Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Lol Min, ik verzin het niet.

Charlotte het hoort wel op het napraattopic. Ik wil er nog even over napraten namelijk aangezien iemand hier hem mij heeft aangeraden
Alle reacties Link kopieren
Het is je eigen schuld Suus, wie gaat er dan ook zoiets voor de katten kopen? Wat is er mis met een vers bakje water?!
Woei!!! Ik weet gewoon wie de iemand is die de fontein heeft aangeraden! Omdat ik vandeweek heb opgelet jeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Hoor ik nu bij de incrowd?

Ondingen trouwens, die fonteintjes, ik ben blij dat mijn tuig gewoon uit een bakje wil drinken...
quote:dangeensuus schreef op 12 april 2010 @ 15:42:

Lol Min, ik verzin het niet.

Charlotte het hoort wel op het napraattopic. Ik wil er nog even over napraten namelijk aangezien iemand hier hem mij heeft aangeraden Welke Gek was dat? (ik help je wel met rellen, hoor!)
quote:mylenevalerie schreef op 12 april 2010 @ 15:41:

[...]

Zeg ga jij je even met de rel bemoeien . ik heb m'n zegje gedaan...was vrij zinloos trouwens, maar wel vertier voor weinig!
Perhaps it is better to be irresponsible and right, than to be responsible and wrong. Winston Churchill
quote:dangeensuus schreef op 12 april 2010 @ 15:40:

MV, ik zou hem je niet willen verkopen omdat hij een takke herrie maakt en het water stroomt niet goed over de bol.

Oh wat jammer, ik heb een kat die zo graag met water loopt te knoeien en te spelen. Maar ik heb geen elektrische. Dus zoek er nog een, maar niet aan te raden dus?

Nu zit ik met deze troep, hier moet je zelf het water steeds aan de bovenkant erin doen, en dan uiteraard aan de onderkant op tijd eruit halen.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
What's next? Een massage-wc-rol voor hamsters? Thermische oorwarmers voor konijnen? Slaapmuziek voor honden?
quote:minny schreef op 12 april 2010 @ 15:48:

What's next? Een massage-wc-rol voor hamsters?

Je kent wel al de hamsterbal?

De oorwarmers zijn in ontwikkeling Min.

Lol het was : rappapaapapapa rappapapapaaa

Leo. Leo heeft het me aangeraden.

Waarom een waterfontein? Omdat mijn bengaal alleen drinkt als het stromend water is. Dus ik sta regelmatig met mijn kat in de keuken of badkamer omdat ie dan wil drinken. En dat vind ik eigenlijk goor om hem op het aanrecht te hebben omdat meneer niet uit een vers bakje water drinkt.

De waterfontein zou dit op moeten lossen. Kat vond het trouwens schitterend hoor, en bleef er van drinken. Maar ik vond het niets. Dus sta ik weer bij de kraan omdat ie dorst heeft en stromend water wil drinken

Kat speelt trouwens ook graag met water
En ja Nemhaim . je bent incrowd. Je hoort bij het illustere "groepje" van mensen die niet aangewezen kunnen worden maar wel HUN vormen.
quote:Nemhain schreef op 12 april 2010 @ 15:50:

[...]

Je kent wel al de hamsterbal?

[afbeelding]Foei! Een hamster in een wasbolletje stoppen, pfffff
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik hoor bij Het Groepje!!
quote:delphicat schreef op 12 april 2010 @ 15:53:

[...]

Foei! Een hamster in een wasbolletje stoppen, pfffff

Iesj echt!!

Je stopt de hamster erin en hij kan dan "veilig" door de kamer rennen. Toen ik nog geen katten had en wel een hamster, ging het beestje er elke dag in. Hij scheurde rond, kon remmen, bochten maken, alles onder plassen en dat soort coole dingen!!
Tja, ik wil niet oneerbiedig klinken tov een dergelijk forummonument (gatver, wat typt dat lastig zeg), maar het verbaast me niks. Kwatongen beweren dat ze er zelf uit drinkt maar pst, dat weet je niet van mij hoor en ik haal dit zo weer weg!
Wat een verwende bengaal zeg, daar zouden ze hier helegaar niet mee wegkomen, als ze dorst genoeg hebben...dan drinken ze echt wel. Stilstaand water of niet
quote:Nemhain schreef op 12 april 2010 @ 15:54:

[afbeelding][afbeelding][afbeelding] Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik hoor bij Het Groepje!! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]Aha!

*noteert: de eerste van Het Groepje is ontmaskerd*
quote:Nemhain schreef op 12 april 2010 @ 15:56:

[...]

Iesj echt!!

Je stopt de hamster erin en hij kan dan "veilig" door de kamer rennen. Toen ik nog geen katten had en wel een hamster, ging het beestje er elke dag in. Hij scheurde rond, kon remmen, bochten maken, alles onder plassen en dat soort coole dingen!!

Ja ik weet wel dat het echt is

Maar waarom kan de hamster dan niet gewoon loslopen?
Wel een beetje sneu voor hamster, dat ie dat bolletje niet uit kan.
Strontverwend Min maar hij drinkt echt niet uit een bakje. Dan kiept ie dus het bakje om zodat het water op de grond ligt en dan drinkt ie het pas. Heb al wel tien verschillende bakjes en schaaltjes geprobeert ( zelfs zalm onder het bakje verstopt) maar nee.. Meneer blieft het niet
quote:minny schreef op 12 april 2010 @ 15:57:

als ze dorst genoeg hebben...dan drinken ze echt wel. Stilstaand water of niet Tja, moeilijke afweging hoor. Ik had eens een hond die ik wou afleren om te eten. Nou, toen had ie het bijna afgeleerd en toen ging ie toch dood.
quote:minny schreef op 12 april 2010 @ 15:57:

Wat een verwende bengaal zeg, daar zouden ze hier helegaar niet mee wegkomen, als ze dorst genoeg hebben...dan drinken ze echt wel. Stilstaand water of niet Het gaat Bengalen vaak niet alleen om het drinken, het zijn waterratten. Ze stammen nog heel dicht af van de wilde kat. Ze zijn prachtig. Willen zwemmen, in water spelen, bomen klimmen, als het maar hoog is, enz. Heel mooi en apart ras, zijn maar weinig die ze echt kunnen "handelen".
Maar das ook geen stromend water? En anders zet je het bakje toch in een plastic dienblad, dan kan ie het wel omkiepen maar het komt niet op de vloer terecht. Of ie het nou uit een bakje of uit een dienblad drinkt, dat maakt toch niet zoveel uit?
quote:Nemhain schreef op 12 april 2010 @ 15:56:

[...]

Iesj echt!!

Je stopt de hamster erin en hij kan dan "veilig" door de kamer rennen. Toen ik nog geen katten had en wel een hamster, ging het beestje er elke dag in. Hij scheurde rond, kon remmen, bochten maken, alles onder plassen en dat soort coole dingen!! Het zielige is, in een rad in hun hokje kunnen ze stoppen als ze niet meer willen rennen. Bij die bol kunnen ze niet uit.
quote:delphicat schreef op 12 april 2010 @ 15:58:

[...]

Ja ik weet wel dat het echt is

Maar waarom kan de hamster dan niet gewoon loslopen?

Omdat de hamster dan alle kabels test op smakelijkheid, en onder bank/kast/dressoir of tussen plint en muur gaat zitten en weigert eronder/tussen vandaan te komen. En ze zijn verrekte snel ook nog.

En dan zit je om half één 's nachts nog steeds een pluizige pingpongbal onder de kast vandaan te lokken met allerlei lekkers, terwijl hij zijn middelvinger naar je opsteekt...
quote:geve schreef op 12 april 2010 @ 16:01:

[...]

Tja, moeilijke afweging hoor. Ik had eens een hond die ik wou afleren om te eten. Nou, toen had ie het bijna afgeleerd en toen ging ie toch dood. Ja, het kán mis gaan inderdaad, maar kom, Rome is ook niet in één dag gebouwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven