Gezondheid alle pijlers

Help...plots gezwel.

07-04-2010 22:44 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik schrok me net dood tijdens het douchen! Ik was mijn vagina aan het wassen en voelde plots een gezwel in mijn binnenste schaamlip. Lijkt op een steenpuist. Als je erop drukt vrij pijnlijk. het zit er zeker weten sinds vandaag. Ben ongesteld dus gebruik al heel de week tampons..het zit zeg maar bij mn "opening".

graag serieuse reacties, ben heel erg geschrokken een aardig bang.

Heb al 6 jaar een vriend, laatste maand weinig tot geen sex gehad.

Iemand een idee? bel morgen sowieso de huisarts.
wat jij hebt heb ik EXACT het zelfde gehad.

En het is gewoon een steenpuist in je schaamlip.

het is heel pijnlijk in het begin is het als je opdrukt zie je het wit worden door het knijpen erin gaat het vuil naar boven toe wat zich uiteindelijk aard in de kleur donkerbruin=bloed als je hem nu zou gaan uitdrukken komt er bloed uit.

Dit gaat vanzelf over voordat de hele zwelling weer weg is kan zo een aantal weken overheen gaan.

EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID,je hoeft hier echt niet mee naar een huisarts en al helemaal niet naar een gynaecoloog!!
Lekkere huisarts heb je dan. Goh, waarom zou ons zorgstelsel toch zo duur zijn.
Hey Kiss, we missen je op het "hoe laat is het" topic
Kiss86, sterkte! Ik ben pas hier op het Vivaforum en schrik erg van het veroordelen van mensen. Het invullen van de eigen gedachten bij gegevens die anders zijn dan veronderstelt. Kiss86 had al geschreven dat ze toch naar de gyn. moest en niet vanwege het feit dat ze tien jaar de anti-conceptiepil slikt.
Maar ja feit blijft, dat dit toch echt iets voor de dokter is.

Ik kom ook nooit bij de dokter en dat wil ik graag zou houden.

En ik zit ook helemaal niet te wachten om met mijn blote billen voor het gezicht van mijn dokter te zitten.

Maar mocht ik de klachten van Kiss hebben dan zou ik een schop onder mijn eigen kont geven en gewoon gaan.

Ik ga er vanuit dat je rond de 25 bent? Dan zul je over een jaar of 5 toch ook voor een uitstrijkje moeten?
quote:Shalimar schreef op 13 april 2010 @ 11:31:

Kiss86, sterkte! Ik ben pas hier op het Vivaforum en schrik erg van het veroordelen van mensen. Het invullen van de eigen gedachten bij gegevens die anders zijn dan veronderstelt. Kiss86 had al geschreven dat ze toch naar de gyn. moest en niet vanwege het feit dat ze tien jaar de anti-conceptiepil slikt.Misschien dan beter lezen? Ze heeft geschreven dat ze naar de gyn moest omdat ze 10 jaar de pil slikt.(wat overigens ook onzinnig is)

Wij veronderstellen niets. Wij verbazen ons over het feit dat iemand zo hysterisch doet over een puist, vervolgens niet naar de huisarts durft omdat hij haar al zo lang kent en daarom naar de gynaecoloog wil. Een gynaecoloog is niet voor dit soort simpele euvels in eerste instantie, daar hoort eerst een huisarts naar te kijken en dan eventueel door te verwijzen.
Kiss86, ik ben wel benieuwd hoe het is afgelopen. Heb je er naar laten kijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven