Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Ik weet niet wat het is Min. het is gewoon een super apart geval, half wild. Maar zo lief en slim. Als de kattenbak te vies is voor zijn idee ( en dat is al heel snel) dan gaat ie dus op de toilet. Echt waar. Bezopen gewoon.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemhain schreef op 12 april 2010 @ 16:03:

En dan zit je om half één 's nachts nog steeds een pluizige pingpongbal onder de kast vandaan te lokken met allerlei lekkers, terwijl hij zijn middelvinger naar je opsteekt...Okee, ik heb gegoogled, want ik vond dit heel ongeloofwaardig. Blijkt een hamster inderdaad vier tenen en een duim te hebben aan zijn voorpoten. Dus hij heeft inderdaad een middelvinger
quote:mylenevalerie schreef op 12 april 2010 @ 16:02:

[...]

Het zielige is, in een rad in hun hokje kunnen ze stoppen als ze niet meer willen rennen. Bij die bol kunnen ze niet uit.Een lief baasje houdt het in de gaten, en zodra de hamster het zat is en stopt met rennen, haal je hem er meteen uit.
quote:Nemhain schreef op 12 april 2010 @ 16:03:

[...]

Omdat de hamster dan alle kabels test op smakelijkheid, en onder bank/kast/dressoir of tussen plint en muur gaat zitten en weigert eronder/tussen vandaan te komen. En ze zijn verrekte snel ook nog.

En dan zit je om half één 's nachts nog steeds een pluizige pingpongbal onder de kast vandaan te lokken met allerlei lekkers, terwijl hij zijn middelvinger naar je opsteekt...
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:delphicat schreef op 12 april 2010 @ 16:05:

[...]

Okee, ik heb gegoogled, want ik vond dit heel ongeloofwaardig. Blijkt een hamster inderdaad vier tenen en een duim te hebben aan zijn voorpoten. Dus hij heeft inderdaad een middelvinger
Ik denk niet zozeer dat de hamster er genoeg van heeft, maar meer dat ie zich er maar bij neerlegt dat ie ook deze keer niet kan ontsnappen.
Dat is natuurlijk ook een optie Wel een beetje knullig dan van de hamster om vrijwillig in dat ding te gaan zitten
Ja, ze vergeten het elke keer weer denk ik, met die kleine hersentjes
Mijn hamster heeft gisteren besloten dat ie in zijn loopradje wil wonen...
quote:dangeensuus schreef op 12 april 2010 @ 16:05:

Ik weet niet wat het is Min. het is gewoon een super apart geval, half wild. Maar zo lief en slim. Als de kattenbak te vies is voor zijn idee ( en dat is al heel snel) dan gaat ie dus op de toilet. Echt waar. Bezopen gewoon.@ Dangeensuus: een van mijn katten is half Bengaal en half Maine Coon, ik vind haar de meest speelse kat ooit en ook de meest lieve, maar zijn Bengalen ook een beetje schootkatten? Overweeg een 'echte' Bengaal, maar lees dat ze wel sociaal zijn, maar niet echt schootkatten.
Poeszie, totaal niet. Het is absoluut geen schootkat en hij heeft er ook een hekel aan om opgetilt te worden. Het is absoluut de meest zachtaardige kat die ik ooit heb meegemaakt, je kunt werkelijk alles met hem doen ( zijn buik uitborstelen toen hij verf in zijn vacht had) zonder dat hij iets doet behalve dan echt heel voorzichtig weg te komen maar een schootkat is het zeer zeker niet.

Heel af en toe komt hij naast me liggen maar over het algemeen ligt ie op de hoogste kast in het huis of op de trap zodat ie een lekker uitzicht heeft.

Naast mijn bengaal heb ik ook een volbloed Maine coon, als je echt een knuffelkat wilt raad ik je deze aan.
Ja, mijn Bengaal/Maine Coon is wel een knuffelkat, maar dat heeft ze dus klaarblijkelijk van haar Maine Coon kant. Misschien is de beste oplossing dan wel een Maine Coon èn een Bengaal, want ik vind dat intelligente en speelse Bengalen gedrag wel helemaal geweldig (moet er dan maar een goede knufelkat naast).

Denk alleen niet dat ik het er thuis door krijg, helaas
Waarom zou je een maine coon er niet door krijgen en een bengaal wel? Mijn bengaal was qua aanschaf bijna 2 keer duurder dan mijn maine coon dus dat zou je als argument aan kunnen voeren. Moet wel zeggen dat ik een sneeuw-bengaal heb, compleet wit-zilvegrijs met donkere grijs-zwarte stippen en die zijn zeldzamer en dus duurder
Nee, ik bedoel beide zou teveel poezen worden
Ik wil zo'n naaktdingkat, maar die zijn 800 euro per stuk. Tikkie duur dus...
Dat zijn geweldige katten Minny, maar ze vragen wel ontzettend veel aandacht. Je hebt er dan dus echt een kind bij, maar ze zijn mooi van lelijkheid .
quote:minny schreef op 12 april 2010 @ 20:01:

Ik wil zo'n naaktdingkat, maar die zijn 800 euro per stuk. Tikkie duur dus...Waarom specifiek die? Vanwege het karakter?
quote:minny schreef op 12 april 2010 @ 20:01:

Ik wil zo'n naaktdingkat, maar die zijn 800 euro per stuk. Tikkie duur dus...

Ik dacht 2000 euro hoor. Zo'n Sfinx bedoel je? Prachtig.

Ik had wel een naaktrat
Zeg, jullie moeten naar de dierentetteraars, en niet op het napraattopic
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:dangeensuus schreef op 12 april 2010 @ 16:05:

Als de kattenbak te vies is voor zijn idee ( en dat is al heel snel) dan gaat ie dus op de toilet. Echt waar. Bezopen gewoon.Ik wou dat die van mij dat deden. Lijkt me ideaal!
Stressed is just desserts spelled backwards
Das een knap staaltje onderwerp-veranderen... Van de parfumrel, hup, naar de drinkgewoonten van de kat.
Ik had er eentje gevonden, idd mooi van lelijkheid. Maar 800...dat vond ik toch wel heeel erg veel eigenlijk. Misschien later een keer, heb nu nog minstens 12 jaar plezier van mijn huidige knuffels.
quote:dangeensuus schreef op 12 april 2010 @ 16:00:

Strontverwend Min maar hij drinkt echt niet uit een bakje. Dan kiept ie dus het bakje om zodat het water op de grond ligt en dan drinkt ie het pas. Heb al wel tien verschillende bakjes en schaaltjes geprobeert ( zelfs zalm onder het bakje verstopt) maar nee.. Meneer blieft het nietZeg schat, vind je 't gek dat je kat het bakje omkiepert als er zalm onder ligt?
quote:wallace schreef op 12 april 2010 @ 21:13:

Das een knap staaltje onderwerp-veranderen... Van de parfumrel, hup, naar de drinkgewoonten van de kat. Eens. En ik weet niet meer wie er verantwoordelijk voor was, maar bij deze;
Het was Suus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven