3000+ deel 46

10-04-2010 02:32 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren

Niemand die oplet he......

Hier maar ff verder dan.

Kom even binnenwippen, is weer veel geschreven vandaag. Ik kan het bijna niet bijhouden
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Chooc, kwa uiterlijk lijken jullie wel op elkaar, maar het is vooral haar uitstraling die me aan jou doet denken.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Bam ik vond gister Een waaaaaaanzinnig stadsapartement met garage en dakterras of ik even 1500 Euries per maand Wilde betalen.............
Heb ik dat?!
quote:rosanna08 schreef op 12 april 2010 @ 21:36:

Chooc, kwa uiterlijk lijken jullie wel op elkaar, maar het is vooral haar uitstraling die me aan jou doet denken.Gamma

Zeggik
quote:Sgaapie schreef op 12 april 2010 @ 21:38:

Bam ik vond gister Een waaaaaaanzinnig stadsapartement met garage en dakterras of ik even 1500 Euries per maand Wilde betalen.............
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dat zie ik als compliment dus thnx
Das wel heul heul heul veul Sgaapie!
En hoi tut, fijne dag gehad?
Dus ik zoek rustig verder. Ik ben er al achter dat woningbouw Een drama wordt omdat ik geen kinderen heb....
Heb ik dat?!
quote:chocolover schreef op 12 april 2010 @ 21:41:

En hoi tut, fijne dag gehad?Neuh valt wel mee, 't werd toch een migraine-aanval. Ik heb tot een uur of 12 op bed gelegen. Nu is de hoofdpijn wel weg maar ik ben nog een beetje wazig. Algehele malaise zullen we maar zeggen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Oh vervelend zeg. Groepsgenootje heeft dat ook vaak, erg belabberd. Ken het gelukkig niet.

Weet jij wat een insult is? Heeft dat met migraine te maken? Dat had zij laatst..

Sterkte
quote:chocolover schreef op 12 april 2010 @ 21:46:

Oh vervelend zeg. Groepsgenootje heeft dat ook vaak, erg belabberd. Ken het gelukkig niet.

Weet jij wat een insult is? Heeft dat met migraine te maken? Dat had zij laatst..

Sterkte

Dank je, 't is hormonaal dus eens per maand, maar soms ook maanden niet.

Een insult, in het engels is het belediging maar dat zal je wel niet bedoelen

Epileptisch insult

Een epileptische aanval, ook wel aanval of toeval (convulsie) genoemd, is een abnormale (gesynchroniseerde) ontlading van zenuwcellen (neuronen) in de hersenen. Afhankelijk van het gebied dat deze ontladingen vertoont, treden bepaalde verschijnselen op. Veel voorkomende verschijnselen zijn bewustzijnsstoornissen, schokken of verkrampingen van spieren in het lichaam (armen, benen, gelaat). Het kan een uiting zijn van vallende ziekte (epilepsie), maar ook een gevolg van metabole ontregeling, vergiftigingen of onthoudingsverschijnselen, vooral van alcohol.
He Tut wat vervelend

tja Sgaap ik heb inderdaad dit app omdat ik er met kind ging wonen..
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Haha nee niet het engels Dankje.. Had ik zelf ook kunnen googlen bedacht ik dat ik het las. Dus thnx voor het zoeken

Hmm.. Lijkt me lastig. Maar je leert er mee leven denk ik. Nou ja sterkte maar he..
't wordt gelukkig steeds minder. Ik ben wsl. met de overgang bezig dus dat scheelt ook al weer.
Hoezo scheelt de overgang? Ik kan me mijn moeder nog wel herinneren
Een paar maanden weinig tot geen last van de menstruatie terwijl die altijd heel heftig was. Dan 1 maand weer heftig om dan weer een paar maanden weinig tot geen last te hebben. De migraine aanvallen worden / zijn minder. Alleen die opvliegers dat is wel lastig en ik heb last van slapeloosheid maar gelukkig ook niet altijd.
O ok dat is wel beter dan. Scheelt weer

Ach ik kan ook niet slapen, komt wel weer..
Ik ga gewoon ergens Een kind adopteren geloof ik
Heb ik dat?!
Hoi!
Heb er drie in de aanbieding Sgaap, kom maar halen hoor.
Therapiesessie van vanmiddag is een beetje bezonken.

gaat nog niet lekker, maar ben stuk rustiger nu.
quote:Sgaapie schreef op 12 april 2010 @ 22:08:

Ik ga gewoon ergens Een kind adopteren geloof ikIk bied mezelf aan, wil ook wel weer eens verwend worden.
Mabje wat lief grijnz
Heb ik dat?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven