 2010 @ 13:08:

Zit een luchtje aan, Minny...

Tis in elk geval de eerste keer dat ik parfum-hooligans "ontmoet".
Nee Marnie..nee..maar jíj natuurlijk wel! Goh... tis toch wel fijn dat al je ' vrije' tijd in het opzoeken gaat zitten...get a life he!

Have a nice day!
quote:minny schreef op 12 april 2010 @ 13:06:

Hoe heeft men het gepresteerd om een parfum-rel te ontketenen? Nou kom ik hier al redelijk lang, maar ik ben toch verbaasd...wat is er relwaardig aan parfum?!De mensen.
quote:taylor schreef op 12 april 2010 @ 13:09:

[...]

Dit verzin je vast ter plekke...tjonge jonge zeg..

1-1..

3e Ronde!!
quote:floor72 schreef op 12 april 2010 @ 13:11:

Hè bah.... Wat doen jullie ongezellig tegen elkaar zeg!

Speciaal voor jou Floor, een echte rel
quote:marnie schreef op 12 april 2010 @ 13:13:

[...]

Speciaal voor jou Floor, een echte rel Thnx! Denk je dat het lukt om 'm voor 14 uur afgerond te hebben, want dan moet ik werken.
joh Floor, gewoon afbellen, kun je ook niemand kwijtraken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik zit de hele morgen al op zo'n rotstoeltje!

Ik voel m'n kont helrmaal niet meer.

Stop heel even, dan ga ik een kussentje halen.
quote:rosanna08 schreef op 12 april 2010 @ 13:15:

joh Floor, gewoon afbellen, kun je ook niemand kwijtraken

'Sorry collega's, maar jullie moeten het vandaag zonder me doen. Er is een parfumrel op Viva!'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven